BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

27 lutego 2021

Nowi członkowie klanu klifu!


Kogut


Szpak


SZPACZA ŁAPA 
Poprzednie imiona: Kradziej > Szpak
Wiek:
 27 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Klifu
Ranga: Uczeń
Poziom medyczny: - [coś tam się nauczył powodując u siebie srake multum razy]
Charakter: Znacie yaoistki? Tak? No to dodajcie takiej tylko jajca i macie przed sobą Szpaka, cudownego krypto shipera klanu klifu. Dymny jest tak zafiskowany na jaraniu się parą dwóch kocurów, że przez pierwsze kilkanaście księżyców łaził za Srebrną Grzywą i Muchomorową Cętką, piszcząc niczym baba z radości, gdy kocury wymieniały się buziakami czy tulaskami. Taka tam jego obsesja, potrafi nawet w połowie rozmowy z kimś przerwać ją, byleby popatrzeć sobie na czułostki dwóch wojowników, czy też uczniów. Jednakże żeby było jeszcze śmieszniej, Szpak jest cykorem, gdy tylko jakiś samiec pojawi się w jego strefie osobistej, czy też zwyczajnie zagada, trochę dziwna to logika, bo dla kocura geje są fajni ale gadający do niego kocur już średnio. Przez to trzyma się tylko i wyłącznie z kotkami, dosłownie jak rzep psiego ogona. Dymny jest też strasznym zrzędą, potrafi walnąć się mordą w mech i psioczyć jak to "życie go boli i jest do dupy", tylko dlatego, że musiał wstać o wschodzie słońca na patrol. Z dobrych cech też się coś znajdzie - chociażby szczerość, także pamiętaj moja droga kociczko - jeśli w jakichś kwiatkach wyglądasz chujowo, to on ci to powie, nie będzie żadnego słodzenia!
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Szpak to szczupły, zwinny kocur o budowie stworzonej typowo do sprintów, zdecydowanie nie można go zaliczyć do kotów ani dobrze umięśnionych czy też dobrze zbudowanych - była by to swoista obraza. Futro kocura jest czarne w białawe, dymne rozjaśnienia. Oczy są czekoladowe.
  • Kolor sierści - Czarna dymna
  • Długość sierści - Półdługa
  • Kolor oczu - Brązowe
Rodzina:
  • Ojciec - Farquad - zaliczył i zwiał, nawet nie słyszał o tym kocurze
  • Matka - Smoczyca - przerażająca, potężna kocica o niemalże czerwonawych ślepiach. Wykopała syna z terenu dwunogów, jak tylko ten dorósł
  • Rodzeństwo - Grzebcio i Reksio - wzięli i kotjnęli, potwór ich przejechał
  • Partner - Simpuje Koguta
  • Potomstwo - Yikes...
Mentor: Lwia Grzywa
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodził się w mieście, matka go nie kochała, więc gdy tylko dorósł wykopała go z chaty, łaził i łaził aż znalazł go patrol przyjaranych klifiaków, dołączył do ich klanu, bo stwierdził, że będzie fajnie.
Punkty umiejętności:
  • siła - 15
  • szybkość - 27
  • zwinność - 31
  • skok - 19
Właściciel: postać npc

* * *

KOGUCIA ŁAPA
Poprzednie imiona: Tościk
Wiek: 42 księżyce
Płeć: Kocur
Klan: Klan Klifu
Ranga: Uczeń
Poziom medyczny: -
Charakter: Kogut to prawdziwy skurczybyk, który nie uznaje mówienia szeptem, czy zwyczajnego tonu. Praktycznie za każdym razem, gdy otwiera pysk, ucieka z niego prawdziwy wrzask, jakby ktoś kogoś ze skóry co najmniej obdzierał, czy tam żywcem palił. Narcyzm też nie jest mu obcy, kocur uważa siebie za kogoś totalnie czaderskiego, za którym kotki będą latać niczym ćmy do światła. W przeciwieństwie do większości kotów wiarę w klan gwiazdy Kogut traktuje... Dosyć dziwnie, wręcz specyficznie można by rzec. Dla niego te rzekomo dobre kotki z chmurek, to prawdziwe skurczybyki, które robią wszystko, byleby udupić żyjących, zaś ci tam na dole, rzekomo źli, to prawdziwe dobre duszyczki. Kiedy ktoś każe odmówić mu jakieś modły, potrafi zareagować paniką i zacząć się drzeć w stylu "BE GONE SATAN!". Oczywiście nudno by było, gdyby Kogut był oazą spokoju, oj co to, to nie! Kocur jest prawdziwym wkurwiasem i chociażby krzywe spojrzenie na niego może zaowocować bójką na miarę bitwy o być albo nie być. Skrycie jednak pragnie, aby mamusia ponownie dała mu buziaczka w czółko.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Kogut to wielgachny, praktycznie największy kocur w klanie klifu. Posiada kwadratową szczękę oraz długie, puchate futro, które sprawia, że wygląda niczym prawdziwa bestia, do tego wściekłe, pomarańczowe ślepia i postrach bachorów gotowy
  • Kolor sierści - Czarna jednolita
  • Długość sierści - Długa
  • Kolor oczu - Pomarańczowe
Rodzina:
  • Ojciec - Bajgiel - fajny był ale pociąg go walnął
  • Matka - Bułka - to samo co z ojcem
  • Rodzeństwo - jest jedynakiem
  • Partner - Yh
  • Potomstwo - Eh
Mentor: Miętowy Strumień
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodzony w szopie, przez wiele księżyców wędrował ze starymi, tych walnął pociąg. Tościk przepłynął rzeki, góry pokonał, wielkim lasem szedł aż trafił do klifiaków. No i został.
Punkty umiejętności: 
  • siła - 37
  • szybkość - 21
  • zwinność - 19
  • skok - 23
Właściciel: postać npc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz