BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

30 lipca 2020

Sarnia Pręga urodziła!

Sarnia Pręga urodziła jedną koteczkę!
Stokrotka
miot fabularny
STOKROTKA

Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Owocowy Las
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Stokrotka to istotka o niezwykle przyjaznym usposobieniu. Pragnie szerzyć miłość, przyjaźń i radość wszędzie dookoła. Uważa, że życie jest zbyt piękne, by znaleźć w nim czas na smutki i wszyscy powinni się wiecznie uśmiechać, nie patrząc na to, że świat wokół nich się wali. W końcu, nieważne co by się działo, trzeba iść do przodu! Ma w sobie coś z marzycielki, lubi zanurzyć się w swoich wizjach i pragnieniach, naiwnie licząc, że jeśli będzie dobra i uczynna, te prędzej czy później się ziszczą. To dusza towarzystwa, bardzo źle znosi samotność. Nieprzerwanie pożąda obecności i uwagi innych kotów, ale nie lubi się narzucać i wychodzić na zbyt nachalną. Jeśli więc będzie pragnąć twojego towarzystwa, nie powie tego wprost ani nie będzie cię do tego zmuszać. Do tego z ogromną łatwością przychodzi jej zawieranie nowych znajomości, z wielką chęcią zacznie rozmowę czy zabawę. Najchętniej miałaby całe swoje otoczenie za przyjaciół, nie poszukuje wrogów. Ciężko jest ją do siebie zarazić, gdyż uważa, że każdy, nie zważając na jego zachowania czy charakter, w głębi serduszka posiada dobro i zasługuje na drugą szansę. Stokrotka jest pełna pozytywnej energii, którą szerzy wszędzie wokół siebie. Uwielbia sprawiać, by inni czuli się dobrze, więc zawsze jest gotowa pomóc komuś w potrzebie czy po prostu wykonać jakiś dobry uczynek. Niestety, takie nastawienie ciągnie za sobą pewne wady. Koteczka jest bardzo łatwowierna i naiwna, z łatwością można wcisnąć jej każdą bzdurę, bo przecież czemu ktoś miałby ją okłamywać, nawet jeśli jest seryjnym mordercą? Często nie rozumie swoich własnych uczuć, nie mówiąc już o zrozumieniu tego, co czują inni. Kieruje się sercem, nie umysłem, co może wydawać się dobrym rozwiązaniem, ale w praktyce często sprawia, że kotka dokonuje złych wyborów i tylko stawia siebie w niekomfortowych sytuacjach. Nie potrafi również mówić otwarcie o swoich problemach, zawsze będzie kumulować je w środku udając, że wszystko jest w jak najlepszym porządku. Nie może przecież sprawić innym przykrości i zawracać im głowy swoimi własnymi zagwostkami! Nawet, jeśli wynik ukrywania ich z czasem okaże się tragiczny. 
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Stokrotka to niemal idealny obraz szczęśliwego, zdrowego kociaka — jest małą, puchatą kuleczką. Jest przeciętnej wielkości, jak na malucha w jej wieku. Posiada aparycję typowej, okrągłej kluseczki. Jest wyraźnie pulchna i pucołowata, dobrze wyżywiona. To wrażenie o grubości potęguje jeszcze długa, miękka, gęsta sierść, która okala cały tułów. Głowa kotki umiejscowiona na drobnej szyi o nieco okrągłej budowie posiada urocze, pucułowate policzki. Uszy postawione są blisko siebie, są nieduże, o zaokrąglonych końcach. Nosek ma jasną, różową barwę, a jego grzbiet jest całkiem szeroki. Paszcza skrywa rząd wciąż drobniutkich, niegroźnych zębów. Kończyny natomiast są mocno połączone z ciałem, niedługie oraz grube. Same łapki są masywne, zwieńczone miękkimi, różowymi jak nos poduszkami. Ogon Stokrotki jest niedługi, ale za to bardzo puchaty. Jej mięciutką sierść, która zawsze jest nieskazitelnie czysta i idealnie zadbana, zdobi szata niebieskiego szylkreta calico pręgowanego cętkowanie vana. Znaczy to, że prawie całe ciało kociaka jest pokryte bielą. Jedynie uszy, ogon oraz nieduża kremowa plamka na przedniej lewej łapie odróżniają się od reszty.
  • Kolor sierści - niebieski szylkret calico pręgowany cętkowanie van
  • Długość sierści - długa
  • Kolor oczu - niebieskie
Rodzina: 
  • Ojciec - Wschód — Uczeń medyka w Owocowym Lesie, ukochany tatuś! Kotka wprost uwielbia spędzać z nim czas na wspólnych zabawach czy chociażby wysłuchiwaniu historii o przeszłości ich ugrupowania.
  • Matka - Sarna — Już mniej kochana mamusia, która wzbudza w Stokrotce pewien respekt, ale kotka nadal ją bardzo szanuje.
  • Rodzeństwo - ///
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Kotka urodziła się w Owocowym Lesie, w ciężkich czasach, gdy koty ocalałe po ataku Klanu Nocy tworzyły rebelię i przygotowywały się do odbicia uwięzionych pobratymców. Mimo przeciwności losu stara się wieść szczęśliwe dzieciństwo u boku ukochanych rodziców.
Punkty umiejętności:
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: Postać NPC
Opiekun: ///

1 komentarz: