BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Straszliwy potwór, który terroryzował społeczność w końcu został pokonany. Owocniaki nareszcie mogą odetchnąć bez groźby w postaci szponów sępa nad swoimi głowami. Nie obeszło się jednak bez strat – oprócz wielu rannych, życie w walce z ptakiem stracili Maślak, Skałka, Listek oraz Ślimak. Od tamtej pory życie toczy się spokojnie, po malutku... No, prawie. Jednego z poranków wszystkich obudziła kłótnia Ambrowiec i Chrząszcza, kończąca się prośbą tej pierwszej w stronę liderki, by Sówka wygnała jej okropnego partnera. Stróżka nie spodziewała się jednak, że końcowo to ona stanie się wygnańcem. Zwyzywała przywódczynię i zabrała ze sobą trójkę swych bliskich, odchodząc w nieznane. Na szczęście luki szybko zapełniły się dzięki kociakom, które odnalazły dwa patrole – żłobek pęka w szwach ku uciesze królowej Kajzerki i lekkim zmartwieniu rządzących. Gęb bowiem przybywa, a zwierzyny ubywa...

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Klifu!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Burzy!
(Brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

27 maja 2021

Słoneczna Myśl urodziła!

Słoneczna Myśl wydała na świat dwoje dzieci - kotekczkę i kocurka!

Wiaterek
Wróbelek

WIATEREK
Poprzednie imiona: /// 
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka [Nie wyobraża sobie bycia kocurem, to nie dla niej] 
Klan: Wilka 
Ranga: Kociak 
Poziom medyczny: - [No co, zioła są nudne!] 
Charakter: Czasem mówi się, że imię jest odzwierciedleniem cech i charakteru. W tym przypadku to stwierdzenie jest jak najbardziej trafne, gdyż kotka uwielbia czuć w futrze wspomniany wcześniej "wiaterek". Jest nieprzewidywalna i powściągliwa w odpowiedziach, podobnie jak wicher podczas burzowej nocy. Córka Słonecznej Myśli uwielbia biegać; jest bardzo szybka, co upodabnia ją do silnego wiatru w czasie huraganu. Raczej chłodna w obyciu, tak jak mroźny powiew pory nagich drzew.  
Kolejną cechą Wiatru jest mocna wiara w Klan Gwiazdy (choć nie taka jak w przypadku Potrójnego Kroku), pomimo tak młodego wieku. Ot co, po prostu nasłuchała się różnych kotów i wyrobiła własne zdanie. "Nasi przodkowie są dobrzy, ale to co robimy, zależy tylko od nas" - takie hasło usłyszysz, gdy poprosisz ją o opinię. Mała stara się przestrzegać zasad, choć według niej drobne (czasem ciut większe niż "drobne", można powiedzieć, że "ogromne') kłamstwo czy odbiegnięcie od ustalonych norm nie jest niczym złym, gdy chce się wydostać z tarapatów albo uniknąć kary. Podobnie jest z niewyjawieniem części prawdy - "Przecież to, co wiem, należy do mnie, więc nie muszę się z nikim tym dzielić!". 
Kotka jest nadzwyczaj inteligentna, co prawdopodobnie odziedziczyła po tatulku – Gepardziej Cętce. Po mamusi też odziedziczyła pewną cechę, a mianowicie jest bardzo uważna, ciekawa innych kotów (a raczej ich wad i słabości, bo przecież może to wykorzystać w ramach zemsty!); wyrobiła sobie własne zdanie o każdym, z kim choć raz rozmawiała. Takiemu kotu od razu przylepia "etykietkę" - ten jest łatwowierny, tamten agresywny, jeszcze inny łagodny. No i tak oznaczyła sobie prawie cały klan. 
Szylkretowa posiada też na tyle sprytu, by ukryć swoją inteligencję i uwagę - po prostu przybiera wyraz mordki jak u szczęśliwego dzieciaka, zadając niepostrzeżenie mnóstwo pytań, by sprawiać pozory normalnej, tylko z lekka ciekawskiej istoty. Oto cała Wiatr, oryginalna i piękna! 

Wygląd:  
  • Ogólny opis - Głowę ma na bazie trójkąta, mocno osadzoną na masywnej, lecz proporcjonalnej szyi. Futro Wiatru jest wielokolorowe. Bowiem na dole mordki, szyi oraz łapach posiada odrobinę bieli, rozpryskujące się lekko na brzegach łat. Reszta ciała kotki jest skąpana w dymnej czerni, nie licząc kilkudziesięciu małych, rudych plamek. Znajdują się one głównie na brzuchu, obrzeżach łap oraz czole. Te ostatnie przybierają kształt płomienia. Nos posiada szary, z jaśniejszymi przebarwieniami. Futro ma miękkie i krótkie, a oczy jasno-żółte. Charakterystyczną jej cechą jest krótki ogonek, pewnie odziedziczony po matce.  
  • Kolor sierści - czarny dymny szylkret z bielą 
  • Długość sierści - krótka  
  • Kolor oczu - żółte 
Rodzina:  
  • Ojciec - Gepardzia Cętka [Kocha tatuśka. Na niego zawsze może liczyć.] 
  • Matka - Słoneczna Myśl [Optymistyczna kotka, zdaniem Wiatru nieco łatwowierna.] 
  • Rodzeństwo - Wróbelek
  • Partner - /// [Żaden pacan jej po głowie nie łazi.] 
  • Potomstwo - /// 
Mentor: /// 
Uczniowie:  
  • dawni - /// 
  • obecny - /// 
Historia: Urodzona w Klanie Wilka, jako skutek szczęśliwej miłości Gepardziej Cętki oraz Słonecznej Myśli. 

Punkty umiejętności:  
  • siła - /// 
  • szybkość - /// 
  • zwinność - /// 
  • skok - /// 
Upomnienia: 0/3 
Właściciel: majka91011@gmail.com | discord – majka91011 | howrse – Orzeszkowa.91011 

* * *

WRÓBELEK
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Wilka
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: - (roślinki są przerażające)
Charakter: Wróbelek to drobny kremowy kocurek, ale za to nie ma rzeczy, która by go nie straszyła lub nie stresowała, chociaż wydawać by się mogło, że przez swój strach nie lubi nikogo to trzeba wiedzieć, że chociaż trudno się z nim na początku zaprzyjaźnić to męczarnia się opłaca, ponieważ później obdarzy cię wielką empatią i zaufaniem, a także miłością.  Powróćmy do jego strachu: boi się wszystkiego!  Od własnego cienia po najstraszniejsze koszmary wyjęte z najmroczniejszych miejsc. Kocurek jest także bardzo nieśmiały, dlatego jeśli chcesz się z nim zapoznać to lepiej zagadaj jako pierwszy, bo w innym razie możesz się nie doczekać.

Wygląd: 
  • Ogólny opis - szczupły i zwinny kremowy kocurek o krótkim ogonku odziedziczonym po kochanej mamusi. Wróbelek posiada piękne cętkowane, kremowe, Krótkie futerko o zdrowym połysku.
  • Kolor sierści - kremowy pręgowany cętkowanie z białym
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - żółte
Rodzina: 
  • Ojciec  - Gepardzia Cętka
  • Matka  - Słoneczna Myśl
  • Rodzeństwo - Wiaterek
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: urodzony w klanie.
Punkty umiejętności: 
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///  
  • skok - /// 
Upomnienia: 0/3
Właściciel: alpakahorses@gmail.com

* * *

2 komentarze: