BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

14 lutego 2014

ŚNIEŻNY WICHER

 
Autor grafiki: Sups
OGÓLNE
ŚNIEŻNY WICHER
*Poprzednie imiona: Śnieżek -> Śnieżna Łapa -> Naiwna Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Pansexual
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: ._emptiness._
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Kocur w sumie się nie zmienił. Dalej wysoki van. Większość jego ciała jest biała, jednak jego przednia łapa, uszy i końcówka ogona, są czarne. Oczy ma brązowe, a futro półdługie. Może kiedyś było w strasznym nieładzie, teraz nieco mniej. Można zauważyć na jego łapie bliznę, to rzecz, która zmieniła się w jego wyglądzie na pewno.
Cechy szczególne - Blizna na przedniej łapie.
Kolor sierści - Czarna jednolita van
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Brązowe
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Od złośliwego kociaka, przez cichego, ukaranego ucznia, do dość wesołego wojownika. Może życie uczniowskie z karą dało mu trochę w kość, jednak po zostaniu wojownikiem, kocur poczuł się dużo lepiej. Walcząc z matką wreszcie pokazał, że jest od niej silniejszy i może się uwolnić. Znów pewny siebie, choć nie tak jak dawniej, żartobliwy i uśmiechnięty. Nie jest już tak złośliwy jak zawsze, jednak ostre odzywki i dogryzanie innym mu pozostało, lecz różni się to tym, że teraz wie, jak niektóre rzeczy mogą boleć, więc nie robi wszystkiego. Nie przyjdzie robić ci złośliwych żartów, straszyć czy wyzywać od najgorszych, jak dawniej potrafił. Całą resztę swojego zachowania uważa za niewinne zabawy. Nie zawsze rozumie, że to może być coś złego. Był już taki jako kocię, mimo tego, że jako uczeń kompletnie się zmienił, to mu jednak zostało. Trudno mu nawiązywać jakieś znajomości. Przez życie uczniowskie, swój ostry język i zachowanie, trudno mu się z kimś dogadać. Potrafi się odezwać i nie ma z tym problemu, ale nie potrafi zdobywać przyjaciół. Jest trochę odludkiem, jeśli chodzi o te sprawy. Nie potrafi się odnaleźć w tej roli towarzyskiego kota, jak dawniej. Jednak gdy ktoś go pozna i postanowi się z nim zaprzyjaźnić, zobaczy, że to fajny kocur, który czasem przegina. 
No kocur nie zmienił się aż tak. Z cichego ucznia wyszła mieszanka tego jaki był jako kociak i ukaranego młodziaka. Jednak jedna rzecz zniknęła na pewno, jego przesadnia ambicja.

MORALNOŚĆ

Klan Gwiazdy daje mu wsparcie, a on dalej jest mu wierny. Jego stosunek do wiary się nie zmienił, dalej wierzy w Klan Gwiazdy. 
Nie jest pewny, czy byłby w stanie kogoś zabić. Zranić może, zwłaszcza jak wleci w wir walki, ale zabić? Sam jeszcze nie wie.
Nie posunie się do kanibalizmu. 

CIEKAWOSTKI

Uwielbia chodzić nocą po obozie, czy lesie.
Często można zauważyć jak chodzi za swoimi rodzicami, nieco poddenerwowany. Jest to spowodowane tym, że kocur martwi się o nich, zwłaszcza o ojca. 

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: /// 
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: 
- Wspinaczka na drzewa - Ma lęk wysokości, a lekcje Naparstnicy nic nie dały.
- Lekkomyślność - Najpierw robi, potem myśli, przez co często wpada w kłopoty.
Mocne strony: 
- Walka - jest dość silnym kotem i dobrze mu idą pojedynki.
- Pomoc - Pomoże kotu w potrzebie.

RELACJE

RODZINA

Ojciec -  Szczurzy Cień [*] - Śnieżek stara się bardziej zrozumieć ojca. Od samego początku nic o nim nie wiedział, więc kiedy już go poznał, stara się to zmienić. Mimo tego, że nie znał go tak dobrze, przeżył jego śmierć, nie mniej niż sióstr.
Matka - Ważkowe Skrzydło [*] - Dalej znienawidzona matka, choć, teraz nawet bardziej. Zniszczyła mu wszystko... Jednak po tym, jak kotka zaczęła mieć problemy psychiczne, zaczął się o nią martwić. Było mu jej żal i nie mógł jej tak zostawić. Nie potrafi być taki jak ona i po prostu przejść obok, widząc jej problemy. Po jej śmierci czuje jakąś ulgę, jakby wszystko szło na właściwe tory.
Rodzeństwo - Gryczana Łapa[*]Lawendowa Łapa [*] - Kochane siostry. Jedna umarła, druga zaginęła. Śnieżny Wicher strasznie za nimi tęskni. Nie rozumie dlaczego to wszystko się stało. Ma nadzieję, że Klan Gwiazdy ma ich w opiece.
Partner - Nie znalazł odpowiedniego kota i nawet nie wie, czy znajdzie. Może pisane jest mu życie w samotności?
Potomstwo - Nie myślał o tym. Sam nawet nie wie, czy by sobie poradził, w końcu jego rodzina nie była za dobrym przykładem.

INNE

Szczypiorek - Jego najlepszy przyjaciel, uczeń i ktoś dla kogo zrobiłby wiele. Uwielbia go, a ich rozstanie przez karę Śnieżka strasznie go dotknęło. Dopiero po czasie Śnieżek zrozumiał, co do niego czuje i że kocur podbił jego serce, jednak zanim zdążył mu to wyznać, Szczypiorek opuścił tereny Klanu Wilka, zostawiając go samego.
Naparstnicowa Kołysanka [*] - Jego przyjaciółka, ale w Klanie Wilka. Bardzo ją lubi i jest jej bardzo wdzięczny. Gdyby nie ona, pewnie by nie został wojownikiem, niestety zmarła.
SZKOLENIE

Mentor - Koszmarny Omen [*] - Jego dawny mentor. Nauczył go wszystkiego. Może i czasem było ciężko i nie przepada za kocurem, ale niektóre treningi dobrze wspomina. 
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Szczypiorek, Muszlowa Łapa - Starał się wyszkolić ją jak najlepiej, jednak pewnego razu kotka zaginęła, nie wracając już do Klanu Wilka.
HISTORIA

Urodzony w Klanie Wilka, przez umowę Ważkowego Skrzydła i Szczurzego Cienia, podczas rządów Szakalej Gwiazdy. Przez całe dzieciństwo musiał znosić złośliwości ze strony matki i jednej z sióstr, Lawendy. W końcu gdy został uczniem, poznał Szczypiorka. Nie mógł go zostawić, widząc, że nawet nie umiał polować, więc zaczął go szkolić i to był błąd. Po jakimś czasie klan dowiedział się o Szczypiorku i Śnieżny Wicher został ukarany. Nie mógł wychodzić z obozu, dostał dodatkowe obowiązki i nowe imię – Naiwna Łapa. Cały klan krzywo na niego patrzył, a mu było bardzo ciężko. Jednym plusem było to, że zbliżył się nieco do swoich sióstr, a zwłaszcza poprawił się jego kontakt z Lawendową Łapą. Pewnego dnia, podczas wspinaczki, poznał Naparstnicową Łapę, która zaczęła pomagać mu się wspinać. Gdy był jeszcze uczniem, zmarła liderka klanu i wiele innych kotów, a w tym jego siostra Lawenda. Gdyby tego było mało, Gryka zaginęła. Z całego rodzieństwa został więc sam. Po jakimś czasie przystąpił do walki z własną matką i wygrał, zdobywając nowe imię – Śnieżny Wicher – i zostając oficjalnym wojownikiem Klanu Wilka. Niedługo po tym jego matka zachorowała, a on dowiedział się dzięki temu, kto jest jego ojcem. W końcu jego matka zaczęła mieć większe problemy. Kocur, nie potrafiąc zrobić tego co ona, mimo tego, że jej nienawidził, zaczął jej pomagać. Obowiązków tylko przybywało, nie licząc pomocy matce, doszła również opieka nad ojcem, który również był w złym stanie i nauka uczennicy. Do tego wszystkiego doszła jeszcze śmierć przyjaciółki, Naparstnicowej Kołysanki. Muszlowa Łapa zaginęła, niedługo później zmarł też Szczurzy Cień. Śnieżek został sam z matką, dalej czując ten obowiązek opieki nad nią. Gdy ona również opuściła ten świat, poczuł swojego rodzaju ulgę. Niedługo po tej sytuacji znów spotykał Szczypiorka, z którym ograniczył spotkania, lecz dalej się widział. Wtedy zdał sobie sprawę z tego, że żywi do kocura jakieś uczucie. W noc, kiedy miał mu to wyznać, kocur oznajmił swój wybór, że opuszcza okolice terenów Klanu Wilka. Śnieżek czując jak serce pęka mu na kawałki pożegnał się z przyjacielem, zostając całkiem sam. Po śmieci liderki, Sosnowej Gwiazdy oraz jej zastępczyni, Jadowitej Żmii, mistrzowie zaczęli prowadzić przesłuchania w sprawie ich zabójstwa. Podczas przesłuchania Śnieżnego Wichru, kocur przyznał się przypadkiem do wymykania się z obozu po zmroku, przez co trafił na listę podejrzanych w sprawie zabójstwa. Ostatecznie został wygnany z Klanu Wilka za spotykanie się z samotnikami, a tego samego dnia gdy go wygnali, został zabity przez mistrzynię - Makowy Nów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz