BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

22 lutego 2021

Znajdki w Klanie Burzy!

Patrol Klanu Burzy znalazł dwójkę uroczych klusek!

Wilczek


Zajączek


WILCZEK
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 1 księżyc
Płeć: Kotka
Klan: Klan Burzy
Ranga: Kocię
Poziom medyczny: -
Charakter: Wilczek już od najmłodszych lat odstawała od szeroko pojętego wyobrażenia na temat maluchów. Próżno doszukiwać się w kotce chęci do zabaw i psot, które, choć według większości społeczeństwa są nieodzowną częścią dzieciństwa, ją nie interesują. Gdy inni gryzą szyszki i turlają kulki z mchu, ona siedzi, obserwuje i analizuje. Zawieranie przyjaźni jest dla niej czymś zbędnym; po co stopniowo budować zaufanie i odsłaniać swe słabości, skoro życie jest jedną wielką niewiadomą i ktoś, kogo uważamy za przyjaciela, w każdym momencie może nas zdradzić? Kotka nigdy nie doświadczyła takiej sytuacji, ale jest pewna ciążącego nad nią fatum, dlatego unika kontaktu z pobratymcami, tym samym uchodząc wśród niektórych z nich za dziwaka.
Wilczek nigdy nie miała w sobie ani krzty dziecięcej ciekawości, która każdemu kociakowi nakazuje wpychać nosek wszędzie tam, gdzie się da. Czarna nigdy nie pragnęła odkrywać świata, nigdy także raczej nie zastanawiała się nad tym, dlaczego jest tak, a nie inaczej. Zdecydowanie nie należy do zwolenników kwestionowania kocich prawd objawionych.
Choć stara się tego nie okazywać, jest bardzo zagubiona. Wczesne odseparowanie od matki negatywnie na nią wpłynęło, jednocześnie powodując obawy przed nieznanymi i obcymi bodźcami. Wilczek lęka się przeróżnych okoliczności, począwszy od jakiejkolwiek pracy w grupie, skończywszy na podejściu do stosu z pożywieniem, a widok wielu kocich mordek w jednym miejscu czasem może ją sparaliżować.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Zdawać by się mogło, że wszystkie kociaki wyglądają tak samo: mają cztery łapki, ogon, parę uszu oraz wielkich, uroczych oczu, są krótkie i malutkie, a ich futerka przynajmniej na początku życia nie należą do najgęściejszych. Wilczek jest mała, mniejsza od wielu rówieśników. Ma jednolicie czarną sierść i z pewnością wieczorami zlewałaby się z tłem, gdyby nie pomarańczowe ślepia. Aktualnie kotka sprawia wrażenie kociaka, którego mógłby zdmuchnąć najdelikatniejszy powiew wiatru, lecz w przyszłości może wyrosnąć na zwinną i szybką wojowniczkę.
  • Kolor sierści - czarny jednolity
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - pomarańczowy
Rodzina:
  • Ojciec - Ananasik
  • Matka - Plamka
  • Rodzeństwo - Zajączek
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Wilczek przyszła na świat jako córka pieszczochów — Ananasika i Plamki, która w klanie Nocy była niegdyś znana jako Murówkowa Łapa. Choć rodzice od razu pokochali swoje potomstwo, byli świadomi tego, że kociaki nie mogą z nimi zostać. W głowie Plamki zrodził się zatem pomysł, aby podrzucić rodzeństwo swojemu byłemu klanowi, albowiem wiedziała, że jej rodzina chętnie przyjmie znajdki i nie będzie miała nic przeciwko okazjonalnym odwiedzinom ich matki.
Gdy młode otworzyły ślepia, była członkini Nocniaków opowiedziała im o rodzimym klanie, a kilka dni później Ananasik podążał leśną ścieżką z pyskiem pełnym kociego futra. Pech chciał, że w pewnym momencie został zauważony przez wojownika, który nie pozwolił mu przejść, i na skutek zamieszania rodzeństwo trafiło do klanu Burzy.
Punkty umiejętności:
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: Vaes#5060 |vaesdothrak@interia.pl
* * *
ZAJĄCZEK
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 1 księżyc
Płeć: Kocur
Klan: Klan Burzy
Ranga: Kocię
Poziom medyczny: -
Charakter: Zajączek to zupełne przeciwieństwo swojej siostry. Młody jest zapalony do działania, chciałby wszystko robić tu i teraz. Nie ma ani krzty cierpliwości i jak czegoś nie dostanie od zaraz, wybucha płaczem albo wrzeszczy tak głośno, że w całym obozie można usłyszeć jego piskliwy głosik. Maluch to prawdziwe żywe srebro z motorkiem z tyłku. Zajączka rozpiera energia i ledwo ktokolwiek może za nim nadążyć, zanim dzieciak z diabelskim błyskiem ciekawości w oczach wymknie się z żłobka i pójdzie rozrabiać na zewnątrz. Zupełnie brak mu taktu i Klan Burzy musi się przygotować na najróżniejszą masę pytań wypływającą z jego pyszczka. Zając uwielbia zaczepiać inne koty i jak już podejdzie, to bardzo ciężko go od siebie odczepić. Jednak z rozmową z nim trzeba się streszczać, gdyż jego czas skupienia jest równy niemalże tyle co nic i nawet porywająca historia o oddychających kamieniach nie zatrzyma go na długo.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Śliczna, śnieżnobiała pociecha o dużych, zielonych ślepiach. Czego chcieć więcej od kociaka? Maluch ma zdrowe ciałko, porządne, wciąż nieco przykrótkawe nóżki na których osadzony jest okrąglutki, pozbawiony jakichkolwiek pręg brzuszek. Kocurek posiada krótkie futro, które zdecydowanie zbyt często pokryte jest błotem, piaskiem albo kawałkami mchu które maluch uwielbia. 
  • Kolor sierści - biała (rudy srebrny pręgowany klasycznie bicolor)
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - zielone
Rodzina:
  • Ojciec - Ananasik
  • Matka - Plamka
  • Rodzeństwo - Wilczek
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Dzieciak przyszedł na świat razem z siostrą w siedlisku dwunogów. Matka z ojcem szybko zajęła się pociechami i gdy te otworzyły oczy, Ananasik wziął je pod pachę i chciał podrzucić klanowi, z którego pochodziła jego ukochana, jednak przez nieszczęśliwy wypadek po drodze, maluchy trafiły do Klanu Burzy.
Punkty umiejętności:
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: Postać NPC
Opiekun: -
* * *

3 komentarze: