BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Klanie Wilka!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

02 lipca 2020

Piaskowa Ścieżka urodziła!

Piaskowa Ścieżka pomyślnie wydała na świat trójkę bobasów!

Dreszcz

Jeżynka

Wiewiór



DRESZCZ
Poprzednie imiona: ///
Wiek:  0 księżyców 
Płeć: Kocur
Klan: Klan Burzy
Ranga: Kocię
Poziom medyczny: ///
Charakter: Dreszcz jest dość bojaźliwym kociakiem. Przez to, że prawie przeszedł łapką na tamten świat, przez komplikacje porodowe, ten malec przeżywa dziwne i niepojęte przez innych rzeczy. Jego ciałem wstrząsają dreszcze, są nagłe i również nagle znikają. Słyszy straszne dźwięki, szumy, a nawet kroki, czy pękające gałązki. Jest przekonany o tym, że ktoś go obserwuje, nawet jeśli to nie jest prawdą. Potrafi uroić sobie, że zwykły cień jest jego prześladowcą, który czyha na jego życie. Bardzo mu trudno uświadomić dorosłych, że coś jest wokół niego nie tak. Zwłaszcza, że jest przekonany o tym, że ktoś ciąglę czyta w jego myślach, a dziwne kolory, migające mu przed snem, czy też uczucie spadania i duszenia, to potwierdzenie jego przypuszczeń, że jest atakowany. Przez to każdego kota, mierzy nieufnym spojrzeniem, bo nie wie, który z nich jest sprawcą tych strasznych czynów. Jedynie komu ufa to tata i pan miły medyk, który jest jego wujkiem. Bardzo lubi się wtulać w ich sierść, ponieważ czuję się dzięki temu bardziej bezpieczniej. Jest bardzo niestabilny emocjonalnie. Raz może z płaczu, przejść w złość, a później w szczęście. Jest dość nieśmiały, zazwyczaj trzymający się na uboczu. Czasami, gdy jest zdeterminowany, by odkryć sprawcę prześladowań, próbuje zaskoczyć go, korzystając z pułapek, dlatego też niewinne koty, mogą wpaść przypadkiem w jedną z nich. 
Wygląd
  • Ogólny opis - Jest kociakiem o półdługiej, kremowej pręgowanej tygrysio sierści. Na początku łapek można dostrzec biel. Jest ona również na końcówce ogona, jak i z lewej strony pyszczka oraz brodzie. Dodatkowo ma śmiesznie wywinięte do tyłu uszy. Posiada oczy o niebieskim odcieniu. Jego całe ciało od czasu, do czasu drży niekontrolowanie, dreszcze są nagłe i również nagle mijają.
  • Kolor sierści - kremowa pręgowana tygrysio z białym
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - niebieskie
Rodzina
  • Ojciec - Ośle Ucho (bury pręgowany tygrysio z białym) - Bardzo go kocha. Jest przekonany o tym, że go obroni przed każdym, nawet jego prześladowcą. Uwielbia spędzać z nim czas, wtedy czuję się jak normalny kociak. 
  • Matka - Piaskowa Ścieżka (kremowa pręgowana cętkowanie) - Mamie chyba nie podobają się jego napady lęków. Każe mu się ogarnąć. Bardzo mu z tego powodu smutno.
  • Rodzeństwo - Jeżynka i Wiewiór
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///

Mentor: ///
Uczniowie
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodził się w Klanie Burzy ze związku Oślego Ucha z Piaskową Ścieżką. Przez komplikacje porodowe, w których doszło do chwilowego niedotlenienia mózgu, boryka się z samym sobą. 
Punkty umiejętności
  • siła -  ///
  • szybkość - ///
  • zwinność -  ///
  • skok -  ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: alisnikexd@gmail.com

* * *
JEŻYNKA
Poprzednie imiona: -
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Burzy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Jeżynka ma bardzo potulny charakter. Jest miła i trochę nieśmiała. Uwielbia spędzać czas ze swoim tatą w którego wpatrzona jest jak w obrazek i to właśnie od niego bierze największy przykład. Kotka jest również bardzo posłuszna - aż strach sprzeciwić się jej mamie, Piaskowej Ścieżce. Mimo swojego miłego usposobienia Jeżynka szybko się denerwuje. Jednak jej „wybuch złości” zawsze wygląda tak, że choćby chciała krzyknąć i naprawdę się wściec, nie jest w stanie tego zrobić. Patrzy tylko złowrogo i znika gdzieś w kąt, gniewając się w samotności. Jakby miała być szczera, troszkę boi się swojej mamy; jej surowego spojrzenia, dużych wymagań co do tak małej kotki i jej reprymend ilekroć Jeżynka będzie gdzie indziej niż przy niej, posłusznie siedząc obok. Na jej szczęście ukochany tata czasem uspokoi mamę, dzięki czemu pełna niespożytej energii Jeżyna będzie mogła z nim gdzieś pohasać. Mimo małej pewności siebie, przy Oślim Uchu czuje się jak mała bohaterka - tata dodaje jej pewności siebie i właśnie w jego towarzystwie Jeżynka czuje się najlepiej.
Wygląd
  • Ogólny opis – Kotka z wyglądu jest bardzo podobna do mamy. Odziedziczyła po niej cętki, kolor futerka i charakterystyczne zawinięte uszy. Można powiedzieć że jest jej małą kopią. Jednak jakby się przyjrzeć, da się zauważyć różnice. Jeżynka ma dłuższą sierść, mięciutką w dotyku i błyszczącą. W jej futerku można dopatrzeć się mieszanki kremowego i białego koloru. Jednak pierwsze co się rzuca w oczy to niebieskie oczyska zdecydowanie odziedziczone po jej ukochanym ojcu Oślim Uchu. Jest bardzo malutką i drobną kotką.
  • Kolor sierści – liliowy szylkret calico pręgowany cętkowanie bicolor
  • Długość sierści - półdługa 
  • Kolor oczu - niebieskie
Rodzina
  • Ojciec - Ośle Ucho
  • Matka - Piaskowa Ścieżka
  • Rodzeństwo - dwaj bracia: Dreszcz i Wiewiór
  • Partner - Brak
  • Potomstwo - Brak
Mentor: Brak
Uczniowie
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodzona w klanie
Punkty umiejętności
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: justa160@gmail.com / dc: Sournois

* * *
WIEWIÓR
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców 
Płeć: Kocur
Klan: Burzy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Wiewiór nie należy do ani przesłodzenie milutkich, ani pozytywnie myślących istotek. Uważa, że bycie dla kogoś dobrym, jest poniżej godności wojownika. Zamiast ciepłych słówek, woli przechodzić do czynów. Trzeba się naprawdę postarać, żeby zdobyć jego zaufanie. Wówczas może nie zyska się przyjaciela, ale przynajmniej nie wroga. Jest bardzo pamiętliwy, łatwo stracić w jego oczach, gdy  tylko zauważy słabość. Kociak nie rozumie znaczenia przynależności. Co to zmienia, że urodził się w Klanie Burzy? Stąd wynika brak jego lojalności do czegokolwiek. Wredny i egoistyczny. Żeby jednak nie było, nie posiada on samych wad. Zaletami jest zdecydowanie odwaga, idealnie połączona ze sprytem. Kociak jest również naiwny, może właśnie dlatego woli trzymać się samotności, niż zawierać jakieś znajomości, które szybko straci. 
Wygląd
  • Ogólny opis - Imię Wiewióra jest jak najbardziej trafione. Płomiennoruda, półdługa sierść idealnie podkreśla szczupłą, niewysoką sylwetkę. Żółte ślepia wpatrują się we wszystko z powagą oraz niechęcią. Nie odziedziczył wywiniętych uszu, zamiast tego natomiast długi, puchaty ogon. 
  • Kolor sierści - ruda pręgowana tygrysio 
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - żółte 
Rodzina:
  • Ojciec - Ośle Ucho - uśmiechnięty lisi bobek, nie lubi
  • Matka - Piaskowa Ścieżka - całkiem fajna, czerpie przyjemność z  bycia przez nią faworyzowanym 
  • Rodzeństwo - Dreszcz i Jeżyna - za jakie grzechy w rodzeństwie trafiła mu się taka zgraja mysich móżdżków? stara się tolerować 
  • Partner - brak, żadna nie jest go godna 
  • Potomstwo - Fuuj 
Mentor: ///
Uczniowie
  • dawni - /// 
  • obecny - ///
Historia: Urodzony w Klanie Burzy. 
Punkty umiejętności:
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - /// 
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: Postać NPC

* * *

5 komentarzy:

  1. Witamy w kb! Najmilszym klanie, jaki istnieje

    OdpowiedzUsuń
  2. W imieniu całej jeżykowej rodzinki - witajcie! zostaniecie bardzo ukochani <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo Mokry utuli chodźcie dzieciaczki ❤️

    OdpowiedzUsuń