BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

05 grudnia 2019

Płomykówka urodziła!

Płomykówka urodziła jedną śliczną koteczkę i uroczego kocurka!


Gąska
Kogut


GĄSKA
Poprzednie imiona: brak
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Lisa
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Gąska nie lubi siedzieć bezczynnie, choć wymagająca też nie jest – w wolnej chwili może się zająć gryzieniem patyka i to by jej wystarczyło, choć zdecydowanie woli poszukać ładnych kamieni, kwiatów czy innych „darów natury” lub pobawić się z innymi kociakami. A propos zabawy, to zdecydowanie nie potrafi przegrywać i rywalizacja z nią bywa ryzykowna, że tak powiem. Jest też bardzo spontaniczna i impulsywna, przez co pakuje się w kłopoty, popełnia głupie błędy i mówi rzeczy, których później srogo żałuje. Pozwala się też opanować emocjom, co czasami bywa plusem, a czasami minusem. Bywa z lekka natarczywa i albo ma potrzebę dostawania atencji, albo dawania jej innym w nadmiarze. Gąska to ekstrawertyk i bardzo dużą przyjemność sprawia jej spędzanie czasu z innymi, choć z początku zdaje się nieśmiała i nieufna. Jednak jak ją poznasz okazuje się bardzo otwarta, gadatliwa i pewna siebie. Nie można o niej powiedzieć, że jest rozgarnięta. Wręcz przeciwnie, czasem wydaje się, że jest w innej rzeczywistości, jakby spożyła jakieś podejrzane grzybki. Kotka ma także tendencję do nadużywania sarkazmu oraz żartów, zwłaszcza gdy czuje się zestresowana. Z bardziej pozytywnych stron, Gąska jest uparta i zawzięta, walczy o swoje zdanie i wartości oraz gdy trzeba potrafi być pewna siebie i przeciwstawić się zagrożeniu. Jest też zdeterminowana i jeśli coś sobie postanowi, stara się doprowadzić to do końca. Z reguły jest miła i nie da się z nią nudzić. Stara się także dbać o to by jej najbliżsi byli szczęśliwi i zrobi wszystko by tak było. Ogółem srebrna kotka może się wydawać wkurzająca, co nie wszystkim do gustu przypada, ale jeśli jednak da się jej szansę można znaleźć świetną towarzyszkę.

Wygląd:
  • Ogólny opis – Z wyglądu przypomina bardzo ojca. Gąska ma grube, puchate futro, którego większość jest srebrna i jest pokryte drobnymi pręgami, ma jednak białą szyję, podbrzusze oraz część pyska. Pod grubą warstwą sierści kotka ukrywa się smukłą, atletyczną sylwetkę. Gąska jest trochę większa niż standardowa kotka (ale tylko trochę), a do tego rozmiaru dodaje jej zdecydowanie futro, co daje jej wygląd miśka do przytulania. Ma drobny różowy nosek, a nad nim świdrujące, ciekawe świata oczy koloru pomarańczowego.
  • Kolor sierści – srebrny czarny pręgowany tygrysio z białym
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - pomarańczowe


Rodzina:
  • Ojciec – Krogulec [*]
  • Matka - Płomykówka
  • Rodzeństwo – Kogut Sokół, Myszołów
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak

Mentor: brak
Uczniowie:
dawni - brak
obecny - brak
Historia: urodzona w Klanie Lisa
Punkty umiejętności:
siła -  brak
szybkość - brak
zwinność - brak
skok - brak
Upomnienia: 0/3
Właściciel: muchomorek #7311 (Discord)

* * *
KOGUT
Poprzednie imiona: brak
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Lisa
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Kogut zdecydowanie nie należy do spokojnych kociaków przesypiających całe dnie. Energia w tym malcu aż buzuje, a sam kocurek nie potrafi usiedzieć w jednym miejscu przez uderzenie serca. Wszędzie go pełno i nie ma kota, który by chociaż nie słyszał o nim. Można byłoby wręcz rzec, że kociak ma ADHD. Porywczość i nadruchliwość to jego drugie imię. Oprócz motorka w dupie Kogut strasznie drze mordę, nieważne czy to z radości, czy z gniewu. Aż można było by odnieść wrażenie, że nie umie mówić cicho. 

Wygląd:
  • Ogólny opis – Futro kociaka pełne jest czarnych łatek różnej wielkości. Pomarańczowe ślipia zawsze pełne energii obserwują współklanowiczów z ważnością, a czarny ogonek zawsze dumnie stoi wysoko podniesiony. Kogut z wyglądu nie wrodził się za bardzo ani w mamę, ani w tatę. 
  • Kolor sierści – czarny arlekin
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - pomarańczowe


Rodzina:
  • Ojciec – Krogulec (*)
  • Matka - Płomykówka
  • Rodzeństwo – Gąska, Sokół, Myszołów
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak

Mentor: brak
Uczniowie:
dawni - brak
obecny - brak
Historia: Urodzony w Klanie Lisa
Punkty umiejętności:
siła -  brak
szybkość - brak
zwinność - brak
skok - brak
Właściciel: Postać NPC

1 komentarz: