BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 lutego 2014

RÓŻANY STEP


 

Autor grafiki: Amare#4785
OGÓLNE
RÓŻANY STEP
*Poprzednie imiona: Różyczka, Różana Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Biromantyczna, aseksualna
Przynależność: Samotniczka > Klan Wilka
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: Amare#4785)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Jej futro pokrywają w większości kremowe i niebieskie łaty w przyjemnym dla oka odcieniu. Resztę futra pokrywa biały odcień. Posiada ciemno-różową skórę, która wypełnia zarówno uszy, jak i bliznę przecinającą brzuch. Jest mała i drobna jak na swój wiek, widocznie mniejsza niż przeciętna kotka. Jest szczupła, a jej ciało gibkie, zwrotne i zwinne.
Cechy szczególne - Długa blizna na brzuchu, niewielki wzrost
Kolor sierści - Niebieski szylkret calico bicolor pręgowany tygrysio
Długość sierści - Długa
Kolor oczu - Niebieskie
CHARAKTER

Kompletnie nie wdała się w swoich rodziców. Jest wrażliwa i delikatna jak kwiat. Czasami aż zbyt naiwna, ale niegłupia kotka. Jest bystra i mądra, ale zbyt uczuciowa. Zależy jej na rodzinie i boi się jej stracić, zarówno fizycznie, jak i jeśli chodzi o same relacje. Stara się być jak swoja starsza siostra, ale jej to nie wychodzi. Jest ogólnie bardzo sympatyczną personą, która swoją słabością może budzić nawet i litość wśród kotów. Wydaje się nieśmiała, ale gdy się ją pozna, jest bardzo energiczna i zaczyna pleść długie wypowiedzi. Wbrew pozorom woli jednak słuchać, niż mówić – jest bardzo dobrą słuchaczką. Przyjemna w obyciu, pracowita i posłuszna dorosłym kotka, czasami aż zbyt dobra jak na ten świat. Mimo, że fizycznie nie dorównuje innym kotom, stara się dużo robić i gdy weźmie coś na swój bark, to zawsze dopełni zadanie, a przynajmniej będzie się starała to zrobić. Jest odważna – nie boi się umrzeć za bliskich. Boi się za to, że zostanie odrzucona. Choć z początku zachowuje się dość nieśmiało, to gdyby ktoś robił coś, co uważa za złe, bez oporów byłaby w stanie posłać w niego nawet najgorsze wyzwiska, nakrzyczeć czy przejść do rękoczynów, gdyby miał czelność kogoś skrzywdzić. Nie jest aż tak nieśmiała, jak na pierwszy rzut oka, ale zależy to od towarzystwa, w którym się znajdzie.

MORALNOŚĆ

Mimo, że jest niewinną duszyczką, jak mogłoby się zdawać, wychowanie w mieście nie zrobiło z niej dobrego kota. Jest wrażliwa i uczuciowa i miałaby wielkie opory przed skrzywdzeniem kota. Gdyby ktoś dał jej rozkaz, by kogoś zabić, odważnie by się sprzeciwiła, nawet, gdyby miała za to umrzeć. Jednak jej moralność jest trochę spaczona i mimo że nie lubi krzywdzić, to uważa, że krzywda nie powinna być niczym złym – rodzice w końcu ciągle to robili i uznawali to za powinność, więc to z NIĄ jest coś nie tak. Mimo to stara się bardziej pomagać, niż być czyjąś zmorą.

CIEKAWOSTKI

- Często płacze, gdy nikt nie widzi. Chciałaby wrócić do domu i nie podoba jej się w spaczonym moralnie Klanie Wilka, ale nie przyznaje się do tego nikomu, bojąc się gniewu rodziców,
- Kocha swoją starszą siostrę, która zawsze się nią opiekuje i zazdrości jej tej siły i gotowości do mordu,
- Obwinia się za to, że jest podatna na choroby i słabsza od swoich rówieśników, nawet jeśli mama nie jest na nią zła z tego powodu.
- Kocha ptaki. Kojarzą jej się z wolnością, niezależnością od wymogów społecznych. Często gdy jakiś większy ptak przecina niebo, skupia się bardziej na nim, niż na swoim rozmówcy,
- Ma problemy z koncentracją, 
- Nienawidzi dotyku fizycznego, ma opory nawet przy kontakcie z rodziną,
- Nienawidzi swojej blizny, zawsze ją ukrywa i ma opory przed chociażby leżeniem z odkrytym brzuchem. Dostała ją, gdy z rodziną uciekali z miasta.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika:  IV
Słabe strony: Słaba fizycznie, chorowita i podatna na manipulacje, problemy z interakcjami społecznymi, trauma i lęk przed kontaktem fizycznym
Mocne strony: Inteligentna, zwinna, empatyczna, dobra rozmówczyni


RELACJE

RODZINA

Ojciec - Mętny Zawilec
Matka - Ostra Kostrzewa 
Rodzeństwo - Dwa nienazwane kocięta, Wilcza Tajga [kocha siostrę, tylko przy niej czuje się komfortowo]
Partner - Koszmarny Omen [Tak bardzo chciałaby kogoś kochać, ale boi się, że nie zostanie zaakceptowana]
Potomstwo - Lodowy Omen, Mroźna Łapa, Tchórzliwa Łapa i Oszroniona Łapa [Ciąża to jeden z jej największych lęków]

INNE

Bliscy - ///
Wrogowie - ///

Uczniowie obecni - brak
Uczniowie dawni - Pierzasta Czerń, Lodowy Omen
HISTORIA
Urodziła się w związku Zawilca z Kostrzewą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz