BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

17 maja 2021

Pszczeli Pyłek urodziła!

Pszczeli Pyłek urodziła dwójkę ślicznych kociaków!
Żar

Zmierzch


ŻAR
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Burzy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: /// (Roślinki? To zabawa dla kotek!)
Charakter: Żar odziedziczył coś po swojej babci, mianowicie jej gorliwość odnośnie koloru futra. Dla niego wszystkie koty, które nie są rude, nie powinny w ogóle istnieć. Nie szczędzi im przez to uszczypliwych komentarzy, czy przykrych słów. Ba! Dręczenie ich to dla niego super zabawa. Można odnieść wrażenie, że przez to jest wrednym malcem, który lubi oglądać czyjeś łzy. Czuć od niego niewyobrażalną dumę, że jest rudzielcem. Chwali się tym przed każdym swoim wyniosłym spojrzeniem. Ma bardzo duże ego, przez sam fakt, że sama przywódczyni spędza z nim czas. Pomimo tego, że nie przepada za jej odcieniem futra, bo to nie rudy; uważa, że wypłowiała na starość, tak ma do niej szacunek. W końcu to ona nauczyła go, że jest wyjątkowy. Bardzo lubi komplementy i prezenty. Rządzi się straszliwie, grożąc skargą do liderki na czyjeś zachowanie. Jednak on tak naprawdę nie wie, że czyni źle. Tak został nauczony, więc uważa to za normalne. A skoro nawet "babcia" mu przytakuję, to czemu miałby przestać? Na dokładkę nie przepada za kotkami. Mama, siostra, ciocie... to za dużo dla kocurka. Brakuje mu męskiego towarzystwa, przez co czuję niesmak, gdy widzi płeć przeciwną. Krzywi się na ich widok i zbiera mu się na mdłości; jedynie liderka z racji tego, że jest stara i mądra, a nie głupia, jak określa kotki, jest przez niego akceptowana.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Na razie jest małym rudym kociakiem. Na jego sierści wiją się wzory, układające się w klasyczne pręgowanie. Nie ma na swoim ciele ani grama bieli. To prawdziwy rudas. Oczy koloru pomarańczowego to również oznaka jego wyjątkowości. Stawia siebie za wzór prawdziwego rudego kota.
  • Kolor sierści - rudy pręgowany klasycznie
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - pomarańczowe
Rodzina:
  • Ojciec - Wiewiórzy Pazur (nie ma pojęcia, że jest jego ojcem. Podziwia jednak jego rude futerko i bardzo lubi za nim latać)
  • Matka - Pszczeli Pyłek (mama... i tyle. Daje jeść, umyje, ale nie jest tatą. Czasami obraża się na nią, gdy ta nie chcę zdradzić, co się stało z ojcem)
  • Rodzeństwo - Zmierzch (siostra... czemu siostra? Czemu nie mógł to być brat? Jednakże, skoro już musi dzielić z nią powietrze, stara się zrobić wszystko, aby zachowywała się jak facet, a nie baba)
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor: ///
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodził się w Klanie Burzy. Jego matka zadecydowała o potomstwie chcąc, aby dzieci były jak najczystsze. Przekonała Piaskową Gwiazdę, że jej syn byłby dobrym materiałem na ojca, bo jest rudy. Ta pogadała z Wiewiórczym Pazurem, a ten nie chcąc zawieść matki, wykonał swoją robotę. Niestety postanowił nie przyznawać się do ojcostwa, dlatego Żar nie ma pojęcia kto jest jego tatą.
Punkty umiejętności:
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: alisnikexd@gmail.com

* * *

ZMIERZCH
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Burzy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: - (zna parę ziółek ale nigdy jej do głowy nie przyszło by zostać medyczką)
Charakter: Gdyby ktoś powiedział: „Opisz tego kota jednym słowem”, od razu padłaby odpowiedź : słodziak”, ale nie dajcie się zwieść wyglądowi, Zmierzch to urodzona wojowniczka! Jest odważna i będzie broniła swojego klanu i bliskich na zawszę! A przynajmniej tak o sobie mówi. Na razie jedyne walki w jakie się wdaje to kocięce przepychanki wraz z bratem: Żarem, i nie może się doczekać aż Piaskowa Gwiazda przydzieli jej mentora. Kociczka zawsze ma swoje zdanie o tej i o tej sprawie, a jak już zacznie to pysk jej się nie zamyka! Jest bardzo przyjacielska i chętnie nawiązuje nowe znajomości, zarówno z kotami w jej wieku jak i ze starszymi od niej.
Wygląd:
  • Ogólny opis – Zmierzch to mała, puchata kotka o pomarańczowych, wiecznie wpatrujących się w coś oczach, i kremowym futerku ozdobionym pręgami klasycznymi. Kociczka posiada też białą klatkę piersiowa oraz pysk.
  • Kolor sierści – kremowy pręgowany klasycznie z białym
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - pomarańczowe
Rodzina:
  • Ojciec - Wiewiórczy Pazur (Kotka nigdy nie dowiedziała się kto jest jej ojcem a z Wiewiórczym pazurem ma relacje jak z każdym kotem z klanu)
  • Matka – Pszczeli Pyłek(z matką łączyła ją pewna więź, mała Zmierzch nie rozumie wciąż co to było, ale wie że ją kocha)
  • Rodzeństwo – Żar (ah, braciszek, kocha go nad życie i potrafiłaby wszystko zrobić dla swojego ukochanego brata)
  • Partner - /// (no ludzie ona się dopiero urodziła)
  • Potomstwo - /// (to samo co wyżej)
Mentor: ///
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodzona w Klanie Burzy wraz z bratem Żarem, jako córka Pszczelego Pyłku oraz Wiewiórczego Pazura.
Punkty umiejętności:
  • siła - ///
  • szybkość – ///
  • zwinność - ///
  • skok – ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: liduaq@gmail.com

* * *

4 komentarze: