BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

27 lutego 2021

Nowi członkowie klanu klifu!


Kogut


Szpak


SZPACZA ŁAPA 
Poprzednie imiona: Kradziej > Szpak
Wiek:
 27 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Klifu
Ranga: Uczeń
Poziom medyczny: - [coś tam się nauczył powodując u siebie srake multum razy]
Charakter: Znacie yaoistki? Tak? No to dodajcie takiej tylko jajca i macie przed sobą Szpaka, cudownego krypto shipera klanu klifu. Dymny jest tak zafiskowany na jaraniu się parą dwóch kocurów, że przez pierwsze kilkanaście księżyców łaził za Srebrną Grzywą i Muchomorową Cętką, piszcząc niczym baba z radości, gdy kocury wymieniały się buziakami czy tulaskami. Taka tam jego obsesja, potrafi nawet w połowie rozmowy z kimś przerwać ją, byleby popatrzeć sobie na czułostki dwóch wojowników, czy też uczniów. Jednakże żeby było jeszcze śmieszniej, Szpak jest cykorem, gdy tylko jakiś samiec pojawi się w jego strefie osobistej, czy też zwyczajnie zagada, trochę dziwna to logika, bo dla kocura geje są fajni ale gadający do niego kocur już średnio. Przez to trzyma się tylko i wyłącznie z kotkami, dosłownie jak rzep psiego ogona. Dymny jest też strasznym zrzędą, potrafi walnąć się mordą w mech i psioczyć jak to "życie go boli i jest do dupy", tylko dlatego, że musiał wstać o wschodzie słońca na patrol. Z dobrych cech też się coś znajdzie - chociażby szczerość, także pamiętaj moja droga kociczko - jeśli w jakichś kwiatkach wyglądasz chujowo, to on ci to powie, nie będzie żadnego słodzenia!
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Szpak to szczupły, zwinny kocur o budowie stworzonej typowo do sprintów, zdecydowanie nie można go zaliczyć do kotów ani dobrze umięśnionych czy też dobrze zbudowanych - była by to swoista obraza. Futro kocura jest czarne w białawe, dymne rozjaśnienia. Oczy są czekoladowe.
  • Kolor sierści - Czarna dymna
  • Długość sierści - Półdługa
  • Kolor oczu - Brązowe
Rodzina:
  • Ojciec - Farquad - zaliczył i zwiał, nawet nie słyszał o tym kocurze
  • Matka - Smoczyca - przerażająca, potężna kocica o niemalże czerwonawych ślepiach. Wykopała syna z terenu dwunogów, jak tylko ten dorósł
  • Rodzeństwo - Grzebcio i Reksio - wzięli i kotjnęli, potwór ich przejechał
  • Partner - Simpuje Koguta
  • Potomstwo - Yikes...
Mentor: Lwia Grzywa
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodził się w mieście, matka go nie kochała, więc gdy tylko dorósł wykopała go z chaty, łaził i łaził aż znalazł go patrol przyjaranych klifiaków, dołączył do ich klanu, bo stwierdził, że będzie fajnie.
Punkty umiejętności:
  • siła - 15
  • szybkość - 27
  • zwinność - 31
  • skok - 19
Właściciel: postać npc

* * *

KOGUCIA ŁAPA
Poprzednie imiona: Tościk
Wiek: 42 księżyce
Płeć: Kocur
Klan: Klan Klifu
Ranga: Uczeń
Poziom medyczny: -
Charakter: Kogut to prawdziwy skurczybyk, który nie uznaje mówienia szeptem, czy zwyczajnego tonu. Praktycznie za każdym razem, gdy otwiera pysk, ucieka z niego prawdziwy wrzask, jakby ktoś kogoś ze skóry co najmniej obdzierał, czy tam żywcem palił. Narcyzm też nie jest mu obcy, kocur uważa siebie za kogoś totalnie czaderskiego, za którym kotki będą latać niczym ćmy do światła. W przeciwieństwie do większości kotów wiarę w klan gwiazdy Kogut traktuje... Dosyć dziwnie, wręcz specyficznie można by rzec. Dla niego te rzekomo dobre kotki z chmurek, to prawdziwe skurczybyki, które robią wszystko, byleby udupić żyjących, zaś ci tam na dole, rzekomo źli, to prawdziwe dobre duszyczki. Kiedy ktoś każe odmówić mu jakieś modły, potrafi zareagować paniką i zacząć się drzeć w stylu "BE GONE SATAN!". Oczywiście nudno by było, gdyby Kogut był oazą spokoju, oj co to, to nie! Kocur jest prawdziwym wkurwiasem i chociażby krzywe spojrzenie na niego może zaowocować bójką na miarę bitwy o być albo nie być. Skrycie jednak pragnie, aby mamusia ponownie dała mu buziaczka w czółko.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Kogut to wielgachny, praktycznie największy kocur w klanie klifu. Posiada kwadratową szczękę oraz długie, puchate futro, które sprawia, że wygląda niczym prawdziwa bestia, do tego wściekłe, pomarańczowe ślepia i postrach bachorów gotowy
  • Kolor sierści - Czarna jednolita
  • Długość sierści - Długa
  • Kolor oczu - Pomarańczowe
Rodzina:
  • Ojciec - Bajgiel - fajny był ale pociąg go walnął
  • Matka - Bułka - to samo co z ojcem
  • Rodzeństwo - jest jedynakiem
  • Partner - Yh
  • Potomstwo - Eh
Mentor: Miętowy Strumień
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodzony w szopie, przez wiele księżyców wędrował ze starymi, tych walnął pociąg. Tościk przepłynął rzeki, góry pokonał, wielkim lasem szedł aż trafił do klifiaków. No i został.
Punkty umiejętności: 
  • siła - 37
  • szybkość - 21
  • zwinność - 19
  • skok - 23
Właściciel: postać npc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz