BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 lutego 2014

KURZA POGOŃ

 
Autor grafiki: Piankacz (discord)

OGÓLNE
KURZA POGOŃ
*Poprzednie imiona: Kura
Płeć: Kotka
Orientacja: hetero
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Wojownik

- - - -

Autor: piankacz
Upomnienia: Postać NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Całkiem szczupła, niewysoka kotka, jednak niech to was nie zwiedzie – kryje się w niej wielka siła i nie zawaha się użyć, zwłaszcza jeżeli się wścieknie. Ma krótką sierść o pręgowanym wzorze, która w większości jest miękka i względnie ułożona, prócz tej na bokach jej głowy, która się nieco kręci. Dzięki burej barwie futra łatwo jest się jej kryć w mroku, ale przeszkadzają w tym jej jeszcze dwie rzeczy, lśniące zielone oczy i nieustający wrzask. Po paru potyczkach, które zdarzają się całkiem często, na jej ciele znalazło się parę blizn w różnych miejscach, których się nie wstydzi. To jej duma!
Cechy szczególne - lekko pokręcona sierść na policzkach,
Kolor sierści - czarna (bura) pręgowana tygrysio
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - zielone

CHARAKTER

Kura to jest najlepszy głośnik i budzik na świecie. Jeśli coś robi, to jest to głośne; ona nie mówi, ona krzyczy. Przy okazji bardzo nie lubi, jak jej mówisz żeby się zamknęła. Nigdy nie kuli ogona pod siebie, swoje zdanie wygłasza ci prosto w twarz, a jeśli się nie zgodzisz to dostaje ataku wściekłości. Jest też głupim kotem. Nie przekonasz jej do niczego, co jest niezgodne z jej myśleniem, bo nie. Działa jak jedna wielka tarcza, mur. Jej klan otwarcie krytykuje i wytyka najmniejsze błędy, ale szczerze go kocha i nie odnalazłaby się nigdzie indziej. 
Po części rozwydrzona córunia tatunia, z taką różnicą że sama się rozwydrzyła. Musi mieć wszystko i to już. Irytuje inne koty, by być w centrum uwagi. Chce być popularna, a jednocześnie za nic nie umie się w to wkręcić. Uwielbia towarzystwo innych kotów, zwłaszcza burych. Potrafi być naprawdę wygadana i kłapać jęzorem na wszystkie strony. Jest też buldożerem w kociej wersji, bo rozniesie w pył wszystko, co tylko zechce. Uparta jak osioł zawsze wierzy w siebie i biegnie do celu - być może przez rzekę i z kamieniem u szyi, ale to wiara w siebie jest tym, czego innym brakuje.

MORALNOŚĆ

Zniszczy wszystko co istnieje na tej planecie jak tylko będzie chciała i nawet kodeks wojownika jej nie zatrzyma. Potrafiłaby się posunąć do czegoś naprawdę niemoralnego, w szczególności wobec osoby, która ją denerwuje. Wierzy w Klan Gwiazd, ale nie jakoś niezwykle mocno. Lubi się wykłócać z ateistami.

CIEKAWOSTKI

- w kłótni używa zasady "najgłośniejszy ma rację", więc jakakolwiek sprzeczka z nią może być słyszana na drugim końcu lasu. 
- jest bardzo zwokalizowana, wszystko komentuje, piszczy gdy się czegoś przestraszy i tak dalej.
- Kura ma charakterystyczny zapach, niezbyt przyjemny, połączenie typowego kociego oraz czegoś podobnego do potu.
- ma mocną głowę, na imprezach mogłaby wychlać wszystkie trunki i nie umierać, a kocimiętką trudno ją naćpać.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: - [szczerze niespecjalnie ją to interesuje]
Poziom wojownika: - IV [według niej jest o wiele lepsza]
Słabe strony: głośność, głupota, zbyt duże ego, długie wędrówki
Mocne strony: upartość, wiara w siebie, wspinaczka, biegi na krótkie dystanse

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Pleśniak - nigdy ją on nie obchodził.
Matka - Dalia - nie pamięta. Może to i dobrze.
Rodzeństwo - Gepardzi Mróz  - ma jakieś miejsce w jej sercu, nie gadały za dużo.
Partner - kiedyś miała małego crusha na Tropiącym Szlaku, ale jej przeszło. Owcza Pierś - jej partner, kocha go bardziej niż okazuje. Cieszy ją to, że daje się kontrolować, czuje się dzięki temu mądrzejsza i pewniejsza siebie (jak gdyby nie była już wystarczająco).
Potomstwo -  Kozi PrzesmykKrowia Łapa

INNE

Bliscy - Gronostajowa Bryza - Jej przyjaciółka, z którą może sobie pokrzyczeć. 
Wrogowie - Gradowy Sztorm - idiota, który raczył się z niej śmiać jednym razem. Nigdy sobie tego nie darowała i do tej pory wykorzystuje każdą możliwą okazję by to kocura wyśmiać albo jakoś mu dogryźć; Ziębi Trel - po prostu nie lubi wojowniczki, czasami z nią plotkuje, ale ma serdecznie dość jej przechwalanek bachorami. Ile można?!

SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Pleśniak zaliczył Dalię i szybko się zmył. Kotka nie wiedziała co ma zrobić, więc finalnie po porodzie odstawiła dzieci do Klanu Burzy - tam właśnie żyje kotka o pięknym imieniu, Kura. Jej życie polegało głównie na krzyczeniu na wszystkich dookoła i właściwie polega nadal. Jest szczęśliwa taka jaka jest i nie zamierza nic zmieniać, zwłaszcza jeśli ma świetnego partnera i bestie, z którą może obgadywać pół lasu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz