BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

29 lipca 2018

Od Migoczącego Nieba C.D Tulipanowej Łapy

Gapiła się na tą samotniczkę, to znaczy uczennicę Klanu Burzy... nie  była z tego zbyt zadowolona, Nocna Gwiazda nie powinien przyjmować do klanu każdego jak leci. Co, może niedługo przyjdzie taka Kukułka i pozabija całą rodzinę Migoczącego Nieba, udając zmęczoną, starą i zagubioną kotkę?! Dobra, stara to jednak była. Niemrawo podeszła do kotki, w sumie przypominającej mentorkę szylkretki. Jak jej tam było... No tak, Tulipanowa Łapa! Cóż, ta kotka pewnie nie miała zbyt dużego pojęcia o klanach.
- Jestem Migoczące Niebo, witaj w Klanie Burzy - miauknęła, starając się udawać doświadczoną wojowniczkę, starszą niż jest naprawdę. 
Koteczka szybko odwróciła się od myszy, spoglądając na wojowniczkę.
- Hej,  ja jestem Tuli... to znaczy Tulipanowa Łapa! - odpowiedziała śmiało. 
-  Nie możesz się przyzwyczaić do nowego imienia, co? 
- Tak, nie wiem jakim prawem i po co mi je zmienili. Przecież moje było bardzo ładne i się do niego przywiązałam!
Kotka przez chwilę patrzyła się na pointkę, z trudem powstrzymując się od śmiechu. Ach, ona faktycznie nie wiedziała kompletnie nic o klanach! Była zwykłą samotniczką, lecz dla wojowniczki mieszkającej w klanie od urodzenia było to po prostu śmieszne, by ktoś miał tak niską wiedzę w tym zakresie. 
- Co cię tak śmieszy? - mruknęła, jakby zaskoczona.
- To całkowicie normalne, nie możesz paradować w Klanie Burzy czy jakimkolwiek innym z takim imieniem. Imię nie pozostaje nam tu na zawsze, może oprócz imienia wojownika, chyba że ktoś stanie się liderem. Kociak, gdy zostaje uczniem otrzymuje imię z członem 'Łapa', tak jak ty. Gdy zostaje wojownikiem, otrzymuje imię z wyjątkowym drugim członem, lecz pierwszy zostaje. Tak też, gdy zostaniesz wojowniczką znowu otrzymasz nowe imię.
- Ale po co? Inne koty mają zawsze to samo imię! - odpowiedziała.
- Tak nakazuje tradycja. Klany mają swoje zwyczaje, musisz się tego nauczyć - mruknęła, lekko obojętnie. 
Uczennica niepewnie pokiwała głową. Migoczące Niebo postanowiła przyjrzeć jej się dokładniej. Kotka była dosyć brudna, a jej futro było pozlepiane i zaniedbane. Nie wyglądało to zbyt dobrze. Musiało być jej ciężko w życiu, że tak wygląda. W Klanie Burzy zapewne będzie jej się lepiej powodziło. Była pointką, miała łaty ułożone bardzo podobnie do Ćmiego Trzepotu, lecz w innym kolorze. Była też bardzo chuda. Mimo wszystko, zbyt chuda na dzikiego kota. Wiadomo, że te często nie dojadały, lecz nowa przybyszka tymbardziej musiała nie jeść zbyt często. A może nie umiała polować? Postanowiła zadać jej te pytanie. Tulipanowa Łapa wyglądała na kotkę w wieku wojowniczki, może o księżyc lub dwa była młodsza. W takim wieku, jeśli faktycznie nie umie polować, musi się natychmiast tego nauczyć, inaczej przyniesie dla klanu same straty i będzie kolejną gębą do wykarmienia.
- Umiesz polować? - spytała, gdy kotka kończyła mysz.
- E... Tylko na robaki i żaby - miauknęła.
- To musisz się szybko nauczyć. Nie potrzebujemy pyszczków do wykarmienia, które tylko by żarły, ale nie dawały nic od siebie - bąknęła bezczelnie, patrząc terminatorce prosto w oczy. Spojrzała na kości zwierzyny, którą spożyła pointka. - Dobra dobra,  nie jestem taka niemiła jak ci się wydaje. Ale też zakop te kości. To znak szacunku dla Klanu Gwiazd - dodała, po chwili jednak orientując się,  że jej rozmówczyni prawdopodobnie nie wie nic o Klanie Gwiazd. A powinna wiedzieć.

Tulipanowa Łapa?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz