BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

14 lutego 2014

ISKIERKA

 

Autor grafiki: lilijexxx@gmail.com
OGÓLNE
ISKIERKA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Hetero
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel: lilijexxx@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny -  Iskierka zdecydowanie odziedziczyła urodę po matce; drobną budowę ciała nadrabia wysokim wzrostem i smukłymi kończynami, które odróżniają ją na tle innych kociaków. Posiada dość ostre rysy pyszczka, złote oczy i spore, sterczące uszy, które nieco upodabniają kotkę do lisa - to wrażenie jedynie potęguje jej umaszczenie. Płomienne, rude futro naznaczone ciemniejszymi cętkami oraz bielą to duma Iskierki, przez które uważa się za lepszą od innych.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści -  ruda cętkowana z bielą
Długość sierści - długa
Kolor oczu -  żółte

CHARAKTER

Imię kotki jest niezwykle trafione - przypomina Iskierkę zarówno z wyglądu, jak i charakteru. 
Tryska energią i pozytywnym nastawieniem, starając się zarazić tym innych, przy czym potrafi być bardzo irytująca. Trudno o bardziej upartego kota w całym klanie; ruda zawsze stawia na swoim i w imię osiągnięcia swego celu jest w stanie wiele poświęcić. Mimo tej wady, dzięki charyzmie, determinacji i łatwości do komunikacji, większość kotów darzy ją sporą sympatią, doceniając bijące od niej ciepło, które tylko czasami parzy.
Tak jak na kociaka przystało, jest ciekawa otaczającego ją świata i pragnie odkryć każdy jego zakątek, nawet ten najstraszniejszy - w tym wypadku Iskierka nie zna pojęcia ,,granice” i swoją odwagą, a raczej dziecięcą niewiedzą, zaskakuje wielu wojowników. Ze względu na towarzyskość w swoje wyprawy usiłuje włączyć inne koty, które w większości ulegają jej wrodzonemu urokowi i nachalności, jednak w obliczu tarapatów umywa łapki od wszystkiego, co złe. Nie może pozwolić sobie na utratę świetnej reputacji.
Nauki matki bierze głęboko do serca, pragnąc jak najbardziej upodobnić się do Zięby. Marzy o zostaniu prawdziwą damą, która swoim wdziękiem i geniuszem osiąga wielkie rzeczy, dlatego zasady rodzicielki uznaje za świętość. W celu przypodobania się kocicy nauczyła się też dobrze kłamać, dzięki czemu może sprawiać wrażenie idealnego kociaka, o którym marzy każda karmicielka. Nie zmienia to jednak faktu, iż przez despotyzm matki ma zakrzywioną wizję świata, w którym na dłuższą metę nie umie się odnaleźć. Każda ważna decyzja odnośnie do jej osoby już dawno została podjęta - z tego względu Iskierka ma problem z wyrażaniem własnej opinii oraz asertywnością, chcąc przypodobać się każdemu napotkanemu kotu.


MORALNOŚĆ

Jest jeszcze kociakiem, więc nie ma świadomości o prawdziwym okrucieństwie i sytuacjach bez wyjścia. W codziennym życiu głównie kieruje się zasadami wyznaczonymi przez Ziębę, jednak nie zawaha się przed kłamstwem - posługuje się nim niemal notorycznie w celu wykreowania sobie idealnego świata.
Nie wierzy w Klan Gwiazdy, gdyż uważa to za kłamstwo i stratę czasu. Wierzy w los i przeznaczenie - w końcu nic nie dzieje się bez przyczyny, prawda?
Choć nie można nazwać tego nienawiścią, rodzice przekazali jej przekonanie o wyższości rudych kotów nad innymi, jednak zgodnie z nauką Zięby, jako prawdziwa dama, nie afiszuje się z tym na forum klanu.

CIEKAWOSTKI

Uwielbia oglądać wschody i zachody słońca.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: Ma problem z podejmowaniem ważnych decyzji, podatna na wpływy innych i manipulację, niezbyt silna, nieasertywna.
Mocne strony: Szybka, zwinna, dobrze się wspina, dobry kłamca.

RELACJE

RODZINA

Ojciec -  Leśny Pożar - podziwia ojca i jego piękne futro. Pragnie mu zaimponować, by kocur poświęcił jej więcej czasu.
Matka - Zięba - ukochana mama, która jest wzorem do naśladowania. Iskierka chłonie każde jej słowo i gest, a wyznaczone przez nią zasady traktuje jak świętość.
Rodzeństwo - Piasek (brat), Lew (siostra)
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - ///
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w Klanie Burzy jako owoc umowy między samotniczką Ziębą a Leśnym Pożarem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz