BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Dla owocniaków nadszedł trudny okres. Wszystko zaczęło się od śmierci wiekowej szamanki Świergot i jej partnerki, zastępczyni Gruszki. Za nią pociągnęły się śmierci liderki, rozpacz i tęsknota, które pociągnęła za sobą najmłodszą medyczkę, by skończyć na wybuchu epidemii zielonego kaszlu. Zmarło wiele kotów, jeszcze więcej wciąż walczy z chorobą, a pora nagich drzew tylko potęguje kryzys. Jeden z patroli miał niesamowite szczęście – natrafił na grupę wędrownych uzdrowicieli. Natychmiast wyraziła ona chęć pomocy. Derwisz, Jaskier i Jeżogłówka zostali tymczasowo przyjęci w progi Owocowego Lasu. Zamieszkują Upadłą Gwiazdę i dzielą się z tubylcami ziołami, pomocą, jak i również ciekawą wiedzą.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot u Samotników!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(dwa wolne miejsca!)

Miot w Klanie Klifu!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Owocowym Lesie!
(dwa wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 7 grudnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

18 lutego 2014

JADOWITE SERCE

Autor grafiki: Klairney
 
JADOWITE SERCE
Poprzednie imiona: Jad > Jadowita Łapa
Płeć: Kocur
Klan: Wilka (wcześniej samotnik) 
Ranga: Wojownik
Poziom medyczny: -
Poziom wojownika: V
Charakter: Wdał się w biologiczną matkę, co tu mówić. Jeszcze wylezie z niego Płomień, tylko poczekajcie. Gbur, do tego wredny i sarkastyczny. Nie zważa na emocje pozostałych, nie myśli w sposób "a co jeśli kogoś urażę?". Po prostu gada to, co z jego pyska akurat wyleci. Nie uważa się za najlepszego na świecie, ale wierzy we własne umiejętności. On chce być dużym i silnym wojownikiem, żeby móc wyzywać na pojedynki pozostałych oraz siać zamęt. Nie można jednak powiedzieć o nim, że jest zakłamany. Jad to godny zaufania osobnik, który zresztą potrafi nawet normalnie porozmawiać. Wystarczy... Przeczekać jego napady agresji, a najlepiej to mu odpyskowac, żeby pokazać, iż nie jest się kolejnym słabym, niegodnym uwagi kotem. Jak to jego imię wskazuje, pluje jadem na wszystkie strony. Wyzwiska, docinki, przekleństwa, odkąd tylko się ich nauczył. Wszyscy są dla niego słabymi jednostkami.
Matkę uwielbia, przed ojcem się mądrzy, jakby miał z czterdzieści księżyców. Dymne Niebo nie jest jego przykładem, ponieważ to kocur kruchy i delikatny, jednak Jad go szanuje. W końcu to tata, co nie. Mamusia to inna bajka. Kotka jest silnym charakterem, potrafi postawić na swoim, jednak jednocześnie jest taka kochana i zawsze poliże go między uszami, a on cicho zamruczy, żeby nikt poza nią tego nie usłyszał. W końcu silni wojownicy nie mruczą, kiedy mama daje im buziaki!

Wygląd: 
  • Ogólny opis - Urocze pędzelki na uszach, puszyste futerko z białą końcówką na ogonie i pod oczami, błyszczące, jasne oczy… to tyle z bycia słodkim kociakiem. Jad jest szczupły o długich łapach, już widać, że będzie wysoki po Płomień. Ogon długi, pazurki ostre, ząbki śliczne białe. Nosek różowy, oczy złote jak zachód słońca. 
  • Kolor sierści - Rudy dziko pręgowany z akcentami z bielą 
  • Długość sierści - Długa 
  • Kolor oczu - Żółte 
Rodzina: 
  • Ojciec - [biologiczny] Pazur; [przybrany] Dymne Niebo - kocur jest delikatny i strachliwy. Jad dziwi się, że zdołał ich spłodzić. 
  • Matka - [biologiczna] Płonąca Waśń (*); [przybrana] Rozkwitający Pąk - matka z przytupem, dba o nich superowo. 
  • Rodzeństwo - Liściasty Krzew - siostra, ale uważa się za jego brata. Chce by mówić do niego w formie męskiej, Motyli Trzepot - siostra, mały wrzód na dupie, ale w sumie jest urocza. 
  • Partner - //
  • Potomstwo - Mimo bycia jedynym płodnym z miotu, nie ma na razie ochoty. 
Mentor: Wydrzy Las
Uczniowie: 
Historia: Jad począł się z gwałtu na Płonącej Waśni, siostrze jego przybranego ojca. Nigdy się o tym nie dowie, ponieważ kotka zabroniła bratu o tym mówić. Generalnie, gdyby nie Dymne Niebo, Jad nigdy nie otworzyłby oczu, bo Płomień by zabiła wszystkie swoje kocięta. Dym uratował ich, przekonując ich biologiczną matkę do oddania do klanu. Obiecał z kolei trzymać pysk na kłódkę i nigdy nikomu nic nie mówić. Jad żyje więc w błogiej nieświadomości, uważając Dym i Rozkwit za ich biologicznych rodziców, a klan za swoje miejsce urodzenia. 

Upomnienia: Postać NPC
Opiekun: Barwinek (Barwinek👑#1138 na Discordzie)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz