BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

13 czerwca 2021

Olchowe Serce urodziła!

 Olchowe Serce wpluła z siebie trzy przesłodkie kluseczki!





Barwinek

Rubin

Gorzki



GORZKI
Poprzednie imiona: -;
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Klifu
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -;
Charakter: Imię Gorzkiego idealnie do niego pasuje. Jak na swój wiek, jest bardzo poważny, zgorzkniały. Nie łapnie żadnego żartu rzuconego w jego stronę. Raczej się z rówieśnikami nie bawi, częściej dostrzeżesz go samego, krążącego po obozie czy siedzącego w żłobku. Kocurek to bardzo przywiązany do swojej rodziny młodziak, i pomimo tego że zbytnio uczuć wobec nich nie okazuje, ponieważ najzwyczajniej nie potrafi, bardzo, ale to bardzo ich wszystkich kocha. Swoje uczucia okaże, ale na swój sposób. Nieśmiały nie jest, pewny siebie też raczej nie. Coś pomiędzy. No, to jaki on to w końcu jest? W skrócie, mimo małej ilości księżyców na swoim karku, to bardzo dojrzały dzieciak. Wychowany to on jest. Powie dzień dobry, do widzenia. Aczkolwiek i tak jak każdemu innemu zdarzają mu się te słabsze chwilę. W tym przypadku stara się unikać kontaktów między innymi kotami. Zdenerwowanie Gorzkiego też nie jest trudne. Ale tak czy siak, jak się mu ciśnienie podniesie, to tego nie pokaże, tylko będzie trzymać w sobie aż w końcu wybuchnie, zupełnie jak wulkan. Nagle. Warto też wziąć pod lupę to, że Gorzki ma dużą potrzebę bycia czystym. Bowiem jeśli na futerku młodziaka pojawi się najmniejsza plama błota, wpada w panikę. Cały drży, biega dookoła, a nawet i płacze.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Niezbyt wysoki kocurek, o posturze trochę zbyt nagromadzoną kocięcym tłuszczykiem. Przez pierwsze księżyce swojego życia będzie się przewracać o własne łapy, z czasem jednak odrobinę urośnie, a przynajmniej tak, by się nie wygłupić przy chodzeniu. Głowa, jest równomierna co do reszty ciała. Po matce odziedziczył urocze, oklapnięte uszy. Po rodzicielce udało mu się też również zgarnąć rudą barwę futra, na której są ciemniejsze pręgi, oraz zaciemnienie na grzbiecie. W niektórych miejscach jest też biel. Świat obdarował go dwójką zielonych patrzałek.
  • Kolor sierści - Rudy pręgowany dziko z białym
  • Długość sierści - Półdługa
  • Kolor oczu - zielone
Rodzina:
  • Ojciec - Królik
  • Matka - Olchowe Serce, Przyrodnia: Iskrzący Krok
  • Rodzeństwo - Rubin, Słodka
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecni - ///
Historia: Urodzony w Klanie.
Punkty umiejętności:
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność -  ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: smokeyyay@gmail.com

* * *

BARWINEK
Poprzednie imiona: -
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Klifu
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -;
Charakter: Barwinek to koteczka przesłodka jak lukier. Uwielbia wylegiwanie się na słoneczku, tulenie, mycie futerka. Najlepiej też, by robiła to mamusia albo dziadziuś. Wszystkich baaardzo kocha! Jest pozytywnie nastawiona do świata jak i innych kotów. Lubi się uczyć nowych rzeczy, ale tylko jeśli później będzie czas na zabawę! Przyjacielska, otwarta, nie sprawiająca kłopotów. Ciekawska też jest, kiedy ucieka sprzed nosa dziadka, by polecieć do dorosłych wojowników i wypytać ich o wszystko, co robią.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Mała, niska kotka o krótkim, jednakże gęstym futrze. Barwinek posiada klapnięte uszka oraz łaciate, głównie rudo-czarne futerko
  • Kolor sierści - Czarny szylkret calico pręgowany cętkowanie (z białym)
  • Długość sierści - Krótka
  • Kolor oczu - Żółte
Rodzina:
  • Ojciec - Królik
  • Matka - Olchowe Serce i Iskrzący Krok
  • Rodzeństwo - Gorzki i Rubin
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecni - ///
Historia: Urodzona w Klanie Klifu wraz z rodzeństwem
Punkty umiejętności:
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność -  ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: autor: Hachi i Barwinek

* * *

RUBIN
Poprzednie imiona: -
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Klifu
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -;
Charakter: Rubin to spokojny, niezależny kocurek, który mimo iż bardzo kocha swoją rodzinę - ceni sobie również spokój oraz ciszę. Za wszelką cenę stara się udowodnić, czy to którejś mamie czy dziadkowi, że potrafi sam o siebie zadbać, chociaż jest tylko malutkim kociaczkiem. Najbliższym daje prezenty w postaci kępek traw, co jego zdaniem jest całkiem miłe, nie rozumie, dlaczego niektóre koty reagują zdziwieniem na jego podarki. Rubin nie znosi kontaktu fizycznego, czy to mycie, czy też zwyczajne przytulenie - on będzie to potwornie przeżywał. Uważa, że chaos i niepoukładane sprawy to najgorsze, co mogłoby go spotkać, dlatego też jakiekolwiek szalone odstępstwo od normy jest dla niego nieakceptowalne i doprowadza kocura do szewskiej pasji. Bardzo dba o swoje futro, jednak nie można nazwać go pedantem.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Duży, smukły kocur o aksamitnym futrze
  • Kolor sierści - Kremowy srebrny arlekin pręgowany dziko z akcentami
  • Długość sierści - Długa
  • Kolor oczu - Zielone
Rodzina:
  • Ojciec - Królik
  • Matka - Olchowe Serce i Iskrzący Krok
  • Rodzeństwo - Gorzki i Barwinek
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecni - ///
Historia: Urodzony w Klanie Klifu wraz z rodzeństwem
Punkty umiejętności:
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność -  ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: autor: Hachi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz