BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

27 lutego 2021

Nowi członkowie klanu klifu!


Kogut


Szpak


SZPACZA ŁAPA 
Poprzednie imiona: Kradziej > Szpak
Wiek:
 27 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Klifu
Ranga: Uczeń
Poziom medyczny: - [coś tam się nauczył powodując u siebie srake multum razy]
Charakter: Znacie yaoistki? Tak? No to dodajcie takiej tylko jajca i macie przed sobą Szpaka, cudownego krypto shipera klanu klifu. Dymny jest tak zafiskowany na jaraniu się parą dwóch kocurów, że przez pierwsze kilkanaście księżyców łaził za Srebrną Grzywą i Muchomorową Cętką, piszcząc niczym baba z radości, gdy kocury wymieniały się buziakami czy tulaskami. Taka tam jego obsesja, potrafi nawet w połowie rozmowy z kimś przerwać ją, byleby popatrzeć sobie na czułostki dwóch wojowników, czy też uczniów. Jednakże żeby było jeszcze śmieszniej, Szpak jest cykorem, gdy tylko jakiś samiec pojawi się w jego strefie osobistej, czy też zwyczajnie zagada, trochę dziwna to logika, bo dla kocura geje są fajni ale gadający do niego kocur już średnio. Przez to trzyma się tylko i wyłącznie z kotkami, dosłownie jak rzep psiego ogona. Dymny jest też strasznym zrzędą, potrafi walnąć się mordą w mech i psioczyć jak to "życie go boli i jest do dupy", tylko dlatego, że musiał wstać o wschodzie słońca na patrol. Z dobrych cech też się coś znajdzie - chociażby szczerość, także pamiętaj moja droga kociczko - jeśli w jakichś kwiatkach wyglądasz chujowo, to on ci to powie, nie będzie żadnego słodzenia!
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Szpak to szczupły, zwinny kocur o budowie stworzonej typowo do sprintów, zdecydowanie nie można go zaliczyć do kotów ani dobrze umięśnionych czy też dobrze zbudowanych - była by to swoista obraza. Futro kocura jest czarne w białawe, dymne rozjaśnienia. Oczy są czekoladowe.
  • Kolor sierści - Czarna dymna
  • Długość sierści - Półdługa
  • Kolor oczu - Brązowe
Rodzina:
  • Ojciec - Farquad - zaliczył i zwiał, nawet nie słyszał o tym kocurze
  • Matka - Smoczyca - przerażająca, potężna kocica o niemalże czerwonawych ślepiach. Wykopała syna z terenu dwunogów, jak tylko ten dorósł
  • Rodzeństwo - Grzebcio i Reksio - wzięli i kotjnęli, potwór ich przejechał
  • Partner - Simpuje Koguta
  • Potomstwo - Yikes...
Mentor: Lwia Grzywa
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodził się w mieście, matka go nie kochała, więc gdy tylko dorósł wykopała go z chaty, łaził i łaził aż znalazł go patrol przyjaranych klifiaków, dołączył do ich klanu, bo stwierdził, że będzie fajnie.
Punkty umiejętności:
  • siła - 15
  • szybkość - 27
  • zwinność - 31
  • skok - 19
Właściciel: postać npc

* * *

KOGUCIA ŁAPA
Poprzednie imiona: Tościk
Wiek: 42 księżyce
Płeć: Kocur
Klan: Klan Klifu
Ranga: Uczeń
Poziom medyczny: -
Charakter: Kogut to prawdziwy skurczybyk, który nie uznaje mówienia szeptem, czy zwyczajnego tonu. Praktycznie za każdym razem, gdy otwiera pysk, ucieka z niego prawdziwy wrzask, jakby ktoś kogoś ze skóry co najmniej obdzierał, czy tam żywcem palił. Narcyzm też nie jest mu obcy, kocur uważa siebie za kogoś totalnie czaderskiego, za którym kotki będą latać niczym ćmy do światła. W przeciwieństwie do większości kotów wiarę w klan gwiazdy Kogut traktuje... Dosyć dziwnie, wręcz specyficznie można by rzec. Dla niego te rzekomo dobre kotki z chmurek, to prawdziwe skurczybyki, które robią wszystko, byleby udupić żyjących, zaś ci tam na dole, rzekomo źli, to prawdziwe dobre duszyczki. Kiedy ktoś każe odmówić mu jakieś modły, potrafi zareagować paniką i zacząć się drzeć w stylu "BE GONE SATAN!". Oczywiście nudno by było, gdyby Kogut był oazą spokoju, oj co to, to nie! Kocur jest prawdziwym wkurwiasem i chociażby krzywe spojrzenie na niego może zaowocować bójką na miarę bitwy o być albo nie być. Skrycie jednak pragnie, aby mamusia ponownie dała mu buziaczka w czółko.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Kogut to wielgachny, praktycznie największy kocur w klanie klifu. Posiada kwadratową szczękę oraz długie, puchate futro, które sprawia, że wygląda niczym prawdziwa bestia, do tego wściekłe, pomarańczowe ślepia i postrach bachorów gotowy
  • Kolor sierści - Czarna jednolita
  • Długość sierści - Długa
  • Kolor oczu - Pomarańczowe
Rodzina:
  • Ojciec - Bajgiel - fajny był ale pociąg go walnął
  • Matka - Bułka - to samo co z ojcem
  • Rodzeństwo - jest jedynakiem
  • Partner - Yh
  • Potomstwo - Eh
Mentor: Miętowy Strumień
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodzony w szopie, przez wiele księżyców wędrował ze starymi, tych walnął pociąg. Tościk przepłynął rzeki, góry pokonał, wielkim lasem szedł aż trafił do klifiaków. No i został.
Punkty umiejętności: 
  • siła - 37
  • szybkość - 21
  • zwinność - 19
  • skok - 23
Właściciel: postać npc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz