BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Straszliwy potwór, który terroryzował społeczność w końcu został pokonany. Owocniaki nareszcie mogą odetchnąć bez groźby w postaci szponów sępa nad swoimi głowami. Nie obeszło się jednak bez strat – oprócz wielu rannych, życie w walce z ptakiem stracili Maślak, Skałka, Listek oraz Ślimak. Od tamtej pory życie toczy się spokojnie, po malutku... No, prawie. Jednego z poranków wszystkich obudziła kłótnia Ambrowiec i Chrząszcza, kończąca się prośbą tej pierwszej w stronę liderki, by Sówka wygnała jej okropnego partnera. Stróżka nie spodziewała się jednak, że końcowo to ona stanie się wygnańcem. Zwyzywała przywódczynię i zabrała ze sobą trójkę swych bliskich, odchodząc w nieznane. Na szczęście luki szybko zapełniły się dzięki kociakom, które odnalazły dwa patrole – żłobek pęka w szwach ku uciesze królowej Kajzerki i lekkim zmartwieniu rządzących. Gęb bowiem przybywa, a zwierzyny ubywa...

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Klifu!
(dwa wolne miejsca!)

Miot w Owocowym Lesie!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 26 października, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

07 maja 2020

Dzierzba (Pójdźkowy Sen) urodziła!

Dzierzba urodziła z niecierpliwością oczekiwane przez siebie kociaki, trzy silne kocurki:

Kolec
Wawrzyn
Szczurek


KOLEC
Poprzednie imiona: -
Wiek: 0
Płeć: Kocur
Klan: Samotnik
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Kolec to niezwykle energiczny kocur. To też wielki lizus, prawie każdemu uda mu się bez błędnie podlizać, mamie, tacie, rodzeństwu jeśli trzeba nawet przywódcy czy zastępcy. Nieźle walczy i poluje, przede wszystkim dlatego, że bardzo się stara. Chce by inni widzieli jak ciężko pracuje na wyższą posadę. Uwielbia się przypatrywać starszym wojownikom i czerpać wiedzę z każdej możliwej okazji. Jego największym życiowym pragnieniem jest zostać najlepszym wojownikiem z najlepszych, a potem oczywiście najlepszym zastępcą. Czy jest w stanie zabić by nim zostać? Jeśli kot gra mu bardzo na nerwach, może przyłożyć swoje pazury mu do gardła. Lubi trochę się rządzić i traktuje czasami innych jak by to on był zastępcą. Prawie zawsze jest pewien siebie, jest dość sprytny i posiada zdolności manipulatorskie, to też mu całkiem dobrze wychodzi, ale nie robi tego często, jedynie w wyjątkowych sytuacjach. Jest bardzo lojalny, zwłaszcza dla swojego klanu. Zagłębmy się teraz bardziej. Dlaczego Kolec nazywa się Kolec? To chyba oczywiste. Umie nieźle zranić, nie ważne czy psychicznie czy fizycznie, najczęściej robi to osobom, których nienawidzi i jest to specjalnie. Prawdę mówiąc, nie czerpie z tego zbyt dużej przyjemności, ale chce pokazać kto tu rządzi. Jednak ten Kocur to nie taki potwór. Okazuje szacunek starszym i kotkom, po prostu uważa, że każdy porządny wojownik powinien dbać o starszych i płeć ładniejszą. Ma też swoje uczucia, które trudno mu wyrazić. Są bardzo głęboko ukryte w jego sercu. Jeśli komukolwiek je okaże, ten kot musi wiedzieć, że jest wyjątkowy. Kolec nie pokazuje jak płacze, jak się cieszy stara się też tego nie okazywać. Uważa, że wrażliwość to zła cecha którą posiada. Możliwe jest jednak, że kiedyś zmieni swoje podejście.

Wygląd:
  • Ogólny opis – Muszę powiedzieć, że Kolec to bardzo atrakcyjny Kocurek. Ma piękne, zdrowe i lśniące futro, które prawie zawsze jest staranie wylizane przez niego, albo rodziców. Jest umięśniony i wysportowany, ma dość szerokie ramiona. Wzdłuż jego kręgosłupa leci pręga, która ciągnie się aż do ogona. Ma długie i ostre pazury, którymi z łatwością rozszarpuje zwierzynę. Posiada brązowe duże oczy wypełnione determinacją i różowy nos.
  • Kolor sierści – liliowy srebrny pręgowany tygrysio
  • Długość sierści - półdługa 
  • Kolor oczu – brązowe
Rodzina: 
  • Ojciec -  Pomurnik
  • Matka – Dzierzba (Pójdźkowy Sen)
  • Rodzeństwo - Wawrzyn i Szczurek
  • Partner – Brak, ale musi to być naprawdę niezwykła kotka, która przebije się przez twarde jego przekonanie, że wrażliwość to słabość.
  • Potomstwo – brak
Mentor: 
Uczniowie: 
  • dawni -
  • obecny -
Historia: Urodził się jako samotnik, niedługo potem trafił do Klanu Wilka.

Punkty umiejętności: 
  • siła -
  • szybkość -
  • zwinność -
  • skok -  
Upomnienia: 0/3
Właściciel: E-mail: kidak697@gmail.com, W Howrse: Memi5643, Na Discordzie: Kida K#7171

***

WAWRZYN
Poprzednie imiona: brak
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Samotnik
Ranga: Kocię
Poziom medyczny: -
Charakter: Wawrzyn to dosyć spokojne i łagodne kocię. Mimo, że jest okropnie nieśmiały, to jednocześnie uwielbia spędzać czas z innymi i bawić się z rodzeństwem. Z jednej strony, nie lubi denerwować mamy, jednak z drugiej, nie zawsze się jej słucha i nie stroni od psot. Bardzo interesuje się otaczającym go światem i zadaje mnóstwo pytań na jego temat. Jest też ogromnie ciekawski i wszędzie musi wcisnąć swój mały nosek. Wawrzyn jednakże ma pewien problem z okazywaniem emocji, bo smutek, gniew i inne negatywne odczucia ciągle tłumi w sobie i udaje, że wszystko jest w porządku.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Wawrzyn to na razie jedynie malutkie i bardzo puchate kocię. Srebrne futerko ozdobione ma czarnymi pręgami, które na tułowiu przeistaczają się w cętki. Od jego łaciatego noska noska, po kark i nogi, aż do końcówki ogona, sierść Wawrzyna rozjaśnia się bielą. Ma duże, na razie jeszcze niebieskie oczy, które w przyszłości jednak zabarwią się brązową barwą.
  • Kolor sierści - srebrny czarny bicolor pręgowany cętkowanie
  • Długość sierści - półdługowłosa
  • Kolor oczu - brązowe

Rodzina:
  • Ojciec - Pomurnik
  • Matka - Dzierzba (Pójdźkowy Sen)
  • Rodzeństwo - Kolec, Szczurek
  • Partner - ///
  • Potomstwo - /// 

Mentor: brak
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecny - ///

Historia: Wraz z dwójką braci urodził się jako syn Pójdźkowego Snu i Pomurnika.

Punkty umiejętności: 
  • siła
  • szybkość
  • zwinność
  • skok

Upomnienia: 0/3
Właściciel: patchie.magg@gmail.com | Patchie | Sowizdrzał#2597

***

SZCZUREK
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Samotnik
Ranga: Kocię
Poziom medyczny: ///
Charakter: Żyje jakby w innym świecie. Nie dostrzega nikogo, nikogo nie słyszy, na nikogo nie zwraca uwagi. W przeciwieństwie do innych kociąt nie odczuwa potrzeby bliskości, a wręcz jej unika, objawiając swoją niechęć piskami oraz rzucaniem się na wszystkie strony. Wydawać by się mogło, że u Szczurka nie rozwinęły się zmysły. Jest to jednak błędna myśl, bowiem kocur jest po prostu zaabsorbowany swoim własnym, nieco zniekształconym światem, dlatego nie widzi potrzeby w komunikowaniu się z innymi kotami. Gdy się już odezwie, zrobi to najpewniej w towarzystwie kamienia, zaś jego słowa będą zniekształconym oraz nielogicznym zlepkiem. Lubi zbierać kolorowe listki i piórka. Nie przepada natomiast za zmianami — czuje się wtedy niepewnie, wręcz panicznie się boi i denerwuje.
Wygląd: 

  • Ogólny opis - Nie jest to z pewnością typowe urocze i puchate kocię. Szczurek bowiem charakteryzuje się futrem kotów rasy Lykoi, co przyczyniło się do jego miejscowego łysienia — głównie na pysku, szyi, brzuchu i wewnętrznej części łap. Przerzedzone, szorstkie futro jest w kolorze czarnym, aczkolwiek z jednym wyjątkiem, którym jest biały palec u przedniej prawej łapy. Kocurek posiada kanciasty, nieco przypominający trójkąt, pysk oraz duże, wyłupiaste oczy.
  • Kolor sierści - Czarna z białym;
  • Długość sierści - Krótka;
  • Kolor oczu - Na razie są one niebieskie, lecz z czasem zmienią swój kolor na pomarańczowy.

Rodzina: 

  • Ojciec - Pomurnik;
  • Matka - Dzierzba (Pójdźkowy Sen);
  • Rodzeństwo - Bracia Kolec i Wawrzyn;
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///

Mentor: ///
Uczniowie: 

  • dawni - ///
  • obecny - ///

Historia: Wynik jednorazowej zabawy Dzierzby z Pomurnikiem doprowadził do narodzenia się trzech bękartów — Szczurka, Kolca oraz Wawrzynu, którzy jako samotnicy niedługo mają się znaleźć pod opieką swojego dziadka, przyszłego lidera Klanu Wilka.

Punkty umiejętności:

  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///

Upomnienia: 0/3
Właściciel: Krul#3312

3 komentarze: