BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

13 lipca 2021

Nowi Mieszkańcy Miasta!

Powitajmy nowych mieszkańców miasta! 



Kizia
Mizia


Azazel
Anubis

Belzebub
Ozzy


Sigma
Teta
Loki
Heimdall


Mimir



Hagrid
Samuel


Mel

Felix Varian Bazooka Łopata Psiżujek Jabłkowski Lápierog Kaczyński aka Felek Wafelek Eklerek Koperek Kartofelek Simba Traktorek Aslan Pacypiś Kastrax
Papież


KIZIA
Poprzednie imiona: Malwina
Wiek: 14 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Pieszczoch
Ranga: Pieszczoch
Poziom medyczny: -
Charakter: Z natury pesymistka i maruda kotka. Kizia mimo zmylanego imienia, nadanego jej przez rozwydrzone młode jej Dwunożnej, do przyjemnych typów nie należy. Rzadko na jej pysku widnieje uśmiech, zarezerwowany jest raczej dla specjalnych dla niej kotów. Dla obcych wredna, nie cacka się z mysimi bobkami, którzy wkroczyli na jej teren i przegania praktycznie każdego. Jest strasznie niedotykalska. Unika kontaktu z drugim kotem jak ognia. Można byłoby pomyśleć, że kotka ma alergię na swój gatunek. Jednakże ku zaskoczeniu wszystkich, co bardzo ukrywa,  Kizia jest strasznie kochliwa. Już samo towarzystwo przystojnych kocurów strasznie ją peszy i nie potrafi spojrzeć im w oczy. Czasem ucieka przed nimi zawstydzona. Towarzystwa innych kotek nie trawi.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Niska, młoda kotka. Podobna do reszty rodzeństwa raczej nie wrzuca się w oczy. Jej szyje zdobi czerwona obroża.
  • Kolor sierści - czarna z białym
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - żółte
Rodzina:
  • Ojciec - Filemon
  • Matka - Bonifacy
  • Rodzeństwo - Azazel, Mizia, Anubis
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecni - ///
Historia: Wychowała się w szczęśliwej rodzinie. Niedługo później została wydana do nowego domu.
Punkty umiejętności:
  • siła - 20
  • szybkość - 12
  • zwinność -  10
  • skok - 18
Właściciel: Postać NPC | Autor: Dayox

***

MIZIA
Poprzednie imiona: Sasza
Wiek: 14 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Pieszczoch
Ranga: Pieszczoch
Poziom medyczny: -
Charakter: Najwyższa z rodzeństwa i najbardziej odpowiedzialna. Mizia to zdecydowanie "grupowa mama". Nieważne czy starszy czy młodszy kot ona i tak będzie mu matkować, nakarmi, wymyje i opowie bajkę, jeśli ładnie poprosi. Uśmiechnięta lekko kroczy przez życie, nie za bardzo lubi oddalać się od domu i strasznie boi się aut oraz rowerów. Ciemność także ją przeraża. Praktycznie nigdy po zmroku nie zobaczysz ją poza domem! Mało kiedy można spotkać ją nadąsaną czy marudną. Stara się cieszyć życiem mimo wszystkich swoich lęków i obaw. Kokardka na jej szyi jest od jej dwunożnej i kotka bardzo o nią dba, nie pozwalając nikomu jej dotykać.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Wysoka i długonoga kotka o zawsze czystym futerku. Jej pysk zdobi także uśmiech w przeciwieństwie do siostry Kizi. Na szyi kotki wisi pokaźnej wielkości różowa kokardka, przez którą kotka miewa problemy z poruszaniem się. 
  • Kolor sierści - czarny szylkret z bielą
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - żółte
Rodzina:
  • Ojciec - Filemon
  • Matka - Bonifacy
  • Rodzeństwo - Azazel, Kizia, Anubis
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecni - ///
Historia: Wychowała się w szczęśliwej rodzinie. Niedługo później została wydana do nowego domu.
Punkty umiejętności:
  • siła - 8
  • szybkość - 16
  • zwinność -  12
  • skok - 14
Właściciel: Postać NPC | Autor: Dayox

***

AZAZEL
Poprzednie imiona: 
Wiek: 12 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Pieszczoch
Ranga: Pieszczoch
Poziom medyczny: - [absolutnie nic, zdaniem kocura piasek uleczy cię ze wszystkiego]
Charakter: Azazel jest kotem, którego trudno zapomnieć. Przez swoich zwariowanych Dwunożnych wierzy, że jest prawdziwym demonem, a nie jakimś podwórkowym burkiem. Jego ego i mniemanie o sobie sięga gwiazd, podobnie jak pewność siebie. Odwaga kocura czasem nawala w stresujących sytuacjach. Gdyby mógł godzinami opowiadałby o swoich wspaniałych przygodach jak i szatańskich rzeźniach jakich dokonał. Więc jeśli tylko znajdzie nieszczęśnika, który będzie chciał go wysłuchać szybko nie puści go wolno. W swojej piaskownicy, którą uważa za swoją świątynie, zyskuje jeszcze bardziej na pewności swoich urojeń. Przez bujną wyobraźnie nie raz zdarza mu się zaginać rzeczywistość i zupełnie inaczej widzieć niektóre sytuacje. Posługuje się nieco dziwnym językiem, nie zawsze poprawnym składniowo. Często zdarza się mu używać "mądrych słów" w nieprawidłowy sposób, ale nawet jeśli zwrócisz mu uwagę on uzna to za celowy zabieg. Wszelkie próby udowodnienia mu, że jest kotem, a nie demonem ciemności kończą się klapą albo płaczem.
Gdyby był człowiekiem byłby wzorowym przykładem sydromem gimbusa. 

Wygląd:
  • Ogólny opis - Kocur dostojny. Niziutki i chudziutki, ale za to jaki oszałamiający. Czarne futro jak noc skalane jest białymi łatami pod pyskiem, jak i na łapach. Odziany w ubranie od swoich dwunożnych przy zmrużeniu ślip wygląda faktycznie jakby miał parę skrzydeł jak i dwa wyrastające ze grzbietu węże.
  • Kolor sierści - czarny z bielą
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - żółte
Rodzina:
  • Ojciec - Filemon
  • Matka - Bonifacy
  • Rodzeństwo - Anubis, Mizia, Kizia
  • Partner - na razie nie spotkał dorównującego mu kota
  • Potomstwo - jego kocięta byłyby istną zarazą i klęską żywiołową sprowadzoną na ten niewinny świat
Mentor: Przeznaczenie i los nauczyły go wszystko czego powinien
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecni - każdy napotkany kot
Historia: Przyszedł na świat w skromnej, ale kochającej się rodzice. Dość szybko został wydany Dwunogą, którzy pokochali go od pierwszego wejrzenia. Byli fanatykami pewnej gry internetowej o demonach, więc szybko ich pasja przeszła i na pupila. Azazel po przez działania swoich Dwunogów zaczął wierzyć, że jest prawdziwym demonem zupełnie takim jak w kolorowym kamyku (komputerze)!
Punkty umiejętności:
  • siła - 5
  • szybkość - 18
  • zwinność -  12
  • skok - 20
Upomnienia: 0/3
Właściciel: Dayox

***

ANUBIS
Poprzednie imiona: Oskar
Wiek: 14 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Pieszczoch
Ranga: Pieszczoch
Poziom medyczny: - (po co? Przecież wszechmocny Dwunożny zawsze mu pomoże)
Charakter: Anubis narodził się, aby przewodzić. Jest pewny siebie i charyzmatyczny, rzadko kiedy ktokolwiek potrafi wyprowadzić go z równowagi. Przez życie idzie wiecznie uśmiechnięty, wyglądający na wyluzowanego, nieprzejmującego się praktycznie niczym. Roztacza wokół siebie aurę spokoju. Nie mówi dużo, a gdy już się odzywa, uwielbia stosować często niezrozumiałe metafory i opowiadać różne niestworzone historie o rzeczach, których oczywiście nie miał prawa widzieć. Jest myślicielem, uwielbiającym zadawać filozoficzne pytania. Kiedy został zaadoptowany przez swoją Dwunożną zrozumiał, że to właśnie takie dziwne stwory jak ona są bóstwami tego świata, a on jako jeden z niewielu posiadł umiejętność naginania ich woli – jest czymś w rodzaju kapłana, stworzonego, by czcić władców. Pragnie sprawić, aby większa ilość kotów zaczęła wyznawać jego wiarę, dołączając do kultu, któremu on by przewodził. Uważa się za wyjątkowego i bardzo boi się zostać zranionym, gdyż (o zgrozo!) mógłby umrzeć i pozostawić biednych nienawróconych przyjaciół. Potrafi zemdleć na widok własnej krwi, więc stroni od siłowych rozwiązań. Pomimo błędnego pierwszego wrażenia, jest dosyć strachliwy.

Wygląd:
  • Ogólny opis - Anubis być może nie może równać się wzrostem z wysoką Mizią, jednak nie należy również do najniższych. Dzięki swoim długim wycieczkom jest w miarę szczupły, jednak z jakiegoś powodu nie potrafi nabrać muskulatury. Ma szorstkie, krótkie czarne futro, a na podbródku, czole, piersi, ogonie i prawej przedniej łapie ma białe znaczenia. Jego duże oczy są koloru żółtego, a na szyi nosi obrożę z zawieszką w kształcie anch
  • Kolor sierści - czarna z białym
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - żółte
Rodzina:
  • Ojciec - Filemon
  • Matka - Bonifacy
  • Rodzeństwo - Azazel, Kizia, Mizia (innowiercy, których należy nawrócić)
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecni - ///
Historia: Wraz z dwoma siostrami wychował się w szczęśliwej rodzinie, otoczony miłością i zapewnieniami o swojej niesamowitości. Nie minęło dużo czasu, a został oddany w ręce czterdziestoletniej rozwódki uwielbiającej podróże – właśnie wtedy otrzymał swoje imię, nawiązujące do egipskiego bóstwa. Gdzieś w międzyczasie narodził się również jego młodszy brat, ale właściwie kogo to obchodzi.
Punkty umiejętności:
  • siła - 7
  • szybkość - 15
  • zwinność - 13
  • skok - 15
Upomnienia: 0/3
Właściciel: japkostuff@gmail.com

***

BELZEBUB
Poprzednie imiona: przyjaciele wołają na niego Buba, co bardzo go irytuje
Wiek: 20 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Pieszczoch
Ranga: Pieszczoch
Poziom medyczny: --
Charakter: Gdyby Belzebub był człowiekiem, na pewno byłby jednym z tych oldschoolowych metalowców, jeżdżących na Harleyach na piwo z kumplami. Kocur jest pewny siebie, bardzo bezpośredni i naturalnie skupia na sobie uwagę otoczenia. Lubi towarzystwo i chętnie zagada jako pierwszy. Jest bardzo bezpośredni, a czasem nawet chamski lub seksistowski, ale nie ze złej woli. Po prostu zdarza mu się najpierw powiedzieć a potem pomyśleć, szczególnie gdy myśli, że rozbawi tym innych. Lubi imponować, dlatego przy znajomych staje się dużo odważniejszy i bardziej skłonny do ryzyka. Belzebub uwielbia słuchać metalu ze swoimi dwunogami i chodzić z nimi na spotkania ich sekty (czyli krótko mówiąc - libacje alkoholowe). Jest bardzo przywiązany do właścicieli, traktuje ich jak najlepszych kumpli. Jego kolejną miłością jest jedzenie i śpiewanie (choć niezbyt potrafi to robić). Nie mówcie mu tego jednak, bo złamiecie mu serduszko. Belzebub uwielbia też Halloween. Właściciele co roku szykują mu jakiś cool strój i wszyscy podziwiają jego mroczny look. W głębi duszy Belzebub jest kochaną Bubą (choć nie próbuj go tak nazwać, bo zacznie się dąsać, nawet jeśli naprawdę nie będzie o to zły) - nikogo by świadomie nie skrzywdził, a cała otoczka macho to tylko poza. Nie przyzna się, ale kocha kwiaty i chętnie nosiłby je w futrze, ale mu nie wypada. Lubi też słuchać romantycznych historii i zawsze się na nich wzrusza.

Wygląd:
  • Ogólny opis - Belzebub nie należy do najwyższych kotów, ale specjalnie niski też nie jest. Nadrabia za to masą i szeroką klatką piersiową. Ma całkiem spory owalny łeb i czarną półdługą sierść, na punkcie której ma kompleks - w końcu powinna być sztywna i nieprzyjemna, a nie taka mięciutka. Wyróżniają go na pewno ledwo widoczne bengalskie pręgowanie, biała broda i szyja, które przypominają trochę corpse painting, ładne żółte ślepia i zawsze obecny na nieco krótkim pysku pewny siebie uśmiech. Ma też czarny trójkątny nos, mocne krótkie pazury i dosyć krótki ogon.
  • Kolor sierści - melanistyczny cętkowany bengalsko z białym
  • Długość sierści - półdługa 
  • Kolor oczu - żółte (złote)
Rodzina:
  • Ojciec - Sandał [Belzebub nigdy go nie poznał]
  • Matka - Behemot (Bethi) [bengalka z pseudohodowli, nie pamięta jej za bardzo]
  • Rodzeństwo - Belial, Murmur, Ozzy, Daisy [czwórka rodzeństwa, ma kontakt tylko z Ozzym i Daisy, ale jej nie lubi]
  • Partner - brak, nawet się jeszcze w nikim nie zakochał
  • Potomstwo - brak
Mentor: --
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecni - ///
Historia: Pseudohodowla, wzięty stamtąd kocurek, który okazał się być kotką, i proszę, tak oto powstał mały Belzebub. Zaskoczony właściciel Behemota (którą przechrzcił na Bethi) rozdał piątkę jej dzieci znajomym, kiedy tylko osiągnęły odpowiedni wiek, i tak mały Buba znalazł się u swoich Dwunożnych. Lepiej nie mógł trafić - mimo że o kotach nie mieli zielonego pojęcia i wzięli go bardziej po to, żeby pomóc kumplowi z sekty, dbają o nowego członka rodziny jak tylko potrafią. Kocurek szybko odnalazł się w nowym domu i nie zamieniłby go na nic innego. Może i jego Dwunożni nie są całkiem normalni, kto powiedział, że mu to przeszkadza?
Punkty umiejętności:
  • siła - 20
  • szybkość - 14
  • zwinność -  16
  • skok - 10
Upomnienia: 0/3
Właściciel: Hellga

***

OZZY
Poprzednie imiona: Książę Ciemności, Kardynał Mroku, Pan Zniszczenia, Belzebub nazywa go też czubkiem albo świrem
Wiek: 20 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Pieszczoch
Ranga: Pieszczoch
Poziom medyczny: --
Charakter: Ozzy (czy raczej Ozzwald, bo tak brzmi jego pełne imię, choć mało kto o tym wie) jest dosyć… specyficzny. Żyje w swoim świecie, dosyć odległym od tego naszego. Co nie oznacza, że nie lubi towarzystwa, wręcz przeciwnie. Uwielbia być w centrum uwagi, szczególnie swoich właścicieli. W większych grupach czuje się nieswojo. Czasem ciężko nadążyć za jego tokiem rozumowania, szczególnie, że bardzo szybko zmienia temat. Ozzy uwielbia kreować się na mrocznego pana ciemności, przypominającego Drakulę, choć w jego przypadku wygląda raczej jak postać stworzona przez Mela Brooksa, nie Brama Stockera. Kocur mówi teatralnym szeptem, chichocze w losowych momentach i nigdy nie mówi niczego wprost, często urywając zdania. Ciężko zobaczyć go smutnego albo przestraszonego, wydaje się, że kocur jest zawsze pogodny. Uwielbia obserwować ptaki i czasem wydaje się, że zaraz sam spróbuje poderwać się do lotu. Kocur ma dobre serce - mimo pozowania na mrocznego i bezwzględnego, nigdy niczego nie zabił, nawet muchy. Kiedy tylko jego brat albo dwunogi mają zły humor, momentalnie przychodzi żeby ich pocieszyć. 

Wygląd:
  • Ogólny opis - wysoki, kościsty kocur powleczony dużą ilością skóry i długiej czarno-białej sierści. Ma długi ogon, który nosi jakby ktoś w dzieciństwie mu go złamał, a którym często zahacza o okoliczne krzewy albo sprzęty domowe, nierzadko je tłukąc. Niewykluczone, że kocur ma zeza - zdarza mu się wpadać na innych, a podczas rozmowy nigdy nie patrzy na jeden punkt. Ozzy ma ciekawy kolor oczu: jego prawe oko jest ciemnobrązowe, lewe zaś jasnoniebieskie. Ma czarny nos, a przez środek jego pyska biegnie biała łata zaczynająca się między oczami i obejmująca pyszczek (poza brodą, ją ma czarną). Czarny jest też jego ogon, ma również parę czarnych łat na grzbiecie. Kocur prawie zawsze się uśmiecha; porusza się dosyć chaotycznie i nigdy nie wiadomo, co zaraz zrobi.
  • Kolor sierści - czarny arlekin
  • Długość sierści - długa 
  • Kolor oczu - prawe oko brązowe, lewe jasnoniebieskie
Rodzina:
  • Ojciec - Sandał {masywny bury pręgowany tygrysio van}
  • Matka - Behemot (Bethi) {ładna czarna srebrna z białym bengalka}
  • Rodzeństwo - Belial {kocur czarny z białym}, Murmur {bury pręgowany tygrysio kocur}, Belzebub {ulubieniec Ozzy'ego, melanistyczny bengal z białym}, Daisy {złośliwa węglowa srebrna bengalka}
  • Partner - brak i chyba tak zostanie
  • Potomstwo - brak
Mentor: --
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecni - ///
Historia: Ozzy, podobnie jak Belzebub, jest owocem szalonej namiętności rodziców i nieodpowiedzialności dwunogów. Oddany znajomym właścicieli Behemota (czy raczej Beti), żyje spokojnie w ładnym domku z ogródkiem, od czasu do czasu marząc o lataniu, polując na nietoperze i doprowadzając mieszkającego obok brata do szewskiej pasji. 
Punkty umiejętności:
  • siła - 16
  • szybkość - 14
  • zwinność -  12
  • skok - 18
Upomnienia: Postać NPC
Opiekun: Hellga

***

SIGMA
Poprzednie imiona: Cytryna
Wiek: 12 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Pieszczoch
Ranga: Pieszczoch
Poziom medyczny: -
Charakter: Mimo swojego przekonania o własnej ponadprzeciętnej inteligencji oraz rozeznania w świecie w którym żyje, w rzeczywistości Sigma nie ma zbyt dużo oleju w głowie. Wierzy w liczne zabobony i zasłyszane, głównie nieprawdziwe fakty bez dłuższego zastanowienia się nad nimi. Bywa też przez to impulsywny, bowiem jego emocje zwykle biorą górę nad rozumem. Potrafi być dziecinny i naiwny, a gdy połączyć to z jego upartością godną osła i niemalże doskonałą pamięcią, gdy kocur w coś uwierzy to nie ma mowy, że nagle mu się odwidzi. Ba, będzie nawet oburzony gdy wytkniesz mu błąd. Sigma jest niezwykle ufnym osobnikiem i uznaje, że nawet nowo poznani osobnicy nie są dla niego zagrożeniem. Kieruje się dobrym sercem i gdy ktoś nie próbuje wmówić mu swoich prawd, Sigma jest przyjemnym w obyciu, uprzejmym i szczerym kotem. 

Wygląd:
  • Ogólny opis - Niezwykle wyróżniający się na tle nawet rozmaitych pieszczochów osobnik. Kocur posiada bowiem trzykolorowe futro - szaro-czarno-białe. Jego ciało jest podzielone na niemalże idealne połowy. Z prawej strony niebieska, lewa smoliście czarna, a całość zwieńczona jest białymi plamami na pyszczku, piersi i palcach. Sigma jest zgrabnym, przystojnym kocurem który pomimo swego wygodnego życia ukrywa pod skórą wyrobione mięśnie, a nie fałdy tłuszczu. Jego żółte ślepia zwykle iskrzą radośnie, a na szyi pobłyskuje srebrna plakietka z wygrawerowaną grecką literą sigma zawieszona na fioletowej obroży. 
  • Kolor sierści - hybryda (pół czarny, pół niebieski) z białym
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - żółte
Rodzina:
  • Ojciec - Pomarańcza
  • Matka - Kicia
  • Rodzeństwo - brak
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor: brak
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecni - ///
Historia: Urodził się z jednego spontanicznego związku wychodzącej pieszczoszki Kici i samotnika Pomarańcza. Jego rodzice nie pałali do siebie gorącym uczuciem czy miłością, a że oboje mieli na to ochotę to po 2 księżycach wyszedł Sigma, a właściwie Cytryna. Kocurek wychowywał się z matką przez 3 miesięce. Po tym czasie właściciele Kici oddali kociaka do nowego domu, gdzie jego imię zostało zmienione na Sigma. Trafił na dobrych właścicieli i jedynym jego problemami stały się jego współlokatorka - Teta oraz ból w stawach. 
Punkty umiejętności:
  • siła - 9
  • szybkość - 19
  • zwinność -  12
  • skok - 20
Upomnienia: 0/3
Właściciel: barnathebarnuch@gmail.com

***

TETA
Poprzednie imiona: Woda > Płynąca Woda
Wiek: 70 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Pieszczoch
Ranga: Pieszczoch
Poziom medyczny: -
Charakter: Zgorzkniała zrzęda, której nigdy nic nie pasuje. A to poduszka za twarda, a to karma zbyt mdła. Nic tylko chodzi i mierzy wszystkich swoim zimnym wzrokiem. Jedyną cechę, jaką dzieli z głupim kociakiem inaczej zwanym jej współlokatorem jest doskonała pamięć. Kotka do tej pory pamięta swoje młodzieńcze lata i wypomina sobie i innym wszystkie błędy, jakie popełniła. Nie potrafi wybaczać ani zapominać wyrządzonych jej szkód, a urazić ją bardzo łatwo. Dawny miękki środek i powód, dlaczego już go nie pokazuje ukrywa za złośliwością i agresją. Ciężko u niej o pozytywne nastawienie, a sama kotka dużo bardziej lubi samotność niż towarzystwo innych, w jej mniemaniu głupich i nierozsądnych kotów.

Wygląd:
  • Ogólny opis - Spore, jednak już zagrbione ciało wizualnie powiększa gruba warstwa długiego futra. Sierść ma koloru niebieskiego z białym, a na jej boku widnieją klasyczne pręgi. Kotka posiada masywne łapy i długi ogon. Na stosunkowo małej głowie usadowione są średniej wielkości, zaokrąglone uszy, a pod nimi na świat z pogardą patrzy para głęboko niebieskich ślepi.
  • Kolor sierści - niebieska pręgowana klasycznie bicolor
  • Długość sierści - długa
  • Kolor oczu - niebieskie
Rodzina:
  • Ojciec - Jabłoń Pnąca Się Ku Niebu [*]
  • Matka - Kwitnąca Biała Grusza  [*]
  • Rodzeństwo - Lód
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor: Jabłoń [*], Grusza [*]
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecni - ///
Historia: Córka młodej pary grupy samotników zwanej Rodem. Ród nauczył wtedy najmłodsze pokolenie polować i walczyć, by poradziły sobie dalej w świecie i wraz z tradycją w pewnym momencie odeszły z grupy jako samodzielne Łowczynie. Woda i Lód były nierozłączne. Po przejściu ceremonii dojrzałości, zmianie imion na Lodowy Powiew i Płynącą Wodę oraz odejściu z głównej gałęzi ROdu, kotki przeżywały różne przygody i wspierały się w trudnych chwilach. W wyniku kilku nieszczęśliwych wypadków, wylądowały u dwunożnych, którzy przygarnęli znajdy. Wodzie, a właściwie już wtedy Tecie spodobało się życie pieszczocha, jednak Lód miała na ten temat inne zdanie. Po ostrej wymianie słów siostry rozdzieliły się. Teta została pieszczoszką, a Lód odeszła, podtrzymując pamięć i tradycję Rodu. 
Punkty umiejętności:
  • siła - 28
  • szybkość - 5
  • zwinność -  9
  • skok - 10
Upomnienia: Postać NPC
Opiekun: Wierzba

***

LOKI
Poprzednie imiona: brak
Wiek:  21 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Pieszczoch
Ranga: Pieszczoch
Poziom medyczny: - (jeszcze nigdy nic mu nie było, więc po co miałby się na tym znać?)
Charakter: Loki to drań. Nie jednak taki, który napluje na ciebie wiązankę przekleństw i zmiesza z błotem. U niego objawia się to znacznie inaczej. Jako, że uważa siebie za kogoś nie z tej ziemi, ma o sobie wysokie mniemanie. To narcystyczny dupek, zapatrzony tylko w siebie. Uwielbia gadać godzinami tylko o sobie i swoich problemach. Jeżeli jednak ma wysłuchiwać czyichś, zaraz się nudzi i idzie robić coś innego, nie ukrywając, a mówiąc wprost, że jesteś nudziarzem. Tak… Jest szczery do bólu. Nie zna pojęcia kłamstwa, chociaż jego imię wskazuję na co innego. Bardzo nie lubi, kiedy jest porównywany do innych, a wściekłość wzbudza w nim przekonanie, że jest tym złym – oczywiście jego rodzina nie daję mu o tym zapomnieć. Dość często źle interpretuje słowa innych i robi coś odwrotnego niż to o co go proszono, a później dziwi się, gdy czas zmierzyć się z konsekwencjami. Uwielbia dawać przysługi, a jeszcze bardziej je odbierać. Nie pomaga bezinteresownie, więc trzeba liczyć, że kiedyś zwróci się do ciebie o zwrot długu. Ma słabość do kotek. To podrywacz. Dla niego dzień bez uwodzenia, to dzień stracony. Jest przekonany, że żadna mu się nie oprze, przez wrodzony urok osobisty. No bo kto oparłby się takiemu czarującemu i szarmanckiemu kocurowi? Przez to, że wiele księżyców spędził na planie filmowym wierzy, że posiada nadkocią siłę i nic nie jest w stanie go zranić. Jeżeli jednak do tego dojdzie, zastanawia się jak u licha to się stało.  

Wygląd:
  • Ogólny opis - Loki to rasowy kot orientalny. Można to dostrzec po jego uszach, nienaturalnie dużych. Jest przeciętnej postury. Uważa się jednak za tego najsilniejszego z rodziny, więc jego masa mięśniowa, skryta jest za futrem. Czarne łaty ma porozmieszczane na grzbiecie, łapach, pysku i uszach, ogon cały czarny ma biały pędzelek. Na jego szyi widnieje czerwona obróżka w nietoperze, ponieważ nowemu właścicielowi właśnie w taki sposób kojarzy się Loki. Dodatkowo ma na niej zawieszkę z literą "L". Gwieździe tego nie mógł odmówić.
  • Kolor sierści - czarny bicolor
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - żółte
Rodzina:
  • Ojciec - Odyn (Nienawidzi go. Obwinia o wszystko co go spotkało. Po wygnaniu, które było dla niego niczym cios w serce, to uczucie tylko rośnie i rośnie. Mimo to nie żałuję, że skończył w tej paskudnej dzielnicy. Przynajmniej jest z dala od niego i nie musi patrzeć na jego wiecznie niezadowoloną gębę)
  • Matka - Frigga (Kiedyś ją kochał. No właśnie. Kiedyś. Jednak po tym jak wzięła stronę ojca i pozwoliła na wygnanie, znienawidził ją)
  • Rodzeństwo - Heimdall (Najstarszy brat i według niego najgłupszy. Pupilek ojca, który ma nadzieję, że jeśli uda mu się go zmienić na lepsze, to wrócą do domu), Mimir (Najmłodszy brat, który siedzi zawsze w cieniu i obserwuję wszystko co robi. Lubi go dręczyć)
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor: brak
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecni - ///
Historia: Urodził się na planie filmowym, gdzie też dorastał. Był kocim aktorem, wraz ze wszystkimi członkami rodziny. Tak przesiąkł rolą, jaką mu wyznaczyli Wyprostowani, że uwierzył, że to co się dzieję na planie to najprawdziwsza prawda. Na dodatek nikt nie zamierzał mu uświadamiać, że to, że potrafi swoim skokiem popchnąć mebel na ścianę, jest ukartowane przez Wyprostowanych i ich techniczne sztuczki. Tak mijały księżyce do czasu, aż oglądalność zaczęła spadać. Nikt już nie interesował się kotami o super zdolnościach. Właściciel studia jak i reżyser postanowili sprzedać aktorów i zamknąć biznes. Tego też dnia Loki miał spięcie z ojcem. Ostro się pokłócili, zostały wywleczone na wierzch wszystkie brudy. Nie był w końcu tym dobrym w filmie. Oskarżano go o wiele zniszczeń i wprowadzanie chaosu, gdy to było robotą Wyprostowanych. Niestety nikt nie chciał mu w to uwierzyć. Nawet matka stanęła po stronie ojca, gdy ten skazywał go na wygnanie. Kiedy dwunożne stworzenie, które zniszczyło mu opinię, pakowało go do pudła, kipiała w nim wściekłość. Następnego dnia trafił na jakieś peryferie do innego Wyprostowanego. O dziwo, jego bracia byli wraz z nim, co oczywiście uznali za jego winę. Nie ma to jak kochająca rodzina... Jednak... Cieszył się z takiego stanu rzeczy. Był pierwszy raz w życiu... wolny. 
Punkty umiejętności:
  • siła - 16
  • szybkość - 12
  • zwinność -  14
  • skok - 18
Upomnienia: 0/3
Właściciel: alisnikexd@gmail.com

***

HEIMDALL
Poprzednie imiona: brak
Wiek:  21 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Pieszczoch
Ranga: Pieszczoch
Poziom medyczny: - (interesuję się roślinami, ale nie ma pojęcia, że są zdolne do leczenia)
Charakter: Heimdall ma naprawdę wielkie ego. Uważa się za najpotężniejszego kota w rodzinie i że nawet sam Loki nie ma z nim szans. Przez to dość często się wywyższa, zadzierając nosa. Uwielbia opowiadać o swoich przygodach postronnym osobą, mając nadzieję, że też dostrzegą jego potęgę. Bycie słabym go odpycha. Mimo takiej wady, zgrywa spokojnego i poważnego kocura. Nie chcąc przejść na złą stronę, stara się być dobry i pomocny. Nie rozumie jednak niektórego zachowania kotów. W rodzinie lubi się rządzić i oczekuje posłuszeństwa. Jednak kiedy nikt go nie słucha, tylko wzdycha i zastanawia się co zrobić, aby zyskać ten upragniony szacunek. Dość często; chociaż tego nie cierpi i gdy na tym się łapie, ma ochotę dać sobie w pysk, zastanawia się w jakie to tarapaty wpadł znów jego brat i jak znów uratować mu skórę. Heimdall słynie właśnie z tego, że to on sprząta po Lokim i jego rozróbach. Jako, że całe życie spędził na planie filmowym wierzy, że posiada władze nad materią i jest w stanie zatrzymać czas. Wielkim zdziwieniem było, kiedy okazało się, że jego moc zniknęła. 
Wygląd:
  • Ogólny opis - Jest dość barczysty i mógłby uchodzić za taran, gdyby nie to, że nie lubi być wykorzystywany. Posiada czekoladowe łaty na prawym barku, łapie i dwóch udach, reszta skąpana jest w bieli. Cała głowa również jest w tym kolorze, tak samo jak ogon, który na końcu ma biel. Ma żółte oczy jak reszta braci i tak jak i oni, jest kotem orientalnym. Na szyi ma zieloną obroże z zawieszką w kształcie litery "H".
  • Kolor sierści - czekoladowy arlekin
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - żółte
Rodzina:
  • Ojciec - Odyn (Bardzo kocha ojca i wierzy w niego i jego osądy. Uważa, że ich wygnanie to test dla niego i jeśli go przejdzie to wróci do domu)
  • Matka - Frigga (Kocha najmocniej na świecie i tęskni. Prawdziwy z niego maminsynek)
  • Rodzeństwo - Loki (młodszy brat, uważa go za idiotę), Mimir (najmłodszy brat, jest nieco dziwny, ale go kocha. Wiele razy jego pomoc była nieoceniona)
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor: brak
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecni - ///
Historia: Urodził się na planie filmowym, gdzie też dorastał. Był kocim aktorem, wraz ze wszystkimi członkami rodziny. Tak przesiąkł rolą, jaką mu wyznaczyli Wyprostowani, że uwierzył, że to co się dzieję na planie to najprawdziwsza prawda. Na dodatek nikt nie zamierzał mu uświadamiać, że to, że potrafi zatrzymać czas, jest ukartowane przez Wyprostowanych i ich techniczne sztuczki. Tak mijały księżyce do czasu, aż oglądalność zaczęła spadać. Nikt już nie interesował się kotami o super zdolnościach. Właściciel studia jak i reżyser postanowili sprzedać aktorów i zamknąć biznes. Tego też dnia obserwował spięcie ojca z bratem. Ostro się pokłócili, zostały wywleczone na wierzch wszystkie brudy. Chciał zażegnać kryzys w ich rodzinie, lecz nie chciał zbytnio wtrącać się w wyrok ojca. Sam uważał, że Loki zasłużył po tym wszystkim na wygnanie. Jednak kiedy i jego Wyprostowany zapakował do pudła, poczuł szok. Nie spodziewał się, że również zostanie wysłany wraz z bratem z dala od domu. Oczywiście obwiniał go o wszystko, kiedy go olśniło! To był jego test, aby udowodnić ojcu, że jest nadal mu wierny. Musiał tylko zrozumieć na czym on polegał...

Punkty umiejętności:
  • siła - 18
  • szybkość - 16
  • zwinność -  12
  • skok - 14
Upomnienia: Postać NPC
Opiekun: Avokado

***

MIMIR
Poprzednie imiona: brak
Wiek:  21 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Pieszczoch
Ranga: Pieszczoch
Poziom medyczny: - 
Charakter: Mimir jak to Mimir siedzi zawsze z boku i nie wychyla się. Żyje we własnym świecie, który wytworzył sobie w głowie. Lubi odosobnienie, bardzo apatyczne reaguje na otoczenie, a gdyby nie konieczność porozumiewania się z braćmi, siedziałby cały czas cicho. Przez to, że wychowywany był na planie filmowym, widział wiele złego, a huki wręcz odbierały mu zdolność myślenia, zaczął właśnie tak bronić się na ten atak na jego duszę. Przez to wszystko rodzina zaczęła zastanawiać się, czy przypadkiem nie ma daru jasnowidzenia. Ale czy miał? On sam tego nie wiedział, ale jeżeli inni tak twierdzili, to nie miał podstaw, aby się nad tym zastanawiać. Dlatego też całe dnie wyobraża sobie różne scenariusze, obawiając się, że któryś się kiedyś spełni. Je gdy musi, tak samo z chodzeniem. Gdy nie ma powodu, zawsze leży patrząc się pusto w ścianę. Wierzy w to, że ich ojciec był kimś więcej niż kotem i obserwuję ich nawet w tym momencie. Dlatego też często uświadamia w tym braci, którzy skaczą sobie do gardeł. „Ojciec patrzy”, „ześle coś złego” – te i inne makabryczne słowa zawsze uciekają z jego pyska. No bo lepiej wierzyć w to, że jego rodzina jest wyjątkowa niż uzmysłowić sobie, że to wariaci.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Mimir to orientalny, niebieski van. Ma duże uszy, znudzony wyraz pyska, a jego ogon i głowa jest koloru niebieskiego, oczywiście prócz pyska i całej reszty, która jest biała. Tak jak reszta braci ma żółte oczy i krótką sierść. Na szyi ma niebieską obróżkę z zawieszką w kształcie litery "M".
  • Kolor sierści - niebieski van 
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - żółte
Rodzina:
  • Ojciec - Odyn (Uważa, że ojciec był pierwszym kotem na świecie. Czci go i głosi jego słowo)
  • Matka - Frigga (Nie przepada za matką. Obwinia ją za brudy, które ukrywała przed ojcem)
  • Rodzeństwo - Heimdall (Najstarszy i rozsądny z braci. Jako jedyny nie uważa Mimira za wariata i słucha jego słów), Loki (Nie przepada za nim. Zrobił tyle złego i nadal się niczego nie nauczył)
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor: brak
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecni - ///
Historia: Urodził się na planie filmowym, gdzie też dorastał. Był kocim aktorem, wraz ze wszystkimi członkami rodziny. Tak przesiąkł rolą, jaką mu wyznaczyli Wyprostowani, że uwierzył, że to co się dzieję na planie to najprawdziwsza prawda. Tak mijały księżyce do czasu, aż oglądalność zaczęła spadać. Nikt już nie interesował się kotami o super zdolnościach. Właściciel studia jak i reżyser postanowili sprzedać aktorów i zamknąć biznes. Tego też dnia obserwował spięcie ojca z bratem. Ostro się pokłócili, zostały wywleczone na wierzch wszystkie brudy. Kiedy Wyprostowany pakował ich do pudła, ostatni raz spojrzał na ojca. W jego wzroku dostrzegł coś... Wiadomość. Miał wszystkiego dopilnować. Kiwnął głową i pozwolił na to, aby zostać zabrany z domu. Powinien być z tego powodu zły, ale rozumiał. Musiał im pomóc.

Punkty umiejętności:
  • siła - 8
  • szybkość - 12
  • zwinność -  7
  • skok - 10
Upomnienia: Postać NPC
Opiekun: Avokado

***

HAGRID
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 21 księżycy
Płeć: Kotka
Klan: Pieszczoch
Ranga: Pieszczoch
Poziom medyczny: - 
Charakter: Hagrid to na pierwszy rzut oka nieprzyjemna kotka. Wredna, drażliwa i uparta. Nie zmieni zdania, nie ulegnie nikomu, nie zrobi nic z przymusu. Niechętna do jakiejkolwiek interakcji, trudno o rozmowę wywodzącą się z jej własnych chęci. Prawie wszystko ją irytuje, od ćwierkających za oknem ptaków po przeszkadzającego jej w spaniu Samuela. Nie pomoże nikomu z własnej woli, chyba że wyjdzie na tym korzystnie. Rzadko bywa miła w stosunku do innych, chyba że jesteś dla niej ważny, to wtedy jest inaczej. 
Ale czasem mówi się, że każdy - nawet seryjny morderca – ma swoją drugą stronę. Hagrid także ją posiada. W głębi serca jest strachliwą, cały czas zlęknioną istotą. Strata rodziców sprawiła, że trauma odbiła swoje szkarłatne znamię na jej – i tak kruchej już - psychice. W samotności często płacze, obwiniając się za stratę Bonny i Fila. Jest na skraju wytrzymałości emocjonalnej, a ta cała agresja jest tylko osłoną, którą nieświadomie się otoczyła. Nie daje po sobie poznać, że jakkolwiek żałuje śmierci rodziców. 
Chłodna, wredna i nieuprzejma. Tak siebie przedstawia, i za taką też się uważa.

Wygląd:
  • Ogólny opis - Chuda, dosyć normalnej wysokości kotka. Posiada czarne futro i niebieskie oczy. Kuleje też na prawą przednią łapę, co jest skutkiem blizny po pożarze. 
  • Kolor sierści - Czarna (jednolita)
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - pomarańczowe
Rodzina:
  • Ojciec - Filo [*] {(czekoladowy arlekin (jednolity) z pomarańczowymi oczami) Hagrid kochała ojca, pomimo jego agresji w stosunku do niej samej}
  • Matka - Bonne [*] {(niebieska pręgowana klasycznie z niebieskimi oczami) Bardzo brakuje jej matki; dała by wiele, by móc jeszcze raz przytulić się do jej boku}
  • Rodzeństwo - Samuel {(czekoladowy pręgowany klasycznie (z bielą) z niebieskimi oczami) Brat jak brat; irytujący, mały śmierdziel. Pomimo tego nie wie, czy nie załamałaby by się psychicznie po jego stracie}; MŁODSZE - Mel {(czekoladowa bicolor (jednolita) z pomarańczowymi oczami) Głupiutka i naiwna siostrzyczka, Hagrid wspiera ją po stracie rodziców. Ma nadzieję, że ta odnajdzie w końcu swoje przeznaczenie}
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: Elle i Sofie {Przyjaciółki Bonne, także pochodziły ze wsi. Nauczyły Hagrid wielu przydatnych, jak i nieprzydatnych rzeczy}
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecni - ///
Historia: Hagrid urodziła się na wsi, jako szczęśliwy związek pary kotów - Bonne i Fila. Żyła spokojnie wraz z bratem Samuelem, gdy pojawiło się ich młodsze rodzeństwo, Mel i Lily. Gdy ta druga okazała się ślepa, wszystko zaczęło się psuć. Filo stał się agresywny w stosunku do dzieci i swojej partnerki, lecz nadal mieszkali razem ze swoimi dwunożnymi. Wtem wybuchł pożar, w którym Bonne i Filo poświęcili swoje życie, by ratować dzieci. I właśnie dlatego Dwunożni przenieśli się na przedmieścia, gdzie teraz Hagrid stara się przystosować do nowego życia.

Punkty umiejętności:
  • siła - 7
  • szybkość - 20
  • zwinność - 20
  • skok - 13
Upomnienia: 0/3
Właściciel: majka91011@gmail.com | discord – Dragome | howrse – Dragome

***

SAMUEL
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 21 księżycy
Płeć: Kocur
Klan: Pieszczoch
Ranga: Pieszczoch
Poziom medyczny: - 
Charakter: Wkurzający, obrażalski kocur. Często chodzi nadąsany cały dzień, obrazić się umie o byle co. Zdecydowanie typowy “Bad Boy” - uwielbia wszelkiego rodzaju wyzwania, zgrywa wszechwiedzącego i odważnego typa, do którego wszystkie kotki będą się kleić. Choć na razie średnio mu to wychodzi.
Rzadko wychodzi na zewnątrz, woli siedzieć skulony w swoim posłaniu, chyba, że jakaś urocza samiczka przejdzie niedaleko, wtedy prawdopodobnie zechce jej zaimponować. Straszny z niego gaduła, pośród znajomych i rodziny gęba mu się nie zamyka. Od czasu pożaru cierpi także na Arsonfobię - lęk przed ogniem - przez co domowy kominek omija szerokim łukiem. 
Za nic nie da skrzywdzić pozostałej mu rodziny, byłby gotowy oddać za nią życie. Nawet za Hagrid, z którą w głębi serca chciałby się porozumieć.

Wygląd:
  • Ogólny opis - Także ten, co o nim powiedzieć? Chudy i wysoki, o czekoladowym, pręgowanym klasycznie futrze. Posiada też duże, zielone oczy odziedziczone po matce.
  • Kolor sierści - czekoladowy pręgowany klasycznie z bielą
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - niebieskie
Rodzina:
  • Ojciec - Filo [*] {(czekoladowy arlekin (jednolity) z pomarańczowymi oczami) Nooo, jest uprzedzony w stosunku do ojca, nie może mu wybaczyć tej agresji...}
  • Matka - Bonne [*] {niebieska pręgowana klasycznie z niebieskimi oczami) Kochał matkę, choć nie rozpacza tak jak Hagrid}
  • Rodzeństwo - Hagrid {(czarna (jednolita) z niebieskimi oczami) Dziwna siostra, nie raz widział ją użalającą się nad życiem}, MŁODSZE - Mel {(czekoladowa bicolor (jednolita) z pomarańczowymi oczami) Nawet fajna, da się z nią pobawić czy coś}
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: Elle i Sofie {Przyjaciółki Bonne, także pochodziły ze wsi. Nauczyły Samuela wielu przydatnych, jak i nieprzydatnych rzeczy}
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecni - ///
Historia: Samuel urodził się na wsi, jako szczęśliwy związek pary kotów - Bonne i Fila. Żył spokojnie wraz z siostrą Hagrid, gdy pojawiło się ich młodsze rodzeństwo, Mel i Lily. Gdy ta druga okazała się ślepa, wszystko zaczęło się psuć. Filo stał się agresywny w stosunku do dzieci i swojej partnerki, lecz nadal mieszkali razem ze swoimi dwunożnymi. Wtem wybuchł pożar, w którym Bonne i Filo poświęcili swoje życie, by ratować dzieci. I właśnie dlatego Dwunożni przenieśli się na przedmieścia, gdzie teraz Samuel stara się przystosować do nowego życia.

Punkty umiejętności:
  • siła - 9
  • szybkość - 19
  • zwinność - 20
  • skok - 12
Upomnienia: postać NPC
Właściciel: postać NPC | autor – Dragome (majka91011@gmail.com)

***

MEL
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 12 księżycy
Płeć: Kotka
Klan: Pieszczoch
Ranga: Pieszczoch
Poziom medyczny: - 
Charakter: Miła, choć upierdliwa kotka. Nie ma takiego miejsca, w którym Mel jeszcze nie było. Nadpobudliwa istota, nie przeżyje ani chwili spokojnie. Umie obudzić Samuela lub Hagrid w środku nocy tylko dlatego, że chce się pobawić. A skoro już jesteśmy przy śnie - czekoladowa nienawidzi spać. Każdą przespaną minutę uważa za minutę straconą. W ogóle jakaś dziwna jest, śmierć rodziców mocno się na niej odbiła. Tak jak brat ma Arsonfobię - lęk przed ogniem. Pomimo swojej nadpobudliwości nienawidzi kontaktów z innymi. Często krzyczy, śmieje się i bawi w samotności, przez co rodzeństwo nierzadko omija ją w takich chwilach. Ale z rodziną lubi się bawić itp., stanowią dla niej wyjątek. Tajemnicą są dla niej zachowania Hagrid, nie do końca rozumie odczucia siostry.

Wygląd:
  • Ogólny opis - Niska i gruba, zdecydowanie nie przypomina reszty rodziny. Ma czekoladowe, łaciate futro i pomarańczowe oczy.
  • Kolor sierści - czekoladowa bicolor (jednolita)
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - pomarańczowe
Rodzina:
  • Ojciec - Filo [*] {(czekoladowy arlekin (jednolity) z pomarańczowymi oczami} Jakiś dziwny był, zawsze agresywny. Brakuje jej go trochę}
  • Matka - Bonne [*] {(niebieska pręgowana klasycznie z niebieskimi oczami) Bardzo tęskni za mamą, chętnie przytuliła by się do jej futra}
  • Rodzeństwo - STARSZE – Hagrid {(czarna (jednolita) z pomarańczowymi oczami) Nieco dziwna siostra, ale i tak ją kocha}, Samuel {(czekoladowy pręgowany klasycznie (z bielą) z niebieskimi oczami) Fajny brat, często się z nią bawi. Uwielbia go}
  • Partner - /// {Jak już, to była by to kotka}
  • Potomstwo - ///
Mentor: Fussa {Kolejna znajoma Bonne, nawet fajnie się z nią uczyło}
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecni - ///
Historia: Urodzona na wsi, jako związek Bonny i Fila. Żyła spokojnie wraz z Lily, Hagrid i Samuelem, i wtem okazało się, że jej bliźniaczka jest ślepa. Filo stał się agresywny w stosunku do dzieci i swojej partnerki, lecz nadal mieszkali razem ze swoimi dwunożnymi. Wtem wybuchł pożar, w którym Bonne i Filo poświęcili swoje życie, by ratować dzieci. I właśnie dlatego Dwunożni przenieśli się na przedmieścia, gdzie teraz Mel stara się przystosować do nowego życia.

Punkty umiejętności:
  • siła - 6
  • szybkość - 19
  • zwinność - 20
  • skok - 15
Upomnienia: postać NPC
Właściciel: postać NPC | autor – Dragome (majka91011@gmail.com)

***

FELIX VARIAN BAZOOKA ŁOPATA PSIŻUJEK JABŁOWSKI LáPIEROG KACZTŃSKI AKA FELEK WAFELEK EKLEREK KOPEREK KARTOFELEK SIMBA TRAKTOREK ASLAN PPACYPIŚ KASTRAX
Poprzednie imiona: - (brak, na początku był po prostu synem lub bratem) 
Wiek: 18 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Pieszczoch
Ranga: Pieszczoch
Poziom medyczny: II (ziółka to takie kwiatki, prawda? Dowiedział się trochę o nich od Marii oraz Wandy) 
Charakter: Felix, bo taki jest skrót jego długiego imienia, to jednym słowem, mega pokręcony kot. Z wysoką samooceną, zadufany w sobie, trochę przemądrzały, a tak naprawdę cykor, będący wciąż zagubiony w swoim miejscu zamieszkania. Mimo swojej natury kota domowego, ciągłej chęci spania na posłaniach Domowników, lubi przemierzać wszerz i wzdłuż okoliczne uliczki oraz ogrody. Musi w końcu powąchać każdy kwiatek, każdy listek, każde źdźbło trawy. Bardzo łatwo jest mu rozmawiać z innymi, kontakty nawiązuje zdecydowanie za szybko. Podczas rozmowy potrafi zająć kogoś doszczętnie, paplając oraz plotkując. Ma on dość odnośny głos i zawsze dba o to, by go było słychać. W końcu był świetny! Lubi pokazywać swoje atuty. Przyjmuje każde wyzwanie, a odrzucenie jego jest dla niego czymś strasznym! Niesamowicie złym! 

Wygląd:
  • Ogólny opis - Jest chudym, drobnym kotkiem, mimo faktu, że jest pieszczochem i je dość dużo karmy. Patykowate nogi są dla niego dumą, bo dzięki nimi potrafi skakać na wysokie półki oraz wspinać się na drzewa. Duże uszy, oczy też, mały nos, pysk bez dobrze zaznaczonego stopu. Ogon z białą końcówką. Cały jest rudy w ciemniejsze cętki, tylko w kilku miejscach ma śnieżny kolor. Na szyi ma niebieską obrożę, kiedyś z dzwonkiem teraz bez. 
  • Kolor sierści - rudy pręgowany cętkowanie z białym
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - pomarańczowe
Rodzina:
  • Ojciec - Kleks ((bury cętkowany) to był ten kot, którego nigdy nie widział na oczy. Podobno tylko doczepił się jak rzep, a potem zwiał) 
  • Matka - Ferdynała ((czarna szylkretka calico bicolor) była bardzo mądra oraz stara w porównaniu z innymi ciężarnymi kotkami które widział) 
  • Rodzeństwo - Miki ((czarna szylkretka calico bicolor) lubił jej towarzystwo, jednak nigdy nie wiedział jak ją nazywać, bo nie mieli imion. Wymyślali jakieś podobne do siebie, jedno dla niego jedno dla niej, np. Masło i Margaryna, Olej i Oliwa, Makaron i Ryż, Fiołek i Tulipan… ) 
  • Partner - ///  (w końcu jednak musi znaleźć kogoś, by pokazać jaki jest zjawiskowy) 
  • Potomstwo - /// (a może kiedyś… ) 
Mentor: Ferdynała, Bogumiła, Maria, Wanda (te trzy ostatnie to koleżanki z tego "Kręgu Wiejskich Kocic", uczyły wielu rzeczy…  ale niepotrzebnych, w końcu po ci mu wiedza, jak dobrze wychowywać dzieci? Albo dlaczego ma wiedzieć jak zająć się kociakiem po porodzie? No a tak to były spoko rzeczy) 
Uczniowie:
  • dawni - Miki (bo to on mówił jej wszystko! Sama się nie fatygowała by posłuchać starych kotek) 
  • obecni - ///
Historia: Urodził się na wsi, za miastem. W stodole przylegającej do domu starej Dwunożnej, z siostrą oraz matką. On był tą głową rodziny, matce pomagał a siostrę uczył tego, co dowiedział się od psiapsiółek Ferdynały. Cieszył się tym stanem rzeczy, czuł się dobrze łapiąc myszy a czasem jedząc jedzenie od Wyprostowanej, sycząc na dużego psa w budzie. Nagle to wszystko pękło, przyjechała dorosła córka zestarzałej Bezfutrzastej. Zabrała go do siebie, odcinając od rodziny. Następnie przyleźli inni Dwunożni, z pudłem i kocem. Mieli go wziąć, ale uciekł. Odnaleźli go i tak, a potem wczepiony pazurami w ramię jednej z samic, przeżył podróż autem. Od jakiegoś czasu mieszka w małym domku z całą czwórką tych dziwnych istot. Dwoma młodymi a dwoma starszymi. 

Punkty umiejętności:
  • siła - 11
  • szybkość - 14
  • zwinność - 9
  • skok - 26
Upomnienia: 0/3
Właściciel: olusia.jablonska@gmail.com

***

PAPIEŻ
Poprzednie imiona: W hodowli nazywany był Janek
Wiek: 14 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Pieszczoch
Ranga: Pieszczoch
Poziom medyczny: - (w leczeniu pomagają mu modlitwy do ludzi)
Charakter: Papież to pozornie spokojny i poważny kocur. Wystarczy przełamanie lodów, aby kocur zaczął popisywać się i wychwalać Dwunogów. Nazywa ich różnymi czułymi imionami, fanatycznie wierząc w ich dobrą wolę. Jest doskonale pewny swojej wartości, w wyniku czego często bywa narcystycznie nastawiony wobec otoczenia. Świadom swoich wad zwalcza je, by nie trafić do kociego piekła. Uwielbia wnikać w wierzenia innych kotów. Narodziny o 21:37 wyczuliły jego duchową powłokę. Modli się (pomiaukując głośno) po wstaniu i przed snem. Uwielbia jeść, co doskonale widać po jego zaokrąglonym brzuchu. Nie lubi być brudny, plamy na sierści traktuję jak czyste zło. Nie rozumie spania poza domem. Uważa istnienie dzikich kotów za legendę, sam nie przetrwałby chwili poza płotem. Lubi rozmawiać z innymi i socjalizować się. Pomimo narcystycznej otoczki jest wrażliwy na czyjąś krzywdę i jest gotowy zachować się jak koci coach.

Wygląd:
  • Ogólny opis - Papież to kot przeciętnego wzrostu, z lekką nadwagą. Posiada zielone oczy, przenikliwie infiltrujące rozmówcę. Niebieska sierść, półdługa, przecina dzikie pręgowanie. Futro na nasadach uszu ciemnieje, a na nogach widoczne są pręgi. Na pyszczku włoski układają się w kształt litery "M". Poduszeczki kocura wpadają w delikatny odcień różu. Cały brzuch Papieża jest biały. Na szyi kocur nosi czarną obrożę z medalikiem w kształcie chrześcijańskiego krzyża.
  • Kolor sierści - niebieski pręgowany dziko z bielą
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - zielone
Rodzina:
  • Ojciec - Anders - kocur z hodowli, nie poznał go nawet, jedynie zapamiętał imię, ponieważ Dwunogi coś tam szeptały na jego temat
  • Matka - Piwonia - kochana mamusia, poświęciła Papieżowi (wówczas Jankowi) całą swoją uwagę i nauczyła szacunku do ludzi
  • Rodzeństwo - Czyżyk, Pistacja, Wikunia, Pawełek (koty z hodowli, poszli w swoje strony, do innych właścicieli) 
  • Partner - /// 
  • Potomstwo - ///
Mentor: 
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecni - ///
Historia: Urodził się drugiego kwietnia o godzinie 21:37, co przypieczętowało jego dalsze losy. Życie rozpoczął w niezarejestrowanej hodowli, prowadzonej na obrzeżach miasta. Pomimo genetycznego ryzyka i nieprawidłowych warunków prowadzenia hodowli całe rodzeństwo, wraz z nim, urodziło się zdrowe, bez żadnych wad. Został nazwany przez Dwunogów Jankiem, na cześć znanego papieża Polaka, Jana Pawła II. Kilka tygodni później hodowla musiała zostać zlikwidowana, ze względu na konsekwencję prawne. Rodzice, Anders i Piwonia, zostali przekazani oficjalnym hodowcom, natomiast rodzeństwo oddano do schroniska. Kocurek spędził tam najgorsze chwile swojego krótkiego życia. Umieszczony z dala od rodzeństwa, utracił w ciągu chwil mamusię, dodatkowo czuł zapach ulokowanych niedaleko psów. Na szczęście kilka dni później został adoptowany przez młodych Dwunogów, mieszkających w ogromnym domu. Okazali się być prawilnymi wyznawcami katolicyzmu, kochającymi Jana Pawła II. Po dowiedzeniu się o dacie urodzin Janka, od razu przechrzcili go na Papieża, dodatkowo podarowując mu medalik na obrożę w kształcie chrześcijańskiego krzyża.

Punkty umiejętności:
  • siła - 10
  • szybkość - 17
  • zwinność - 16
  • skok - 15
Upomnienia: 0/3
Właściciel: Sirius

2 komentarze: