BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

18 lutego 2014

POKRZYWOWA SKÓRA

Autor grafiki: 200lis
OGÓLNE
POKRZYWOWA SKÓRA
*Poprzednie imiona: "Przeklęte kocię" się liczy?, Pokrzywek, Pokrzywowa Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Homoseksualna
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Wojownik

- - - -

Autor: rjw15@wp.pl
Upomnienia: 2/3
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Pokrzywek zdecydowanie wdał się w ojca, jeśli chodzi o wygląd. Jest wysoki. Do tego idealnie dopasowane uszka oraz ogon dodają mu niezwykłego uroku i można śmiało stwierdzić, że jest naprawdę przystojny. Muskularna sylwetka świadczy o sile. Półdługa, gęsta sierść kocura jest czarna srebrna pręgowana tygrysio. Podkreśla oczy Pokrzywka. Jest to jedyny element w jego wyglądzie, który nie skupia na sobie uwagi w sposób pozytywny. Prawe oko kocura jest pomarańczowe, niczym zachodzące słońce. Drugie, lewe, jest natomiast jasno pomarańczowe i wygasłe. Kocur jest na nie ślepy, co często prowadzi do jego wpadania na kogoś lub coś.
Cechy szczególne - ślepe lewe oko
Kolor sierści - czarna srebrna pręgowana tygrysio
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - pomarańczowe

CHARAKTER

Z radosnego i kochającym zabawy malca, wyrósł na odważnego i sprawiedliwego wojownika. Syn medyczki i samotnika nie brzmi zachęcająco, prawda? Kocur nie wyróżnia się z tłumu, woli pozostawać na uboczu i z uporem podejmować wyzwania. Jest bardzo naiwny. Lojalnie służy Klanowi Wilka i nie wyobraża sobie zostawić jakiegokolwiek pobratymca w potrzebie. Traktuje wszystkich na równi, dla niego nie istnieje podział na “rodzinę, wrogów, przyjaciół”. Tym samym Pokrzywek nie przywiązuje dużej wagi do Klanu Gwiazdy. Często działa pochopnie. Srebrny ma duże poczucie humoru i dystans do siebie. To sprawia, że jest bardzo przyjacielski i najchętniej zostałby towarzyszem każdego. Nie zniechęca się. Ponieważ Pokrzywek nie umie rozpoznawać emocji, może też często pakować się w tarapaty oraz pozostać łatwy do manipulacji. Nie zmienia to jednak tego, że każdemu z chęcią niósłby pomoc. Jest pracowity, oddany i można śmiało stwierdzić, że również należy do romantyków.

MORALNOŚĆ

Nikogo by nie zabił ani celowo nie skrzywdził. Nie ma oporów przed
bronieniem słabszych. Jego moralność wobec wiary nadal się kształtuje. Nie zawahał się
przed wrzuceniem medyka do dołu, gdy ten był negatywny wobec rodziny kocura.

CIEKAWOSTKI

brak

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: I
Poziom wojownika: V
Słabe strony: walka, wspinaczka
Mocne strony: polowanie

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Huraganowe Wzgórze (*)
Matka - Fasolowa Łodyga (*)
Rodzeństwo - Cisowa Kołysanka
Partner - brak
Potomstwo - brak
INNE

Wrogowie - Płonąca Waśń, Potrójny Krok
SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Wróblowe Skrzydło
HISTORIA

Wbrew pozorom historia Pokrzywka zaczęła się jeszcze przed poczęciem. Podczas jednego ze spotkań, medycy otrzymali tajemniczy sen. Klan Gwiazdy ostrzegł przed podobnym błędem oraz przeklął przyszłe kocięta córki Igły. Fasolowa Łodyga, medyczka Klanu Wilka, miała inny stosunek do Klanu Gwiazdy niż zakładał kodeks. Bunt młodej kotki wobec przodków musiał w pewnym momencie zakończyć się kolejnym krokiem. Wtedy na drodze Fasoli pojawił się Huragan. Między dwójką kotów zaiskrzyło, a miłosne uniesienie przyniosło ze sobą kociaki. Fasolowa Łodyga nie chciała pozbyć się maluchów i postanowiła je wychować wraz z partnerem. Pokrzywek przyszedł na świat jako pierwszy, podczas nocy sylwestrowej. Jako uczeń odbył trening pod opieką Wróblowej Gwiazdy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz