BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

13 lutego 2014

PIERWIOSNEK

Autor grafiki: xxx
OGÓLNE
PIERWIOSNEK
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Niezdecydowana
Przynależność: Samotnik
Ranga: Samotnik

- - - -

Autor: 
marsalkatile@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Pierwiosnek to niska kotka o zielonych oczach i wątłej posturze, która mimo to emanuje pewną elegancją. Jej futro jest półdługie o ciekawym umaszczeniu: w głównej mierze jasne, za to na grzbiecie, głowie i wierzchniej stronie ogona przyciemnione. Na łapach występują tzw. akcenty. Oczy tej kotki są jej największą ozdobą - są one jasne, zielone i połyskujące.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - czarna srebrna pręgowana dziko z akcentami
Długość sierści - półdługowłosa
Kolor oczu - zielone

CHARAKTER
Opis Pierwiosnek ujmuje wewnętrzne sprzeczności jej charakteru, które tworzą barwną mieszankę cech pozytywnych i negatywnych. Z jednej strony jest to istota życzliwa i skora do pomocy, szczególnie w stosunku do swojej rodziny, co ukazuje jej miłość i lojalność do bliskich. Z drugiej strony jednak wykazuje zmienny i niezdecydowany charakter, co sprawia, że jej zachowanie jest silnie zależne od towarzystwa, w jakim się znajduje.
Pierwiosnek jest kimś, kto ma skłonność do oceniania innych i wydawania szybkich, nieprzemyślanych osądów, co może prowadzić do nadmiernych i nieuzasadnionych krytyk wobec nowo poznanych osób. Jest także skłonna do ostrego języka i wykazywania zawziętości wobec przeciwników, co powoduje, że może być trudna do zniesienia w konfliktowych sytuacjach. Łatwo zajść jej za skórę.
Nie grzeszy inteligencją, za to nadrabia zaradnością i zdaje się szybko przyswajać nową wiedzę. W swoim życiu kieruje się romantycznymi ideałami, dążąc do znalezienia swojej drugiej połowy. Jednakże ma tendencję do skupiania się na zysku i posiadaniu więcej niż inni, bez względu na konsekwencje dla nich, co ukazuje jej egocentryzm i zazdrość.
Mimo że Pierwiosnek może wydawać się opanowaną duszą, to podczas trudnych wydarzeń często przejawia agresywny charakter. Jednak potrafi zachować spokój w niesprzyjających sytuacjach i jest odpowiedzialna i zawzięta w swoich działaniach. Należy jednak pamiętać, że rzadko kiedy zastanawia się nad konsekwencjami swoich wyborów, co może prowadzić do impulsywnych i nierozważnych decyzji. Jej pozytywne i negatywne cechy charakteru tworzą interesującą mieszankę, która sprawia, że jest to osoba fascynująca, ale też trudna do przewidzenia i niejednoznaczna.
Nieustannie poszukuje przygód i nowych doświadczeń, uwielbia urozmaicać swoje życie. Wyznaje zasadę, jakoby każdy był kowalem własnego losu i tylko ona ma wpływ na to, jak potoczy się jej historia.
MORALNOŚĆ

Trudno jednoznacznie określić jej moralność. Wydaje się, że jest to postać o moralności dość elastycznej, która kieruje się głównie własnymi interesami i potrzebami. Z jednej strony, jest miła, życzliwa i skora do pomocy wobec członków swojej rodziny, co wskazywałoby na jej pozytywne podejście do relacji międzyludzkich. Z drugiej strony, wobec osób nieznajomych stara się zachować dystans i jest skłonna do ostrego słownictwa oraz fizycznej przemocy w konfliktach, co może świadczyć o braku szacunku dla innych i podejściu, które przemoc traktuje jako metodę rozwiązywania problemów.
Ponadto wykazuje tendencje do koncentrowania się na własnych potrzebach i zyskach, bez względu na skutki dla innych. Jest to cecha charakteru, która może wskazywać na moralność egoistyczną. Ostatecznie, jej moralność zależy od sytuacji i kontekstu, w którym się znajduje.

CIEKAWOSTKI

— Fascynują ją wszelkiego rodzaju formy rywalizacji. Do wszystkiego podchodzi z nastawieniem na zwycięstwo, dlatego też bywa zdolna do wyzwania na drobny pojedynek nieznajomego i znacznie silniejszego od niej kota, co skończyłoby się skrzywioną miną i posiniaczonym ciałem.  
— Wierzy, że w poprzednim życiu była wiewiórką.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: I
Słabe strony: Przede wszystkim jest słabej postury, co może prowadzić do problemów z wytrzymałością fizyczną. Ma tendencję do rozpraszania się podczas wykonywania ważnych zadań, czego skutkiem jest masa popełnianych przez nią błędów. Często działa na podstawie pierwszego odruchu, zamiast przemyśleć sytuację i podejść do niej ze spokojem i rozsądkiem. 
Mocne strony: Pierwiosnek jest bardzo zaradna - potrafi znaleźć rozwiązania nawet w najtrudniejszych sytuacjach(w które nie pakowałaby się, gdyby nie jej impulsywne działania). Nie boi się podejmować wyzwań i radzi sobie w nich sprawnie. Potrafi przyswajać nową wiedzę w krótkim czasie, choć nie zawsze jest to wiedza przydatna do życia. Oprócz tego, dzięki swojej zwinności jest w stanie wykonać wiele skomplikowanych ruchów i uników.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Smalec
Matka - Nocna Tafla
Rodzeństwo - Świetlik
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - ///
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA
Pewnego dnia Nocna Tafla w końcu uciekła z Klanu Wilka podczas chaosu wojny. Uciekając, trafiła na tereny Owocowego Lasu, ale nie mogła wyjść stamtąd z powodu korka samochodowego na moście. Tam spotkała samotnika o imieniu Smalec, który pomógł jej się stamtąd wydostać. Gdy już byli na terenach niczyich, Smalec pokazał Nocnej Tafli swój pokaźny zapas kocimiętki nieznanego pochodzenia. Kocur zaczął ją jeść, ale Nocna Tafla poprosiła, aby się z nią podzielił. Smalec się zgodził, a po kocimiętkowym szale kotce została pamiątka pod postacią kociąt. Teraz Nocna Tafla miała nowy cel - musiała zająć się swoimi małymi i zapewnić im bezpieczne i szczęśliwe życie.
Z tego zamętu powstała Pierwiosnek — dosyć chaotyczne kocię, które stawia pierwsze kroki w tym świecie, zupełnie nieświadome tego, jak wiele zmian może wnieść każdy wschód słońca. 
Zmarła w wieku 25 księżyców przez wykrwawienie po ataku kuny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz