BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

27 lipca 2025

Event Klanu Nocy!


────⊹⊱✫⊰⊹────

Po tragicznej i pamiętnej nocy, w której to obóz Klanu Nocy został zalany falami zarówno słonej i słodkiej wody, gdy to morskie i rzeczne fale napierały na trzcinowe ściany, koty zmuszone były przenieść się do lasku niedaleko wysp. Nie było to jednak rozwiązanie na zawsze - zgodnie ze słowami Spienionej Gwiazdy, gdy tylko poziom wody w korycie rzeki się unormuje, a morze ucichnie, wojownicy rozpoczną odnowę ich starego obozowiska.

Po paru wschodach słońca od makabrycznego zdarzenia, woda faktycznie wróciła na swe miejsce, a Nocniacy mogli przystąpić do naprawy swego domu. Oczywiście, nie jest to łatwe zadanie - zniszczona została większość legowisk, tataraki połamane, a posłania spłynęły do morza. Członkowie Klanu Nocy to jednak wytrzymałe i pełne determinacji koty, które nie zwlekały z odzyskaniem tego, co było im należyte.

────⊹⊱✫⊰⊹────

ZASADY
  • Aby wziąć udział w evencie, należy najpierw zgłosić się w komentarzu pod tym postem.
  • W evencie udział mogą brać wszystkie koty starsze niż dwa księżyce. Należy mieć jednak na uwadze, iż kocięta będą mogły pomagać tylko w mało wymagających zadaniach, pod opieką królowej bądź piastunki.
  • Każde opowiadanie, w którym postać wykonuje opisane poniżej czynności, musi być podpięte pod etykietę "Event Klanu Nocy".
  • W jednym opowiadaniu można wykonać maksymalnie dwa zadania.
  • Na dole opowiadania musi znajdować się notka, zawierająca wykonane w nim zadania — w przeciwnym wypadku opowiadanie nie będzie liczone do eventu.
  • Fragment, w którym opisywana jest dana czynność, powinien zawierać nie mniej niż trzy zdania złożone. Oznacza to, że aby wykonywana czynność była zaliczona, nie wystarczy tylko samo wspomnienie o niej.
  • Nie ma dziennego limitu opowiadań eventowych. Można ich napisać tyle, ile tylko się chce.

────⊹⊱✫⊰⊹────

LISTA ZADAŃ
 Wzmocnienie trzcinowych ścian (poprzez użycie grubszych gałęzi, błota, gliny itp.) 10/10
– Wyniesienie połamanych krzewów, gałęzi i innych zniszczonych elementów legowisk 16/15
– Usunięcie niebezpiecznych przedmiotów naniesionych przez fale (np. szkła, ostrych kamieni) 12/10
– Zebranie budulca na nowe legowiska 15/15
– Odbudowa korytarzy pomiędzy tatarakiem 6/5
– "Plecenie" nowych posłań 16/15
– Przegonienie ??? 0/1 - wymagane powiadomienie opiekuna klanu

Ostatnia data aktualizacji: 31.07.2025 20:22

────⊹⊱✫⊰⊹────

Po wykonaniu wszystkich zadań, event przejdzie do następnej, interaktywnej części. Oprócz tego osoba, która wykona najwięcej zadań, otrzyma prezent w postaci kolorowego imienia postaci na stronie!

────⊹⊱✫⊰⊹────

Wszelkie pytania dotyczące eventu należy kierować do organizatora eventu - prega (dc) lub prpregusek@gmail.com (gmail)

15 komentarzy:

  1. zgłaszam się z Żmijowcową Wicią

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się!

    - weeezeerrr

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się Ważką!
    Mysza tutaj

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się mżawką!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się Dryfująca Bulwą

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nieobkę ale jeśli się wyrobię to zgłaszam Mandi (Hazel)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłoszenie w imieniu uzihazbin_29770

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się z Czereśniowym Pocałunkiem! (Fryzia)

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się Trzcinką

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się Latającą Rybą

    OdpowiedzUsuń
  11. Zglaszam sie hayabezjaja (well.done.enlighteen.me) i postac to Sterletowa Luska

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się najnowszym nabytkiem Klanu Nocy — Szepcikiem! (Tutaj Sója ofc ❤)

    OdpowiedzUsuń