BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

02 lipca 2020

Piaskowa Ścieżka urodziła!

Piaskowa Ścieżka pomyślnie wydała na świat trójkę bobasów!

Dreszcz

Jeżynka

Wiewiór



DRESZCZ
Poprzednie imiona: ///
Wiek:  0 księżyców 
Płeć: Kocur
Klan: Klan Burzy
Ranga: Kocię
Poziom medyczny: ///
Charakter: Dreszcz jest dość bojaźliwym kociakiem. Przez to, że prawie przeszedł łapką na tamten świat, przez komplikacje porodowe, ten malec przeżywa dziwne i niepojęte przez innych rzeczy. Jego ciałem wstrząsają dreszcze, są nagłe i również nagle znikają. Słyszy straszne dźwięki, szumy, a nawet kroki, czy pękające gałązki. Jest przekonany o tym, że ktoś go obserwuje, nawet jeśli to nie jest prawdą. Potrafi uroić sobie, że zwykły cień jest jego prześladowcą, który czyha na jego życie. Bardzo mu trudno uświadomić dorosłych, że coś jest wokół niego nie tak. Zwłaszcza, że jest przekonany o tym, że ktoś ciąglę czyta w jego myślach, a dziwne kolory, migające mu przed snem, czy też uczucie spadania i duszenia, to potwierdzenie jego przypuszczeń, że jest atakowany. Przez to każdego kota, mierzy nieufnym spojrzeniem, bo nie wie, który z nich jest sprawcą tych strasznych czynów. Jedynie komu ufa to tata i pan miły medyk, który jest jego wujkiem. Bardzo lubi się wtulać w ich sierść, ponieważ czuję się dzięki temu bardziej bezpieczniej. Jest bardzo niestabilny emocjonalnie. Raz może z płaczu, przejść w złość, a później w szczęście. Jest dość nieśmiały, zazwyczaj trzymający się na uboczu. Czasami, gdy jest zdeterminowany, by odkryć sprawcę prześladowań, próbuje zaskoczyć go, korzystając z pułapek, dlatego też niewinne koty, mogą wpaść przypadkiem w jedną z nich. 
Wygląd
  • Ogólny opis - Jest kociakiem o półdługiej, kremowej pręgowanej tygrysio sierści. Na początku łapek można dostrzec biel. Jest ona również na końcówce ogona, jak i z lewej strony pyszczka oraz brodzie. Dodatkowo ma śmiesznie wywinięte do tyłu uszy. Posiada oczy o niebieskim odcieniu. Jego całe ciało od czasu, do czasu drży niekontrolowanie, dreszcze są nagłe i również nagle mijają.
  • Kolor sierści - kremowa pręgowana tygrysio z białym
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - niebieskie
Rodzina
  • Ojciec - Ośle Ucho (bury pręgowany tygrysio z białym) - Bardzo go kocha. Jest przekonany o tym, że go obroni przed każdym, nawet jego prześladowcą. Uwielbia spędzać z nim czas, wtedy czuję się jak normalny kociak. 
  • Matka - Piaskowa Ścieżka (kremowa pręgowana cętkowanie) - Mamie chyba nie podobają się jego napady lęków. Każe mu się ogarnąć. Bardzo mu z tego powodu smutno.
  • Rodzeństwo - Jeżynka i Wiewiór
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///

Mentor: ///
Uczniowie
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodził się w Klanie Burzy ze związku Oślego Ucha z Piaskową Ścieżką. Przez komplikacje porodowe, w których doszło do chwilowego niedotlenienia mózgu, boryka się z samym sobą. 
Punkty umiejętności
  • siła -  ///
  • szybkość - ///
  • zwinność -  ///
  • skok -  ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: alisnikexd@gmail.com

* * *
JEŻYNKA
Poprzednie imiona: -
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Burzy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Jeżynka ma bardzo potulny charakter. Jest miła i trochę nieśmiała. Uwielbia spędzać czas ze swoim tatą w którego wpatrzona jest jak w obrazek i to właśnie od niego bierze największy przykład. Kotka jest również bardzo posłuszna - aż strach sprzeciwić się jej mamie, Piaskowej Ścieżce. Mimo swojego miłego usposobienia Jeżynka szybko się denerwuje. Jednak jej „wybuch złości” zawsze wygląda tak, że choćby chciała krzyknąć i naprawdę się wściec, nie jest w stanie tego zrobić. Patrzy tylko złowrogo i znika gdzieś w kąt, gniewając się w samotności. Jakby miała być szczera, troszkę boi się swojej mamy; jej surowego spojrzenia, dużych wymagań co do tak małej kotki i jej reprymend ilekroć Jeżynka będzie gdzie indziej niż przy niej, posłusznie siedząc obok. Na jej szczęście ukochany tata czasem uspokoi mamę, dzięki czemu pełna niespożytej energii Jeżyna będzie mogła z nim gdzieś pohasać. Mimo małej pewności siebie, przy Oślim Uchu czuje się jak mała bohaterka - tata dodaje jej pewności siebie i właśnie w jego towarzystwie Jeżynka czuje się najlepiej.
Wygląd
  • Ogólny opis – Kotka z wyglądu jest bardzo podobna do mamy. Odziedziczyła po niej cętki, kolor futerka i charakterystyczne zawinięte uszy. Można powiedzieć że jest jej małą kopią. Jednak jakby się przyjrzeć, da się zauważyć różnice. Jeżynka ma dłuższą sierść, mięciutką w dotyku i błyszczącą. W jej futerku można dopatrzeć się mieszanki kremowego i białego koloru. Jednak pierwsze co się rzuca w oczy to niebieskie oczyska zdecydowanie odziedziczone po jej ukochanym ojcu Oślim Uchu. Jest bardzo malutką i drobną kotką.
  • Kolor sierści – liliowy szylkret calico pręgowany cętkowanie bicolor
  • Długość sierści - półdługa 
  • Kolor oczu - niebieskie
Rodzina
  • Ojciec - Ośle Ucho
  • Matka - Piaskowa Ścieżka
  • Rodzeństwo - dwaj bracia: Dreszcz i Wiewiór
  • Partner - Brak
  • Potomstwo - Brak
Mentor: Brak
Uczniowie
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodzona w klanie
Punkty umiejętności
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: justa160@gmail.com / dc: Sournois

* * *
WIEWIÓR
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców 
Płeć: Kocur
Klan: Burzy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Wiewiór nie należy do ani przesłodzenie milutkich, ani pozytywnie myślących istotek. Uważa, że bycie dla kogoś dobrym, jest poniżej godności wojownika. Zamiast ciepłych słówek, woli przechodzić do czynów. Trzeba się naprawdę postarać, żeby zdobyć jego zaufanie. Wówczas może nie zyska się przyjaciela, ale przynajmniej nie wroga. Jest bardzo pamiętliwy, łatwo stracić w jego oczach, gdy  tylko zauważy słabość. Kociak nie rozumie znaczenia przynależności. Co to zmienia, że urodził się w Klanie Burzy? Stąd wynika brak jego lojalności do czegokolwiek. Wredny i egoistyczny. Żeby jednak nie było, nie posiada on samych wad. Zaletami jest zdecydowanie odwaga, idealnie połączona ze sprytem. Kociak jest również naiwny, może właśnie dlatego woli trzymać się samotności, niż zawierać jakieś znajomości, które szybko straci. 
Wygląd
  • Ogólny opis - Imię Wiewióra jest jak najbardziej trafione. Płomiennoruda, półdługa sierść idealnie podkreśla szczupłą, niewysoką sylwetkę. Żółte ślepia wpatrują się we wszystko z powagą oraz niechęcią. Nie odziedziczył wywiniętych uszu, zamiast tego natomiast długi, puchaty ogon. 
  • Kolor sierści - ruda pręgowana tygrysio 
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - żółte 
Rodzina:
  • Ojciec - Ośle Ucho - uśmiechnięty lisi bobek, nie lubi
  • Matka - Piaskowa Ścieżka - całkiem fajna, czerpie przyjemność z  bycia przez nią faworyzowanym 
  • Rodzeństwo - Dreszcz i Jeżyna - za jakie grzechy w rodzeństwie trafiła mu się taka zgraja mysich móżdżków? stara się tolerować 
  • Partner - brak, żadna nie jest go godna 
  • Potomstwo - Fuuj 
Mentor: ///
Uczniowie
  • dawni - /// 
  • obecny - ///
Historia: Urodzony w Klanie Burzy. 
Punkty umiejętności:
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - /// 
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: Postać NPC

* * *

5 komentarzy:

  1. Witamy w kb! Najmilszym klanie, jaki istnieje

    OdpowiedzUsuń
  2. W imieniu całej jeżykowej rodzinki - witajcie! zostaniecie bardzo ukochani <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo Mokry utuli chodźcie dzieciaczki ❤️

    OdpowiedzUsuń