BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

02 lipca 2019

Zaskrońcowy Syk urodziła!

Zaskrońcowy Syk urodziła jedną śliczną koteczkę i jednego silnego kocurka! 
Niestety, jeden z nich - Szczupak, urodził się martwy.
(A Węgorz ożył, więc nasju)
Zachód
Węgorz



ZACHÓD
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klifu
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Jest to raczej arogancka oraz upierdliwa kotka. Lubi zabawy z innymi kociakami lecz nie aż tak bardzo. Uwielbia zabawy w polowania oraz walki. Jej ulubionym zajęciem jest dokuczanie i robienie na złość innym kotom. Kocha te momenty gdy do obozu wchodzi patrol łowiecki (nikt nie wie czemu). Jeśli chodzi o jej wredność to jest raczej wredna tylko dla kolegów z legowiska i kociaków, bo dla innych się boi. Dla klanu jest raczej stara się być miła, no chyba, że ktoś ją porządnie wkurzy. Naprawdę lubi się mocować z innymi kociakami.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Zachód to mała lecz silna kotka. Jest ona czarno dziko pręgowana. Ma puszysty ogon, brązowe oczy, a jej sierść jest pół długa. Jej przednie łapy są troszeczkę mniej puszyste niż tylne. Ogon kotki jest miękki i dosyć długi. Ma ona jasno-różowy nosek i jeden wąs krótszy od pozostałych. Jej pazurki nie są za długie lecz trochę inne od reszty rodzeństwa.
  • Kolor sierści - czarny pręgowany dziko z akcentami (bury) bicolor
  • Długość sierści - półdługa 
  • Kolor oczu – brązowe
Rodzina: 
  • Ojciec - Skorpion
  • Matka - Zaskrońcowy Syk
  • Rodzeństwo - Węgorz, Szczupak (*)
  • Partner – Na razie brak
  • Potomstwo - Też na razie nie ma
Mentor: To jeszcze kociak więc go nie ma

Uczniowie: 
  • dawni - brak
  • obecny - brak
Historia: Urodzona w klanie. 
Punkty umiejętności: 
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: Nadziejka.Sobolewska@outlook.com

***
WĘGORZ
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Klifu
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: No kto by pomyślał, że kociak Zaskrońcowego Syku będzie... tak podobny do niej. Pomimo tego, że młodziak jest jeszcze taki malutki, widać, że wyrośnie na niezłe ziółko. Na pierwszy rzut oka widać, że Węgorz to mały diabełek - rządzi się w kociarni jak nikt inny, a aby wejść do żłobka lub pobawić się z jego siostrzyczką, musisz otrzymać od niego specjalne pozwolenie. Dodatkowo, tak jak matka, gdy na horyzoncie pojawi się jakiś cel, kocurek będzie do niego dążył, nawet jeśli oznacza to łażenie po głowach innych. Węgorz mimo wszytko nie jest typowym gburem, rzucającym się na wszystko, co się rusza. Nie, nie. Młody kocur ma dosyć dobre serce, jednak na co dzień zamiast normalnych słówek bardzo zręcznie posługuje się sarkazmem i innymi nieprzyjemnymi wrażeniami. 
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Węgorz jest taki, jak na kociaka przystało - mały i spasiony. Widać, że będzie całkiem dobrze zbudowany jak dorośnie. Jego łapki, chociaż jeszcze krótkie, są naprawdę silne i zdolne przedziurawić nie jeden liść. Jeśli ktoś ośmieli się zajrzeć do jego paszczy, zobaczy tam całkiem sporo ostrych jak igiełki ząbków i jeden, długi i mokry język. Futro Węgorza całkiem dobrze przylega do jego ciała, jednak są miejsca, gdzie nigdy, przenigdy nie chce się układać - grzbiet i uda. Nikt w sumie nie wie, dlaczego. Kocurek nad ciemnym noskiem, umiejscowione ma dwa, duże, orzechowe ślepia. 
  • Kolor sierści - czarny
  • Długość sierści - półdługa 
  • Kolor oczu – brązowe
Rodzina: 
  • Ojciec - Skorpion
  • Matka - Zaskrońcowy Syk
  • Rodzeństwo - Zachód, Szczupak (*)
  • Partner – brak, wszystkie kotki są fuj (przynajmniej dla niego w tym wieku)
  • Potomstwo - brak
Mentor: brak, ale liczy, że dostanie kogoś ważnego, np. zastępcę, albo samego lidera!

Uczniowie: 

  • dawni - brak
  • obecny - brak

  • Historia: Urodzony w Klanie Klifu jako syn Zaskrońcowego Syku i samotnika - Skorpiona. Razem z nim na świat przyszła również jego siostra, Zachód.
    Punkty umiejętności: 
    • siła - ///
    • szybkość - ///
    • zwinność - ///
    • skok - ///
    Właściciel: Postać NPC

    ***

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz