BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

doszło do ataku na książęta, podczas którego Sterletowa Łapa utracił jedną z kończyn. Od tamtej pory między samotnikami a Klanem Nocy, trwa zawzięta walka. Zgodnie z zeznaniami przesłuchiwanych kotów, atakujący ich klan samotnicy nie są zwykłymi włóczęgami, a zorganizowaną grupą, która za cel obrała sobie sam ród władców. Wojownicy dzień w dzień wyruszają na nieznane tereny, przeszukując je z nadzieją znalezienia wskazówek, które doprowadzą ich do swych przeciwników. Spieniona Gwiazda, która władzę objęła po swej niedawno zmarłej matce, pracuje ciężko każdego wschodu słońca, wraz z zastępczyniami analizując dostarczane im wieści z granicy.
Niestety, w ostatnich spotkaniach uczestniczyć mogła jedynie jedna z jej zastępczyń - Mandarynkowe Pióro, która tymczasowo przejęła obowiązki po swej siostrze, aktualnie zajmującej się odchowaniem kociąt zrodzonych z sojuszu Klanu Nocy oraz Klanu Wilka.

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot Samotników!
(jedno wolne miejsce!)

Na blogu zawitał nowy event walentynkowy! || Zmiana pory roku już 20 kwietnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

17 lutego 2014

KACZE PIÓRO

OGÓLNE
KACZE PIÓRO
*Poprzednie imiona: Kaczorek > Kacza Łapa > Drobna Łapa > Kacza Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Biseksualny
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Medyk

- - - - - 

Autor:  rjw15@wp.pl
Upomnienia: 2/3
CHARAKTERYSTYKA
APARYCJA
Ogólny opis - Kocur wyróżnia się z tłumu przez swój wzrost. Nie należy do wysokich osobników, jest karzełkiem. Ma krótkie łapki, które idealnie pasują do średniej długości ogona. Jego futro jest gęste, miękkie, zwykle pozostaje czyste. Krótka, ruda pręgowanie klasycznie sierść z odcieniami białego, idealnie do niego pasuje i podkreśla niebieskie oczy, które z ciekawością spoglądają na świat.
Cechy szczególne - karłowatość
Kolor sierści - ruda pręgowana klasycznie z białym
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - niebieskie
CHARAKTER

Łobuz. To pierwsze co przychodzi na myśl, gdy tylko pozna się kocura. Wszędzie go pełno, nic nie umknie jego uwadze, we wszystko włoży ciekawski nosek. Młodzik jest rozrabiaką, psikusy z jego strony są na porządku dziennym. Przyciąga go ryzyko i możliwość sprawdzenia swoich umiejętności. Często pokazuje swoją odwagę, kreatywność oraz zainteresowanie wieloma dziedzinami. Szybko potrafi się znudzić, ale to nie oznacza, że nie jest lojalny. Rodzina jest dla niego ważna, w końcu nie bez powodu się w niej urodził. Podobnie jak klan. Stąpa twardo po ziemi, najpierw musi coś zobaczyć, żeby w to uwierzyć. Nie błądzi w marzeniach, stawiając sobie jedynie cele, do których za wszelką cenę będzie zmierzał. Ciężko zmusić go do czegokolwiek lub odwieść od jakiegoś głupiego pomysłu. Potrafi się zdenerwować nawet z błahego powodu, nie posiada otóż cierpliwości. Trzeba jeszcze wspomnieć, że kocur ma kompleksy na punkcie swojego wyglądu. Dlatego oszukując się przyjaźni w innych kotach - a o jego zaufanie jest bardzo łatwo - nie spogląda na wygląd, lecz na charakter. Lubi samotność, nie przepada za przebywaniem w zbyt dużym tłumie. Na sam koniec trzeba należy dodać, że ma dobrą pamięć, co pomaga mu w zapamiętywaniu najróżniejszych zdarzeń z jego życia.

MORALNOŚĆ


Kacze Pióro pomógłby każdemu potrzebującemu. Nie posunie się do przemocy wobec słabszych i młodszych. W dzieciństwie uprzykrzał życie siostrzeńcom ojca z zazdrości. Kaczorek dla swoich wrogów jest bezwzględny i gotowy na zemstę. Byłby w stanie odebrać życie wrogowi lub w obronie rodziny. Nie ma też oporów przed udawaniem kociaka, ucieczką z klanu, oraz wymykaniem się na Zgromadzenia.

CIEKAWOSTKI

--
UMIEJĘTNOŚCI
Poziom medyczny: V
Poziom wojownika: II
Słabe punkty: Wzrost utrudnia mu obchodzenie się z wyższymi od siebie pacjentami, ma
także problem z polowaniem i walką
Mocne strony: Tropienie, rozpoznawanie ziół i stosowanie ich u pacjentów, leczenie,
pływanie
RELACJE
RODZINA

Ojciec - Jesionowy Wicher(*)
Matka - Brzoskwiniowa Bryza(*)
Rodzeństwo - Malinowy Pląs, Jesiotrowa Łuska(*)
Partner - Brak
Potomstwo - Fuj, nigdy
 
INNE
Bliscy - Mglisty Sen(*), Niebiański Kwiat(*), Zimorodkowy Blask(*), Kwaśny Język(*)
Wrogowie - Borsuczy Warkot(*), Bursztynowy Pył(*), Aroniowa (Posrana) Gwiazda(*)
SZKOLENIE
Mentor: Borsuczy Krok(*), Mglisty Sen(*)
Uczniowie obecni: --
Uczniowie dawni: Muchomorzy Jad

HISTORIA
Urodzony w Klanie Nocy jako najstarsze kocię Jesionowego Wichru, zastępcy klanu i jego partnerki, Brzoskwiniowej Bryzy. Od kociaka wpadał w tarapaty, przeżywał różne przygody. To nie zmieniło się nawet po zostaniu uczniem. Na początku kierował się ścieżką wojownika, później jednak zrezygnował i pod opieką Mglistego Snu ukończył szkolenie, zostając medykiem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz