BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja eventu Secret Santa! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 15 grudnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

06 lipca 2020

Owocowa Pogoń urodziła!

Klan Wilka powitał właśnie kolejną, nieco spóźnioną falę pogrobowców!

Mrozek

Śnieżka



MROZEK
Poprzednie imiona: brak
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Chłop
Klan: Klan Nocy
Ranga: Kocię
Poziom medyczny: - brak. Mroźny nie wykazuje zainteresowania pachruściami. 
Charakter: Mrozek dostał swoje imię od koloru szarych plam, to prawda. Ale Owocowa Pogoń nadając mu to imię poczuła powiew tak chłodnego powietrza, że każdy włos na jej karku się zjeżył. Wtedy zrozumiała, że Gwiezdni chcą aby jej syn miał tak nieprzyjemne imię. 
Mrozek nie należy do kotów głośnych, a nawet do cichych. Zalicza się do tej wąskiej grupy kociąt, które nic prawie nie mówią. Przez długi czas jego matka zastanawiała się czy syn w ogóle umie wydać z siebie jakikolwiek dźwięk po za niezadowolonym mruczeniem. To nerwusek, prawda, i większość czasu na nerwy reaguje syczeniem. Większość czasu spędza przed wejściem do żłobka, bacznie obserwując klanowiczów i zmieniającą się przyrodę. To dziwak, nawet wielki, ale mało kto się z niego śmieje. Wystarczy raz spojrzeć w jego ślepia aby zrozumieć, że znajduje się w nich coś magnetyzującego. Coś tak interesującego, jakaś wielka siła i chłód. 
Mimo starań matki Mrozek nie otwiera się bardziej na swoich rówieśników. Obserwuje ich z dystansem. Jedyną osobą z którą rozmawia, i robi to o wiele chętniej niż z innymi, jest właśnie jego mama. Zadaje jej dużo, jak na siebie, pytań, nie oczekując odpowiedzi. Wie, że nie na wszystko się ona znajdzie.
Czy to geniusz? Brzmi jak geniusz, ale nikt nie wie co ma z niego wyrosnąć. Jak na razie jest bardzo zdystansowanym i chłodnym maluchem, nie przypominającym innych kociaków ze żłobka.
A jaki jest w środku? Czy ma uczucia? Ma, nawet wiele, ale nie czuje potrzeby uzewnętrzniania ich. Tylko szyderstwa i kpina są w stanie do niego dotrzec. Cała spokojna otoczka znika, a kociak zaczyna syczeć wyzywając innych do walki, nawet starszych od siebie. Cechuje się ogromną odwagą i pewnością siebie: kiedy coś robi, wie, że robi to w słusznej sprawie. 
Ciekawe, co z niego wyrośnie?
Wygląd
  • Ogólny opis -  Mrozek jest średniej wielkości kociakiem. Jego trójkątne uszy przyozdobione są ogromnymi, nietoperzymi uszami. Kocur nie przepada za nimi ze względu na to, że są one przyczyną wielu zaczepek od strony innych kotów przebywających w żłobku. Jego szorstka sierść też nie pomaga. Sama matka nazywa go czasem ,,krzaczkiem" ze względu na nią. Jedynym jego atutem są oczy. Trzeba głośno przyznać, że są niespotykane. 
  • Z budowy nie jest niczym specjalnym, od to chudy szczurek z długim ogonem i wielkimi uszami. 
  • Kolor sierści - niebieska pręgowana klasycznie z białym. 
  • Długość sierści - krótka (kręcona)
  • Kolor oczu - Oczy kocurka są dość unikatowe. Jego prawe ślepie jest błękitne, zaś do lewego wdała się skaza pod postacią dużej, żółtej plamy zajmującej pół powierzchni tęczówki. 
Rodzina:
  • Ojciec - Łabędzia Szyja, Mrozek nigdy nie poznał swojego ojca, ponieważ ten zginął przed jego urodzeniem. 
  • Matka - Owocowa Pogoń, kocurek szanuje i kocha matkę, ale jej temperament niekiedy go denerwuje. 
  • Rodzeństwo - Śnieżka.
  • Partner - brak, jest za mały. 
  • Potomstwo - brak. Dzieci mieć jeszcze nie może. 
Mentor: brak
Uczniowie
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Jego historia jest bardzo prosta: powstał w wyniku bliższego zetknięcia się dwóch kotów: Owocowej Pogoni i Łabędziej Szyi. Jego ojciec zamieszany był w rebelię przeciwko liderowi, za co stracił życie nim jego partnerka wydała potomstwo. 
Punkty umiejętności
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: uniwersalnanazwaa@gmail.com/ CiociaJov#6635

* * *

ŚNIEŻKA
Poprzednie imiona: -
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Wilka
Ranga: Kocię
Poziom medyczny: -
Charakter: To koteczka bardzo prostolinijna. Nie za wiele jeszcze rozumie, ale i za dużo się nie zastanawia – po co siedzieć i myśleć o świecie, skoro można podnieść zadek i zobaczyć go samemu ledwie kilka kroków dalej? Ryzyko bynajmniej jej od tego nie odpędza. Aktywnością i energią przypomina swoją matkę za młodu; na nieszczęście klanu, powoli okazuje się być również podobnie wybuchowa. Żyje chwilą, rzadko słuchając głosu rozsądku, i nie poświęca wiele czasu na sprawy, które nie dotykają jej bezpośrednio, chociażby utrzymywanie czystości, którego jest zagorzałym przeciwnikiem (och, co komu przeszkadza jakaś głupia gałązka); choć dla ważnych dla niej osób umie czasem pójść na kompromis. Czasem. Ale po dziecku nie ma co oczekiwać za wiele, prawda?
Jeśli już przy tych bliskich osobach jesteśmy, to Śnieżka ma w zwyczaju szybko i mocno się przywiązywać. Nie ma znaczenia, czy jesteś jej bratem, czy wojownikiem z drugiego końca obozu, z którym zamieniła ledwie kilka słów podczas spacerku, czy jednym z tych “niebezpiecznych” kotów, na które mamusia codziennie zerka spode łba (choć tutaj staje się nieco ostrożniejsza) – jeśli raz stwierdzi, żeś swój, to taki już zostaniesz, i niewiele zdołasz poradzić na Śnieżkowe wyrazy czułości, które z racji jej energiczności niejednokrotnie potrafią się sprzykrzyć.
Wygląd
  • Ogólny opis - Ciężko określić, co z niej wyrośnie; na razie Śnieżka to niewiele więcej, niż gruba puszysta kuleczka o trójkolorowej, skręconej zabawnie sierści, której faktura stała się już znakiem rozpoznawczym rodziny. Nieduże żółte oczka łypią na świat ciekawsko, poszukując okazji do kolejnych psot. Prosty jak antenka ogonek kotka nosi wysoko w górze, tam, gdzie sama często zerka – chce być jak najwyższa, żeby móc z góry patrzeć na wszystkich dookoła.
  • Kolor sierści - niebieski szylkret calico pręgowany klasycznie bicolor
  • Długość sierści - krótka (kręcona jak u rasy american wirehair)
  • Kolor oczu - żółte
Rodzina
  • Ojciec - Łabędzia Szyja – zmarł przed narodzinami koteczki, otruty przez Iglastą Gwiazdę. Śnieżka wie, że czuwa nad nimi ze Srebrnej Skóry i nie smuci się zbytnio jego nieobecnością. Najwyraźniej odważni tatusiowie już tak mają, że czasem znikają przedwcześnie.
  • Matka - Owocowa Pogoń – kochana mama, najbardziej zaufana osoba. Kotka jest niezmiernie dumna z jej rangi; nie rozumie tylko, czemu na tak niewiele im pozwala – gdzie niby są te wszystkie niebezpieczeństwa, którymi grozi samotne wyjście ze żłobka? Przecież wszędzie na zewnątrz i tak są dorośli!
  • Rodzeństwo - Mrożon Mrozek – nauczyła się już, że najlepiej zostawić go w spokoju, i tak właśnie robi, o ile akurat bardzo jej się nie nudzi.
  • Partner - Wszelkie miłosne szczebiotanie spotyka się z jej strony z głośnym “ble…”, co jednak nie powstrzymuje jej samej przed czułym zerkaniem na połowicznie bezłapego kolegę z legowiska.
  • Potomstwo - Sama ledwie się pojawiła na tym świecie.
Mentor: -
Uczniowie
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodzona w klanie pewnego mroźnego dnia.
Punkty umiejętności
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: Postać NPC

* * *

4 komentarze: