BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

01 września 2020

Żar! (samotniczka)


Żar | Samotniczka


ŻAR

Poprzednie imiona: ///
Wiek: 24 księżyce
Płeć: Kotka
Klan: Samotnik
Ranga: Samotnik
Poziom medyczny: -II (Żar zaprzyjaźniła się z włóczęgą o imieniu Kruk. Kocur znał się na medycynie i nauczył kotkę właściwości niektórych ziół.)
Charakter: Żar jest nieustępliwa, odważna i pewna siebie. Rzadko kogo się słucha, a jeżeli posłucha
się akurat ciebie to wzbudzasz w niej strach lub szacunek albo cię polubiła. Straszliwie ciężko zdobyć jej zaufanie. Nie jest narcystyczna. Prawie cały swój czas spędza w ruchu. Nie znosi bezczynności. Nie jest kotką aspołeczną źle znosi samotność na dłuższą metę. Potrafi komuś wybaczyć i dać mu druga szansę. Jest bardzo ciekawska. Doskonale rozumie zachowania innych kotów, dzięki temu jest bardzo spostrzegawcza. Bengalka myśli o innych. Przy pierwszym spotkaniu jest ostrożna i czujna, wysunięte pazury i zjeżone futro to wtedy norma. Kotka boi się odrzucenia więc rzadko się dla kogo otwiera. Bengalkę bardzo trudno wytrącić z równowagi, gdy jednak dojdzie do tego to lepiej zejść jej z oczu. Piorunuje wtedy wzrokiem wszystko i wszystkich, a jeżeli coś lub ktoś nie spodoba jej się, gdy będzie w takim stanie to wypowie mu wojnę. Na szczęście żądło do tego dochodzi, bo do tego czasu udaje jej się opanować.

Wygląd:

  • Ogólny opis – Jest szczupłą i wysoką kotką. Czarno szare futro rozjaśnia się w jasnobrązowy na szyi, brzuchu i łapkach. Długie, ostre i twarde pazury doskonale nadają się do wspinaczki lub walki. Żar nie posiada żadnej blizny. Ma duże, trójkątne uszy zaokrąglające się na końcach. Ogniste pomarańczowe oczy wyrażają chłodna obojętność. Futro jest całe pokryte czarno bądź ciemnoszarymi wzorami. Jej sierść jest miękka, ale nie bardzo chce się układać, więc niekiedy odstaje.
  • Kolor sierści – Pręgowanie bengalskie węglowe
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu – pomarańczowe

Rodzina:

  • Ojciec – Płomyk (Stanowczy, odważny i surowy. Żar nie przepadała za nim)
  • Matka – Świeca (Miła, wyrozumiała i kochająca matka)
  • Rodzeństwo – Węgiel, Skwar (Dwaj bracia, którzy postanowili zostać z rodzicami)
  • Partner – Może kiedyś
  • Potomstwo – Marzy o szczęśliwej rodzinie

Mentor: Nie przeszła treningu i nie należała do klanów
Uczniowie:
  • dawni – Nie miała mentora, a co dopiero uczniów
  • obecny - ///

Historia: Urodziła się na obrzeżach lasu. Wiodła dość szczęśliwe kocięce życie.Gdy Żar i jej rodzeństwo miało po 6 księżyców rodzice opowiedzieli im o klanach, jedynie Żar zainteresowało życie w klanach więc coraz częściej prosiła rodziców o opowiadanie jej o nich. Po paru dniach rodzice oznajmili, że rodzeństwo jest już samodzielne i jeżeli ktoś z nich chce to może wyruszyć w własną podróż, jedynie kotka postanowiła wyruszyć w nieznane. Postanowiła, że odszuka klany. W czasie swojej wędrówki spotykała różne koty, które pytała o właściwości roślin.

Punkty umiejętności:
  • siła - 10
  • szybkość – 28
  • zwinność - 21
  • skok - 21

Upomnienia: 0/3
Właściciel: darkbluemonsoon@gmail.com

5 komentarzy:

  1. Cześć, ktoś chce sesję z nią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się pojawić w okolicy dowolnego klanu, jeśli o to pytasz, a gdzie masz postać, którą chciałabyś napisać?

      Usuń