BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 grudnia 2019

Pląsająca (Samotnik > Klan Burzy)!

Pląsająca

PLĄSAJĄCA 
Poprzednie imiona: Mimi
Wiek: 36 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Burzy (wcześniej pieszczoszka)
Ranga: Królowa
Poziom medyczny: -:
Charakter: Pląsająca to niezwykle kochana istotka, troszcząca się o wszystko i wszystkich. Została obdarzona bardzo pokojowym i naiwnym charakterem. Kotka zawsze była chroniona przed całym złem przez swoich właścicieli i rodziców, więc nie zdawała sobie sprawy, że takie rzeczy mogą się komukolwiek wydarzyć i chociaż teraz z wiekiem dostrzegła, że są one częścią życia, zdaje się nie zwracać na nie większej uwagi, tłumacząc sobie, że "tak miało być". Zawsze idzie przed siebie, wierząc, że jeśli ona będzie dobra dla innych, oni odwdzięczą się jej tym samym. Pląsająca to również romantyczka, głęboko wierząca w wielką, prawdziwą miłość, której nie da się zniszczyć. Uważa cały swój klan za rodzinę - troszczy się o wszystkich i zawsze próbuje pomóc bądź podnieść na duchu. Kotka jest strasznie nadopiekuńcza w stosunku dla bliskich. Ciężko w ogóle się od niej uwolnić. Pląs jest uparta jak osioł i jeśli coś sobie postanowi, to nic jej od tego nie odwiedzie. Łatwo nią jednak manipulować - wystarczy wykonać dla niej jakiś miły gest, a ona za tobą pójdzie. O, warto dodać, że do wszystkich zwraca się "skarbeńku", "kochaniutki" i innymi podobnymi zdrobnieniami - nie wiadomo, skąd jej się to wzięło, jednak zostało jej charakterystyczną cechą.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Pląsająca to niska kotka o miękkim, puszystym, pół-długim futrze w szaro-kremowym kolorze. Całe jej ciało jest pokryte drobnymi cętkami w dwóch kolorach zależących od tego, na jakiej bazie leżą. Brzuch, pyszczek, spód ogona i łapy ma są białe niczym świeży śnieg. Kotka jest nieco pulchniejsza od innych klanowych kotów, co jej w ogóle nie przeszkadza. Jej niewielki różowy nosek jest umieszczony pod pięknymi, ciemnozielonymi oczami.
  • Kolor sierści - Niebieski pręgowany cętkowanie szylkret calico
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - zielone

Rodzina:
  • Ojciec - Jasiek (rudy pręgowany cętkowanie kocur z białym o bladozielonych oczach. Pląsająca zawsze uwielbiała jego barwne opowiastki gdy była dzieciakiem. Zapamiętała go jako wiecznie uśmiechniętego, leniwego i kochającego kota)
  • Matka - Małgorzata (zwykła czarna kotka z białymi plamami na łapach i pyszczku. Wspaniała kotka o złotym sercu i chociaż często była stanowcza, to Pląsająca nie mogłaby sobie wymarzyć lepszej mamy)
  • Rodzeństwo - Benek, Miecia, Pusia, Mruczek (koteczka uwielbiała całą swoją wielką rodzinkę! Chciałaby wiedzieć, do jakich domów trafili i być w stanie odwiedzać ich co jakiś czas)
  • Partner - Ryś [wcześniej Ryszard jako włóczęga] ( ach, jej ukochany obrońca o rudej szacie. Pląsająca nie wyobraża sobie bez niego życia. Kocha go bardzo, bardzo mocno i marzy o tym, by pewnego dnia założyć z nim ich własną, najlepiej dużą, szczęśliwą rodzinkę)
  • Potomstwo - zawsze marzyła o własnych kociętach i w końcu jej marzenie się spełniło... no, prawie. Jej maluchy dopiero rosną w jej brzuchu, ale hej! Przecież już niedługo wyjdą, prawda?
Mentor: Kotka aktualnie nie trenuje przez to, że siedzi w kociarni, jednak lider wyznaczył jej Ośle Ucho, by ten odwiedzał ją w żłobku i opowiadał o życiu w klanie oraz Klanie Gwiazdy. Pląsająca uważa, że Osiołek to bardzo uroczy kocurek, którego swoją drogą bardzo polubiła.
Uczniowie:
  • dawni - brak
  • obecny - brak

Historia: [PACZI DAWAJ MUSIMY TO POPRAWIĆ] Pewnego deszczowego dnia w domu starszych dwunogów na świat przyszło aż 5 małych, puchatych kuleczek. Dla ich rodziców był to najszczęśliwszy dzień w ich życiach, a dzieciaki od razu stały się ich najjaśniejszymi promyczkami. Mimi dorastała otoczona ze wszystkich stron szczęściem i miłością. Dni były beztroskie i pełne zabaw razem z rodzeństwem, mamą i tatą. W końcu nadszedł ten dzień, gdy dla kociąt trzeba było szukać nowych właścicieli, ponieważ starsza para nie dawała sobie rady z taką dużą kocią rodziną. Mimi trafiła do bardzo dobrego domu, gdzie nowy pan i pani traktowali ją jak skarb. Długo z nimi mieszkała. Księżyce mijały, a Mimi była coraz starsza. Gdy raz wyszła na podwórko, zaczerpnąć świeżego powietrza, na płocie siedział rudy jegomość, obserwujący las znajdujący się poza ogrodzeniem. Mimi była zachwycona przybyszem o imieniu Ryszard, a gdy ten zaczął jej opowiadać, jakie życie na ulicach jest wspaniałe, zdecydowała się zasmakować trochę włóczenia się po mieście. Nigdy nie pozostawała poza swoim domem zbyt długo, najczęściej razem z rudzielcem przechadzali się po chodnikach bądź odwiedzali znajomych Ryszarda. Podczas spotkań z kocurem kotka czuła się cudowanie, a po paru spotkaniach oboje wyznali sobie miłość. Pewnego dnia jednak Ryszard przyszedł do niej i oznajmił, że muszą szybko uciekać z tego miejsca, jak najdalej mogą. Mimi nie miała zielonego pojęcia, co się dzieje i czemu jej partner jest tak zaniepokojony, ale ufała mu i bez słowa pozostawiła dom Dwunożnych. Razem trafili do lasu. Chwilę czasu spędzili tam i wtedy szylkreta zdała sobie sprawę, że w czasie najbliższych dwóch księżyców ona i Rysiu zostaną rodzicami. Po pewnym czasie, gdy Ryszard raz poszedł na polowanie, najwidoczniej się zgubił wśród drzew i nie mógł znaleźć drogi powrotnej. W tym czasie Mimi została zgarnięta przez Klan Burzy i zaprowadzona do ich obozu. Jej imię zostało zmienione na Pląsająca i ciężarna kotka zamieszkała w kociarni. Liderka wytyczyła jednego kocurka, by zaczął ją uczyć podstaw życia w klanie i bycia wojowniczką. Kotka wciąż nie przestaje myśleć o jej ukochanym i zastanawia się, kiedy w końcu ją znajdzie.
Punkty umiejętności:
  • siła - 7
  • szybkość - 14
  • zwinność - 13
  • skok - 26

Właściciel: Postać NPC

* * *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz