BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Straszliwy potwór, który terroryzował społeczność w końcu został pokonany. Owocniaki nareszcie mogą odetchnąć bez groźby w postaci szponów sępa nad swoimi głowami. Nie obeszło się jednak bez strat – oprócz wielu rannych, życie w walce z ptakiem stracili Maślak, Skałka, Listek oraz Ślimak. Od tamtej pory życie toczy się spokojnie, po malutku... No, prawie. Jednego z poranków wszystkich obudziła kłótnia Ambrowiec i Chrząszcza, kończąca się prośbą tej pierwszej w stronę liderki, by Sówka wygnała jej okropnego partnera. Stróżka nie spodziewała się jednak, że końcowo to ona stanie się wygnańcem. Zwyzywała przywódczynię i zabrała ze sobą trójkę swych bliskich, odchodząc w nieznane. Na szczęście luki szybko zapełniły się dzięki kociakom, które odnalazły dwa patrole – żłobek pęka w szwach ku uciesze królowej Kajzerki i lekkim zmartwieniu rządzących. Gęb bowiem przybywa, a zwierzyny ubywa...

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 24 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

04 marca 2018

Świetlikowa Ścieżka i Rybi Ogon urodziły!

Rybi Ogon urodziła kocura i kotkę, a Świetlikowa Ścieżka jednego kocurka.
Cyprys
Jagódka
Lwiątko


CYPRYS
Poprzednie imiona: Brak
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Nocy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Cyprys to bardzo sympatyczny kocurek. Bywa arogancki, wtedy wciąż powtarza "O spójrz jakie mam piękne długie futro", "Moje złote oczy są ładniejsze od twoich", ale zdarza się to bardzo rzadko. Cyprys jest bardzo dobry i zawsze pomaga kotom w opałach, znaczy... stara się. Kocur jest naprawdę odważny, nie boi się walki, a nawet gdy wpadnie w pułapkę, no chociaż... pułapka + on = stres. Cypek, nie boi się próbować, zawszę lubi wchodzić i badać jakieś miejsca. Uwielbia się bawić ze swoim śmiesznym rodzeństwem, choć jego długa sierść, utrudnia mu to, gdyż może się przewrócić lub grzywka zasłonić oczy. Kocurek jest bardzo spokojny i gdy będzie w tarapatach, prawie zawsze udaje mu się zachować spokój. Cyprys jest naprawdę przyjacielski i zawsze udaje mu się przekonać wszystkich, że w głębi duszy, nigdy, przenigdy, forever, ich nie zawiedzie. Kocurek zawszę wszystko co można spróbuję, sprawdzi i obejrzy. Kot ten lubi biegać i bawić się w wojowników.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Sierść Cyprysa, zwisa do ziemi. Kocurek ma długie uszy i długi ogon. Jego łapy są średniej wielkości. Na jego czarnym nosie znajduję się biała plamka.
  • Kolor sierści - Niebieska z białym, tak jakby zamrożona woda.
  • Długość sierści - Długa jak palma.
  • Kolor oczu - żółte niczym złoto.
Rodzina:
  • Ojciec - Bursztynowa Bryza
  • Matka - Rybi Ogon
  • Rodzeństwo - ///
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: brak
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodzony w klanie jako syn Rybiego Ogona i Bursztynowej Bryzy.
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: Ploskargaw123(howrse)

* * *
JAGÓDKA
Poprzednie imiona: 
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Nocy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -;
Charakter: Jagódka to kotka o wielkim złotym sercu. Kotka ta jest bardzo dobra, miła i przyjacielska, uwielbia pomagać i zawierać nowe przyjaźnię. Kotka ta jest taka.... Małym mętlikiem w głowie możesz szybko zrobić z nią co chcesz, jest to wada, ponieważ kocur może to dobrze wykorzystać. Jagoda potrafi postawić na swoim i nigdy ot, tak nie daję bratą sobą manipulować. Kotka ta nigdy się nie poddaję. O to tej kotecze... Nigdy nie siada energia, czasem ma tylko złe dni i wcale nie chcę otwierać oczu. Ma nadzieje, że w przyszłości zostanie bardzo dobrą wojowniczką, a jako uczeń, nic jej nie przeszkodzi, przenigdy!.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Futerko Jagódki jest mięciutkie niczym puch. Jej łapki są małe, ale zawszę mogą urosnąć. Ogonek jak na kociaka jest już długi.
  • Kolor sierści - Liliowa pręgi cętkowane z biały, cudna nie?
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - żółte
Rodzina: 
  • Ojciec - Bursztynowa Bryza
  • Matka - Rybi Ogon
  • Rodzeństwo - Ma dwóch kochanych braci, Cyprysa u Trawę
  • Partner - No coś ty! Za młoda!
  • Potomstwo - Wun mi z kadru!
Mentor: Brak
Uczniowie: 
  • dawni - Umm... Nie
  • obecny - Brak...
Historia: Koteczka urodziła się w klanie.
Punkty umiejętności:
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: RoksanaPolska

* * *
LWIĄTKO
Poprzednie imiona: Brak
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Nocy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Lwiątko lubi się przechwalać i być w centrum uwagi. Zazwyczaj specjanie prowokuje kogoś do walki, aby potem wygrać tą potyczkę. Zazwyczaj chwali się jaki to on jest odważny i rzeczywiście taki jest. Nie boi się nikogo, a nawet jeśli się boi, to tego nie pokazje. Jest też ciekawy świata i lubi czasem wymykać się poza obóz. Potrafi też skłamać, aby mieć z tego jakieś korzyści. W sumie jednak Lwiątko nie jest aż taki zły, bo lubi też poznawać nowe koty i śmiać się z nimi (albo z nich he he). Gdy lepiej się go pozna, wtedy wydaje się już trochę inny. Nie przechwala się aż tak i jest nawet opiekuńczy, sympatyczni i zabawny.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Lwiątko to taka wielka kupa futra. Jest to kocur o dużych rozmiarach. Jego futro jest rude, w ciemniejsze pręgi, które występują na szyji, grzbiecie i ogonie. Są one krótkie, więc nie przechodzą one z grzbietu na boki. Ma również śmieszną, puchatą końcówkę ogona, tak jak lew. Na jego prawym boku znajduje się niewielka, biała łatka.
  • Kolor sierści - ruda pręgowana tygrysio z białym
  • Długość sierści - półdługa 
  • Kolor oczu - pomarańczowe
Rodzina: 
  • Ojciec - Wrzosowy Kieł
  • Matka - Świetlikowa Ścieżka
  • Rodzeństwo - jedynak
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodzony w Klanie Nocy
Punkty umiejętności: 
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: Amcia567 - Howrse

1 komentarz: