BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Po długim oczekiwaniu nowym zastępcą Owocowego Lasu została ogłoszona Sówka. Niestety jest to jedyne pozytywne wydarzenie jakie spotkało społeczność w ostatnim czasie. Jakiś czas po mianowaniu zwiadowczyni stała się rzecz potworna! Cały Owocowy Las obudził się bez śladu głównej medyczki, jej ucznia oraz dwójki rodzeństwa kocura. Zdruzgotana Świergot zgodziła się przejąć rolę medyka, a wybrani stróże – Orzeszek i Puma – są zobowiązani do pomocy jej na tym stanowisku.
Daglezjowa Igła w razie spotkania uciekinkerów wydała rozkaz przegonienia ich z terytorium Owocowego Lasu. Nie wie jednak, że szamanka za jej plecami dyskretnie prosi zaufanych wojowników i zwiadowców, aby każdy ewentualny taki przypadek natychmiastowo zgłaszać do niej. Tylko do niej.
Obóz Owocniaków huczy natomiast od coraz bardziej wstrząsających teorii, co takiego mogło stać się z czwórką zaginionych kotów. Niektórzy już wróżą własnej społeczności upadek.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 3 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

16 maja 2021

Chrobotkowy Obłok urodziła!

 Chrobotkowy Obłok urodziła trójkę kociąt!



Czarnuszek

Wyderek


Łasica


CZARNUSZEK
Poprzednie imiona: 
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Nocy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: - [Ciekawi go, jak potężne potrafią być ziółka i czy medycy skrywają przed nim jakiś sekret, skoro nie pozwalają nic ruszać bez ich zgody]
Charakter: Czarny mimo młodego wieku odznacza się dosyć “dorosłym” podejściem do życia, głównie dlatego, iż stroni od zabawy z rówieśnikami, zaś wszelkie dziecięce teorie olewa niezadowolonym prychnięciem. Zdecydowanie bardziej woli siedzieć i słuchać swojego ojca, którego opowiastki ostro wyprały maluchowi mózg. Borsuk tak jak postanowił przed porodem - zaczął wpajać dzieciom nienawiść do obecnego lidera i zastępczyni, co szybko Czarnuszek podłapał. Co prawda nie powie liderowi wprost, że śmierdzi, czy coś w ten deseń, jednakże z całą pewnością będzie nagabywać inne kociaki przeciwko niemu. Bez żadnych skrupułów jest w stanie zabić żuczka czy motylka, gdy jakiś kociak będzie podziwiał to żyjątko, można wręcz uznać, iż Czarnuszek uważa jego rodzinę za coś na wzór “tych lepszych kotów”. Ciężko do niego dotrzeć, szczególnie gdy się uprze na coś, jedyną władzę w tych momentach ma nad nim ojciec, którego słucha bezwzględnie. Łatwo sprawić, żeby młody się obraził, a jeszcze łatwiej, by jego aroganckie ja wyszło na jaw. Z początku tego nie widać, jednak przy bliższym poznaniu, oczywistym się staje, iż kocurek lekceważy innych, zaś siebie uważa za “coś lepszego”. Krótko mówiąc - dosyć nieprzyjemny w obyciu typ.

Wygląd:
  • Ogólny opis - Czarnuszek, mimo bycia kociakiem sprawia wrażenie dosyć sporego. Może to sprawka tego, iż jest pierworodny, jednakże z całą pewnością nie da się u niego dostrzec ani krzty gremlinowego pokrewieństwa ze Sroczym Żarem, czy też ojcem - Omszoną Mordką. Pysk kocurka jest z lekko wydłużony, zaś jego policzki zdobi nastroszona w szpic sierść. Uszy ma średniej wielkości, o szpiczastych końcówkach, osadzone równomiernie po bokach głowy młodego. Sierść dokładnie przylega do jego ciała, nie licząc karku oraz końcówki ogona, gdzie lekko odstaje. Oczy kociaka są okrągłe, lewe jest wściekle pomarańczowe a prawe w kolorze spokojnego nieba. Futerko Czarnuszka usiane jest w czarne plamy, trochę podobnie jak u matki, nie licząc faktu, iż prawie cały jego ogon jest czarny, pomijając końcówkę. Łapy ma masywne, brzuszek okrąglutki.
  • Kolor sierści - Czarny arlekin
  • Długość sierści - Krótka
  • Kolor oczu - Lewe pomarańczowe, prawe niebieskie (heterochromia)

Rodzina:
  • Ojciec - [Biologiczny] Omszona Mordka - nigdy nie poznał ojca i szczerze powiedziawszy, nigdy do głowy by mu nie przyszło, że jego płodzicielem jest jakiś śmierdzący klifiak; [Przybrany] Borsuczy Warkot - kocurek jest wpatrzony w wojownika niczym w obrazek, słucha się go aż do bólu i robi wszystko, co tylko ojciec zechce. Uważa go za ideał, który powinien zostać liderem, zamiast tego jesiona śmierdziela tfu
  • Matka - Chrobotkowy Obłok - dziwna jakaś. Ciągle siedzi smutna, zaś w towarzystwie Borsuka napina całe ciało, jakby ten miał zrobić jej jakąś krzywdę. Generalnie kocurek nie przykłada większej uwagi do matki. Jest to jest i tyle
  • Rodzeństwo -  [od Borsuka] Łasica - lepiej niech mu po prostu nie wchodzi w drogę, tylko zawadza; Wyderek - niech sobie będzie, byle jak najdalej od niego; starsze przyrodnie; [od Omszonego] Srocza Łapa i Bluszczowa Łapa - nie ma pojęcia o pokrewieństwie z kocurami, gardzi jednak nimi jak każdym klifiakiem;
  • Partner - W życiu! Chyba, że jakiejś zaimponuje rozgniatanie robali na muss
  • Potomstwo - Nie. 
Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: urodzony w Klanie Nocy. 
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok -///
Właściciel: Hachi
* * *
ŁASICA
Poprzednie imiona: 
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Nocy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Łasica, to dosyć cicha kotka. Niespecjalnie bawią ją niepotrzebne rozmowy z innymi, czerpie radość ze swojego życia wewnętrznego, więc niezbyt często zabawia się z innymi, głupszymi od niej kotami. Woli przebywanie samej, bodźce zewnętrzne wydają jej się niepotrzebne. Nie jest też bardzo rozmowna, a z kotami nie posiadającymi czarnych i białych plam, stara się nie zadawać. Wydają jej się gorsze od innych, z niższej sfery. Patrzy na nich z wyższością, za to uśmiechając się do tych "lepszych". Jest także bardzo egoistyczna, nie pomaga nikomu, ani nie robi niczego dla nich. Na pierwszym miejscu stawia swoje potrzeby, swoje zachcianki. Także sprawianie radości innym, jest w końcu bezsensowne. Jej egoizm mocno odbija się na samopoczuciu kotów w pobliżu. 

Wygląd:
  • Ogólny opis - Kotka nie odznacza się niczym szczególnym. Białe futro z gdzieniegdzie czarnymi planami, żółte oczy. Proporcje idealne. Małe pazurki, kiełki również. Ogonek, który lata we wszystkie strony. Tylko stać i podziwiać. 
  • Kolor sierści - czarny arlekin
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - żółte

Rodzina:
  • Ojciec - Borsuczy Warkot
  • Matka - Chrobotkowy Obłok
  • Rodzeństwo - Czarnuszek, Wyderek
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Urodzona w Klanie Nocy, jako dziecię Chrobotkowego Obłoki oraz Borsuczego 
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok -///
Właściciel: Postać NPC | Autor: Ola F
* * *
WYDEREK
Poprzednie imiona: 
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Nocy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Ten kociak nie jest zbytnim optymistą. Choć energiczny jak reszta kociąt, to nie widzi całego świata tak jak one w kolorowych barwach. Zawsze obstawia najgorsze, niezależnie od sytuacji. Takie zachowanie zdecydowanie nie jest lubiane przez innych jego rówieśników, więc kończy się mówieniem "przynudzasz". Wtedy po prostu daje spokój. Woli trzymać z innymi dobre stosunki, przyjaźnić się ze sporą ilością kotów, lecz on nigdy nie podchodzi pierwszy. Zbyt wiele się zastanawia, trudno mu podejmować decyzje. Zazwyczaj pyta innych, według niego jest to najlepszy sposób. Bo skoro on nie wie, to ktoś może podjąć za niego decyzję. Niestety jest także bardzo naiwny. Potrafi szybko uwierzyć w czyjeś słowa, bardzo ufa każdemu spotkanemu koty. Zawsze ma jednak obawy, czy dobrze robi. Oczywiście sądzi, że tak, bo na pewno inni mają większą wiedzę od niego. Dlatego słucha się starszych. Bez względu na to, czy mówią z sensem czy nie. 

Wygląd:
  • Ogólny opis - Jest dość postawnym kocurkiem, o masywnych łapkach oraz długim ciałku. Ma czarne futro z białymi łatami w okolicach brzucha i łapek, także na pysku. Ma żółte oczy. 
  • Kolor sierści - czarny bicolor
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - żółte

Rodzina:
  • Ojciec - Borsuczy Warkot
  • Matka - Chrobotkowy Obłok
  • Rodzeństwo - Łasica i Czarnuszek
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia:  Urodzony w Klanie Nocy wraz z rodzeństwem. 
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok -///
Właściciel: Postać NPC | Autor: Ola F

3 komentarze: