BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

17 lutego 2014

TRZCINOWA SADZAWKA

Autor Grafiki: dayox#6647
OGÓLNE
TRZCINOWA SADZAWKA
*Poprzednie imiona: Trzcinka>Trzcinowa Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Biseksualny
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Starszy

- - - -

Właściciel: Postać NPC (Autor: Dayox#6647)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Masywny kocur o burzy burego futra. Imię zawdzięcza ślipią o pięknej zielonej barwie. Jego futro bardziej się kojarzy z rzecznym mułem.
Cechy szczególne - brak
Kolor sierści - bury pręgowany klasycznie z bielą
Długość sierści - długie
Kolor oczu - zielone
Stałe skutki chorób - wieczna chrypa, przez którą brzmi na starszego niż jest

CHARAKTER

Zdecydowanie rzuca się w oczy. Na pozór cichy i nieśmiały po bliższym zapoznaniu okazuje się bardzo przebojowym kotem. Zrobić fikołka na Ścieżce Grzmotu? Zrobi. Zrobić psikusa Wroniej Strawie? Potrzymaj mu kocimiętkę. Bardzo ceni sobie swoich bliskich i stara się im pomóc oraz zawsze jakoś doradzić. Zaleje cię swoimi radami, będąc przekonany, że to zdecydowanie pomoże rozwiązać twój problem. Bardzo ceni zdanie swoich przyjaciół i czasem za łatwo je przejmuje. Ciągle szuka siebie i próbuje dopasować społecznie. Boi się walczyć o własne idee. Zwykle woli przemilczeć jakiś fakt niż rzucić się w wir dyskusji. Może nie widać na pierwszy rzut oka, lecz kocura męczy wiele rzeczy. Zaczynając od porzucenia przez matkę kończąc na problemach w odnalezieniu się w społeczeństwie.



MORALNOŚĆ

Dobry kocur, który za cenę ustawił sobie podążanie za własnym kodeksem moralnym. Jest sprawiedliwy.

CIEKAWOSTKI

Lubi opowiadać kociętom bajki

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: --
Poziom wojownika: III
Słabe strony: Zwinność, szybkość, asertywność
Mocne strony: Siła, polowanie

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Heniek [*]
Matka - Woda[*]
Rodzeństwo - Długie Rzęsy (*), Kijankowe Morkadła[*]Kaczątko (*), Makowa Furia (*)
Partner - Mleczny Płatek(*)

INNE

Bliscy - ///
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - Bażancie Futro (*)
Uczniowie obecni - //
Uczniowie dawni -Źródlany Dzwonek (*)
HISTORIA
Woda nie zamierzała mieć kociąt! Nigdy nie pozwoliłaby siebie tknąć, nie mówiąc o zadawaniu się z kocurem! Jej do życia wystarczyła tylko jej osoba. Więc kiedy została brutalnie skrzywdzona przez rudego osobnika, zapragnęła się zemścić. Pech chciał, że przez wiele dni nie mogła do siebie po tym dojść, drgając na najmniejszy szelest. Na dodatek zaczęła więcej jeść, co skończyło się tym, że przytyła. Była zrozpaczona. Dopiero kiedy pewnej nocy wydała na świat kocięta, zrozumiała co się z nią przez te dwa księżyce działo. Znienawidziła od razu maluchy i od razu po porodzie położyła na kłodę, bujającą się na powierzchni wody. Miała gdzieś czy przeżyją, nie miała zamiaru zajmować się "nie swoimi, brudnymi larwami". Pech chciał, że jeden malec w poszukiwaniu ciepła wpadł do wody, a tam zjadł go słynny pstrąg kociojad. Reszta rodzeństwa zbudziła wojowników z Klanu Nocy i została ocalona od rychłej śmierci w paszczy potwora.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz