BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja eventu Secret Santa! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 15 grudnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

10 czerwca 2024

Zimowe dolegliwości!

Nadeszła Pora Nagich Liści, a z nią kolejne dolegliwości!

POGODA

Pogoda w tym sezonie jest szczególnie deszczowa. W porównaniu do Pory Opadających Liści, pada prawie codziennie, a śnieg zmieszany z kroplami deszczu, po zamarznięciu tworzy śliskie i niebezpieczne powierzchnie. Woda jest skuta cienką warstwą lodu, na którą pod żadnym pozorem nie powinien wchodzić nikt, kto nie potrafi pływać. Na obrzeżach terenów Klanu Nocy i Owocowego Lasu coraz częściej można znaleźć ślady pozostawiane przez borsuki, których nory zostały zalane przez nieustannie padający deszcz, a następnie przysypane śniegiem, co uniemożliwiło im ponowne wprowadzenie się do ich dawnych mieszkań. Z tego też powodu wyruszyły dalej, stając się kolejnym zagrożeniem dla mieszkających w lesie klanów. Mimo niesprzyjających warunków i wszechobecnej pluchy oraz wilgoci, zwierzyny nie brakuje, a wojownicy bez większych problemów są w stanie wykarmić swoje klany.

Dolegliwości odczuwają wymienione niżej koty z:

Klanu Burzy:

Kukułcze Skrzydło - ból zęba
Szepcząca Pustka - odmrożenie przedniej łapy
Szafirkowa Łapa - odmrożone poduszki
Rozpuszczony Bachor - wymioty
Barszczowa Łodyga - kaszel

Klanu Klifu:

Szary Klif -  ból głowy
Paprociowy Zagajnik - przemrożenie
Bijąca Północ - halucynacje
Jastrzębia Łapa - wybicie barku
Czarny Ogień - kłopoty z oddychaniem

Klanu Nocy:

Poranny Ferwor - ból stawu
Księżycowy Blask - infekcja oka
Skacząca Cyranka - ugryzienie przez szczura
Nimfia Łapa - biały kaszel
Mandarynka - zatrucie pokarmowe

Klanu Wilka:

Błękitna Gwiazda - infekcja gardła
Lodowy Omen - zwichnięcie tylnej łapy
Zapomniany Pocałunek - gorączka
Jabłoniowy Sad - kaszel
Biała Łapa - przemrożenie

Owocowego Lasu:

Świergot - swędząca infekcja
Krucha - zwichnięcie biodra
Cierń - infekcja oka
Orzeszek - katar
Traszka - ból zęba

Samotnicy i Pieszczochy:

Bluszcz - ból stawu
Lazuryt - wybicie barku
Lew - biały kaszel

Choroby kotów, które nie poszły ze swoimi dolegliwościami do medyka i nie zostały wyleczone, przechodzą w II lub III stadium. Dotyczy to kotów z :

Klanu Burzy:

Wszyscy wyleczeni! :)


Klanu Klifu:

Podniebna Łapa - przemarznięcie > kaszel > biały kaszel > zielony kaszel > czarny kaszel
Jeżówka - kolec w łapie
Stokrotkowa Łapa - kolec w łapie > infekcja

Klanu Nocy:

Błotnista Plama - halucynacje > problemy psychiczne > poważne problemy psychiczne
Cytrus - kleszcz > infekcja > gorączka
Ryjówkowy Urok - odwodnienie > omdlenia
Piórkolotkowy Trzepot - wymioty > odwodnienie
Kazarkowa Łapa - infekcja ucha > tymczasowa głuchota na ucho

Klanu Wilka:

Bielicze Futro - bezsenność > wyczerpanie > halucynacje
Oszroniona Łapa - szkło w łapie > infekcja > niemożność stawania na łapę


Owocowego Lasu:

Murmur - kłopoty z oddychaniem > duszności
Ślimak - ból głowy > osłabienie 
Śliwka - infekcja oka > tymczasowa ślepota na oko
Rokitnik - zwichnięcie przedniej łapy > zwyrodnienie
Kamyczek - gorączka > osłabienie i odwodnienie

Samotnicy i Pieszczochy:

Kremówka - przewianie > katar > trudności z oddychaniem > duszności
Bastet - swędząca infekcja > podrażniona skóra > wyjście futra w danym miejscu
Szczypiorek - szkło w łapie > infekcja


Koty z dolegliwościami powinny udać się do medyka zimą.
W przypadku grywalnej postaci należy napisać opowiadanie skierowane do medyka w klanie (jeśli jest on grywalny) lub opisać samemu wizytę u niego. Objawy nie muszą wystąpić od razu po rozpoczęciu zimy - mogą w połowie a nawet i pod koniec.
Jeśli kot zlekceważy dolegliwości (tzn. nie zostaną wyleczone w danej porze roku), mogą się one zaostrzyć i/lub przemienić w gorsze i niebezpieczniejsze choroby.
WAŻNE! Osoby, które same wstawiają swoje opowiadania proszę o dodawanie pod opowiadaniami z leczeniem etykietkę "choroby".
UWAGA! Proszę, żeby pod opowiadaniami z leczeniem (szczególnie NPC!!!), były w liście wymienione imionami koty, które otrzymały kurację!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz