BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

20 września 2020

W KOŃCU Rzeczny Nurt urodziła!

Po okropnie długim czasie Rzeczny Nurt w końcu wypluła trójkę przerośniętych kociaków!

Szmer
Szum
Szelest


SZMER
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Burzy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: - (już jako kociak widzi, że z burzowymi medykami jest coś nie tak. Zbyt podejrzanie się zachowują i nie ma zamiaru się w to plątać);
Charakter: Imię tej młodej kotki idealnie do niej pasuje. Spod jej noska cały czas można usłyszeć cisze szmery w postaci pomruków, niechętnych westchnięć czy płynące z jej pyszczka ciągłe marudzenie. Szmer znajdzie powód, żeby ponarzekać na wszystko. Na jej liście rzeczy, które lubi, a raczej toleruje znajduje się naprawdę niewiele. Przez swój światopogląd bywa niemiła lub złośliwa dla innych, szczególnie dla kotów, które w jakiś sposób jej podpadły. Jeśli już zalazłeś jej za skórę, nie ma powrotu. Młoda ma doskonałą pamięć i brak zdolności przebaczania. W serduszku ma miejsce jedynie na matkę, ojczulka i dwójkę ukochanych braci. Jedynie ta dwójka rozrabiaków może poprawić jej humor. No i może tatuś. Dobrze wie, że jest jego oczkiem w głowie i Tańcząca Zorza zrobiłby dla niej wszystko, co bywa, że Szmer wykorzystuje, żeby polepszyć sobie komforty życia. Jako najstarsza z rodzeństwa uznaje się za odpowiedzialną za braci i często robi za hamulec przy ich akcjach albo źródło zdrowego rozsądku, którego, jej zdaniem, trochę im brakuje. Rzeczywiście, młoda posiada niezwykłą intuicję i spryt, pozwalające jej zapanować nad sytuacją.Tak jak reszta jej rodzeństwa, młoda jest niezwykle oddana zasadom i upewnia się, że wszyscy w żłobku ich przestrzegają. W końcu koty łamiące kodeks powinny zostać jak najszybciej i najsurowiej ukarane!
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Szmer to sporych rozmiarów kociak o półdługiej, niebieskiej pręgowanej klasycznie sierści. Futro kotki jest szczególnie wydłużone na bokach jej pyska, brzuchu i wewnętrznej części łap. Szmer posiada dwa zielone, najczęściej zmrużone w podejrzliwym spojrzeniu oczęta o kolorze przygaszonej, zgniłej zieleni. Szmer posiada owalną głowę z okrągłymi policzkami, zwieńczoną delikatnie zaokrąglonymi uszami i delikatnie dłuższym futerkiem.
  • Kolor sierści - niebieska pręgowana klasycznie 
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - zielone
Rodzina:
  • Ojciec - Tańcząca Zorza (ukochany ojczulek. Szmer kocha go i wie, że ten zrobiłby dla niej wszystko. Jest jego oczkiem w głowie, czego jest w pełni świadoma)
  • Matka - Rzeczny Nurt (mama, na której Szmer zawsze może polegać. Może czasem wymsknie się jej coś o łamaniu zasad, na co Szmer łypie nieprzychylnym okiem, jednak matka to matka, prawda?)
  • Rodzeństwo - Szum i Szelest (ukochani, chociaż nieco przygłupi bracia. Kocha ich najbardziej na świecie i nieważne co zrobią, będzie ich ochraniać i się troszczyć o te dwie głupie kupy futra)
  • Partner - brak
  • Potomstwo - 
Mentor: brak
Uczniowie: 
  • dawni - brak
  • obecny - brak
Historia: Urodzona w Klanie Burzy jako najstarsza z bardzo opóźnionego miotu Rzecznego Nurtu i Tańczącej Zorzy razem z dwójką rodzeństwa - Szumem i Szelestem.
Punkty umiejętności: 
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok - ///
Upomnienia: Postać NPC
Opiekun: Wierzba

* * *

SZUM
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Burzy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: - (młody nie przepada za medykami i sam na pewno nie ma zamiaru bez powodu się do nich wybierać, chyba, że na przeszpiegi)
Charakter: Szuma można określić jednym, ewentualnie dwoma słowami. Po pierwsze - brój. Szum razem z Szelestem razem harcują po całym żłobku, robiąc jak największą rozróbę, którą może powstrzymać jedynie ich siostra. Maluchy po prostu się uwielbiają. Cały czas planują wspólne przekręty i zabawy, a ich wspólna energia roznosi żłobek. Szuma łapki niosą go wszędzie, gdzie tylko mama pozwoli. Szumek bowiem chociaż chęci wiecznej zabawy i wybryków z bratem, niezwykle szanuje zasady ustanowione przez klan i przodków. Szumik jest niezwykle oddany wierze i uznaje, że Klan Gwiazd jest ich największą siłą, dlatego na wszystkich, co łamią ich piękny kodeks patrzy bardzo nieprzychylnym okiem. Szum posiada również bardzo przejrzyste wyobrażenie na temat klanu i każdego jego organu. Lider powinien być silny, twardy i mądry, przez co Mokra Gwiazda niekoniecznie wpasowuje się w jego poglądy. Uważa, że on sam dużo lepiej by się spisał na tym stanowisku. Wtedy, razem z Szelestem by rządzili wspaniałym Klanem Burzy i każdy inny klan oddawał by im szacunek. Maluch jest bardzo uparty i będzie brnął do swojego celu po najprostszej drodze. Niestety, Szum należy raczej do kociąt głupiutkich, więc bez pomocy innych kotów, w szczególności siostry raczej nie zajdzie za daleko.
Wygląd: 

  • Ogólny opis - Długie, bure futro poprzecinane pręgami tworzący wir na bokach, zielone ślepia i dwukolorowy nos - Szum to całkiem przeciętny, chociaż niski kociak. Żeby odróżnić go od brata - Szelesta, trzeba naprawdę porządnie się przypatrzeć, gdyż odróżniają ich jedynie małe szczegóły. Szum posiada szatę w delikatnie ciemniejszych kolorach, jego pręgi układają się w delikatnie inny sposób, a oczy są w innym kolorze zieleni. Oprócz tego, maluchy wyglądają jak dwie krople wody. Szum odziedziczył po ojcu rysy pyska i ogólny kształt ślepi oraz nosa, a po matce lekko zaokrąglone uszy i wzrost.
  • Kolor sierści - czarna pręgowana klasycznie (bura)
  • Długość sierści - długa 
  • Kolor oczu - zielone
Rodzina: 

  • Ojciec - Tańcząca Zorza (kochany tata. Całkiem doby materiał na kolejnego członka zabaw. I chociaż Taniec wydaje się często zbyt radosny i zbyt dziecinny, maluch wie, że może na niego liczyć)
  • Matka - Rzeczny Nurt (bardzo porządna, kochana mama. Może i nie jest aż tak zabawowa jak tatuś czy brat, jednak można z nią zawsze porozmawiać)
  • Rodzeństwo - Szmer (siostra, na którą Szum może zawsze liczyć. Jego ratunek gdy przesadzi z zabawą i źródło zdrowego rozsądku) i Szelest (ukochany brat, najlepszy kompan zabaw i wybryków. Szum uwielbia Szelesta i mógłby zrobić dla niego wszystko)
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor: brak
Uczniowie: 

  • dawni - brak
  • obecny - brak
Historia: Urodzony w Klanie Burzy jako drugi z bardzo opóźnionego miotu Rzecznego Nurtu i Tańczącej Zorzy razem z dwójką rodzeństwa - Szmerem i Szelestem.
Punkty umiejętności: 

  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: Postać NPC
Opiekun: Wierzba

* * *

SZELEST
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Burzy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: - (Szelesta nie obchodzą medycy z ich dziwnymi problemami. Owszem, uzdrowiciele w klanie są potrzebni, jednak tak jak reszta jego rodzeństwa, uważa, że coś jest z nimi nie tak)
Charakter: Szelest nie należy do najspokojniejszych kociaków, jednak nie jest nadpobudliwy czy coś w tym stylu. Razem z bratem cały czas coś knują, a żłobek cały czas jest pełen ich okrzyków radości i dźwięków, jakie wydają podczas wspólnej zabawy. Szelest jednak, chociaż najmłodszy z miotu, nie posiada tak ogromnych pokładów energii jak jego straszy brat. Owszem, uwielbia harce i zabawy z nim, jednak Szelest potrzebuje od czasu do czasu chwilki, żeby odsapnąć. Kocurek jest niezwykle dokładny i lubi mieć wszystko zaplanowane, nawet, jeśli jego przemyślenia nie są zbyt mądre lub realne. Maluch jest bardziej kreatywny niż rozsądny, co przekłada się na jego słowa i czyny. Dzieciak jest też niezwykle podporządkowany zasadom i mocno wierzy w Klan Gwiazdy. Uważa, że jeśli wszyscy by przestrzegali kodeksu, Klan Burzy byłby najwspanialszym klanem na świecie. 
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Szelest to okrągły, niski, bardzo niski kocurek o krótkich łapkach i ogonie, ciągnącym się po ziemi za nim. Młodszy w przeciwieństwie do brata posiada nieco jaśniejszy odcień brązu na futrze, a jego pręg są nieco rzadsze niż u Szuma. Kocur odziedziczył po matce zaokrąglone uszy i kształt noska. Szelest posiada delikatniejsze niż ojciec rysy pyszczka i ciemne, zielone ślepia.
  • Kolor sierści - czarna pręgowana klasycznie (bura)
  • Długość sierści - długa
  • Kolor oczu - zielone
Rodzina: 
  • Ojciec - Tańcząca Zorza (ukochany ojciec. Cieszy się, że trafił mu się akurat taki, co ma dla nich czas, bawi się z nimi i często odwiedza)
  • Matka - Rzeczny Nurt (ukochana, troskliwa i spokojna mama. Szelest docenia to, że jak coś go trapi może do niej przyjść i się wyżalić, albo po prostu poleżeć)
  • Rodzeństwo - Szmer (najlepsza, bo jedyna siostra. Szelest nie wyobraża sobie bez niej życia i naprawdę docenia to, że służy im swoim zdrowym rozsądkiem) i Szum (najlepszy brat na świecie. Kocur uwielbia jego towarzystwa i kocha spędzać z nim czas)
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor: brak
Uczniowie: 

  • dawni - brak
  • obecny - brak
Historia: Urodzony w Klanie Burzy jako najmłodszy z bardzo opóźnionego miotu Rzecznego Nurtu i Tańczącej Zorzy razem z dwójką rodzeństwa - Szmerem i Szumem
Punkty umiejętności: 

  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: Postać NPC
Opiekun: Wierzba

* * *

3 komentarze: