BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 lutego 2014

WAŻKOWE SKRZYDŁO

 
Autor grafiki: Lucek#4040
OGÓLNE
WAŻKOWE SKRZYDŁO
*Poprzednie imiona: Ważka, Ważkowa Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Biseksualna
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Starsza

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: 
marchewkaluka@gmail.com / Lucek#4040 
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Mała kotka o umaszczeniu liliowym, tygrysio pręgowana. Ma różowy nosek, okrągłe, pomarańczowe oczy i częściowo pokryta jest bielą – na pysku, w tym też na policzkach, na piersi, brzuchu, pod ogonem i na jego końcówce, a także na wszystkich czterech łapach – na przednich ma jedną skarpetkę dłuższą od drugiej (prawą dłuższą od lewej).
Cechy szczególne - Niewielkie białe plamki nad noskiem, pędzelki na uszach
Kolor sierści - liliowa, tygrysio pręgowana z białym
Długość sierści - długa
Kolor oczu - pomarańczowe

CHARAKTER

Kotka z góry przekonana o swojej racji wobec wszystkiego, aż za bardzo pewna siebie i odważna. Choć jej cichutki, łagodny głosik może tego nie zdradzać, to kocha konflikty i potyczki, z których jest pewna, że zawsze wyjdzie cało. Dosyć złośliwa, ale zawsze stara się to ukryć swoim niewinnym wyglądem i ładnymi oczętami. Wygląda na opanowaną, ale gdyby ktoś potrafił czytać w jej myślach dowiedziałby się, że tak naprawdę Ważka stresuje się łatwo i często. Jest po prostu dobra w ukrywaniu słabości. Dodatkowo kotka ta jest bardzo oddana i lojalna wobec swojego Klanu – stawia go ponad wszystko, nawet ponad rodzinę. Ważka jest dosyć obrażalska i potrafi trzymać do kogoś uraz przez bardzo długi czas. Stara się również wyglądać na bystrzejszą, niż faktycznie jest. Przekonana o tym, że jest lepsza od kocurów, nie zawaha się przed pokazaniem komuś gorszemu od siebie swojej wyższości.

MORALNOŚĆ

Niewiele obchodzą ją zasady, a także jakakolwiek wiara… ale Ważka uparcie udaje, że jest przeciwnie. Ma być w końcu idealna – dlatego sprawia wrażenie bardzo oddanej zasadom. Dodatkowo kotka ta nie miałaby wielkich oporów przed dotkliwym skrzywdzeniem, a nawet zabiciem kogoś, kogo uważa za gorszego lub denerwującego. Sama uważa, że nie miałaby żadnych oporów nawet jeśli chodzi o najgorsze czyny… to według niej cecha dobrego wojownika.

CIEKAWOSTKI

Ma obsesję na punkcie czyszczenia swojego futerka, a także porządkowania własnego legowiska. Gdy ktoś w jakikolwiek sposób wprowadza chaos w jej otoczenie, ona łatwo wpada w gniew.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: III (wcześniej IV)
Słabe strony: Działa dosyć impulsywnie, jest nerwowa i źle idzie jej planowanie, a także myślenie w trakcie walki oraz polowań.
Mocne strony: Jest uparta i dobrze idzie jej walka, zwłaszcza gdy odczuwa silne emocje. Dodatkowo nie ma w sobie wielu blokad i jest dosyć nieobliczalna w trakcie potyczek z innymi kotami – nie wiadomo, czego się po niej spodziewać, co działa na jej korzyść.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - brak, nie potrzebuje
Matka - Bezzębny Robal [*], Wścibski Nochal [*] (ale o tej drugiej nie wie)
Rodzeństwo - Czerwona Róża [*]Świetlikowa Łapa [*], Pustynna Róża [*]
Partner - brak

INNE

Bliscy - brak
Wrogowie - wszystkie pozostałe Klany uważane są przez nią za wrogów… tak samo jak większość żyjących ma tym świecie kocurów
SZKOLENIE

Mentor - Mleczowy Pył [*]
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Cedrowa Łapa [*]
HISTORIA

Urodzona w Klanie Wilka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz