BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

17 lutego 2014

PTASI JAZGOT

PTASI JAZGOT

Poprzednie imiona: Ptaszka, Ptasia Łapa
Płeć: Kotka
Klan: Klan Nocy
Ranga: Wojownik
Poziom medyczny: - chce być wojownikiem, a nie medykiem.
Poziom wojownika: IV
Charakter: Do Ptaszki imię bardzo pasuje. Jest głośną i przebojową osobą, która wykrzyczy ci do ucha kołysankę na dobranoc. Kiedy zapomina że ma być cicho wrzeszczy nieświadomie jak kogut. Również wiecznie radosna i uśmiechnięta. Zobaczenie u niej jakiegoś objawu smutku jest niewykonalne. Ptaszka nigdy się nie zamartwia.. Tak szczerze nawet nie wie co to smutek. Zawsze tylko idzie z głową do góry i jakoś nie jest smutna. Nie potrafi kompletnie pocieszać, no chyba że uspokoisz się z płaczu po tym jak ci powie "Rozchmurz się życie jest piękne". Wszystkim się ekscytuje aż nadto. Gada o wszystkim i o niczym, często od czapy, po prostu aby gadać. Jest tym zbyt energicznym dzieckiem, które potrafi okrążyć 50 razy obóz i się nie zmęczyć. Nikt nie wie jak to robi, ona też. Kiedy inni wojownicy przy wschodzie słońca szykują się leniwie do patrolów i polowań, ona będzie już siedzieć przed żłobkiem aby każdego powitać z uśmiechem na ustach!
Wygląd:
  • Ogólny opis - ni to wysokie, ni to niskie, ale zdecydowanie ciekawe, jeśli chodzi o kolor sierści. Jej futro ma złotawy kolor, może nawet odrobinę "żółty" a przynajmniej takie ma wrażenia wizualne. Na futrze ma też tygrysie pręgi, ciemne z różnymi przejaśnieniami i przyciemnieniami. Sylwetką też się specjalnie nie wyróżnia, jak normalny kot. Sierść długa, najczęściej niedbale ułożona i brudna od jakiegoś świństwa. Oczy ma natomiast żółte. Ogólnie jest jakby, żółta.
  • Kolor sierści - czarna złota pręgowana tygrysio
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - żółte

Rodzina:
  • Ojciec - Słonecznik, czarny bicolor, nie zna go, ale się bardzo nim interesuje. Pragnie zrobić śledztwo na jego temat, może się okaże że jej ojcem jest nawet Borsucza Gwiazda... Musi się dowiedzieć kto ją spłodził!!!
  • Matka - Złoty Wilk, niebieska złota pręgowana dziko z akcentami kotka. Wydaje się jej być przygaszona, ale uwielbia ją męczyć nieustającą paplaniną.
  • Rodzeństwo - Przepiórcze Gniazdo
  • Partner - uważa że to trochę zbyt poważna sprawa aby mogła o tym kiedykolwiek zdecydować. 
  • Potomstwo - kiedyś będzie mieć na bank. Przecież to takie słodkie kulki! Dlaczego kocięta nie mogą mieć własnych kociąt? Świat jest niesprawiedliwy.
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia:  Matka ją wydała na świat w Klanie Nocy i od tamtej pory pragnie poznać wszystkie jego sekrety!
Właściciel: Postać npc | autor: anos11915@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz