BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 lutego 2014

ŁASICZY SKOWYT

 

Autor grafiki: Lily#1857 (discord)


OGÓLNE
ŁASICZY SKOWYT
*Poprzednie imiona: Łasica > Łasicza Łapa>Łasiczy Skowyt>Szpetny Pysk
Płeć: Kotka
Orientacja: Biseksualna
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Wojownik

- - - -

Autor: kamilap7777@gmail.com
Upomnienia: 0/3
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Smukłość i puszystość to dwie cechy wyglądu idealnie opisujące tę kotkę. Jej szczupłe i zgrabne ciało pokrywa gruba warstwa jedwabnie miękkiego futra, które zawsze jest zadbane. Ponadto Łasica nie jest zbyt wysoka, raczej dosyć niska, lecz wcale jej to nie przeszkadza, w końcu małe jest piękne jak to się mówi. Jej ciało pokrywają rude i czekoladowe plamy, na których można znaleźć cętkowane pręgi. Pomiędzy jej palcami można dojrzeć odstające futerko na spodzie łapek. Oczy zdecydowanie odziedziczyła po ojcu, gdyż opalizują one na czysto błękitny kolor, tak głęboki, że można się w nim zatracić. Z racji bycia członkinią kultu jej lewe ucho zostało naderwane przez ojca, a pysk zdobi pokaźnych rozmiarów szrama.
Cechy szczególne - Zdecydowanie jest to wiecznie zadumana postawa i lśniące futro.
Kolor sierści - czekoladowa pręgowana, szylkretowa calico arlekin
Długość sierści - długa
Kolor oczu - błękitne

CHARAKTER

Charakteru tego kota na pewno nie da się opisać w dwóch zdaniach. Jeśli szukasz miłego towarzystwa i wsparcia, raczej nie znajdziesz go u tej kocicy. Łasica, jak samo jej imię mówi, nie należy do tych milusińskich kotek, które chętnie dołączą do rozmowy i pomocy w razie potrzeby. Ta kotka zdecydowanie prędzej pogrzebie twoje ostatnie nadzieje, niż rzuci się komukolwiek na pomoc. Zimna i dokładna w tym co robi Łasica, to istna mieszanka swoich rodziców, nie przeszkadza jej patrzenie na ból, co prawda nie bawi on ją tak jak jej ojca, jednak dalej nie czuje żadnej empatii, nie rozumie do końca granicy pomiędzy sprzeczką, a dosłowną bójką. Jest wielką perfekcjonistką jak jej matka, tylko spróbuj chociaż chuchnąć na jej futro a będzie się drzeć w niebogłosy, przecież układała je całą noc zamiast spać. To trochę sprawia, że z kotki robi się istna histeryczka. W jej głowie powoli tworzą się coraz to nowsze schizy i kto wie jak sobie z nimi poradzi. Również odrażają ją bachory, nie znosi ich widoku, są brudne i stanowią zagrożenie dla jej idealnej sierści. Na wszystkich patrzy z góry, pragnie obracać się w tak zwanych "wyższych sferach", a najlepiej w towarzystwie lidera, zastępcy czy medyka. Będąc blisko tak wpływowych kotów, ma szansę dowiedzieć się nieco więcej. Na szczęście nie ma problemu gdy ktoś się do niej zwraca w różnorodnych zaimkach, gdyż jest niebinarna, nie czuje się do końca ani kotką czy też kocurem, wszystkie zaimki są u niej po prostu mile widziane, chociaż i tak powodzenia w jakiejkolwiek rozmowie, bo zaimki cię nie uratują, no chyba że marzy ci się zostać zmanipulowanym przez jej piękne błękitne oczy, Łasica wręcz ubóstwia owijać sobie innych wokół palca, dosłownie to samo próbuje robić z swoim bratem.


MORALNOŚĆ

Raczej będąc osobą wpływową jest się w stanie namówić ją na cokolwiek, każdy gorszy czyn, nie pogardzi nim. Jednak zdaj sobie sprawę z tego, że jeśli jesteś z "pospólstwa" nie znajdziesz u tej kotki czegokolwiek, nawet nie masz co próbować.

CIEKAWOSTKI

///

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: Nie brudzi łapek w ziółkach.
Poziom wojownika: V
Słabe strony: Jednym z nich jest perfekcjonizm, który może ją niejednokrotnie rozpraszać na polu walki, jednak z czasem trochę lepiej sobie z nim radzi.
Mocne strony: wbrew pozorom są to uniki, gdyż stara się aby NIKT nie ubrudził jej futra, przecież nie chce wylizywać z niego brudnej krwi swoich wrogów, toż to hańba.
RELACJE

RODZINA

Ojciec - Mroczna Gwiazda - jej wzór do naśladowania, dumna ze swojego pochodzenia pragnie uwagi ojca, jednak zdaje sobie sprawę, że na to musi ciężko zapracować.
Matka - Rysia Pogoń - szanuje kotkę, w końcu to dzięki jej genom odziedziczyła swoje piękne futro i wspaniałe cechy charakteru. Przecież są idealne. 
Rodzeństwo - Chłodny Omen, Mróz i KrukChłód to brat, którym uwielbia manipulować, lubi się z nim droczyć. Reszta natomiast to zdrajcy, którzy zostali wśród jej wrogów. Przyrodnie: ChryzantemaBielikMartwy [*], WronaTrucizna 
Partner - ///
Potomstwo - Trochę to obrzydliwe?

INNE

Bliscy - Jastrzębia Gwiazda. To jej idol, lubi słuchać historii ojca o jego mentorze.
Wrogowie - Oczywiście, że każdy kto jest gorszy od niej. Przecież ona jest najlepsza.

SZKOLENIE

Mentor - Lśniący Księżyc - nie przepada za kocurem, gardzi jego czerwonymi niczym krew oczami. / Wielka Gwiazda/ Sosnowa Igła 
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Tchórzliwy Upadek
HISTORIA

Urodziła się w Klanie Wilka, jako córka zdrajczyni aka byłej członkini Klanu Klifu - Rysiej Pogoni i wojownika bez żadnych pohamowań - Mrocznego Omenu. Zdecydowanie wybuchowa mieszanka, bomba która ciągle tyka. W wieku dwóch księżyców została porzucona razem ze swoim rodzeństwem na pastwę losu na terenach Klanu Klifu, gdzie została znaleziona przez patrol i zabrana do obozu. Mając przebłyski wspomnień z swojego poprzedniego domu, Łasica rozmyślała nad tym, jak uciec z wrogiego jej zdaniem miejsca. Po czasie udało ziścić się jej marzenie. Razem z ojcem i bratem podczas jednego z zgromadzeń uciekli z powrotem do Klanu Wilka. Niewiele starczyło by przekonać Wielką Gwiazdę, by ta przyjęła uczniów w swoje szeregi. Przez jakiś czas, liderka została nawet mentorką Łasicy, ale to szybko się skończyło i młodociana kotka została przekazana pod skrzydła Sosnowej Igły, która niedługo potem razem z jej ojcem wcieliła Łasicę do kultu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz