Autor Grafiki: dayox#6647
*Poprzednie imiona: Trzcinka>Trzcinowa Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Biseksualny
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Starszy
- - - -
Właściciel: Postać NPC (Autor: Dayox#6647)
APARYCJA
RODZINA
OGÓLNETRZCINOWA SADZAWKA
*Poprzednie imiona: Trzcinka>Trzcinowa Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Biseksualny
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Starszy
- - - -
Właściciel: Postać NPC (Autor: Dayox#6647)
CHARAKTERYSTYKA
APARYCJA
Opis ogólny - Masywny kocur o burzy burego futra. Imię zawdzięcza ślipią o pięknej zielonej barwie. Jego futro bardziej się kojarzy z rzecznym mułem.
Cechy szczególne - brak
Kolor sierści - bury pręgowany klasycznie z bielą
Długość sierści - długie
Kolor oczu - zielone
Stałe skutki chorób - wieczna chrypa, przez którą brzmi na starszego niż jest
CHARAKTER
Zdecydowanie rzuca się w oczy. Na pozór cichy i nieśmiały po bliższym zapoznaniu okazuje się bardzo przebojowym kotem. Zrobić fikołka na Ścieżce Grzmotu? Zrobi. Zrobić psikusa Wroniej Strawie? Potrzymaj mu kocimiętkę. Bardzo ceni sobie swoich bliskich i stara się im pomóc oraz zawsze jakoś doradzić. Zaleje cię swoimi radami, będąc przekonany, że to zdecydowanie pomoże rozwiązać twój problem. Bardzo ceni zdanie swoich przyjaciół i czasem za łatwo je przejmuje. Ciągle szuka siebie i próbuje dopasować społecznie. Boi się walczyć o własne idee. Zwykle woli przemilczeć jakiś fakt niż rzucić się w wir dyskusji. Może nie widać na pierwszy rzut oka, lecz kocura męczy wiele rzeczy. Zaczynając od porzucenia przez matkę kończąc na problemach w odnalezieniu się w społeczeństwie.
MORALNOŚĆ
Dobry kocur, który za cenę ustawił sobie podążanie za własnym kodeksem moralnym. Jest sprawiedliwy.
CIEKAWOSTKI
Lubi opowiadać kociętom bajki
UMIEJĘTNOŚCI
Poziom medyczny: --
Poziom wojownika: II (wcześniej IV)
Słabe strony: Zwinność, szybkość, asertywność
Mocne strony: Siła, polowanie
RELACJE
RODZINA
Matka - Woda[*]
Partner - Mleczny Płatek(*)
Potomstwo - Jagodowy Gąszcz(*) , Makowe Pole, Turzycowe Kłącze(*)
INNE
Bliscy - ///
Wrogowie - ///
SZKOLENIE
Mentor - Bażancie Futro (*)
Uczniowie obecni - //
Uczniowie dawni -Źródlany Dzwonek (*)
HISTORIA
Woda nie zamierzała mieć kociąt! Nigdy nie pozwoliłaby siebie tknąć, nie mówiąc o zadawaniu się z kocurem! Jej do życia wystarczyła tylko jej osoba. Więc kiedy została brutalnie skrzywdzona przez rudego osobnika, zapragnęła się zemścić. Pech chciał, że przez wiele dni nie mogła do siebie po tym dojść, drgając na najmniejszy szelest. Na dodatek zaczęła więcej jeść, co skończyło się tym, że przytyła. Była zrozpaczona. Dopiero kiedy pewnej nocy wydała na świat kocięta, zrozumiała co się z nią przez te dwa księżyce działo. Znienawidziła od razu maluchy i od razu po porodzie położyła na kłodę, bujającą się na powierzchni wody. Miała gdzieś czy przeżyją, nie miała zamiaru zajmować się "nie swoimi, brudnymi larwami". Pech chciał, że jeden malec w poszukiwaniu ciepła wpadł do wody, a tam zjadł go słynny pstrąg kociojad. Reszta rodzeństwa zbudziła wojowników z Klanu Nocy i została ocalona od rychłej śmierci w paszczy potwora.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz