BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

07 maja 2020

Dzierzba (Pójdźkowy Sen) urodziła!

Dzierzba urodziła z niecierpliwością oczekiwane przez siebie kociaki, trzy silne kocurki:

Kolec
Wawrzyn
Szczurek


KOLEC
Poprzednie imiona: -
Wiek: 0
Płeć: Kocur
Klan: Samotnik
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Kolec to niezwykle energiczny kocur. To też wielki lizus, prawie każdemu uda mu się bez błędnie podlizać, mamie, tacie, rodzeństwu jeśli trzeba nawet przywódcy czy zastępcy. Nieźle walczy i poluje, przede wszystkim dlatego, że bardzo się stara. Chce by inni widzieli jak ciężko pracuje na wyższą posadę. Uwielbia się przypatrywać starszym wojownikom i czerpać wiedzę z każdej możliwej okazji. Jego największym życiowym pragnieniem jest zostać najlepszym wojownikiem z najlepszych, a potem oczywiście najlepszym zastępcą. Czy jest w stanie zabić by nim zostać? Jeśli kot gra mu bardzo na nerwach, może przyłożyć swoje pazury mu do gardła. Lubi trochę się rządzić i traktuje czasami innych jak by to on był zastępcą. Prawie zawsze jest pewien siebie, jest dość sprytny i posiada zdolności manipulatorskie, to też mu całkiem dobrze wychodzi, ale nie robi tego często, jedynie w wyjątkowych sytuacjach. Jest bardzo lojalny, zwłaszcza dla swojego klanu. Zagłębmy się teraz bardziej. Dlaczego Kolec nazywa się Kolec? To chyba oczywiste. Umie nieźle zranić, nie ważne czy psychicznie czy fizycznie, najczęściej robi to osobom, których nienawidzi i jest to specjalnie. Prawdę mówiąc, nie czerpie z tego zbyt dużej przyjemności, ale chce pokazać kto tu rządzi. Jednak ten Kocur to nie taki potwór. Okazuje szacunek starszym i kotkom, po prostu uważa, że każdy porządny wojownik powinien dbać o starszych i płeć ładniejszą. Ma też swoje uczucia, które trudno mu wyrazić. Są bardzo głęboko ukryte w jego sercu. Jeśli komukolwiek je okaże, ten kot musi wiedzieć, że jest wyjątkowy. Kolec nie pokazuje jak płacze, jak się cieszy stara się też tego nie okazywać. Uważa, że wrażliwość to zła cecha którą posiada. Możliwe jest jednak, że kiedyś zmieni swoje podejście.

Wygląd:
  • Ogólny opis – Muszę powiedzieć, że Kolec to bardzo atrakcyjny Kocurek. Ma piękne, zdrowe i lśniące futro, które prawie zawsze jest staranie wylizane przez niego, albo rodziców. Jest umięśniony i wysportowany, ma dość szerokie ramiona. Wzdłuż jego kręgosłupa leci pręga, która ciągnie się aż do ogona. Ma długie i ostre pazury, którymi z łatwością rozszarpuje zwierzynę. Posiada brązowe duże oczy wypełnione determinacją i różowy nos.
  • Kolor sierści – liliowy srebrny pręgowany tygrysio
  • Długość sierści - półdługa 
  • Kolor oczu – brązowe
Rodzina: 
  • Ojciec -  Pomurnik
  • Matka – Dzierzba (Pójdźkowy Sen)
  • Rodzeństwo - Wawrzyn i Szczurek
  • Partner – Brak, ale musi to być naprawdę niezwykła kotka, która przebije się przez twarde jego przekonanie, że wrażliwość to słabość.
  • Potomstwo – brak
Mentor: 
Uczniowie: 
  • dawni -
  • obecny -
Historia: Urodził się jako samotnik, niedługo potem trafił do Klanu Wilka.

Punkty umiejętności: 
  • siła -
  • szybkość -
  • zwinność -
  • skok -  
Upomnienia: 0/3
Właściciel: E-mail: kidak697@gmail.com, W Howrse: Memi5643, Na Discordzie: Kida K#7171

***

WAWRZYN
Poprzednie imiona: brak
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Samotnik
Ranga: Kocię
Poziom medyczny: -
Charakter: Wawrzyn to dosyć spokojne i łagodne kocię. Mimo, że jest okropnie nieśmiały, to jednocześnie uwielbia spędzać czas z innymi i bawić się z rodzeństwem. Z jednej strony, nie lubi denerwować mamy, jednak z drugiej, nie zawsze się jej słucha i nie stroni od psot. Bardzo interesuje się otaczającym go światem i zadaje mnóstwo pytań na jego temat. Jest też ogromnie ciekawski i wszędzie musi wcisnąć swój mały nosek. Wawrzyn jednakże ma pewien problem z okazywaniem emocji, bo smutek, gniew i inne negatywne odczucia ciągle tłumi w sobie i udaje, że wszystko jest w porządku.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Wawrzyn to na razie jedynie malutkie i bardzo puchate kocię. Srebrne futerko ozdobione ma czarnymi pręgami, które na tułowiu przeistaczają się w cętki. Od jego łaciatego noska noska, po kark i nogi, aż do końcówki ogona, sierść Wawrzyna rozjaśnia się bielą. Ma duże, na razie jeszcze niebieskie oczy, które w przyszłości jednak zabarwią się brązową barwą.
  • Kolor sierści - srebrny czarny bicolor pręgowany cętkowanie
  • Długość sierści - półdługowłosa
  • Kolor oczu - brązowe

Rodzina:
  • Ojciec - Pomurnik
  • Matka - Dzierzba (Pójdźkowy Sen)
  • Rodzeństwo - Kolec, Szczurek
  • Partner - ///
  • Potomstwo - /// 

Mentor: brak
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecny - ///

Historia: Wraz z dwójką braci urodził się jako syn Pójdźkowego Snu i Pomurnika.

Punkty umiejętności: 
  • siła
  • szybkość
  • zwinność
  • skok

Upomnienia: 0/3
Właściciel: patchie.magg@gmail.com | Patchie | Sowizdrzał#2597

***

SZCZUREK
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Samotnik
Ranga: Kocię
Poziom medyczny: ///
Charakter: Żyje jakby w innym świecie. Nie dostrzega nikogo, nikogo nie słyszy, na nikogo nie zwraca uwagi. W przeciwieństwie do innych kociąt nie odczuwa potrzeby bliskości, a wręcz jej unika, objawiając swoją niechęć piskami oraz rzucaniem się na wszystkie strony. Wydawać by się mogło, że u Szczurka nie rozwinęły się zmysły. Jest to jednak błędna myśl, bowiem kocur jest po prostu zaabsorbowany swoim własnym, nieco zniekształconym światem, dlatego nie widzi potrzeby w komunikowaniu się z innymi kotami. Gdy się już odezwie, zrobi to najpewniej w towarzystwie kamienia, zaś jego słowa będą zniekształconym oraz nielogicznym zlepkiem. Lubi zbierać kolorowe listki i piórka. Nie przepada natomiast za zmianami — czuje się wtedy niepewnie, wręcz panicznie się boi i denerwuje.
Wygląd: 

  • Ogólny opis - Nie jest to z pewnością typowe urocze i puchate kocię. Szczurek bowiem charakteryzuje się futrem kotów rasy Lykoi, co przyczyniło się do jego miejscowego łysienia — głównie na pysku, szyi, brzuchu i wewnętrznej części łap. Przerzedzone, szorstkie futro jest w kolorze czarnym, aczkolwiek z jednym wyjątkiem, którym jest biały palec u przedniej prawej łapy. Kocurek posiada kanciasty, nieco przypominający trójkąt, pysk oraz duże, wyłupiaste oczy.
  • Kolor sierści - Czarna z białym;
  • Długość sierści - Krótka;
  • Kolor oczu - Na razie są one niebieskie, lecz z czasem zmienią swój kolor na pomarańczowy.

Rodzina: 

  • Ojciec - Pomurnik;
  • Matka - Dzierzba (Pójdźkowy Sen);
  • Rodzeństwo - Bracia Kolec i Wawrzyn;
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///

Mentor: ///
Uczniowie: 

  • dawni - ///
  • obecny - ///

Historia: Wynik jednorazowej zabawy Dzierzby z Pomurnikiem doprowadził do narodzenia się trzech bękartów — Szczurka, Kolca oraz Wawrzynu, którzy jako samotnicy niedługo mają się znaleźć pod opieką swojego dziadka, przyszłego lidera Klanu Wilka.

Punkty umiejętności:

  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///

Upomnienia: 0/3
Właściciel: Krul#3312

3 komentarze: