BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Klifu!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Burzy!
(Brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

30 lipca 2020

Sarnia Pręga urodziła!

Sarnia Pręga urodziła jedną koteczkę!
Stokrotka
miot fabularny
STOKROTKA

Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Owocowy Las
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Stokrotka to istotka o niezwykle przyjaznym usposobieniu. Pragnie szerzyć miłość, przyjaźń i radość wszędzie dookoła. Uważa, że życie jest zbyt piękne, by znaleźć w nim czas na smutki i wszyscy powinni się wiecznie uśmiechać, nie patrząc na to, że świat wokół nich się wali. W końcu, nieważne co by się działo, trzeba iść do przodu! Ma w sobie coś z marzycielki, lubi zanurzyć się w swoich wizjach i pragnieniach, naiwnie licząc, że jeśli będzie dobra i uczynna, te prędzej czy później się ziszczą. To dusza towarzystwa, bardzo źle znosi samotność. Nieprzerwanie pożąda obecności i uwagi innych kotów, ale nie lubi się narzucać i wychodzić na zbyt nachalną. Jeśli więc będzie pragnąć twojego towarzystwa, nie powie tego wprost ani nie będzie cię do tego zmuszać. Do tego z ogromną łatwością przychodzi jej zawieranie nowych znajomości, z wielką chęcią zacznie rozmowę czy zabawę. Najchętniej miałaby całe swoje otoczenie za przyjaciół, nie poszukuje wrogów. Ciężko jest ją do siebie zarazić, gdyż uważa, że każdy, nie zważając na jego zachowania czy charakter, w głębi serduszka posiada dobro i zasługuje na drugą szansę. Stokrotka jest pełna pozytywnej energii, którą szerzy wszędzie wokół siebie. Uwielbia sprawiać, by inni czuli się dobrze, więc zawsze jest gotowa pomóc komuś w potrzebie czy po prostu wykonać jakiś dobry uczynek. Niestety, takie nastawienie ciągnie za sobą pewne wady. Koteczka jest bardzo łatwowierna i naiwna, z łatwością można wcisnąć jej każdą bzdurę, bo przecież czemu ktoś miałby ją okłamywać, nawet jeśli jest seryjnym mordercą? Często nie rozumie swoich własnych uczuć, nie mówiąc już o zrozumieniu tego, co czują inni. Kieruje się sercem, nie umysłem, co może wydawać się dobrym rozwiązaniem, ale w praktyce często sprawia, że kotka dokonuje złych wyborów i tylko stawia siebie w niekomfortowych sytuacjach. Nie potrafi również mówić otwarcie o swoich problemach, zawsze będzie kumulować je w środku udając, że wszystko jest w jak najlepszym porządku. Nie może przecież sprawić innym przykrości i zawracać im głowy swoimi własnymi zagwostkami! Nawet, jeśli wynik ukrywania ich z czasem okaże się tragiczny. 
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Stokrotka to niemal idealny obraz szczęśliwego, zdrowego kociaka — jest małą, puchatą kuleczką. Jest przeciętnej wielkości, jak na malucha w jej wieku. Posiada aparycję typowej, okrągłej kluseczki. Jest wyraźnie pulchna i pucołowata, dobrze wyżywiona. To wrażenie o grubości potęguje jeszcze długa, miękka, gęsta sierść, która okala cały tułów. Głowa kotki umiejscowiona na drobnej szyi o nieco okrągłej budowie posiada urocze, pucułowate policzki. Uszy postawione są blisko siebie, są nieduże, o zaokrąglonych końcach. Nosek ma jasną, różową barwę, a jego grzbiet jest całkiem szeroki. Paszcza skrywa rząd wciąż drobniutkich, niegroźnych zębów. Kończyny natomiast są mocno połączone z ciałem, niedługie oraz grube. Same łapki są masywne, zwieńczone miękkimi, różowymi jak nos poduszkami. Ogon Stokrotki jest niedługi, ale za to bardzo puchaty. Jej mięciutką sierść, która zawsze jest nieskazitelnie czysta i idealnie zadbana, zdobi szata niebieskiego szylkreta calico pręgowanego cętkowanie vana. Znaczy to, że prawie całe ciało kociaka jest pokryte bielą. Jedynie uszy, ogon oraz nieduża kremowa plamka na przedniej lewej łapie odróżniają się od reszty.
  • Kolor sierści - niebieski szylkret calico pręgowany cętkowanie van
  • Długość sierści - długa
  • Kolor oczu - niebieskie
Rodzina: 
  • Ojciec - Wschód — Uczeń medyka w Owocowym Lesie, ukochany tatuś! Kotka wprost uwielbia spędzać z nim czas na wspólnych zabawach czy chociażby wysłuchiwaniu historii o przeszłości ich ugrupowania.
  • Matka - Sarna — Już mniej kochana mamusia, która wzbudza w Stokrotce pewien respekt, ale kotka nadal ją bardzo szanuje.
  • Rodzeństwo - ///
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Kotka urodziła się w Owocowym Lesie, w ciężkich czasach, gdy koty ocalałe po ataku Klanu Nocy tworzyły rebelię i przygotowywały się do odbicia uwięzionych pobratymców. Mimo przeciwności losu stara się wieść szczęśliwe dzieciństwo u boku ukochanych rodziców.
Punkty umiejętności:
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: Postać NPC
Opiekun: ///

1 komentarz: