BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Dla owocniaków nadszedł trudny okres. Wszystko zaczęło się od śmierci wiekowej szamanki Świergot i jej partnerki, zastępczyni Gruszki. Za nią pociągnęły się śmierci liderki, rozpacz i tęsknota, które pociągnęła za sobą najmłodszą medyczkę, by skończyć na wybuchu epidemii zielonego kaszlu. Zmarło wiele kotów, jeszcze więcej wciąż walczy z chorobą, a pora nagich drzew tylko potęguje kryzys. Jeden z patroli miał niesamowite szczęście – natrafił na grupę wędrownych uzdrowicieli. Natychmiast wyraziła ona chęć pomocy. Derwisz, Jaskier i Jeżogłówka zostali tymczasowo przyjęci w progi Owocowego Lasu. Zamieszkują Upadłą Gwiazdę i dzielą się z tubylcami ziołami, pomocą, jak i również ciekawą wiedzą.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Burzy!
(dwa wolne miejsca!)

Miot w Klanie Klifu!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Owocowym Lesie!
(dwa wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 7 grudnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

20 września 2020

W KOŃCU Rzeczny Nurt urodziła!

Po okropnie długim czasie Rzeczny Nurt w końcu wypluła trójkę przerośniętych kociaków!

Szmer
Szum
Szelest


SZMER
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Burzy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: - (już jako kociak widzi, że z burzowymi medykami jest coś nie tak. Zbyt podejrzanie się zachowują i nie ma zamiaru się w to plątać);
Charakter: Imię tej młodej kotki idealnie do niej pasuje. Spod jej noska cały czas można usłyszeć cisze szmery w postaci pomruków, niechętnych westchnięć czy płynące z jej pyszczka ciągłe marudzenie. Szmer znajdzie powód, żeby ponarzekać na wszystko. Na jej liście rzeczy, które lubi, a raczej toleruje znajduje się naprawdę niewiele. Przez swój światopogląd bywa niemiła lub złośliwa dla innych, szczególnie dla kotów, które w jakiś sposób jej podpadły. Jeśli już zalazłeś jej za skórę, nie ma powrotu. Młoda ma doskonałą pamięć i brak zdolności przebaczania. W serduszku ma miejsce jedynie na matkę, ojczulka i dwójkę ukochanych braci. Jedynie ta dwójka rozrabiaków może poprawić jej humor. No i może tatuś. Dobrze wie, że jest jego oczkiem w głowie i Tańcząca Zorza zrobiłby dla niej wszystko, co bywa, że Szmer wykorzystuje, żeby polepszyć sobie komforty życia. Jako najstarsza z rodzeństwa uznaje się za odpowiedzialną za braci i często robi za hamulec przy ich akcjach albo źródło zdrowego rozsądku, którego, jej zdaniem, trochę im brakuje. Rzeczywiście, młoda posiada niezwykłą intuicję i spryt, pozwalające jej zapanować nad sytuacją.Tak jak reszta jej rodzeństwa, młoda jest niezwykle oddana zasadom i upewnia się, że wszyscy w żłobku ich przestrzegają. W końcu koty łamiące kodeks powinny zostać jak najszybciej i najsurowiej ukarane!
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Szmer to sporych rozmiarów kociak o półdługiej, niebieskiej pręgowanej klasycznie sierści. Futro kotki jest szczególnie wydłużone na bokach jej pyska, brzuchu i wewnętrznej części łap. Szmer posiada dwa zielone, najczęściej zmrużone w podejrzliwym spojrzeniu oczęta o kolorze przygaszonej, zgniłej zieleni. Szmer posiada owalną głowę z okrągłymi policzkami, zwieńczoną delikatnie zaokrąglonymi uszami i delikatnie dłuższym futerkiem.
  • Kolor sierści - niebieska pręgowana klasycznie 
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - zielone
Rodzina:
  • Ojciec - Tańcząca Zorza (ukochany ojczulek. Szmer kocha go i wie, że ten zrobiłby dla niej wszystko. Jest jego oczkiem w głowie, czego jest w pełni świadoma)
  • Matka - Rzeczny Nurt (mama, na której Szmer zawsze może polegać. Może czasem wymsknie się jej coś o łamaniu zasad, na co Szmer łypie nieprzychylnym okiem, jednak matka to matka, prawda?)
  • Rodzeństwo - Szum i Szelest (ukochani, chociaż nieco przygłupi bracia. Kocha ich najbardziej na świecie i nieważne co zrobią, będzie ich ochraniać i się troszczyć o te dwie głupie kupy futra)
  • Partner - brak
  • Potomstwo - 
Mentor: brak
Uczniowie: 
  • dawni - brak
  • obecny - brak
Historia: Urodzona w Klanie Burzy jako najstarsza z bardzo opóźnionego miotu Rzecznego Nurtu i Tańczącej Zorzy razem z dwójką rodzeństwa - Szumem i Szelestem.
Punkty umiejętności: 
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok - ///
Upomnienia: Postać NPC
Opiekun: Wierzba

* * *

SZUM
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Burzy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: - (młody nie przepada za medykami i sam na pewno nie ma zamiaru bez powodu się do nich wybierać, chyba, że na przeszpiegi)
Charakter: Szuma można określić jednym, ewentualnie dwoma słowami. Po pierwsze - brój. Szum razem z Szelestem razem harcują po całym żłobku, robiąc jak największą rozróbę, którą może powstrzymać jedynie ich siostra. Maluchy po prostu się uwielbiają. Cały czas planują wspólne przekręty i zabawy, a ich wspólna energia roznosi żłobek. Szuma łapki niosą go wszędzie, gdzie tylko mama pozwoli. Szumek bowiem chociaż chęci wiecznej zabawy i wybryków z bratem, niezwykle szanuje zasady ustanowione przez klan i przodków. Szumik jest niezwykle oddany wierze i uznaje, że Klan Gwiazd jest ich największą siłą, dlatego na wszystkich, co łamią ich piękny kodeks patrzy bardzo nieprzychylnym okiem. Szum posiada również bardzo przejrzyste wyobrażenie na temat klanu i każdego jego organu. Lider powinien być silny, twardy i mądry, przez co Mokra Gwiazda niekoniecznie wpasowuje się w jego poglądy. Uważa, że on sam dużo lepiej by się spisał na tym stanowisku. Wtedy, razem z Szelestem by rządzili wspaniałym Klanem Burzy i każdy inny klan oddawał by im szacunek. Maluch jest bardzo uparty i będzie brnął do swojego celu po najprostszej drodze. Niestety, Szum należy raczej do kociąt głupiutkich, więc bez pomocy innych kotów, w szczególności siostry raczej nie zajdzie za daleko.
Wygląd: 

  • Ogólny opis - Długie, bure futro poprzecinane pręgami tworzący wir na bokach, zielone ślepia i dwukolorowy nos - Szum to całkiem przeciętny, chociaż niski kociak. Żeby odróżnić go od brata - Szelesta, trzeba naprawdę porządnie się przypatrzeć, gdyż odróżniają ich jedynie małe szczegóły. Szum posiada szatę w delikatnie ciemniejszych kolorach, jego pręgi układają się w delikatnie inny sposób, a oczy są w innym kolorze zieleni. Oprócz tego, maluchy wyglądają jak dwie krople wody. Szum odziedziczył po ojcu rysy pyska i ogólny kształt ślepi oraz nosa, a po matce lekko zaokrąglone uszy i wzrost.
  • Kolor sierści - czarna pręgowana klasycznie (bura)
  • Długość sierści - długa 
  • Kolor oczu - zielone
Rodzina: 

  • Ojciec - Tańcząca Zorza (kochany tata. Całkiem doby materiał na kolejnego członka zabaw. I chociaż Taniec wydaje się często zbyt radosny i zbyt dziecinny, maluch wie, że może na niego liczyć)
  • Matka - Rzeczny Nurt (bardzo porządna, kochana mama. Może i nie jest aż tak zabawowa jak tatuś czy brat, jednak można z nią zawsze porozmawiać)
  • Rodzeństwo - Szmer (siostra, na którą Szum może zawsze liczyć. Jego ratunek gdy przesadzi z zabawą i źródło zdrowego rozsądku) i Szelest (ukochany brat, najlepszy kompan zabaw i wybryków. Szum uwielbia Szelesta i mógłby zrobić dla niego wszystko)
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor: brak
Uczniowie: 

  • dawni - brak
  • obecny - brak
Historia: Urodzony w Klanie Burzy jako drugi z bardzo opóźnionego miotu Rzecznego Nurtu i Tańczącej Zorzy razem z dwójką rodzeństwa - Szmerem i Szelestem.
Punkty umiejętności: 

  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: Postać NPC
Opiekun: Wierzba

* * *

SZELEST
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Burzy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: - (Szelesta nie obchodzą medycy z ich dziwnymi problemami. Owszem, uzdrowiciele w klanie są potrzebni, jednak tak jak reszta jego rodzeństwa, uważa, że coś jest z nimi nie tak)
Charakter: Szelest nie należy do najspokojniejszych kociaków, jednak nie jest nadpobudliwy czy coś w tym stylu. Razem z bratem cały czas coś knują, a żłobek cały czas jest pełen ich okrzyków radości i dźwięków, jakie wydają podczas wspólnej zabawy. Szelest jednak, chociaż najmłodszy z miotu, nie posiada tak ogromnych pokładów energii jak jego straszy brat. Owszem, uwielbia harce i zabawy z nim, jednak Szelest potrzebuje od czasu do czasu chwilki, żeby odsapnąć. Kocurek jest niezwykle dokładny i lubi mieć wszystko zaplanowane, nawet, jeśli jego przemyślenia nie są zbyt mądre lub realne. Maluch jest bardziej kreatywny niż rozsądny, co przekłada się na jego słowa i czyny. Dzieciak jest też niezwykle podporządkowany zasadom i mocno wierzy w Klan Gwiazdy. Uważa, że jeśli wszyscy by przestrzegali kodeksu, Klan Burzy byłby najwspanialszym klanem na świecie. 
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Szelest to okrągły, niski, bardzo niski kocurek o krótkich łapkach i ogonie, ciągnącym się po ziemi za nim. Młodszy w przeciwieństwie do brata posiada nieco jaśniejszy odcień brązu na futrze, a jego pręg są nieco rzadsze niż u Szuma. Kocur odziedziczył po matce zaokrąglone uszy i kształt noska. Szelest posiada delikatniejsze niż ojciec rysy pyszczka i ciemne, zielone ślepia.
  • Kolor sierści - czarna pręgowana klasycznie (bura)
  • Długość sierści - długa
  • Kolor oczu - zielone
Rodzina: 
  • Ojciec - Tańcząca Zorza (ukochany ojciec. Cieszy się, że trafił mu się akurat taki, co ma dla nich czas, bawi się z nimi i często odwiedza)
  • Matka - Rzeczny Nurt (ukochana, troskliwa i spokojna mama. Szelest docenia to, że jak coś go trapi może do niej przyjść i się wyżalić, albo po prostu poleżeć)
  • Rodzeństwo - Szmer (najlepsza, bo jedyna siostra. Szelest nie wyobraża sobie bez niej życia i naprawdę docenia to, że służy im swoim zdrowym rozsądkiem) i Szum (najlepszy brat na świecie. Kocur uwielbia jego towarzystwa i kocha spędzać z nim czas)
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor: brak
Uczniowie: 

  • dawni - brak
  • obecny - brak
Historia: Urodzony w Klanie Burzy jako najmłodszy z bardzo opóźnionego miotu Rzecznego Nurtu i Tańczącej Zorzy razem z dwójką rodzeństwa - Szmerem i Szumem
Punkty umiejętności: 

  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: Postać NPC
Opiekun: Wierzba

* * *

3 komentarze: