BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

18 lutego 2014

CHABROWY SZEPT

Autor grafiki: Pianka#3071 (discord)


CHABROWY SZEPT
Poprzednie imiona: Chaberek > Chabrowa Łapa
Płeć: kocur 
Klan: Wilka
Ranga: wojownik
Poziom medyczny: - (chociaż ziółka nie wydają się nudą, jak niektórzy mówią)
Poziom wojownika: V
Charakter: Można zdecydowanie powiedzieć, że ten wojownik jest cichy, i to dosłownie. Mówi całkiem dużo, lecz prawie zawsze szeptem lub półgłosem. O ile się z nim zaprzyjaźnisz, bo Chaberek na samym początku relacji boi się, że zostanie uznany za dziwaka. Oaza spokoju, która nie zjeży jednego włoska na futrze, nawet jeśli stado zdziczałych lisów przebiegnie mu przed nosem. Wydaje się że żyje w jakimś innym świecie - gada do siebie, udaje że walczy z wymyślonym przeciwnikiem i takie podobne rzeczy. Uwielbia wymyślać historie, zwłaszcza takie w których przejawia się wątek miłosny; dziwnie jak na swój wiek interesuje się romantycznymi sprawami i często je idealizuje. Jest dla wszystkich miły; coś tak okropnego jak wyzwiska uważa za grzech ciężki. Gdy ktoś na niego krzyczy odpowiada płaczem i ucieka gdzieś daleko. Uwielbia miejsca, w których jest tylko on, roślinki i śpiew ptaków, tylko tyle jest mu potrzebne do szczęścia. Kiedy z kimś rozmawia wydaje się być zwykłym, łagodnie usposobionym uczniem. Woli towarzystwo starszych od siebie kotów, bo inni uczniowie wydają mu się być zbyt głośni i ruchliwi. On woli rozmawiać z kimś, kto nie ma ADHD. Boi się powiedzieć to co naprawdę myśli i przez to często kłamie. Woli się nie wyróżniać z tłumu i przytakiwać wszystkim, dla swojego dobra. 

Wygląd:
  • Ogólny opis - Chaberek ma trochę mało wspólnego z tym kwiatkiem, po którym nosi imię, jeśli chodzi o kolor futra, jest ono bowiem kremowe. Widnieją na nich dość średnio widoczne dzikie pręgi. Na tylnych łapach ma niskie skarpetki, na przednich natomiast są długie, wygląda jakby nosił na nich długie rękawiczki. Oczy ma zielone, jeden do jednego takie jak mama. Jego łapy są również takie jak u rodziców, długie, a ciałko chude. Je kiedy musi, nie ma apetytu. Boi się panicznie że kiedykolwiek mógłby być gruby. Futerko natomiast ma półdługie, zwykle czyste.
  • Kolor sierści - kremowa pręgowana dziko z białym
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - zielone
Rodzina: 
  • Ojciec - Puszczykowy Krzyk (*) - nigdy go nie poznał, lecz się tym nie interesuje. Ojca nie ma, proste, nie ma co rozpaczać skoro i tak go nie poznał. Kto wie, może był okropnym tyranem a wszyscy go kłamią na jego temat? Mimo to zawsze się zastanawia jaką jego rodzice mieli relację i robi z tego przeróżne historie.
  • Matka - Różana Słodycz - jest całkiem podobna do niego z charakteru, kocha ją, jak każdy inny kociak swoją mamę.
  • Rodzeństwo - Sosnowa Igła
  • Partner - jest beznadziejnie zakochany w Małej Róży, skoczyłby za nią w ogień, a jak na razie dołączył do jej paczki walczących o prawa kotek i nienawidzących kocurów.
  • Potomstwo - Nigdy. Są zbyt głośne. 
Mentor: Padający Deszcz
Uczeń: 
Upomnienia: Postać NPC
Opiekun: - (autor: Pianka)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz