BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 lutego 2014

SZAKALA GWIAZDA

 
Autor grafiki: Brak
OGÓLNE
SZAKALA GWIAZDA
*Poprzednie imiona: Szakal, Szakala Łapa, Szakali Szał
Płeć: Kotka
Orientacja: Aseksualna (biromantyczna)
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Lider

- - - -

Właściciel: Dastyss
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Szakali Szał to persona o wzroście nieco wyższym niż przeciętnym. Sieje respektem na prawo i lewo za pomocą jakże królewskiego kołnierza i niezwykłych oczu, które przewiercają najbardziej skrytą duszę na tej ziemi, a także straszy kociaki mięśniami wystającymi przez złotawe futro. Lecz oprócz tego? Jest całkiem puszysta. Dzięki wielgaśnemu ogonowi oplata wystraszonych wojowników, gwarantując bezpieczeństwo klanowiczom i zapchanie ust wrogów. Na jej pysku często można dostrzec ledwo widoczny uśmiech, który zdaje się znikać z kolejnymi księżycami na karku. 
Cechy szczególne - Uszy wywinięte w tył z domieszką nieustannie wysuniętych pazurów. Lewa małżowina uszkodzona na znak przynależności do kultu Mrocznej Puszczy. 
Kolor sierści - złoty czarny pręgowany dziko z akcentami
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - intensywnie zielone

CHARAKTER

Szakali Szał ciężko opisać. To istota pełna sprzeczności, która dążąc do wszechobecnego dobra wykonuje wiele moralnie wątpliwych czynów. Jest z niej niezła obserwatorka, cicha dusza potrafiącą w odpowiednich chwilach głośno wyrazić swoje zdanie. Czy zastraszysz ją? Nie, nie licz na powodzenie. To nie to słodkie pisklę sprzed czasów wojownika.
Nieufna i z umysłem realisty kalkuluje chłodno szanse i ryzyka. Wszelkie plany muszą być dopięte na ostatni guzik, by w procesie nie pojawił się śmiertelny błąd. Z pierwszym spotkaniem kotka daje się poznać jako ta straszna, poważna, a także czasem nieprzyjemna, jednakże prezentuje swoją mroczną stronę w celu zapewnienia sobie szacunku. W końcu Wilczacy to naród prawdziwych twardzieli. Lecz cóż - to tylko maska. Po kilku zdaniach wyczujesz, że de facto stara się wszelkimi siłami zapewnić spokojną atmosferę i szczęście; szczęście dla klanu, rodziny, przyjaciół i szczególnie kultu. Złotawa pod tym względem jest jak matka dbająca o wrażliwe pociechy. Lekki uśmiech wskaże ci na to, że nie wygasły w niej wszystkie uczucia; i prawdę powiedziawszy, potrafi z niej być miękka bułka. Szczególnie miła okazuje się wobec swoich dzieci i znajomych.
Jednakże mimo poznanych realiów... kot nie powinien dla własnego dobra próbować z nią prowadzić brudnej gry, bowiem Szakal nie cacka się z tymi, co nie są warci nadanego tytułu. Pozbawiona przez rodzinę pewnych mechanik emocjonalnych od razu niszczy śmieci, pozostawiając za sobą śmierć i przerażenie. Nigdy nikogo nie uważa za prawdziwie słabego. A co zrobić z wrogami? Najlepiej od razu wyeliminować. Popełnij przy niej jeden poważny błąd, a twoja głowa oderwana od reszty ciała odleci w eter. Ona nie ryzykuje i nie akceptuje buntu. Nie da uciec przed sprawiedliwością jak poprzednim zdrajcom. 

MORALNOŚĆ

Poprzez wiarę wpajaną od pokoleń Szakali Szał ukształtowała się w kultystkę posłuszną Mrocznej Puszczy, odrzucając tym samym kodeks moralny. Bez krzty poczucia winy zdolna jest do kanibalizmu i publicznego prania winowajców, jeżeli ma to przynieść korzyści - co nie oznacza, że została pozbawiona wszelkich granic. Nie, nie - jej działania muszą posiadać powód. Polowanie na samotników to gest wdzięczności wobec przodków i zarazem walka z głodem w miejscu gdzie brak gwiazd, a surowe kary dla zdrajców to ostrzeżenie przed popełnianiem podobnych błędów. Złotawa nie jest fanem zabijania tylko dla zwykłej uciechy. Moczy pazury w krwi, by doprowadzić kult do najwyższego szczebla władzy i nigdy nie uśmiecha się, kiedy prowadzi nocne łowy. Wie doskonale, że dla dobra przyszłość giną niewinne koty; dlatego odbiera życia humanitarnie, o ile to możliwe.
W kwestii innych wierzeń: jest im całkiem przychylna bądź ma do tego neutralny stosunek. Wyłącznie Klan Gwiazdy traktuje jako wroga numer jeden ze względu na to, co zrobili Bieliczemu Piórowi. Aktywnie walczy, by wyplenić "kłamliwe" bóstwa, a owieczki posłuszne gwiezdniakom cierpliwie pilnuje w celu zachowania stabilnych rządów. Zrobi niemalże wszystko, aby sekta utrzymała się do końca ery klanów. 

CIEKAWOSTKI

— Pierwsza i najważniejsza informacja: Szakal jest wzorowana na… szakalu. Cóż za niespodzianka! Jej umaszczenie zostało wykonane w taki sposób, aby jak najmocniej przypominało owo zwierzę, a dokładniej szakala złocistego. Ale na tym nie koniec. Dochodzi tu jeszcze swego rodzaju symbolika - szakal związany jest z inteligencją, a Anubis (bóg egipski) posiadający jego głowę zajmował się sprawami połączonymi ze śmiercią. Taką też teraźniejszość prowadzi - babra się z flakami, odbiera życia i oddaje cześć zmarłym, którzy dawno zostali pochowani pod ziemią.
— Ze wszelkich możliwych zajęć wojownika kotka kocha najbardziej walkę. Jest to pasja do takiego stopnia, że nawet jeśli obejmie posadę lidera, nadal będzie uczęszczać na codzienne ćwiczenia pod okiem mistrzów.
— Co jakiś czas eksperymentalnie miesza zioła i inne jadalne dodatki do swoich potraw, by nadać im nowy smak.
— Przez wulgarny sposób bycia Gęsiego Wrzasku Szakal nabawiła się języka niepasującego do grzecznych dam. Najczęściej nadużywa słowa “cholera”. Ostrych tekstów stara się nie puszczać z pyska.
— Źle znosi porę zielonych liści, zaś śmiertelną zimę wręcz wielbi. 
— Kiedy komuś nie ufa, zaczyna gapić się na rozmówcę z pełnym żarem w oczach. Zazwyczaj robi to specjalnie, by wywołać dyskomfort i zachwiać odwagą przeciwnika. 
— O dziwo nie nosi w sercu urazy względem Burzaków.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: III
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: 
— Krótka cierpliwość względem głupców i nieposłusznych, co może przeobrazić się w burzę, gdzie Szakal pociśnie piorunem jak wkurwiony Zeus
— Trudności z nawiązywaniem relacji
— Strach przed wspinaczką na drzewa
— Słabo rozwinięta umiejętność skakania
— Brzmienie jak nawiedzona pustelnica, gdy dłużej porusza się tematy metafizyczne
Mocne strony: 
— Chęć niesienia pomocy istotom, niezależnie od tego, jak obiekt jest niebezpieczny i czy nie powinien być przystawką dla kotów
— Wyczulony zmysł węchu i słuchu
— Niespotykana prędkość poruszania się - można by stwierdzić, że płynie w niej krew Klanu Burzy
— Lojalność wobec kultu
— Umiejętność dowodzenia nabyta dzięki księżycom obejmowania posady mistrza

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Dziki Kieł [*]: Wie tylko tyle, że istniał i już nie żyje. Nie tęskni za wymienionym kocurem.  
Matka - Stokrotkowa gwiazda: Szczerze martwi się o nią. Odwieczne zwidy liderki i rozmowy z duchami nie pozwalają na rozwój klanu, lecz zarazem Szakal nigdy by nie skrzywdziła własnej matki, ażeby poprawić sytuację. Przez to siedzi w kropce i bije się z myślami, dopuszczając do siebie najgorsze scenariusze. 
Rodzeństwo - Cienista Łapa [*]: Pomimo górującej nienawiści... tęskni za nią nieironicznie. Czasem wyobraża sobie, że rządzą wspólnie kultem, przeżywając najlepsze przygody - ale to tylko marzenia. Rzeczywistość zdążyła okrutnie odebrać siostrze życie. 
Partner - ///
Potomstwo - BrzaskŚwitJutrzenkaPoranekZmierzch - Nie wie jak podejść do wychowywania tej piątki słodkich diabełków. Mimo separacji związanej z obowiązkami i strachem przed skrzywdzeniem młodych, kocha je na swój sposób; a nawet jeśli miłość nie jest wzajemna, cieszy się mając świadomość, że Bielicze Pióro zapewni im brakujący element rodziny. Szczęście przyszłych wojowników Puszczy stoi dla niej na pierwszym miejscu i gdyby któremuś coś się stanęło, zabiłaby winowajcę poprzez najboleśniejsze tortury. 

INNE

Wrogowie - Cienista Łapa [*], Astrowy Migot [*]

SZKOLENIE

Mentor - Gęsi Wrzask
Uczniowie obecni - ///
HISTORIA

Urodzona podczas podróży w poszukiwaniu nowych terenów przez wszystkie klany. Kocię przyszło na świat jako owoc bardzo krótkiego ‘’związku’’ Stokrotkowej Gwiazdy i Dzikiego Kła, by móc służyć Mrocznej Puszczy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz