BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

doszło do ataku na książęta, podczas którego Sterletowa Łapa utracił jedną z kończyn. Od tamtej pory między samotnikami a Klanem Nocy, trwa zawzięta walka. Zgodnie z zeznaniami przesłuchiwanych kotów, atakujący ich klan samotnicy nie są zwykłymi włóczęgami, a zorganizowaną grupą, która za cel obrała sobie sam ród władców. Wojownicy dzień w dzień wyruszają na nieznane tereny, przeszukując je z nadzieją znalezienia wskazówek, które doprowadzą ich do swych przeciwników. Spieniona Gwiazda, która władzę objęła po swej niedawno zmarłej matce, pracuje ciężko każdego wschodu słońca, wraz z zastępczyniami analizując dostarczane im wieści z granicy.
Niestety, w ostatnich spotkaniach uczestniczyć mogła jedynie jedna z jej zastępczyń - Mandarynkowe Pióro, która tymczasowo przejęła obowiązki po swej siostrze, aktualnie zajmującej się odchowaniem kociąt zrodzonych z sojuszu Klanu Nocy oraz Klanu Wilka.

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Klifu i Klanie Burzy!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 30 marca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

22 lutego 2021

Znajdki w Klanie Burzy!

Patrol Klanu Burzy znalazł dwójkę uroczych klusek!

Wilczek


Zajączek


WILCZEK
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 1 księżyc
Płeć: Kotka
Klan: Klan Burzy
Ranga: Kocię
Poziom medyczny: -
Charakter: Wilczek już od najmłodszych lat odstawała od szeroko pojętego wyobrażenia na temat maluchów. Próżno doszukiwać się w kotce chęci do zabaw i psot, które, choć według większości społeczeństwa są nieodzowną częścią dzieciństwa, ją nie interesują. Gdy inni gryzą szyszki i turlają kulki z mchu, ona siedzi, obserwuje i analizuje. Zawieranie przyjaźni jest dla niej czymś zbędnym; po co stopniowo budować zaufanie i odsłaniać swe słabości, skoro życie jest jedną wielką niewiadomą i ktoś, kogo uważamy za przyjaciela, w każdym momencie może nas zdradzić? Kotka nigdy nie doświadczyła takiej sytuacji, ale jest pewna ciążącego nad nią fatum, dlatego unika kontaktu z pobratymcami, tym samym uchodząc wśród niektórych z nich za dziwaka.
Wilczek nigdy nie miała w sobie ani krzty dziecięcej ciekawości, która każdemu kociakowi nakazuje wpychać nosek wszędzie tam, gdzie się da. Czarna nigdy nie pragnęła odkrywać świata, nigdy także raczej nie zastanawiała się nad tym, dlaczego jest tak, a nie inaczej. Zdecydowanie nie należy do zwolenników kwestionowania kocich prawd objawionych.
Choć stara się tego nie okazywać, jest bardzo zagubiona. Wczesne odseparowanie od matki negatywnie na nią wpłynęło, jednocześnie powodując obawy przed nieznanymi i obcymi bodźcami. Wilczek lęka się przeróżnych okoliczności, począwszy od jakiejkolwiek pracy w grupie, skończywszy na podejściu do stosu z pożywieniem, a widok wielu kocich mordek w jednym miejscu czasem może ją sparaliżować.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Zdawać by się mogło, że wszystkie kociaki wyglądają tak samo: mają cztery łapki, ogon, parę uszu oraz wielkich, uroczych oczu, są krótkie i malutkie, a ich futerka przynajmniej na początku życia nie należą do najgęściejszych. Wilczek jest mała, mniejsza od wielu rówieśników. Ma jednolicie czarną sierść i z pewnością wieczorami zlewałaby się z tłem, gdyby nie pomarańczowe ślepia. Aktualnie kotka sprawia wrażenie kociaka, którego mógłby zdmuchnąć najdelikatniejszy powiew wiatru, lecz w przyszłości może wyrosnąć na zwinną i szybką wojowniczkę.
  • Kolor sierści - czarny jednolity
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - pomarańczowy
Rodzina:
  • Ojciec - Ananasik
  • Matka - Plamka
  • Rodzeństwo - Zajączek
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Wilczek przyszła na świat jako córka pieszczochów — Ananasika i Plamki, która w klanie Nocy była niegdyś znana jako Murówkowa Łapa. Choć rodzice od razu pokochali swoje potomstwo, byli świadomi tego, że kociaki nie mogą z nimi zostać. W głowie Plamki zrodził się zatem pomysł, aby podrzucić rodzeństwo swojemu byłemu klanowi, albowiem wiedziała, że jej rodzina chętnie przyjmie znajdki i nie będzie miała nic przeciwko okazjonalnym odwiedzinom ich matki.
Gdy młode otworzyły ślepia, była członkini Nocniaków opowiedziała im o rodzimym klanie, a kilka dni później Ananasik podążał leśną ścieżką z pyskiem pełnym kociego futra. Pech chciał, że w pewnym momencie został zauważony przez wojownika, który nie pozwolił mu przejść, i na skutek zamieszania rodzeństwo trafiło do klanu Burzy.
Punkty umiejętności:
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: Vaes#5060 |vaesdothrak@interia.pl
* * *
ZAJĄCZEK
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 1 księżyc
Płeć: Kocur
Klan: Klan Burzy
Ranga: Kocię
Poziom medyczny: -
Charakter: Zajączek to zupełne przeciwieństwo swojej siostry. Młody jest zapalony do działania, chciałby wszystko robić tu i teraz. Nie ma ani krzty cierpliwości i jak czegoś nie dostanie od zaraz, wybucha płaczem albo wrzeszczy tak głośno, że w całym obozie można usłyszeć jego piskliwy głosik. Maluch to prawdziwe żywe srebro z motorkiem z tyłku. Zajączka rozpiera energia i ledwo ktokolwiek może za nim nadążyć, zanim dzieciak z diabelskim błyskiem ciekawości w oczach wymknie się z żłobka i pójdzie rozrabiać na zewnątrz. Zupełnie brak mu taktu i Klan Burzy musi się przygotować na najróżniejszą masę pytań wypływającą z jego pyszczka. Zając uwielbia zaczepiać inne koty i jak już podejdzie, to bardzo ciężko go od siebie odczepić. Jednak z rozmową z nim trzeba się streszczać, gdyż jego czas skupienia jest równy niemalże tyle co nic i nawet porywająca historia o oddychających kamieniach nie zatrzyma go na długo.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Śliczna, śnieżnobiała pociecha o dużych, zielonych ślepiach. Czego chcieć więcej od kociaka? Maluch ma zdrowe ciałko, porządne, wciąż nieco przykrótkawe nóżki na których osadzony jest okrąglutki, pozbawiony jakichkolwiek pręg brzuszek. Kocurek posiada krótkie futro, które zdecydowanie zbyt często pokryte jest błotem, piaskiem albo kawałkami mchu które maluch uwielbia. 
  • Kolor sierści - biała (rudy srebrny pręgowany klasycznie bicolor)
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - zielone
Rodzina:
  • Ojciec - Ananasik
  • Matka - Plamka
  • Rodzeństwo - Wilczek
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Dzieciak przyszedł na świat razem z siostrą w siedlisku dwunogów. Matka z ojcem szybko zajęła się pociechami i gdy te otworzyły oczy, Ananasik wziął je pod pachę i chciał podrzucić klanowi, z którego pochodziła jego ukochana, jednak przez nieszczęśliwy wypadek po drodze, maluchy trafiły do Klanu Burzy.
Punkty umiejętności:
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: Postać NPC
Opiekun: -
* * *

2 komentarze: