BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

17 lutego 2014

JAGODOWY KROK


JAGODOWY KROK
Poprzednie imiona: brak
Płeć: Kocur
Klan: Nocy
 Ranga: Wojownik
Poziom medyczny: -
Poziom wojownika: V
Charakter: Nie można ukryć, że z Jagodowego Kroku jest ogromna maruda. Chociaż każdy powtarza mu, że powinien czerpać radość z życia, wojownik uparcie dopatruje się minusów w każdym aspekcie życia i stara się brutalnie uświadomić zwariowanych optymistów o problemach codzienności. Z pewnością na pesymistyczne nastawienie kocurka wpływ ma wychowywanie się bez wiedzy o ojcu – kocur ze wszystkich sił stara się odkryć choć rąbek tajemnicy o płodzicielu, lecz trudno odnaleźć jakiekolwiek wskazówki na własną łapę. Przez ten sam powód posiada również ogromne kompleksy; w końcu co ma do zaoferowania półsierota? Doskonale wie, co sądził o nim dawny lider i choć stara się udowodnić swoją wątpliwą wartość poprzez sztuczne wywyższanie się (on przynajmniej rozumie, co to prawdziwe życie), to i tak nie znosi własnego odbicia w kałuży. Najbardziej obrywała dawniej się przy tym Sowiemu Lotowi, gdyż winą za wszystkie niepowodzenia wojownik obarcza właśnie ją. Teraz gdy jej nie ma jego zrzędzenie wysłuchuje partnerka kocura. Ach, warto również wspomnieć, że kocur ma niewyparzoną mordkę i nie obawia się postawić nawet trzykrotnie większym wojownikom, jeśli tylko znajdą się w zasięgu jego krytycznego wzroku.
Wygląd: 
  • Ogólny opis -  Jagódek zdecydowanie nie wdał się w rodziców. Zamiast dobrze umięśnionym ciałem, jakie przystoi prawdziwemu wojownikowi, kocur wyróżnia się wystającymi żebrami i drobnymi łapami, które imponują jedynie długością. Kto wie, może gdyby nie unikał ze wszystkich sił kontaktu z matką, to posiadałby więcej pożądanego tłuszczyku? Na wiecznie niezadowolonym, trójkątnym pyszczku swoje miejsce mają skośne, zielone oczy i najbardziej charakterystyczna cecha kocurka – ogromny, ciemny nochal. Barwą futra nie zachwyca otoczenia – jest jednym z wielu arlekinów z łatami w kolorze liliowym, które poprzecinane są cętkami. Posiada również krótki ogonek. 
  • Kolor sierści - liliowy cętkowany arlekin
  •  Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - zielone
Rodzina: 
  • Ojciec Koperkowe Futro – wojownik Klanu Klifu; kocurek nie ma o nim pojęcia.
  • Matka – Sowi Lot(*) – wojowniczka Klanu Nocy; Jagódek nie może zrozumieć, dlaczego matka nie mogła znaleźć sobie partnera we własnym klanie i jest na nią obrażony.
  • Rodzeństwo - Kozie Futro
  • Partner – Deszczowy Taniec
  • Potomstwo Tulipan, Fiołek, Gerbera, Goździk
Uczniowie: 
Historia: Urodzony w Klanie Nocy jako wpadka Sowiego Lotu i Koperkowego Futra, wojownika Klanu Klifu.
Upomnienia: Postać NPC
Opiekun: - (autor: auqlina@gmail.com)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz