BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

29 sierpnia 2018

Strzyżyk! (Samotnik)

Strzyżyk | Samotnik

STRZYŻYK
Poprzednie imiona: Marquis de Lafayette, Levis
Wiek: 27 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Samotnik
Ranga: Samotnik
Poziom medyczny: I (uczył się trochę od swojego kolegi)
Charakter: Strzyżyk jest raczej strasznie energicznym i spontanicznym kocurem. Jest też swego rodzaju ,,wiecznym nastolatkiem" i raczej nie prędko wydorośleje. Lubi się popisywać przed nowymi i wygłupiać się ze starymi przyjaciółmi. Jest też dobrym podrywaczem i gdy jakaś kotka mu wpadnie w oko od razu do niej podchodzi. Lubi chodzić własnymi ścieżkami i wchodzić wszędzie gdzie mu się podoba. Dla niego jedynym ograniczeniem jest grawitacja i zdrowy rozsądek Jaśmina. Jest też dobrym dyplomatą i rozmowa z kimś ,,ważnym" nie ma dla niego żadnego znaczenia. Lubi podejmować ryzyko, aczkolwiek często źle się to dla niego kończy. Mimo takiego chojrakowania wie też kiedy przystopować lub po prostu odpuścić. 
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Jest to z pewnością kocur wysoki. Szczupły, ale wysoki. Jego łapy oraz ogon są dość długie. Jego futro jest lśniące, a na brzuchu i klatce piersiowej przylegające. Przez cały lewy bok rozciąga się blizna po walce z lisem. Za to palce na tylnej, prawej łapie są całkowicie pozbawione futra.
  • Kolor sierści - Czarny z białym pręgowany cętkowanie
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - pomarańczowe
Rodzina: 
  • Mama - Rosalie de Lafayette
  • Tata - Rosseu van Lopus
  • Rodzeństwo - Melanie de Lafayette, Mivel, Marko (Wszystkich nie pamięta, do tego nie chce ich znać. Za to bierze Burzę i Jaśmina za przybranych braci.)
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: Trochę sam, trochę Burza
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Hm... Od czego by tu zacząć? Może od początku. Mały Strzyżyk urodził się we Francji, gdzie dostał imię Marquis de Lafayette. Na jego szczęście kupiła go pewna Pani z innego kraju i przetransportowała do siebie. Tam dostał nowe imię, które brzmiało Levis. Z czasem Levis dorastał, a pewnego dnia wyszedł na spacer. Nie skończył się on jednak zbyt dobrze. Chociaż nie... Skończył się świetnie, ale wracając. Podczas spaceru natknął się na psa, który go zaatakował, na szczęście pomógł mu inny kot, który grzebał w śmietniku. Owy kocur pomógł Leviosowi uciec od psa, ale nie na długo, bo większe zwierze nie chcąc się poddać ruszyło za nimi zaganiając ich pod płot dość bogatej rodziny. Wtedy pomógł im jeszcze inny kot podpowiadając im co mają zrobić. A więc dzięki radom trzeciego kota, osłabiony oraz oślepiony pies uciekł wprost pod koła samochodu. Levis tego też dnia zyskał nowych przyjaciół, którzy stali się dla niego jak bracia. Historia się jednak na tym nie kończy, bo pewnej nocy kocury trochę pod wpływem koci miętki postanowili, że zostaną samotnikami, albo nawet i kotami klanowymi jak jak podobno dziadek jednego z nich. Tak więc uciekli ze swoich domów, aby zostać kotami leśnymi. Zmienili też swoje imiona na Burza, Jaśmin oraz Strzyżyk, a życie w dziczy przysporzyło im wielu ran.
Punkty umiejętności: 
  • siła - 23
  • szybkość - 21
  • zwinność - 19
  • skok - 17
Upomnienia: 0/3
Właściciel: E-mail - karolinka.rex3@gmail.com


Na przyszłość sprawdzaj formularz przed wysłaniem, aby nie było takich jaj, jakie były teraz.

1 komentarz:

  1. Dorośli samotnicy do wydzielenia mają 80 pkt umiejętności, a nie 100 ;^;

    OdpowiedzUsuń