BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

16 maja 2021

Chrobotkowy Obłok urodziła!

 Chrobotkowy Obłok urodziła trójkę kociąt!



Czarnuszek

Wyderek


Łasica


CZARNUSZEK
Poprzednie imiona: 
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Nocy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: - [Ciekawi go, jak potężne potrafią być ziółka i czy medycy skrywają przed nim jakiś sekret, skoro nie pozwalają nic ruszać bez ich zgody]
Charakter: Czarny mimo młodego wieku odznacza się dosyć “dorosłym” podejściem do życia, głównie dlatego, iż stroni od zabawy z rówieśnikami, zaś wszelkie dziecięce teorie olewa niezadowolonym prychnięciem. Zdecydowanie bardziej woli siedzieć i słuchać swojego ojca, którego opowiastki ostro wyprały maluchowi mózg. Borsuk tak jak postanowił przed porodem - zaczął wpajać dzieciom nienawiść do obecnego lidera i zastępczyni, co szybko Czarnuszek podłapał. Co prawda nie powie liderowi wprost, że śmierdzi, czy coś w ten deseń, jednakże z całą pewnością będzie nagabywać inne kociaki przeciwko niemu. Bez żadnych skrupułów jest w stanie zabić żuczka czy motylka, gdy jakiś kociak będzie podziwiał to żyjątko, można wręcz uznać, iż Czarnuszek uważa jego rodzinę za coś na wzór “tych lepszych kotów”. Ciężko do niego dotrzeć, szczególnie gdy się uprze na coś, jedyną władzę w tych momentach ma nad nim ojciec, którego słucha bezwzględnie. Łatwo sprawić, żeby młody się obraził, a jeszcze łatwiej, by jego aroganckie ja wyszło na jaw. Z początku tego nie widać, jednak przy bliższym poznaniu, oczywistym się staje, iż kocurek lekceważy innych, zaś siebie uważa za “coś lepszego”. Krótko mówiąc - dosyć nieprzyjemny w obyciu typ.

Wygląd:
  • Ogólny opis - Czarnuszek, mimo bycia kociakiem sprawia wrażenie dosyć sporego. Może to sprawka tego, iż jest pierworodny, jednakże z całą pewnością nie da się u niego dostrzec ani krzty gremlinowego pokrewieństwa ze Sroczym Żarem, czy też ojcem - Omszoną Mordką. Pysk kocurka jest z lekko wydłużony, zaś jego policzki zdobi nastroszona w szpic sierść. Uszy ma średniej wielkości, o szpiczastych końcówkach, osadzone równomiernie po bokach głowy młodego. Sierść dokładnie przylega do jego ciała, nie licząc karku oraz końcówki ogona, gdzie lekko odstaje. Oczy kociaka są okrągłe, lewe jest wściekle pomarańczowe a prawe w kolorze spokojnego nieba. Futerko Czarnuszka usiane jest w czarne plamy, trochę podobnie jak u matki, nie licząc faktu, iż prawie cały jego ogon jest czarny, pomijając końcówkę. Łapy ma masywne, brzuszek okrąglutki.
  • Kolor sierści - Czarny arlekin
  • Długość sierści - Krótka
  • Kolor oczu - Lewe pomarańczowe, prawe niebieskie (heterochromia)

Rodzina:
  • Ojciec - [Biologiczny] Omszona Mordka - nigdy nie poznał ojca i szczerze powiedziawszy, nigdy do głowy by mu nie przyszło, że jego płodzicielem jest jakiś śmierdzący klifiak; [Przybrany] Borsuczy Warkot - kocurek jest wpatrzony w wojownika niczym w obrazek, słucha się go aż do bólu i robi wszystko, co tylko ojciec zechce. Uważa go za ideał, który powinien zostać liderem, zamiast tego jesiona śmierdziela tfu
  • Matka - Chrobotkowy Obłok - dziwna jakaś. Ciągle siedzi smutna, zaś w towarzystwie Borsuka napina całe ciało, jakby ten miał zrobić jej jakąś krzywdę. Generalnie kocurek nie przykłada większej uwagi do matki. Jest to jest i tyle
  • Rodzeństwo -  [od Borsuka] Łasica - lepiej niech mu po prostu nie wchodzi w drogę, tylko zawadza; Wyderek - niech sobie będzie, byle jak najdalej od niego; starsze przyrodnie; [od Omszonego] Srocza Łapa i Bluszczowa Łapa - nie ma pojęcia o pokrewieństwie z kocurami, gardzi jednak nimi jak każdym klifiakiem;
  • Partner - W życiu! Chyba, że jakiejś zaimponuje rozgniatanie robali na muss
  • Potomstwo - Nie. 
Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: urodzony w Klanie Nocy. 
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok -///
Właściciel: Hachi
* * *
ŁASICA
Poprzednie imiona: 
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Nocy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Łasica, to dosyć cicha kotka. Niespecjalnie bawią ją niepotrzebne rozmowy z innymi, czerpie radość ze swojego życia wewnętrznego, więc niezbyt często zabawia się z innymi, głupszymi od niej kotami. Woli przebywanie samej, bodźce zewnętrzne wydają jej się niepotrzebne. Nie jest też bardzo rozmowna, a z kotami nie posiadającymi czarnych i białych plam, stara się nie zadawać. Wydają jej się gorsze od innych, z niższej sfery. Patrzy na nich z wyższością, za to uśmiechając się do tych "lepszych". Jest także bardzo egoistyczna, nie pomaga nikomu, ani nie robi niczego dla nich. Na pierwszym miejscu stawia swoje potrzeby, swoje zachcianki. Także sprawianie radości innym, jest w końcu bezsensowne. Jej egoizm mocno odbija się na samopoczuciu kotów w pobliżu. 

Wygląd:
  • Ogólny opis - Kotka nie odznacza się niczym szczególnym. Białe futro z gdzieniegdzie czarnymi planami, żółte oczy. Proporcje idealne. Małe pazurki, kiełki również. Ogonek, który lata we wszystkie strony. Tylko stać i podziwiać. 
  • Kolor sierści - czarny arlekin
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - żółte

Rodzina:
  • Ojciec - Borsuczy Warkot
  • Matka - Chrobotkowy Obłok
  • Rodzeństwo - Czarnuszek, Wyderek
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Urodzona w Klanie Nocy, jako dziecię Chrobotkowego Obłoki oraz Borsuczego 
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok -///
Właściciel: Postać NPC | Autor: Ola F
* * *
WYDEREK
Poprzednie imiona: 
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Nocy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Ten kociak nie jest zbytnim optymistą. Choć energiczny jak reszta kociąt, to nie widzi całego świata tak jak one w kolorowych barwach. Zawsze obstawia najgorsze, niezależnie od sytuacji. Takie zachowanie zdecydowanie nie jest lubiane przez innych jego rówieśników, więc kończy się mówieniem "przynudzasz". Wtedy po prostu daje spokój. Woli trzymać z innymi dobre stosunki, przyjaźnić się ze sporą ilością kotów, lecz on nigdy nie podchodzi pierwszy. Zbyt wiele się zastanawia, trudno mu podejmować decyzje. Zazwyczaj pyta innych, według niego jest to najlepszy sposób. Bo skoro on nie wie, to ktoś może podjąć za niego decyzję. Niestety jest także bardzo naiwny. Potrafi szybko uwierzyć w czyjeś słowa, bardzo ufa każdemu spotkanemu koty. Zawsze ma jednak obawy, czy dobrze robi. Oczywiście sądzi, że tak, bo na pewno inni mają większą wiedzę od niego. Dlatego słucha się starszych. Bez względu na to, czy mówią z sensem czy nie. 

Wygląd:
  • Ogólny opis - Jest dość postawnym kocurkiem, o masywnych łapkach oraz długim ciałku. Ma czarne futro z białymi łatami w okolicach brzucha i łapek, także na pysku. Ma żółte oczy. 
  • Kolor sierści - czarny bicolor
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - żółte

Rodzina:
  • Ojciec - Borsuczy Warkot
  • Matka - Chrobotkowy Obłok
  • Rodzeństwo - Łasica i Czarnuszek
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia:  Urodzony w Klanie Nocy wraz z rodzeństwem. 
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok -///
Właściciel: Postać NPC | Autor: Ola F

3 komentarze: