BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Straszliwy potwór, który terroryzował społeczność w końcu został pokonany. Owocniaki nareszcie mogą odetchnąć bez groźby w postaci szponów sępa nad swoimi głowami. Nie obeszło się jednak bez strat – oprócz wielu rannych, życie w walce z ptakiem stracili Maślak, Skałka, Listek oraz Ślimak. Od tamtej pory życie toczy się spokojnie, po malutku... No, prawie. Jednego z poranków wszystkich obudziła kłótnia Ambrowiec i Chrząszcza, kończąca się prośbą tej pierwszej w stronę liderki, by Sówka wygnała jej okropnego partnera. Stróżka nie spodziewała się jednak, że końcowo to ona stanie się wygnańcem. Zwyzywała przywódczynię i zabrała ze sobą trójkę swych bliskich, odchodząc w nieznane. Na szczęście luki szybko zapełniły się dzięki kociakom, które odnalazły dwa patrole – żłobek pęka w szwach ku uciesze królowej Kajzerki i lekkim zmartwieniu rządzących. Gęb bowiem przybywa, a zwierzyny ubywa...

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 16 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

17 lutego 2014

KACZE PIÓRO

OGÓLNE
KACZE PIÓRO
*Poprzednie imiona: Kaczorek > Kacza Łapa > Drobna Łapa > Kacza Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Biseksualny
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Medyk

- - - - - 

Autor:  rjw15@wp.pl
Upomnienia: 2/3
CHARAKTERYSTYKA
APARYCJA
Ogólny opis - Kocur wyróżnia się z tłumu przez swój wzrost. Nie należy do wysokich osobników, jest karzełkiem. Ma krótkie łapki, które idealnie pasują do średniej długości ogona. Jego futro jest gęste, miękkie, zwykle pozostaje czyste. Krótka, ruda pręgowanie klasycznie sierść z odcieniami białego, idealnie do niego pasuje i podkreśla niebieskie oczy, które z ciekawością spoglądają na świat.
Cechy szczególne - karłowatość
Kolor sierści - ruda pręgowana klasycznie z białym
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - niebieskie
CHARAKTER

Łobuz. To pierwsze co przychodzi na myśl, gdy tylko pozna się kocura. Wszędzie go pełno, nic nie umknie jego uwadze, we wszystko włoży ciekawski nosek. Młodzik jest rozrabiaką, psikusy z jego strony są na porządku dziennym. Przyciąga go ryzyko i możliwość sprawdzenia swoich umiejętności. Często pokazuje swoją odwagę, kreatywność oraz zainteresowanie wieloma dziedzinami. Szybko potrafi się znudzić, ale to nie oznacza, że nie jest lojalny. Rodzina jest dla niego ważna, w końcu nie bez powodu się w niej urodził. Podobnie jak klan. Stąpa twardo po ziemi, najpierw musi coś zobaczyć, żeby w to uwierzyć. Nie błądzi w marzeniach, stawiając sobie jedynie cele, do których za wszelką cenę będzie zmierzał. Ciężko zmusić go do czegokolwiek lub odwieść od jakiegoś głupiego pomysłu. Potrafi się zdenerwować nawet z błahego powodu, nie posiada otóż cierpliwości. Trzeba jeszcze wspomnieć, że kocur ma kompleksy na punkcie swojego wyglądu. Dlatego oszukując się przyjaźni w innych kotach - a o jego zaufanie jest bardzo łatwo - nie spogląda na wygląd, lecz na charakter. Lubi samotność, nie przepada za przebywaniem w zbyt dużym tłumie. Na sam koniec trzeba należy dodać, że ma dobrą pamięć, co pomaga mu w zapamiętywaniu najróżniejszych zdarzeń z jego życia.

MORALNOŚĆ


Kacze Pióro pomógłby każdemu potrzebującemu. Nie posunie się do przemocy wobec słabszych i młodszych. W dzieciństwie uprzykrzał życie siostrzeńcom ojca z zazdrości. Kaczorek dla swoich wrogów jest bezwzględny i gotowy na zemstę. Byłby w stanie odebrać życie wrogowi lub w obronie rodziny. Nie ma też oporów przed udawaniem kociaka, ucieczką z klanu, oraz wymykaniem się na Zgromadzenia.

CIEKAWOSTKI

--
UMIEJĘTNOŚCI
Poziom medyczny: V
Poziom wojownika: II
Słabe punkty: Wzrost utrudnia mu obchodzenie się z wyższymi od siebie pacjentami, ma
także problem z polowaniem i walką
Mocne strony: Tropienie, rozpoznawanie ziół i stosowanie ich u pacjentów, leczenie,
pływanie
RELACJE
RODZINA

Ojciec - Jesionowy Wicher(*)
Matka - Brzoskwiniowa Bryza(*)
Rodzeństwo - Malinowy Pląs, Jesiotrowa Łuska(*)
Partner - Brak
Potomstwo - Fuj, nigdy
 
INNE
Bliscy - Mglisty Sen(*), Niebiański Kwiat(*), Zimorodkowy Blask(*), Kwaśny Język(*)
Wrogowie - Borsuczy Warkot(*), Bursztynowy Pył(*), Aroniowa (Posrana) Gwiazda(*)
SZKOLENIE
Mentor: Borsuczy Krok(*), Mglisty Sen(*)
Uczniowie obecni: --
Uczniowie dawni: Muchomorzy Jad

HISTORIA
Urodzony w Klanie Nocy jako najstarsze kocię Jesionowego Wichru, zastępcy klanu i jego partnerki, Brzoskwiniowej Bryzy. Od kociaka wpadał w tarapaty, przeżywał różne przygody. To nie zmieniło się nawet po zostaniu uczniem. Na początku kierował się ścieżką wojownika, później jednak zrezygnował i pod opieką Mglistego Snu ukończył szkolenie, zostając medykiem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz