BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

30 stycznia 2014

BLADE LICO

 

Autor grafiki: Tsumeri_
OGÓLNE
BLADE LICO
*Poprzednie imiona: Blady > Blada Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: Tsumeri_)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA

Opis ogólny - Już od małego charakteryzuje się dostojnym, cichym krokiem oraz... pulchnością. To jedna wielka nadziewana kluska, która częściej się toczy niż rzeczywiście chodzi, w dodatku ma zadatki na wyrośnięcie na po prostu większą kluchę. Kolejną charakterystyczną rzeczą są długie białe wąsy oraz wąskie, złote oczy. 
Cechy szczególne - Pędzelki na uszach.
Kolor sierści - Biała (Kremowy z bielą srebrny pręgowany klasycznie)
Długość sierści - Długa
Kolor oczu - Żółte
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Stara się być poważny i do większości spraw tak właśnie podchodzi. Nie przepada za żartami, ponieważ zwyczajnie ich nie rozumie i potem trzeba mu je tłumaczyć, co skutkuje jeszcze większym zmieszaniem. Jest raczej taktowny i myśli racjonalnie, chociaż przez to może odstawać od reszty kociąt, zwyczajnie nie mogąc znaleźć wspólnego języka, chociaż bardzo się stara. O dziwo, zdaje się być również przekonujący. Mówi prosto i do rzeczy, w dodatku najszczerszą prawdę, jakkolwiek by ona nie była przykra. Dlatego gdy zdarzy się, że "przypadkiem" skłamie, ciężko będzie się w tym połapać. Zazwyczaj cichy, automatycznie przejmuje rolę lidera gdy potrzebuje tego sytuacja i całkiem zgrabnie mu to nawet idzie, jakby wydawanie poleceń uwzględniając kto się do czego nadaje, było czymś tak prostym jak wpisanie 2+2 na kalkulatorze. Kocurek jest beznadziejny w udawaniu i bawienie się w odgrywanie ról. Wszystko wtedy wychodzi mu sztywno i nienaturalnie, jak gdyby czytał coś emocjonującego na typowym szkolnym przedstawieniu, a po kilku uderzeniach serca przypomina sobie jeszcze  o jakimś machnięciu ręką, które miało być gdzieś w środku. Nie rozumie za bardzo swoich emocji, więc gdy ktoś go o nie pyta, zazwyczaj przybiera dość kamienną i zamyśloną minę, po czym robi jakiś kształt łapami, jakby miało to pomóc. Ewentualnie jakieś konkretne, całkiem losowe słowo, które zmusza odbiorcę do rozmyślania, do czego to dopasować. Dla przykładu, spytasz go o samopoczucie, a ten nie wiedząc co odpowiedzieć, wzruszy ramionami i ewentualnie doda słowo typu: Sosna. 

MORALNOŚĆ

Kształtowana w foremce na Mroczne Kotki. 

CIEKAWOSTKI



UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: V
Słabe strony: Niezbyt da się z nim porozumieć, przez większość pór roku łatwo go zauważyć przez białe futro, podobnie w nocy, szybkość
Mocne strony: Kiedy chce, potrafi cicho chodzić, wręcz "znikać". Silny i wytrzymały. Rozdaje dobre rady. 

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Geralt
Matka - Zapomniany Pocałunek [*]
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

SZKOLENIE

Uczniowie obecni - Zalotna Łapa
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodził się w miocie Geralta i Zapomnianego Pocałunku za czasów panowania Błękitnej Gwiazdy. 

TOPIELCOWY LAMENT

Autor grafiki: amare4785 [discord]
OGÓLNE
TOPIELCOWY LAMENT
*Poprzednie imiona: Topielec > Topielcowa Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: well.done.enlighteen.me 
Autor: Tsumeri_
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Topielcowa Lapa (czy też Utopiec), jest średniego wzrostu chuchrem. Uczeń nie jest jakiś bardzo wysoki, niemniej jego półdługie futro zdaje się tylko potęgować efekt chudości. Jest potargane i jakby matowe, oraz nigdy nie wiesz czy ta różnica w długości to wynik genu, zaniedbania czy wygryzienia. Kocurek posiada wielkie uszy oraz niezwykle krótki ogonek, przypominając przez to zająca. Biel w małym stopniu osiadła się na palcach u tylnych łap, pomiędzy tylnymi łapami i na brzuchu, oraz na czole. Złote oczy patrzą na wszystko chłodno, jakby nigdy nie były zadowolone, a sama młoda dusza miała już teraz dość egzystencji. 
Cechy szczególne - Pędzelki na uszach i krótki ogon
Kolor sierści - Czarny dymny z bielą z pręgowaniem klasycznym przebijającym
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Żółte
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Kocur jest raczej cichy i marudny. Nic mu nie pasuje, w dodatku ma trochę vibe ,,nikt mnie nie rozumie, ew, miłość" i tak dalej. W dodatku zdaje się być niewyspany 24/7. Uwielbia spokój, swoją norę w której może w spokoju być ,,księciem mroku, ciemności i potępienia", oraz wszelakie zapuszczone i dziwne miejsca, w które zwykły kot by raczej nie wszedł. Dodatkowo, dzieciak już teraz ma dziwne poczucie, że musi wykreować się na jak najbardziej mrocznego, więc też często używa soku jagodowego, który miałby imitować krew. Pogodne i słoneczne dni działają na niego niczym sól na ranę. Nie oznacza to, że nasz samotnik przez cały czas tkwi w swoim wampirzym kokonie! Kocurek bowiem uwielbia towarzystwo bliskich mu kotów i chociaż tego stara się nie okazywać (bo w końcu jest panem istot ciemności), to zrobiłby dla nich wszystko i uwielbia się ich trzymać, są w pewnym sensie oparciem i często lubi siedzieć za ich plecami, łypiąc uważnie na wszelkich przechodniów. Nie jest jednak, jak by się mogło wydawać z opisu, przesadnie zafiksowany na punkcie całej ciemnej otoczki, a potrafi znaleźć między tym wszystkim równowagę. 

MORALNOŚĆ

Kształtowana powoli, niemniej już od najmłodszych lat wyparł on Klan Gwiazdy. W końcu to ci źli, nie? 

CIEKAWOSTKI

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: Masa mięśniowa, problemy z równowagą, szybko się irytuje. 
Mocne strony: Szybka analiza i łapy. Głównie posługuje się długimi, ostrymi pazurami. To ten typ, co najpierw przemyśli wszystko trzy razy, jednak z zewnątrz będzie wyglądał na nieprzewidywalnego. 

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Geralt
Partner - ///
Potomstwo - Biologiczna: Lament, Miód, Młódka [*], Przybrane: Skarabeusz, Ryś

INNE

SZKOLENIE

Uczniowie obecni - Polna Łapa
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodził się w miocie Geralta i Zapomnianego Pocałunku za czasów panowania Błękitnej Gwiazdy. 

ZABIELONE SPOJRZENIE

Autor grafiki: prega
OGÓLNE
ZABIELONE SPOJRZENIE
*Poprzednie imiona: Biała > Biała Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Niezdecydowana (ale raczej hetero)
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: POSTAĆ NPC (autor: english_mist)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Biała Łapa to ładna kotka. Ma śnieżnobiałe, półdługie futro. Długi ogon i pędzelki na uszach dodają wyjątkowego szyku. Ma duże, błękitne oczy, lecz urodziła się ślepa na prawe oko, które ma trochę "zamglone".
Cechy szczególne - pędzelki na uszach, ślepota na prawe oko
Kolor sierści - białe (czekoladowe pręgowane cętkowanie z bielą)
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - niebieskie
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Biała Łapa jest przyjacielską kotką. Szybko znajduje przyjaciół nawet wśród najbardziej wrednych kotów. Taktowna i elegancka, jest prawdziwą damą. Biała Łapa co najważniejsze jest lojalna wobec klanu. Nigdy nie zrobiłaby czegoś, co by mu zaszkodziło. Nienawidzi nielojalnych i tchórzliwych kotów, uważa, że są niegodne życia w Klanie Wilka. Uwielbia rozmawiać i robi to śmiało z każdym współklanowiczem. Taktowna, wie kiedy się wycofać z kadru. Uwielbia docinać innym, przez co kociaki trochę się jej boją. Ma rasistowskie poglądy. Odważna, nie boi się niczego. Leniwa, nie lubi robić tego, na co nie ma ochoty. Wykazuje wyjątkowa trzeźwość umysłu, nawet kiedy walczy z innym kotem. Przez niektórych kotów z innych klanów uważana za bezczelną, ale to wszystko to wina tylko jej odzywek.

MORALNOŚĆ

Jest za młoda by decydować, ale uwielbia słuchać Bieliczego Pióra.

CIEKAWOSTKI

- Uwielbia wspinać się, ma do tego prawdziwy talent
- Jej marzeniem jest zaprzyjaźnienie się z Błękitną Gwiazdą

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: trudność ze skupieniem uwagi, lenistwo, ślepota na prawe oko
Mocne strony: wspinaczka, zwinność, zamiłowanie do walki

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Geralt (nigdy nie poznała ojca, ale nie obchodzi jej to za bardzo)
Matka - Zapomniany Pocałunek (Kocha matkę nad życie)
Rodzeństwo - bracia Topielcowa Lament i Blade Lico
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

SZKOLENIE

Mentor - Makowy Nów
Uczniowie obecni - Prążkowana Łapa
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Kocięta to przyszłość klanu, dlatego Błękitna Gwiazda nakazał Zapomnianemu Pocałunkowi znaleźć odpowiedniego kandydata, z którym mogłaby doczekać się potomstwa mającego być swego rodzaju zapłatą szylkretki za przyjęcie jej do klanu parę księżyców temu. Jako, że większość kocurów w klanie miała już potomstwo, bądź miała partnerkę, i wypadało również rozrzedzić krew, Zapomniany Pocałunek wyruszyła razem z Olszową Korą i Kukułczym Gniazdem poza tereny Klanu Wilka na północy-wschód w poszukiwaniu odpowiedniego kandydata, mogącego zostać ojcem przyszłych Wilczaków. Musiał być to przede wszystkim silny kot, bo klan, a tym bardziej kult nie mógł pozwolić na kolejne słabe jednostki. Kocice rozdzieliły się na skraju lasu, mimo to wyznawczynie Mrocznej Puszczy kręciły się w okolicy, chcąc mieć pewność, że Zapomniany Pocałunek spełni swoją powinność. I spełniła. Trafiła na białego kocura o imieniu Geralt, który w okolicy miał jakieś zlecenie do wykonania. Spędzili trochę czasu w swoim towarzystwie i nim się rozstali, kocur ogłosił, że odnajdzie kotkę chociażby na drugim końcu świata jak już upora się z zadaniem. Kocica nie wierząc mu, wróciła z pozostałą dwójką z powrotem do klanu, a już kwadrę później po klanie rozeszła się wieść o ciąży kocicy.

29 stycznia 2014

LEŚNY POŻAR

Autor grafiki: Wierzba#9005 (discord)
OGÓLNE
LEŚNY POŻAR
*Poprzednie imiona: Pożar > Leśna Łapa > Pszczółka > Leśna Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Wojownik

- - - -

Autor: barnathebarnuch@gmail.com (Wierzba#9005)
Upomnienia: 0/3
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Wielkością przypominający raczej piszczkę, aniżeli kota, Pożar niezwykle chlubi się swoim wyglądem. Pierwszym co przychodzi na myśl, patrząc na barwę jego sierści są płomienie. Ciepłe pomarańczowe barwy, oplecione przez ciemniejsze, przypominające ogniste języki pręgi, domknięte rozjaśniającym się rudym na brzuchu, piersi i pyszczku. Ostre rysy pyska i przeszywające, dumne spojrzenie pomarańczowych ślepi - obraz ten ociepla jednak uroczy, ciepło-różany nosek. Ten sam kolor możemy znaleźć na poduszeczkach jego łap i okolicach brzucha, gdzie futro nie zdążyło się jeszcze zagęścić.
Cechy szczególne - brak
Kolor sierści - ruda pręgowana klasycznie
Długość sierści - długa
Kolor oczu - pomarańczowe

CHARAKTER

Powiedzenie, że Szczypiorkowa Łogdyga wydała na świat rozarbiakę byłoby jak nazwać niedźwiedzia myszą. Pożar jest połączeniem zdecydowanie najlepszych cech swoich rodziców. Przekonanie o własnej wyższości, duma i olbrzymie ego Rozżarzonego Płomienia oraz uszczypliwość, ciętość i sarkastyczność Szczypiorkowej Łodygi to tylko pierwsza warstwa tego, co kryje się pod rudą szatą. Kocurek już od pierwszych dni świadomości postrzega siebie jako wyższą istotę. Perfekcyjne stworzenie, o nieskazitelnie rudym futrze i pięknych płomiennych ślepiach. Dba o swoje atuty, a każde, nawet przypadkowe, pobrudzenie jego sierści uznaje za obrazę majestatu. Pożar to pijawka, która przy dobrych wiatrach wypije z ciebie wszystko, co masz do zaoferowania. Swoje ofiary jednak dopiera niezwykle pieszczotliwie. W końcu nie każdy może zasłużyć na zaszczyt w postaci jego obecności. A w szczególności nie-rudzi. Nienawiść do koloru futra innego niż o barwie płomienia, kocur wyssał z mlekiem matki. Spijał z jej ust każdą obelgę, każde, nawet najmniejsze przekleństwo na plebs z jej strony. Rozpuszczony, zepsuty do najmniejszego włoska na ciele, nie szczędzi sobie wrednych komentarzy czy zaczepek. Kto zabroni pierworodnemu synowi Szczypiorkowej Lodygi zrobić cokolwiek? Co ciekawe, w gronie kotów, na których uwadze mu rzeczywiście poniekąd zależy, malec to najprawdziwszy aniołek. Grzeczny, idealnie ułożony i elokwentny młodzieniec. Dobrze bowiem wie, że jeśli znakomicie wypadnie, to może oczekiwać nie małej nagordy prędzej czy później.

MORALNOŚĆ

Zepsute ideały to i zepsuta moralność. Jak sam rozpowiada, gdyby miał okazję, z radością by pozbawił wszystkich nierudych życia. Oczywiście, być może są to tylko kocięce przechwałki czy wyolbrzymienia, jednak kto wie co z tego szkraba wyrośnie.

CIEKAWOSTKI

Jedynym kolorem futra akceptowalnym przez niego jest rudy. Tylko i wyłącznie ten prawdziwy, czysty rudy. Nie przepada nawet za szylkretami czy kremowymi, jednak znosi ich towarzystwo w “wyższych sferach”.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: -;
Poziom wojownika: III
Słabe strony: Nie należy do najszybszych kotów. Ma delikatną skórę, podatną na zadrapania i bliźnienie.
Mocne strony: Zdecydowanie siła. Maluch ma sporo pary w swoich łapkach, a w połączeniu z wytrzymałością, kocurek może się długo spierać fizycznie.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Rozżarzony Płomień - nie ma pojęcia, że kocur jest jego ojcem. Szczypiorkowa Łodyga jednak ciągle powtarza, że ich tatą jest wspaniały wojownik, więc malec bardzo liczy na spotkanie z nim i nie może się doczekać, aż go pozna.
Matka - Szczypiorkowa Łodyga - zwykle jadowita kotka jest zadziwiająco dobra w roli matki. Kocica w razie potrzeby broniłaby swojego potomstwa jak lwica, dlatego Pożar wie, że może na niej polegać. Kotka bardzo go rozpieszcza, dzięki czemu jest jedną z niewielu szylkretek które Pożar toleruje w swoim otoczeniu.
Rodzeństwo - Płomień i Wyrwa - dwie siostry. Dla obu wredny i uszczypliwy, wcale nie z miłości, Popiół [*] - brat którego nigdy nie poznał, nie wie, że się z nimi urodził
Partner - Jeleni Puch
Potomstwo - Piasek, Lew, Iskierka

INNE

Bliscy - brak
Wrogowie - brak
SZKOLENIE

Uczniowie obecni - brak
Uczniowie dawni - brak
HISTORIA

Urodzony przez Szczypiorkową Łodygę w Klanie Burzy.

Gronostajowa Bryza



autor grafiki: vezuvio

OGÓLNE
GRONOSTAJOWA BRYZA
*Poprzednie imiona: Gronostajka > Gronostajowa Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Heteroseksualna
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Starsza

- - - -

Autor i właściciel: diament123
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA

Ogólny opis - Gronostaj jest średniej budowy oraz nieco niższa od przeciętnego kota. Ma proporcjonalnie do reszty ciała długi tułów i dosyć krótki ogon. Jej nogi są normalnej długości zakończone słabymi łapami. Reszta jej ciała również jest dosyć delikatna ze względu na wiek kotki. Gronostaj ma trójkątną głowę, gwałtownie zwężającą się na dole. Na szczycie łba znajdują się spiczaste uszy. Pysk natomiast zdobią ciemnozielone, matowe oczy i ciemnoróżowy nos. Jej półdługie futro jest sztywne, twarde, z tendencją do odstawania na boki. Z tego powodu Gronostajowa Bryza może nie wyglądać zbyt schludnie, jednak od czasu, kiedy została starszą, bardziej się zajęła pielęgnacją sierści, dzięki czemu nie odróżnia się aż tak od innych kotów. Włosy najdłuższe są na policzkach, piersi oraz wewnętrznej stronie łap i ogona. Futro jest w barwie czekoladowej, z wieloma rudymi łatami, których ostatecznie jest więcej niż bazowego koloru. Przez grzbiet przechodzi ciemniejsza pręga z odstającymi na boki mniejszymi paskami. Oprócz tego Gronostaj ma także prążki na łapach, ogonie, pysku i uszach. Kotka ma ciekawe rozmieszczenie łat, na przykład jedno ucho jest całe czekoladowe, a drugie całe rude. Białe plamy pokrywają jej brzuch, pierś, pysk oraz wewnętrzną stronę łap i ogona. Starsza cechuje się jednym mniejszym pazurem na lewej przedniej łapie i blizną na boku.
Cechy specjalne - Spiczaste uszy, blizna na boku, jeden pazur mniejszy, krótki ogon, twarda, sztywna sierść z tendencją do odstawania, jedno ucho całe rude, a drugie czekoladowe.
Kolor sierści - Czekoladowa pręgowana tygrysio tortie z białym
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Zielone (Ciemnozielone)
Stałe skutki chorób - ///


CHARAKTER

Gronostajowa Bryza, chociaż jako kocię była wybuchowa i energiczna, oraz o buntowniczej naturze, księżyc po księżycu zaczęła się zmieniać, aż teraz na starość zrobiła się nie do poznania dla osób, które widziały jedynie jej charakter za młodu. Obecnie jest raczej spokojna, mimo tego lubi, kiedy się coś dzieje, przyjmuje jednak wtedy pozycję obserwatora lub delikatnie się angażuje. W stosunku do bliskich jest miła, ufa im i jest w każdej chwili gotowa ich poprzeć. Nie przepada za to za obcymi, którzy nie pochodzą z Klanu Burzy. W stosunku do nich jest oschła i sarkastyczna, widać też jej nieufną postawę. Z osobami jej neutralnymi raczej nie rozmawia za dużo, jeśli nie ma konkretnego powodu do tego, no bo po co. Kotka potrafi się zachowywać marudnie, jednak nie krzyczy na uczniów, którzy zapomnieli zmienić posłanie, zamiast tego wielokrotnie wytyka im błąd oburzonym tonem głosu, aby na przyszłość się nie pomylili. Chciałaby, aby wszystko szło po jej myśli, ciągle mieć świeżo wysprzątane legowisko, kępkę mchu z czystą wodą obok i porcję jedzenia, a w futrze żadnych kleszczy. Ze względu na to, chętnie sama by się przysłużyła w jakiś sposób klanowi, chodziła na polowania i patrole, jednak niechętnie musiała sama przed sobą przyznać, że żadnego pożytku z niej nie będzie i raczej w tym wieku tylko przeszkadzać by mogła. Często za to przychodzi do legowiska medyków lub żłobka i tam się stara jakoś udzielać. 

MORALNOŚĆ

Zabiłaby kota z wielkim trudem, ale na pewno nie bez powodu. Zaatakować tak po prostu też by nie mogła, jednak gdyby jakaś osoba skrzywdziła w jakikolwiek sposób jej klan, rodzinę, bliskich lub niewinnego kota, nie miałaby najmniejszych oporów, nawet do zadania poważniejszych obrażeń. W bitwie zwykle stara się nie okaleczać nikogo trwale, jednak czasami wyjdzie jak wyjdzie. Nie wierzy w Klan Gwiazdy ani Mroczną Puszczę, jednak udaje, że tak jak większość klanu czci gwiazdki i nienawidzi miejsca, gdzie brak gwiazd. Stosuje się za to do kodeksu wojownika, ponieważ uważa go za całkiem sensownego.

CIEKAWOSTKI

– Nie wierzy w Klan Gwiazdy
– Ma wysoki głos
– Jej krew jest w połowie krwią samotnika
– Lubi kociaki
– Jej ulubioną zdobyczą jest ryjówka


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny:
Poziom wojownika: - Wiedza na poziomie V, jednak możliwości fizyczne ze względu na wiek IV
Słabe strony: Brzydzi ją krew, źle znosi ból, ma słabą wytrzymałość pod tym względem.
Mocne strony:  Tropienie, skradanie się, uniki w walce

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Heniek [*]- nie zna go, nie wie, że jest jej ojcem, przybrany: Indyczy Jazgot [*]- kochała go, chociaż się czasami kłócili.
Matka - Fretkowa Bieg [*]- tęskni
Rodzeństwo - Płomykówkowa Łapa [*] -tęskni; Tropiący Szlak - również tęskni; Lisi Ogon - lubi
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Owcza Pierś, Ostowy Pęd i Koniczynowa Łąka. - Przyjaciele.
Kurza Pogoń - najlepsza przyjaciółka.
Nornica - kociak, którego Gronostaj polubiła.

SZKOLENIE

Mentor - Mżyste Futro - (mógł być)
Uczniowie obecni - /// 
Uczniowie dawni - Ziębi Trel, Mała Koszatniczka
HISTORIA

Fretkowy Bieg zakochała się w samotniku o imieniu Heniek. Chciała, aby został z nią i próbowała go zatrzymać sposobem "na dzieciaka". Jednak ten się nie przejął i wyruszył w nieznane. Żeby nic się nie wydało, Fretkowy Bieg stworzyła związek z Indyczym Jazgotem i w ten sposób powstała Gronostaj i jej rodzeństwo. Kotka została potem wojowniczką, uczestniczyła w bitwie wszystkich klanów, którą Klan Burzy przegrał, następnie jednak wyzwolił się spod wilczaków i odzyskał wolność. Następnie Gronostajowa Bryza dołączyła do Cienistego Kręgu i została jednym z jego członków. Nie chcąc być bezużyteczną, nawet w podeszłym wieku starała się wykonywać wszystkie obowiązki wojownika i nie chciała ich porzucić. Dopiero Kurza Pogoń musiała jej uświadomić, iż jest to dosyć niebezpieczne i po jakimś czasie Gronostaj dołączyła do starszych, przekazując swoje miejsce w kręgu innemu, wybranemu kotu.

Popiół


OGÓLNE
POPIÓŁ
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Hetero
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Kocię

- - - -

Autor: Wierzba
Upomnienia: Postać NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Spore, kluskowate ciałko o czarnym jak noc kolorze futra, z delikatnymi przejaśnieniami na pyszczku, brzuchu i pod ogonem.
Cechy szczególne - brak
Kolor sierści - czarna jednolita
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - pomarańczowa

CHARAKTER

Popiół to kociak o silnym, walecznym sercu. W jego niezdarnych ruchach widać wyrwę i chęć do działania. Głośny, bojowo nastawiony do świata maluch aż opływa odwagą. Dzieciak mimo niewielu nauczonych słów, już próbuje się komunikować z innymi, pokazując swoją siłę. Aż niewiarygodne, że tak pokojowy, dobroduszny kociak wyszedł z dwójki rudych diabłów. Honorowy pacyfista, który mimo wszystko ma narcystyczne zapędy, próbując zawsze pokazać się z najlepszej strony. Wiąże się to z kompleksami i oczekiwaniami, jakie narzuca na niego towarzystwo. Jako jedyny nierduy z miotu, kocur na pewno nie będzie miał łatwo w życiu, jednak jakoś sobie poradzi. Jakoś to będzie, prawda?

MORALNOŚĆ

Pacyfista, niezdolny do skrzywdzenia drugiego kota nawet w najgorszych swoich momentach.

CIEKAWOSTKI

Szczypior nazwała go popiół, nawiązując do jego czarnego futra. Oprócz tego, było to jedyne imię które uważała za obraźliwe, które jednak innym karmicielkom mogło wydać się normalne.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: -;
Poziom wojownika: -;
Słabe strony: powolny
Mocne strony: pewny siebie

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Rozżarzony Płomień
Matka - Szczypiorkowa Łodyga
Rodzeństwo - Pożar, Płomień, Wyrwa
Partner - brak
Potomstwo - brak

INNE

Bliscy - brak
Wrogowie - brak
SZKOLENIE

Mentor - brak
Uczniowie obecni - brak
Uczniowie dawni - brak
HISTORIA

Urodził się w miocie Szczypiorkowej Łodygi.Widać było w maluchu chęć walki i życia, jednak rodzice widząc jego kolor futra szybko zadecydowali o jego losie.

Tropiący Szlak


Autor grafiki: piankacz 

OGÓLNE
TROPIĄCY SZLAK
*Poprzednie imiona: Trop, Tropiąca Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Heteroseksualny
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: postać NPC
Autor: piankacz
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Trop z czasem zaczął przywiązywać nieco większą wagę do swojego wyglądu. Stara się wyglądać w miarę schludnie, na tyle, na ile pozwala mu na to czas. Ma ciemną, burą sierść, pokrytą wijącymi się czarnymi pręgami. Ma żółte oczy i biały podbródek. Jego rozpoznawalną cechą jest całkiem niski wzrost, co zmieniłby gdyby tylko mógł. Starał się to nadrobić masą, ale nadal, mimo wszystkiego jego sylwetka jest raczej przeciętna. Dodatkowo jest nadal niski, za czym bardzo nie przepada.
Cechy szczególne - niski wzrost
Kolor sierści - czarny pręgowany klasycznie z białym
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - żółte

CHARAKTER

Z kocura wyrosło coś nieco mniej niewinnego niż jego kocięca wersja. Można pomyśleć, że właściwie nie zmienił się za bardzo, tylko dorósł – bo fakt, nadal kocha żarty i kawały, jest nienaturalnie pewny siebie, charyzmatyczny i wredny. Tylko teraz jest trochę mniej przyjemny w obyciu. Wiele jego przeszłych przyjaciół zdążyło już dawno zrozumieć, że Tropiący Szlak nie należy do dojrzałych kotów i mentalnie zatrzymał się gdzieś na poziomie ucznia. Nie rozumie empatii i rzadko kiedy obdarza nią inne koty. Trudno mu współczuć, a nadal nie ma problemu ze znęcaniem się nad innymi, intencjonalnie czy też nie. Zdarza mu się manipulować innymi, choć nie jest w tym najlepszy. Szukając znajomości coraz częściej celuje w młodsze koty, którym może służyć za przykład i autorytet. Ma całkiem luźny stosunek do kodeksów, lojalności. Jest z pewnością odważny, ale zawsze uważa, że "coś za coś" – za ratunek lub utrzymanie tajemnicy należy mu się nagroda. Być może nie jest najlepszym materiałem na przyjaciela, ale wojownik z niego niezły. Jest także całkiem bystry.

MORALNOŚĆ

Jakiekolwiek usprawiedliwienie sprawia, że Trop może wszystko. Od wsadzenia komuś mordki w gnój pod pretekstem żartu, aż do zamordowania ucznia obcego Klanu, bo bronił granicy. Wierzy w Klan Gwiazdy, jednak nie myśli o tym za wiele, po prostu są i niewiele ponad to.

CIEKAWOSTKI

- gdyby był człowiekiem, miałby w dzieciństwie ogromną fazę na oglądanie Dubiela.
- przyjaciele mówią na niego żartobliwie "Tropiciel".
- ma wiele marzeń, ale największym z nich jest zostanie przywódcą Klanu Burzy. Na drugim miejscu znajduje się posiadanie kilku uczniów.
- nie mówi tego nikomu, jednak boi się okropnie... Wody. Jest przerażony wizją pływania, a gdyby ktoś go wepchnął do kałuży dostałby zawału.
- jest seksistowski i homofobiczny, ale nie otwarcie.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: -;
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: impulsywność, paniczny strach przed wodą, nieprzyjemność w obyciu
Mocne strony: charyzma, walka, inteligencja

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Heniek - nie poznał, nie wie, nie powiedział mu nikt; przybrany: Indyczy Jazgot - zmarł, zanim się urodził. Nie wie, czy powinien tego żałować.
Matka - Fretkowa Łapa - matka
Rodzeństwo - Płomykówkowa Łapa [*], Lisi Ogon, Gronostajowa Bryza - rodzeństwo. I nic poza tym. Lubi z nimi porozmawiać czasami, ale stracili tą braterską więź.
Partner - brakuje mu osoby, która trzymałaby się jego boku. Czy w zdrowy czy niezdrowy sposób, to już do interpretacji.
Potomstwo - ma neutralny stosunek, jak będą to będą, jak nie to nie. Mimo wszystko jakby je posiadał prawdpodobnie nie poświęcałby im sporo uwagi.

INNE

Bliscy - brak. Rozmawia z wieloma kotami, ale trudno mu utrzymać głębszą relację.
Wrogowie - Piasek, ogółem cały ród Piaskowej Gwiazdy

SZKOLENIE

Uczniowie obecni - brak
Uczniowie dawni - Piasek
HISTORIA

Urodzony z romansu Fretkowego Biegu z Heńkiem. Fretka zakochana w samotniku postanowiła go uwieść i zmusić do dołączenia do Klanu Burzy, ale plan się nie udał. Bojąc się przyszłości związała się z Indyczym Jazgotem i również z nim skonsumowała związek. W taki sposób narodził się Trop i jego przyrodnie rodzeństwo. I co? Kocur od kocięcia ma już wiele za uszami kawałów i psot, które często wykraczały poza definicję dobrego smaku. Był świadkiem szerzącej się dyskryminacji nierudych kotów, przez co znienawidził Piaskową Gwiazdę i wszystko z nią związane. Dlatego, gdy po długich księżycach na ucznia dostał praprawnuka kocicy, nie zamierzał tego zmarnować i wyładował na Piaskowej Łapie całą swoją frustrację. Obecnie żyje spokojnie i bezkarnie.

Lisi Ogon


Autor grafiki: tsumeri_
OGÓLNE
LISI OGON
*Poprzednie imiona: Lisek > Lisia Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: niezdecydowana
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Wojownik

- - - -

Autor: cienistyblask@gmail.com || Właściciel: pasiastykotek11@gmail.com
Upomnienia: Postać NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Lis to ruda kotka o długiej, puszystej sierści. Jest umięśniona, wygląda na masywną, jednak pod spodem ma dość patykowate nogi. Futro jej ogona luźno zwisa w dół, tworząc swego rodzaju kitę, przypominającą te wiewiórki. Jej tułów jest nieco jaśniejszy niż pyszczek, łapki i ogon, który jest zakończony bielą. Córka Heńka posiada także długie skarpetki, kończące się przy jej stawach łokciowych, zarówno z przodu jak i z tyłu. Kotka odziedziczyła zielone oczy po matce (jednak te należące do niej są w kolorze bardziej pistacjowym, niż tym, jaki ma Fretka) długą sierść po ojcu. Lis posiada także małą, charakterystyczną plamkę pod brodą. Jej wąsy są długie i czarne.
Cechy szczególne - posiada biały ogon i wysokie skarpetki, charakterystyczną plamka pod brodą, czarne wąsy
Kolor sierści - ruda pręgowana klasycznie lynx point syjamski z białym
Długość sierści - długa
Kolor oczu - niebieskie

CHARAKTER

Lis to odważna i zadziorna kotka. Na wszystko musi sobie wyrobić własne zdanie, wszystkiego musi spróbować, wszystko zrobić sama. To perfekcjonistka, nawet najmniejsze potknięcie sprawia, iż jej chęci do zrobienia tego czegoś dobrze rosną trzykrotnie. Córka Fretki pragnie zostać najlepszą wojowniczką Klanu Burzy, zawalczyć w wielu bitwach, przegonić tysiące samotników z terenów jej ukochanego klanu, a może nawet stać się przywódczynią. Będzie ona na pewno lojalną wojowniczką. Uwielbia słuchać historii o wielkich burzakach. Pod powłoką dumnej kotki kryję się jednak osoba dość wrażliwa na docinki o jej lojalności czy też odwadze. Chce udowodnić, że jest świetna, już teraz zaraz. Jakby mogła, to chop siup już by pilnowała granicy. Rzucisz jej wyzwanie, żeby pobiła kota, który zdaje się niewierny klanowi? Ona szybko je przyjmie, i uprzykrzy tej osobie mocno życie. Jako córka dwóch rudych kotów, szczyci się swoim futrem, bo to kolejny argument za tym, że jest super. Ale mimo to nie jest rasistką i chętnie by się zaprzyjaźniła z innym kotem, nawet, gdyby ten był nie rudy. Kotka, podobnie jak prawdziwy lis, ma coś ze sprytu. Jest całkiem niezła w wymyślaniu sposobu na dorwanie wroga lub ofiary, potrafi czekać na takiego bez ruchu, gdyż w tym przypadku, kiedy chce osiągnąć swój cel, potrafi być bardzo cierpliwa i uparta. Och, i jeszcze jedno. Lis jest kotką, która będzie bronić przyjaciół i rodziny do ostatniej kropelki swej posoki. Koty, do których jest przywiązana, to jedyna rzecz, jaką przedkłada ponad Klan, choć raczej nie powie tego głośno.

MORALNOŚĆ

Kotka tak trochę wierzy trochę nie, trudno jest to stwierdzić. Sądzi, że byłaby w stanie zabić dla Klanu, ale nie jestem osobiście pewna, czy jest to prawdą.

CIEKAWOSTKI

Marzy o zawalczeniu ze swym imiennikiem, aby pokazać wszystkim, jaka silna jest.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: - (chce się nauczyć podstaw, by móc się sama wyleczyć bez pomocy medyków, i zgrywać niezniszczalną oraz niezwyciężoną)
Poziom wojownika: IV (będzie pracować i wkładać dużo serca w treningi, chcąc być jak najlepszą wojowniczką, gdy już zostanie mianowana. A nawet po mianowaniu na pełnoprawną członkinię Klanu Burzy, będzie trenować co jakiś czas, aby przypadkiem się nie rozleniwić i nie stracić formy.)
Słabe strony: wrażliwość na obelgi, wręcz pedantyczny perfekcjonizm
Mocne strony: kotka jest silna, i potrafi przez długi czas stać bez ruchu, co może przydać się w walce, skrytym ataku lub w ukryciu się przed niebezpieczeństwem, jest także dobra w znajdowaniu kryjówek, posiada mocne, ostre kły oraz długie pazury

RELACJE

RODZINA

Ojciec - przybrany: Indyczy Jazgot (wrzeszczy jak nie wiem, ale go lubi i czasem krzyczy razem z nim, tak o, dla towarzystwa), Heniek (nie wie, iż jest on jej prawdziwym ojcem, nigdy o nim nie słyszała)
Matka - Fretkowa Łapa(nawet ją lubi, fajnie się po niej wspinać i gryźć jej ogon)
Partner - brak
Potomstwo - brak

INNE

Bliscy - brak
Wrogowie - brak
SZKOLENIE

Uczniowie obecni - Tajemnicza Łapa
Uczniowie dawni - Kurza Pogoń,  Zwiędły Hiacynt
HISTORIA

Fretkowy Bieg już od dawna wzdychała do samotnika imieniem Heniek. Cały czas wypatrywała go na spacerach czy polowaniach z nadzieją, że któregoś dnia go znajdzie. I tak, podczas pewnego spaceru znalazła. Gdy tylko się spotkali, Fretka uknuła chytry plan - miała zamiar przekonać Heńka do dołączenia do Klanu Burzy. Jak? Zaproponowała mu miłą, niezobowiązującą noc w krzakach niedaleko, po czym na następnym spotkaniu wyciągnęła kartę "ciąża". Heniek jednak nie przejął się stanem kotki i bez słowa zostawił, na co Fretka załamała się. Miała zostać z kociakami bez ojca? Szybko postanowiła uwieść Indyka, który już wcześniej się za nią oglądał, jednak nie powiedziała mu o ciąży z samotnikiem. I tak oto na świat przyszła Lisek, córka samotnika Heńka, oraz zakochanej w nim po uszy wojowniczki Klanu Burzy, która uwiodła jeszcze jednego kocura, przez co Lis ma jeszcze przyrodnie rodzeństwo i nie wie o swoim prawdziwym pochodzeniu.

Wyrwana Dusza


OGÓLNE
Wyrwana Dusza
*Poprzednie imiona: Wyrwa
Płeć: Kotka
Orientacja: Hetero, demi
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Wojownik

- - - -

Autor: ariaducc@gmail.com
Upomnienia: 0/3
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Puszysta, miękka, błyszcząca kremowa sierść (półdługowłosa), głębokie pomarańczowe oczy. Piękny ogon, z sierścią dłuższą niż na ciele, zawsze zadbady i „ulizany”. Dłuższa sierść w okolicach łap. Lekko zaokrąglone, nieduże uszy, drobny pyszczek oraz wąsy z zawijasami na końcu. Małe, jednakże umięśnione, silne łapy.
Cechy szczególne - lekko zaokrąglone uszy, zawijasy na końcówkach wąsów
Kolor sierści - kremowa pręgowana tygrysio
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - pomarańczowe

CHARAKTER

Nieśmiała, zamknięta w sobie kotka, nieintegrująca się z innymi. (chyba że zachodzi taka potrzeba). Gdy znajduje się wokół niej więcej kotów, zwykle okropnie się jąka a nawet czasem panikuje. Bardzo wstydzi się swojego zachowania, ukrywa się w swoich marzeniach, wstawiając się w inne role, wyobrażając siebie samą jako idealną, dzielną i silną kotką. Gdy okaże jej się czułość i miłość, otwiera się i może rozmawiać godzinami, cały jej strach i wstyd nagle znika. (jednakże nigdy nie zainicjowałaby relacji ze swojej strony) Ufa tylko tym których naprawdę kocha lub bardzo lubi – boi się, że inni zawsze mogą zrobić krzywdę jej lub jej bliskim.

MORALNOŚĆ

Wierzy w klan gwiazdy, jednakże nie jest pewna co do jego mocy. Nie rozumie, dlaczego pozwala on umierać niewinnym kotom, dlaczego prowadzone są wojny. Unika walki, nie chcąc nikogo zabijać. Uważa, że śmierć jest zbyt straszną karą dla kota (chyba że kot ów zabił jej bliskie osoby lub jest tyranem). Nie zabiłaby niewinnego kota, nawet jeśli jest on wyjęty spod kodeksu. Pomimo swojej nieśmiałości za bliskimi skoczyłaby w ogień. Bardziej boi się obcych niż śmierci. W jej strachliwym sercu skrywa się ogień walki, uwalniany w czasem nieoczekiwanych dla niej samej i dla innych momemtach. W ostateczności mogłaby zabić, jeśli uratowałaby w ten sposób życie ukochanej osoby. (Nie zgadza się ze wszystkimi zasadami kodeksu wojownika. Uważa, że miłość powinna być dozwolona zawsze i wszędzie. Nie pragnie jednak kociąt.)

CIEKAWOSTKI

Fascynuje ją zycie samotnika, o wiele bardziej niż życie kota w klanie.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: -;
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: Nie potrafi integrować się z kotami, chyba że są jej bardzo bliskie
Mocne strony: walka, ukryty ogień w sercu, zdolność do obrony bliskiej osoby w każdej chwili (poświęcenie życia)

RELACJE

RODZINA

Rodzeństwo - Pożar, Płomień, Popiół
Partner - brak
Potomstwo - brak

INNE

Bliscy - brak
Wrogowie - wszyscy, co mogliby skrzywdzić jej ukochane osoby. Nie czuje nienawiści do innych klanów jako całości.
SZKOLENIE

Uczniowie obecni - brak
Uczniowie dawni - brak
HISTORIA

Urodzona w Klanie.

Płonąca Pożoga




OGÓLNE
PŁONĄCA POŻOGA
*Poprzednie imiona: Płomień
Płeć: kotka
Orientacja: niezdecydowana
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Wojownik

- - - -

Autor: amare0206@gmail.com
Upomnienia: 0/3
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Chociaż na razie jej małe kocięce łapki są króciutkie, już widać, że pnie się w górę w wysokości. Porasta ją piękne, półdługie, ognistorude pręgowane klasycznie futerko bez ani plamki nierudego. Jej pyszczek zdobią dwa pomarańczowe ślipia. Gdy na jej pysku widnieje promienny uśmiech, pojawiają się na nim dołeczki. Ciągnie za sobą dwie tylne łapy.
Cechy szczególne - Puchaty ogon
Kolor sierści - Ruda pręgowana klasycznie
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Pomarańczowe

CHARAKTER

   Gdybyście starali się opisać Płomień, pierwsze, co rzucało by się w oczy, to jej zaskakująca pewność siebie i wigor. Kotka bowiem nie boi się zadrzeć nosa i odpyskować, a kiedy przyjdzie co do czego, to będzie się bronić do ostatniego tchu. Nie pozwoli wrogowi odetchnąć chociażby na chwilę. Zaciekła osobniczka, która walczy do samego końca. Potrafi być wredna, natomiast wie, kiedy powinna ugryźć się w język i zazwyczaj obelgi kieruje tylko w stronę tych, których uważa za swoich wrogów. Otacza się kotami, które wiedzą, że przyniosą jej korzyści.
   Ma skłonności do manipulacji i prób przekabacenia kogoś na swoją stronę, do czego nie zawaha się użyć swojej broni, czyli zewnętrznej słodyczy i niewinności. Ta narcystyczna kotka wręcz uwielbia być w centrum zainteresowania czy zwracać na siebie uwagę kocurów (bo w końcu jest tak olśniewająca i piękna, że każdy powinien do niej wzdychać). Dodatkowo to ekstrawertyczka i znacznie lepiej czuje się w towarzystwie dużej ilości kotów. Jednak co najbardziej charakterystyczne w jej temperamencie, to fakt, że to zdeterminowana rasistka. Uważa, że nierude koty psują Klan Burzy, ale jednocześnie jakaś jej cząstka cieszy się, że takie koty istnieją, bo w końcu każdy szlachcic potrzebuje sługi. Właśnie - uważa, że nierude koty powinny służyć rudym, robić wszystko na zawołanie. To siła robocza, maszynki, które nie mają prawa mieć własnego zdania i powinny poddać się ich woli. Za to co jeszcze w kotce szczególne, to to, że segreguje rude koty na "warstwy". Największe poszanowanie u niej zdobywają "czystorude", jak lubi nazywać koty, które są albo w całości rude, albo w całości kremowe, bez ani plamki białego czy innego koloru. Jest także dumna z tego, że sama jest w całości ruda. Później są rude lub kremowe koty z małą ilością bieli czy szylkrety, które są w większości pokryte rudym. Za to rude czy szylkretowe vany, arlekiny, budzą w niej niemal takie obrzydzenie, jak nierude, chociaż oczywiście ma do nich odrobinę respektu, no bo jednak jakiś rudy na sobie mają. A jeśli chodzi o nierude... No cóż, takimi kotami jest skrajnie zdegustowana. Trzyma się od
nich zdala, bo uważa, że to obrzydliwe przebywać w towarzystwie plebsu. Oczywiście jeśli ma taką okazję i działa to na jej korzyść, chętnie się nad takowym nierudym poznęca (chociaż to nie zmienia faktu, że bardzo brzydzi ją dotykanie takich kotów, dlatego preferuje słowne znęcanie się). Ale czy ta kotka jest do cna pozbawiona uczuć, emocji i kręgosłupa moralnego? No nie do końca. Płomień potrafi być smutna, rozpłakać się, czy mieć gorsze chwile. Oczywiście nie pokazuje tego i jeśli ma płakać, to wyłącznie w samotności. Potrafiłaby się zakochać, i to szczerze zakochać, ale najpewniej tylko w czystym rudym kocie. Mogłaby poświęcić za niego wszystko. Za to gdyby się z kimś zaprzyjaźniła, mogłaby wspólnie żartować, dzielić się czułościami, podarowywać prezenty i karmić komplementami. Ale żeby uzyskać jej szczerą sympatię, trzeba się ciężko napracować. Dodatkowo, poglądy kotki o nierudych kotach różnią się trochę w przypadki kotów z innych klanów. Uważa ona, że inne klany zasługują na wstyd posiadania w swoim gronie nierudych kotów. Nie zmienia to faktu, że nienawidzi ich tak samo. Ma chore ambicje, by Klan Burzy składał się wyłącznie z czystych rudzielców, bo w końcu trzeba pokazać swoją wyższość. To, co jeszcze ją cechuje, to ogromna determinacja, energia i spryt. Można o niej powiedzieć, że jest inteligentna i zdecydowanie nie naiwna, jednak ma też tendencje choleryczne i zdarza jej się popełniać głupie błędy przez swój brak cierpliwości. A jeśli mówimy o cierpliwości... No właśnie, Płomień to bardzo zorganizowana kotka. Dla niej wszystko musi być na już, teraz. Nic nie może się opóźnić, nic nie może pójść niezgodnie z planem. Typowa perfekcjonalistka.

MORALNOŚĆ

Kotka nie skrzywdziłaby żadnego... Rudego kota. No chyba, że by sobie na to zasłużył, na przykład popierając nierudych. Uważa to za zdradę krwi i takiego zdrajcy nie zawahałaby się pozbyć. Także byłaby zdolna do morderstwa jakiegoś nierudego, albo jakiegokolwiek innego kota, ale raczej nie bez potrzeby - musiałaby zostać do tego sprowokowana, albo zrobić to w wyższych celach. Poza tym, gdyby tylko nawiązała z kimś bliską relację, mogłaby pokazać swoją delikatniejszą stronę. Wierzy w Klan Gwiazdy, a dokładniej w to, że Klan Gwiazdy zesłał rude koty jako swoich wysłanników, z czego jest też dumna. 
CIEKAWOSTKI


- W wyniku potyczki z Mroczną Gwiazdą na granicy, została trwale sparaliżowana. Nie może ruszać tylnymi łapami, zamiast tego ciągnie je za sobą.
- Ze względu na swoją niepełnosprawność, wykonuje czynności, które są potrzebne, a nie wymagają pełnej sprawności: pomaga medykom, królowym czy starszym, obejmuje rolę mediatora dla uczniów, będąc kimś w rodzaju asystentki.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ;
Poziom wojownika: V (możliwości fizyczne - 0)
Słabe strony: Czasami bywa impulsywna, niecierpliwość
Mocne strony: Pewność siebie, zwinność, umiejętność ukrywania uczuć

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Rozżarzona Łapa (Nie zna go, ale mama go chwali, więc ma nadzieję, że okaże się fajny i przede wszystkim - że będzie rudy!)
Matka - Szczypiorkowa Łapa (Mimo, że nie jest czystym rudzielcem, to szanuje ją, bo to w końcu matka. No i ma na sobie rudy)
Rodzeństwo - Leśny Pożar, Wyrwana Łapa (fuj rodzeństwo, ich obecność traktuje jako stałą rywalizację, nie czuje do nich specjalnej miłości, postrzega ich bardziej jako konkurentów w kolejce do zdobycia uwagi rodzicielki), Popiół [*]
Partner - Brak
Potomstwo - Brak

INNE

Bliscy - Na razie jest młoda i nikogo nie miała szansy poznać
Wrogowie - brak
SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodziła się jako córka Szczypiorkowej Łodygi i Rozżarzonego Płomienia, będąc jednocześnie prawnuczką Piaskowej Gwiazdy, o czym nie ma pojęcia.

Płomykówkowa Łapa


OGÓLNE
PŁOMYKÓWKOWA ŁAPA
*Poprzednie imiona: Płomykówka
Płeć: trans kotka
Orientacja: panseksualna i panromantyczna
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Uczeń

- - - -

Autor: Pianka#3071
Upomnienia: Postać NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Kremowa kotka pokryta prążkami na całym ciele. I to w sumie tyle - Płomykówka nie ma zbyt wielu cech, które ją wyróżniają, może prócz męskich cech. Odrobinę wyższa niż zwykle, z krótką sierścią i łapkami (nie)skorymi do buszowania po całym obozie. Długie, białe wąsy, jasnozielone oczy, różowy nosek - to ona.
Cechy szczególne - długie wąsy, odrobinę wyższy wzrost
Kolor sierści - kremowy pręgowany tygrysio
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - zielone

CHARAKTER

Płomykówka to kociak, o którym marzy każda karmicielka. Zdrowy, rozbrykany (ale nie do szaleństwa) i nie sprawiający większych problemów wychowawczych. Trzeba przyznać, w części jest to prawda. Mała jest słodkim kocięciem, który pozornie nie różni się od innych w jej wieku. Prawda jest jednak inna. Kotka ma niską samoocenę. Bardzo, ale to bardzo niską. Nie podoba jej się to, że rude koty są wyżej w hierarchii niż nierude. Ona twierdzi, powinno na odwrót i teraz powinna zadośćuczynić wszystkich przykrości. Stara się też być jak najspokojniejsza i najmądrzejsza w grupie. Towarzystwo ciekawskich, skaczących po wszystkich kątach rówieśników ją przytłacza. Oczywiście, nie powie tego na głos, ale jest introwertykiem, którego głośne towarzystwo męczy. Po każdym dniu czuje się być wyładowaną. Nie ma na nic siły, włóczy nogami za sobą ze zmęczenia, a potem zatapia się w legowisku i własnych łzach. Dlaczego nie może być jak inni, nienawidzieć nierudych, kochać zabawy i chcieć być wiecznie w gronie znajomych? Boi się przeklęcie, że ktoś to odkryje. Zostanie pośmiewiskiem. Dlatego ukrywa swoje prawdziwe uczucia, lęki, zmartwienia, poglądy, wszystko przed innymi. Kroczy w cieniu reszty jako ich kręgosłup moralny, przestrzegający przed niebezpieczeństwem, wyśmiewając nierudych by znaleźć przyjaciół w rudej części Klanu Burzy. Po prostu się im podporządkowała i służy jako posłuszny piesek innych.

MORALNOŚĆ

Zabić? Płomykówka z wielkim bólem poluje na zwierzynę, a co dopiero pozbawić życia czującej istoty. Gdyby zabiła prawdopodobnie nie wytrzymałaby presji i sama zrobiłaby ze sobą to samo. Nie wierzy w Klan Gwiazd, ale jest agnostykiem i przestrzega zasad kodeksu. Uważa go za całkiem sensowny.

CIEKAWOSTKI

brak

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: - (chce iść drogą medyczki, ale czuje, że inni woleliby, aby została wojownikiem. Dlatego zrobi właśnie tak. Nie spojrzy nawet na zioła i wymarzone życie).
Poziom wojownika: -;
Słabe strony: niezdarność, siła
Mocne strony: zwinność, skok, ukrywanie emocji

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Indyczy Jazgot [*]
Matka - Fretkowy Bieg - z nią relacja jest bardziej skomplikowana. Z jednej strony kotka ją kocha i nie chciałaby aby ta kiedykolwiek odeszła. Z drugiej jednak każdym razem gdy słyszy jej podnoszący się głos ma wrażenie, że matka chce ją za coś skarcić. Dlatego jej unika, jednocześnie obwiniając się o takie kiepskie relacje z rodzicielką.
Rodzeństwo - Gronostajowa Łapa, Lisia Łapa, Tropiąca Łapa kocha ich wszystkich tak samo.
Partner - Marzy o dniu, w którym pozna tego jedynego. Albo tą jedyną?
Potomstwo - szczerze nie chciałaby. Po pierwsze dlatego że jak miałaby te dzieci stworzyć ze swoim męskim ciałem, po drugie uważa je za zbyt głośne, ruchliwe, niebezpieczne. Byłyby dla niej ciągłym stresem.

INNE

Bliscy - brak
Wrogowie - brak
SZKOLENIE

Mentor - Sójczy Szczyt
Uczniowie obecni - brak
Uczniowie dawni - brak
HISTORIA

Urodzona ze związku Fretkowego Biegu oraz Indyczego Jazgotu, nie wie jednak że część jej rodzeństwa jest tak na prawdę przyrodnia i pochodzi od samotnika - Heńka. Sama cieszy się tym kim jest. Szybko poznała swoją prawdziwą płeć i przekonała inne koty, że jest samicą. Wciąż część kotów patrzy na nią spod wilka, ale inni akceptują to.

27 stycznia 2014

Nenufarowy Kielich

 

Autor grafiki: Pręga
OGÓLNE
NENUFAROWY KIELICH
*Poprzednie imiona: Nenufara>Nenufarowa Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Wojownik

- - - -

Opiekun: Pręga
Autor: Pręga
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Po rodzicach odziedziczyła lekką, atletyczną budowę. Jest średniego wzrostu i póki co niczym się nie wyróżnia, poza bielą, która w nietypowy sposób układa się na jej burym futrze. Nenufara podobnie jak Jaskrowy Pył posiada dwubarwny nosek i ciepłe żółciutkie ślepka.
Cechy szczególne - duże, oklapnięte na końcówkach uszy, szczerba między zębami
Kolor sierści - czarna pręgowana dziko z akcentami arlekin
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - żółte
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Nenufarowy Kielich to jeden z najmilszych kotów w Klanie Nocy. Jest gadatliwa i ciepła, okazując swojemu swojemu rozmówcy dużo zrozumienia i uwagi. Do wszystkiego podchodzi z wręcz niezdrową dawką emocji, reagując na bodźce o wiele silniej niż inne koty, nawet te w jej wieku. Nie da się zaprzeczyć, że widać w niej sposób wychowania Jaskrowego Pyłu i Szyszkowego Zagajnika. Jest czuła, empatyczna, ale także ma bogate wnętrze, podobnie jak Jaskier. Nie umie i nie lubi kłamać, dlatego jej szczególną cechą jest szczerość, która jest jednoczesnym błogosławieństwem, jak i przekleństwem. Kotce nie zawsze udaje się odczytać panującą atmosferę, a przez swoją rozmowność nie raz palnie o kilka słów za dużo.

MORALNOŚĆ

To dobre dziecko, które nie byłoby w stanie nikogo skrzywdzić. Wierzy w Klan Gwiazdy.

CIEKAWOSTKI

- Rodzice pieszczotliwie mówią na nią Nena
- Lubi dźwięk kamyczków uderzających o twarde powierzchnie
- Kiedy jej się nudzi często żuje młode gałązki w pyszczku
- Od ataku Błotnistej Plamy czuje się zmieszana w obecności niektórych czekoladowych kotów. O ile bardzo mocno stara się pozostać przy zdrowych zmysłach, to obraz masakry zaserwowanej Klanowi Nocy przez kocicę nadal nawiedza jej koszmary. Przez swoje myśli ma poczucie winy i mimo prób okiełznania ich, obawa wobec czekoladowych w niej pozostaje. Na razie próbuje podpytywać medyków, czy kolor sierści może wpływać na szansę wystąpienia jakichś schorzeń. Boi się poznać prawdy.
- Przez pierwsze 2 księżyce życia jej uszka przez swoją wielkość miały problem ze staniem sztywno, przez co ich końcówki były nieco klapnięte

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: brak asertywności, nadmierna przyjacielskość, problem z wyrabianiem na zakrętach
Mocne strony: słuch, siła, skradanie się

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Szyszkowy Zagajnik - ukochany tatuś, którego stara się naśladować!
Matka - Jaskrowy Pył - kocha swojego rodzica, mimo że jest mało rozmowne
Rodzeństwo - ///
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Kazarkowa Śpiewka - jej zdrada ją zdruzgotała. Czuje się bezpośrednio skrzywdzona i zawiedziona kotką, którą przez wiele księżyców uważała za swą koleżankę.
Nimfie Zwierciadło - przyjaciółka, jest dla niej dużym oparciem.
Piórolotkowy Trzepot - kolega, całkiem go lubi. Od wydarzeń z lisami bardzo się o niego martwi, a teorie na temat wpływu "czekoladowej klątwy" na inne koty, szybują do nieba.
Skrzelowy Szept - przez jego bliskie podobieństwo i pokrewieństwo czuje się bardzo spięta w jego towarzystwie. Zasłyszane od innych nocniaków plotki wcale nie pomagają kreowanemu w jej łebku obrazowi, jednak nadal mówi mu dzień dobry i stara się uśmiechać.
Muszlowa Łapa - dawna przyjaciółka z kociarni


SZKOLENIE

Mentor - Czapli Taniec (*)
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w Klanie Nocy podczas rządów Sroczej Gwiazdy.