BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Dla owocniaków nadszedł trudny okres. Wszystko zaczęło się od śmierci wiekowej szamanki Świergot i jej partnerki, zastępczyni Gruszki. Za nią pociągnęły się śmierci liderki, rozpacz i tęsknota, które pociągnęła za sobą najmłodszą medyczkę, by skończyć na wybuchu epidemii zielonego kaszlu. Zmarło wiele kotów, jeszcze więcej wciąż walczy z chorobą, a pora nagich drzew tylko potęguje kryzys. Jeden z patroli miał niesamowite szczęście – natrafił na grupę wędrownych uzdrowicieli. Natychmiast wyraziła ona chęć pomocy. Derwisz, Jaskier i Jeżogłówka zostali tymczasowo przyjęci w progi Owocowego Lasu. Zamieszkują Upadłą Gwiazdę i dzielą się z tubylcami ziołami, pomocą, jak i również ciekawą wiedzą.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot u Samotników!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(dwa wolne miejsca!)

Miot w Klanie Klifu!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Owocowym Lesie!
(dwa wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 7 grudnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

17 lutego 2014

SZAFIROWY BLASK

 

autor grafiki: Belissa#4591

OGÓLNE
SZAFIROWY BLASK
*Poprzednie imiona: Szafirek > Szafirowa Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Aseksualny
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Wojownik

- - - - - 

Właściciel:  ewabier2003@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA
APARYCJA
Ogólny opis - Dobrze zbudowany kocur o dosyć silnych i zwinnych łapach. Ciało pokryte półdługim
futrem, w kolorze niebieskim srebrnym, przykryte w większości ciemniejszymi pręgami. Jego przednie
dwie łapy, pyszczek oraz koniec ogona pokryte są białą sierścią. Oczy w barwach jasnego
błękitu, zawsze bacznie obserwują otoczenie, a także inne koty.
Cechy szczególne - brak
Kolor sierści - niebieski srebrny pręgowany tygrysio z bielą
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Niebieskie
Stałe skutki chorób - sztywność stawu
CHARAKTER

Przede wszystkim Szafirek nigdy nie pozwoli na to, by ktokolwiek wszedł mu na głowę.
Zawsze gdy widzi, że jego rozmówca przynudza, od razu kończy dyskusję, ponieważ nie chce tracić
swojego cennego czasu na mało interesujące go informacje. Na ogół jest dosyć chłodny wobec innych
kotów, a przy tym skryty w sobie i cichy. Jednak jego charakter ulega całkowitej zmianie w
momencie, w której spotyka godnego jego zaufania osobnika. Wtedy kocur jest w stanie być bardziej
otwartym i chętnym do nie okazywania pogardy.
Mimo wszystko jest bardzo dobrym słuchaczem, który pomimo młodego wieku, jest w stanie
zapamiętać sporo faktów. To typ analityka, w głowie zawsze zatrzymuje sensowne dla niego
informacje, mogące w przyszłości okazać się przydatnymi. To typowo patrzący w przód realista. Nie
ma żadnych, żałosnych i naiwnych marzeń, po prostu sam pracuje na swój sukces. Nie lubi, gdy mu
się rozkazuje. Zazwyczaj zaczyna wtedy ignorować rozmówcę.
Obojętny na krzywdę innych, chyba że dotyczy to kota, którego lubi. Wtedy jest w stanie wydobyć z
siebie resztki skrytej głęboko dobroci, i stanąć w czyjejś obronie. Wydaje się być egoistą, aczkolwiek
potrafi czasami się dzielić. Okazuje na co dzień niechęć wobec innych i czasami również zmusza się
do bycia miłym.
Ceni sobie szczerość i sam jest prawdomówny, gdyż nie widzi powodu do kłamstw, skoro prawda
zawsze wyjdzie na jaw.

MORALNOŚĆ

Gdyby zaszła taka konieczność, kocur byłby zdolny zabić innego kota, bo i tak gardzi
większością z nich. Wierzy w Klan Gwiazdy, a kodeksu wojownika nie zawsze udaje mu się
przestrzegać.

CIEKAWOSTKI

Lubi obserwować w samotności zachody słońca.
UMIEJĘTNOŚCI
Poziom medyczny: -
Poziom wojownika: IV
Słabe punkty: Nie jest zbytnio umięśniony i nie dzierży dużą siłą.
Mocne strony: Świetnie poluje na ryby i inne stworzenia oraz potrafi bardzo dobrze się skradać.
RELACJE
RODZINA

Matka - Puszyste Futro [*]
Rodzeństwo - Złote Runo[*], Bławatkowy Potok [*], Astrowy Poranek, Miodek (*)
Partner - Na obecną chwilę gardzi samą myślą posiadania partnera. Woli żyć w samotności, nim się z
kimś męczyć u jego boku.
Potomstwo - Nie chce nawet słyszeć o związku, a co dopiero o potomstwie.
 
INNE
Bliscy - Kasztanowy Dół(*) - Przyjaźń to za dużo powiedziane, ale znosi przebywać w towarzystwie jego
byłego mentora.
Wrogowie - Złoty Wilk – irytowała go podczas ich wspólnych treningów. Czul wobec niej duży gniew
oraz chęć pokazania, że jest lepszym od kotki.

SZKOLENIE
Uczniowie obecni: ///
Uczniowie dawni: Pszczela Duma

HISTORIA
Urodził się w Klanie Nocy. Puszyste Futro wykorzystała Wieczornikowe Wzgórze i w ten
sposób powstał Szafirowy Blask, wraz ze swoim rodzeństwem.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz