BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

14 lutego 2014

ISKIERKA

 

Autor grafiki: lilijexxx@gmail.com
OGÓLNE
ISKIERKA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Hetero
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel: lilijexxx@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny -  Iskierka zdecydowanie odziedziczyła urodę po matce; drobną budowę ciała nadrabia wysokim wzrostem i smukłymi kończynami, które odróżniają ją na tle innych kociaków. Posiada dość ostre rysy pyszczka, złote oczy i spore, sterczące uszy, które nieco upodabniają kotkę do lisa - to wrażenie jedynie potęguje jej umaszczenie. Płomienne, rude futro naznaczone ciemniejszymi cętkami oraz bielą to duma Iskierki, przez które uważa się za lepszą od innych.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści -  ruda cętkowana z bielą
Długość sierści - długa
Kolor oczu -  żółte

CHARAKTER

Imię kotki jest niezwykle trafione - przypomina Iskierkę zarówno z wyglądu, jak i charakteru. 
Tryska energią i pozytywnym nastawieniem, starając się zarazić tym innych, przy czym potrafi być bardzo irytująca. Trudno o bardziej upartego kota w całym klanie; ruda zawsze stawia na swoim i w imię osiągnięcia swego celu jest w stanie wiele poświęcić. Mimo tej wady, dzięki charyzmie, determinacji i łatwości do komunikacji, większość kotów darzy ją sporą sympatią, doceniając bijące od niej ciepło, które tylko czasami parzy.
Tak jak na kociaka przystało, jest ciekawa otaczającego ją świata i pragnie odkryć każdy jego zakątek, nawet ten najstraszniejszy - w tym wypadku Iskierka nie zna pojęcia ,,granice” i swoją odwagą, a raczej dziecięcą niewiedzą, zaskakuje wielu wojowników. Ze względu na towarzyskość w swoje wyprawy usiłuje włączyć inne koty, które w większości ulegają jej wrodzonemu urokowi i nachalności, jednak w obliczu tarapatów umywa łapki od wszystkiego, co złe. Nie może pozwolić sobie na utratę świetnej reputacji.
Nauki matki bierze głęboko do serca, pragnąc jak najbardziej upodobnić się do Zięby. Marzy o zostaniu prawdziwą damą, która swoim wdziękiem i geniuszem osiąga wielkie rzeczy, dlatego zasady rodzicielki uznaje za świętość. W celu przypodobania się kocicy nauczyła się też dobrze kłamać, dzięki czemu może sprawiać wrażenie idealnego kociaka, o którym marzy każda karmicielka. Nie zmienia to jednak faktu, iż przez despotyzm matki ma zakrzywioną wizję świata, w którym na dłuższą metę nie umie się odnaleźć. Każda ważna decyzja odnośnie do jej osoby już dawno została podjęta - z tego względu Iskierka ma problem z wyrażaniem własnej opinii oraz asertywnością, chcąc przypodobać się każdemu napotkanemu kotu.


MORALNOŚĆ

Jest jeszcze kociakiem, więc nie ma świadomości o prawdziwym okrucieństwie i sytuacjach bez wyjścia. W codziennym życiu głównie kieruje się zasadami wyznaczonymi przez Ziębę, jednak nie zawaha się przed kłamstwem - posługuje się nim niemal notorycznie w celu wykreowania sobie idealnego świata.
Nie wierzy w Klan Gwiazdy, gdyż uważa to za kłamstwo i stratę czasu. Wierzy w los i przeznaczenie - w końcu nic nie dzieje się bez przyczyny, prawda?
Choć nie można nazwać tego nienawiścią, rodzice przekazali jej przekonanie o wyższości rudych kotów nad innymi, jednak zgodnie z nauką Zięby, jako prawdziwa dama, nie afiszuje się z tym na forum klanu.

CIEKAWOSTKI

Uwielbia oglądać wschody i zachody słońca.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: Ma problem z podejmowaniem ważnych decyzji, podatna na wpływy innych i manipulację, niezbyt silna, nieasertywna.
Mocne strony: Szybka, zwinna, dobrze się wspina, dobry kłamca.

RELACJE

RODZINA

Ojciec -  Leśny Pożar - podziwia ojca i jego piękne futro. Pragnie mu zaimponować, by kocur poświęcił jej więcej czasu.
Matka - Zięba - ukochana mama, która jest wzorem do naśladowania. Iskierka chłonie każde jej słowo i gest, a wyznaczone przez nią zasady traktuje jak świętość.
Rodzeństwo - Piasek (brat), Lew (siostra)
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - ///
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w Klanie Burzy jako owoc umowy między samotniczką Ziębą a Leśnym Pożarem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz