BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

31 lipca 2019

Miot Różanej Sarny (znajdki)!

Różana Sarna urodziła pięć cudnych bąbelków, szkoda tylko, że wszystkie zgubiła

Zorza

Orzech

Szakłak

Sójka

Kiełek


ZORZA
Poprzednie imiona: -
Wiek: 3 księżyce
Płeć: Kocur
Klan: Samotnik (Klan Klifu)
Ranga: Kocię
Poziom medyczny: -
Charakter: Pierwszym wrażeniem, jakie odniesiesz, spotykając na swojej drodze Zorzę kuśtykającego na swoich zdeformowanych łapkach, będzie zupełnie naturalny przypływ litości i troski. Wrażenie to byłoby zapewne nieco inne, gdybyś zawczasu wiedział, że właśnie na taką reakcję liczy… Ale po kolei. Ze swojej odmienności kocurek zdawał sobie sprawę już wtedy, kiedy wraz z rodzeństwem stawiali pierwsze, chybotliwe kroki, i pogodził się z nią zaskakująco szybko. Nie oznacza to jednak, że polubił swój los; głęboka uraza do świata sączyła się do jego wnętrza z każdym dniem, ostatecznie przepełniając malca goryczą. Jedno z jego ulubionych zajęć stanowi użalanie się nad sobą; w ten sposób zdołał oszukać swoje poczucie moralności, nadspodziewanie rozwinięte jak na kociaka, i wyolbrzymieniem własnej tragedii usprawiedliwić swoje zachowanie. A jak się zachowuje? Stroni od wszelkich zajęć ruchowych, a zamiast nimi wypełnia sobie czas przesiadywaniem na uboczu z opuszczonym ogonem, stając się niemal magnesem na okrzyki współczucia, na których się żywi. Zręcznie wyzyskuje specjalne traktowanie, jakie inni oferują “temu biednemu słodziakowi”, i nie zawaha się zrobić niczego, co mogłoby mu zapewnić kolejne udogodnienia. Wystarczy jednak trochę zbliżyć się do Zorzy, by dostrzec, że niewiele w nim z uroczej, puszystej kuleczki – bez większej przesady można go nazwać samolubnym gburem. Zgryźliwym, obcesowym zachowaniem maskuje swoje niepewne, tchórzliwe wnętrze. Choć niełatwo zranić go słowami, które po prostu odbija swoim ciętym językiem, panicznie boi się jednego – podważenia jego przekonań o własnej osobie, wokół których zbudował swego rodzaju życiową ideologię. Przejrzyj zasłonę jego dramatyzmu i wytknij mu, że tak naprawdę nie jest żadną pokraką, że gdyby tylko się postarał, mógłby cieszyć się życiem jak każdy inny, a wtedy… Wtedy w jego mniemaniu nastąpiłby koniec świata. Wrażliwy na detale (potrafi narzekać na niedogodności tak drobne, jak mucha, która przefrunęła obok dwa wschody słońca temu) i cudzą krzywdę, choć rzadko opuszcza swoją ostrą, obraźliwą skorupę. Nie można zapomnieć jeszcze o jednej jego cesze – chociaż nikt by go o to nie podejrzewał, a sam okropnie się tego wstydzi, Zorza jest beznadziejnym romantykiem. Jego działania, mimo jego zwykle analitycznej natury, często podyktowane są chwilowymi uczuciami, a choć nie wodzi oczami za każdą napotkaną kotką, naprawdę nietrudno o miejsce w jego płomiennym sercu. Fantazja pointa nie zna granic; często używa jej do kreowania wizji swojego przyszłego życia uczuciowego, które jednak nie mają szans się ziścić. Dlaczego? Cóż, Zorza najpewniej kompletnie zrazi do siebie wybrankę, starając się buractwem zamaskować swoje emocje, a poza tym… Która kotka zechciałaby kalekę?
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Zorza jest kociakiem niemal skrzaciej postury. Czwórka rodzeństwa i niepełnosprawność nie ułatwiały mu właściwego przybierania na wadze; nawet jego rzadkie, potargane futerko zdaje się być przeciwko niemu, kiepsko skrywając jego niezdrową szczupłość. Jeśli już o sierści mowa, to objawia się w niej odziedziczone po matce umaszczenie typu point – na tułowiu i szyi kocurka rozjaśnia się do jasnokremowego, a oryginalny kolor przebija się na kończynach, krótkim ogonie, uszkach i pysku, gdzie tworzy charakterystyczną maskę. Nie widać jej jednak w pełni, gdyż przykrywa ją biała łata w kształcie odwróconej litery “V”, rozciągająca się od czoła aż po drugi kraniec ciała kociaka. Ten sam kolor mają także skarpetki na łapach Zorzy. Oczy pointa, błękitne z nutką zieleni, zazwyczaj łypią na innych spode łba. Trudno im się dziwić – mimo młodego wieku ich właściciel nie miał łatwego życia. Jego przednie łapy zniekształciła choroba genetyczna; są zbyt krótkie i nienaturalnie skręcają się w nadgarstkach, uniemożliwiając mu normalne chodzenie. Prawa łapa kończy się także o jednym palcem więcej, niż powinna, choć to akurat najmniejsze z jego zmartwień.
  • Kolor sierści - płowy bicolor point tonkijski 
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - niebieskie
Rodzina: 
  • Ojciec - Szpak (często nie może zrozumieć ojca, a mimo to ciekawi go jego styl bycia i czasem stara się naśladować jego przenikliwość);
  • Matka - Różana Sarna (nie żywi do matki żadnych szczególnie ciepłych uczuć);
  • Rodzeństwo - Orzech, Szakłak, Sójka, Kiełek
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodził się w zimnej jamie gdzieś w pobliżu terytoriów leśnych klanów wraz z dwójką rodzeństwa. W wieku trzech księżyców znienacka oddzielono go od braci i został podrzucony na tereny Klanu Klifu.
Punkty umiejętności:
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: kotik (howrse.pl), pumpumpum.mateo@gmail.com (preferowane)

* * *

ORZECH
Poprzedne imiona: ///
Wiek: 3 księżyce 
Płeć: kocur
Klan: Samotnik (Klan Burzy)
Ranga: Kociak
Poziom Medyczny: -
Charakter: Jak przystało na kociaka, jest bardzo ciekawski. Wszędzie musi wcisnąć swój mały różowy nosek. Interesują go zapachy, które go otaczają. Uwielbia zapach oraz smak mleka jego matki, w sumie jej zapach też jest ładny. Dzięki niemu łatwiej mu zasnąć. Pomimo że ma jeszcze zamknięte oczka jest bardzo energicznym kociakiem. Nie widzi swojego rodzeństwa, ale czuje, jak ociera się o ich futra. Maluch nie może się doczekać dnia, kiedy w końcu zobaczy swoją rodzinę i inne wszystkie ciekawe rzeczy, które go otaczają.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Orzech jest dość dobrze zbudowanym kociakiem. Uważa, że będzie najgroźniejszym samotnikiem, jaki kiedykolwiek chodził po ziemi. Wystarczy mu się lepiej przyjrzeć, a od razu można dostrzec znaczne podobieństwo do matki.  Jego łapy podobnie jak u niej są długie, a oczy niebieskie. Sierść Orzecha jest płowa z pointem syjamskim, o krótkiej długości.
  • Kolor sierści - płowy point tonkijski
  • Długość sierści - Póldługa
  • Kolor oczu - Niebieskie
Rodzina:
  • Ojciec - Szpak
  • Matka - Różana Sarna
  • Rodzeństwo - Zorza, Kiełek, Szakłak, Sójka
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor:
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecni - ///
Historia: On oraz jego rodzeństwo przyszli na świat jako samotnicy. Niedawno się urodził, więc nie za dużo umie. Pragnie by rodzice byli kiedyś z niego dumni.
Punkty umiejętności:
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: leopardclaw11@gmail.com

* * *

SZAKŁAK
Poprzednie imiona: -
Wiek: 3 księżyce 
Płeć: Kocur
Klan: Samotnik (Klan Lisa)
Ranga: Kocię
Poziom medyczny: -
Charakter: Kocur jest niezwykle arogancki i egoistyczny. Dla niego liczy się tylko własna skóra. Nie obchodzi go to, co myślą o nim inni. Jest również inteligentny i przebiegły. Nikt nie może się skryć przed jego krytycznym spojrzeniem. Wielbi piękno i jest kobieciarzem. Szakłaka cechuje umiejętność manipulacji innymi.  Jego mniemanie o sobie jest wygórowane i płowy kocur ma wysokie ego. Nie waha się kłamać aby ratować swoją skórę lub powiększyć swoje zasługi drobnym "ubarwieniem" sytuacji. Zazwyczaj udaje, że nie zależy mu na nikim, aczkolwiek martwi się o bliskich, chociaż nigdy by się do tego nie przyznał. Szakłak może poszczycić się dobrymi zdolnościami aktorskimi. Płowy kocurek stosunkowo łatwo wpada w gniew, często daje się ponieść uczuciom, robiąc irracjonalne rzeczy. Z daleka może sprawiać wrażenie nieprzyjemnego. Uwielbia swój sarkazm i zamiłowanie do drobnego dogryzania innym, idące w parze z poczuciem humoru.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Szakłak ma lśniącą krótką płową sierść z białymi znaczeniami bi-color. Sięgają one od czoła kocurka gdzie tworzą coś na kształt strzałki, potem idą przez pyszczek, szyją i zajmują całe ciało kocurka aż do łopatek przednich łap. Białe miejsca ma również na stopach tylnych łap. Jego oczy są dość spore, okrągłe, aczkolwiek lekko skośne przy końcach, koloru pomarańczowego. 
  • Kolor sierści - płowy bi-color z białym
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - pomarańczowe
Rodzina:
  • Ojciec - Szpak
  • Matka - Różana Sarna
  • Rodzeństwo - Zorza, Orzech, Kiełek i Sójka
  • Partner
  • Potomstwo
Mentor: -
Uczniowie: 
  • dawni
  • obecny
Historia: Urodzony w miocie samotników, po jakimś czasie podrzucony na tereny Klanu Lisa.
Punkty umiejętności: 
  • siła -  
  • szybkość -  
  • zwinność
  • skok
Upomnienia: 0/3
Właściciel: xBeci

* * *

SÓJKA
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 3 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Wilka
Ranga: Kocię
Poziom medyczny: -;
Charakter: Szkrab tak wspaniały i bezproblemowy nie trafia się często. Zawsze pyta, czy może cokolwiek zrobić (naprawdę, cokolwiek, nawet o kichanie się zapyta), uprzejmie zwraca się do innych, darzy wielkim szacunkiem starszych od siebie i prawie nigdy nie przynosi wstydu przebywającym z nim kotom. Kocurek jednak jak każdy - ma swoje wady. Sójka nie potrafi powiedzieć nikomu słowa "nie". Nie umie się sprzeciwić absolutnie nikomu. Dodatkowo, ma duże problemy z własnymi decyzjami i najczęściej woli wypowiadać się na różne tematy drugi, bądź nawet trzeci w kolejce, by tylko podpiąć się pod czyjąś wypowiedź.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Mały, śliczny kociak o unikatowym umaszczeniu, bowiem Sójka posiada futro w kolorze płowym, gdzie jest ono ciemniejsze na pysku, łapach i ogonie, a na dodatek jest przyozdobione białymi plamkami. Trzeba przyznać, że nie często w lesie pojawiają się taki maluchy! Kotek posiada bardzo ładne, owalne oczy w kolorze morskim i mały, różowiutki nosek pasujący do poduszek na łapakach.
  • Kolor sierści - płowy point tonkijski mitted
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - niebieskie
Rodzina: 
  • Ojciec - Szpak
  • Matka - Różana Sarna
  • Rodzeństwo - Cała piątka - Orzech, Zorza, Kiełek i Szakłak, wszyscy w innych klanach, jednak Sójka nie wie, co się stało z jego rodzeństwem i gdzie aktualnie przebywają.
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor: jeszcze brak
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Kocurek razem z czwórką rodzeństwa został wydany na świat przez samotniczkę zwaną Różaną Sarną. Kotka najwidoczniej popychana przez swoje nieosiągnięte ambicie, w wieku 3 księżyców rozrzuciła swoje kocięta do wszystkich pięciu klanów. I tak, Sójka trafił do Klanu Wilka, gdzie został przyjęty i teraz czeka na mianowanie na ucznia. 
Punkty umiejętności: 
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Właściciel: Postać NPC

* * *

KIEŁEK

Poprzednie imiona: -
Wiek: 3 księżyce
Płeć: Kocur
Klan: Nocy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: 
Na hasło "Kieł" przychodzą na myśl dwie rzeczy - ta szpiczasta część uzębienia oraz, dla klanowiczów z Nocy, kolejna przybłęda niechciana przez klan lub matkę. Kiełka można poznać po kilku charakterystycznych dla niego cechach. Na pewno pierwsze, co zauważysz, rozmawiając z kocurkiem, jest seplenienie przez brak uzębienia; w jego pyszczku nie rośnie nic, więc wytykając mu to, wciągasz malucha w zakłopotanie, jakby dosyć nie był zakompleksiony.
Dwa? Niezdarność. Mówi się, że kiedy nadchodzi Kiełek, idą również kłopoty. Ale... oh, jaśnie kocie, ty jesteś bezpieczny! "Kłopoty" to słowo dla Kiełka oznaczające "potknij się dwadzieścia sześć razy po drodze" albo "wpadnij na coś lub niech coś spadnie na ciebie", a czasami masz wrażenie, iż słowo "ciamajda" zostało wymyślone właśnie dla niego.
Trzy? Strach. Kocurek powinien powoli klimatyzować się w nowym otoczeniu. No, to powodzenia, bo dalej się boi własnego cienia, a co dopiero rozmowy z innym kotem. To nie tak, że z nim nie pogadasz; raczej chodzi o to, że będzie okazywać, w jak bardzo stresującej sytuacji został właśnie postawiony. Może zmieni się to z czasem, kto wie? Na razie jest jak jest.

Wygląd:
  • Ogólny opis -  Kiełek to kocurek niskiego wzrostu i drobnego ciałka o maści płowej z białymi akcentami. Znajda posiada duże oczęta przypominające zachodzące słońce i wolałby, żeby na nie zwracać uwagę, niźli na to, czego nie ma w pysku. 
  • Kolor sierści -  płowa z białym
  • Długość sierści - krótkowłosa
  • Kolor oczu - pomarańczowe
Rodzina:

  • Ojciec - Szpak [Niewiele ma o nim do powiedzenia.]
  • Matka - Różana Sarna [Pamięta ją jak przez mgłę.]
  • Rodzeństwo - Orzech, Zorza, Ostry, Szakłak [Ostatnio widział swoje rodzeństwo, jak po kolei zostali gdzieś zabrani przez mamę i nie wracali. Nie wie, co się z nimi stało.]
  • Partner - Brak.
  • Potomstwo - Brak.

Mentor: -
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia:
Różana Sarna nie chciała się zająć swoimi kociakami, dlatego postanowiła podzielić je między klanami, wierząc, iż będą miały tam lepiej, niż gdziekolwiek indziej. Kiełek pamiętał, jak matka po kolei wynosiła jego rodzeństwo do lasu. Wracała sama, po czym zabrała następnego. Kiełek trafił do Klanu Nocy, gdzie ugościła go żwirowa Gwiazda - kotka równie ciepła, co matka, o której powoli zapomina. Nadal nie rozumie, co się stało z nim i jego rodzeństwem, aczkolwiek jest wdzięczny za opiekę nad nim i lada moment zapomni, skąd pochodzi. Bo po co rozpamiętywać?
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok - ///
Właściciel: Postać NPC.

3 komentarze:

  1. Sójka będzie najbardziej kochanym bubu na blogu <3
    Sups, której nie chce się logować~

    OdpowiedzUsuń
  2. ŁAAAA! Urodziliśmy się! :D
    Nie wiem, dlaczego aż tak się cieszę xD

    OdpowiedzUsuń