BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 maja 2019

Od Miedzianej Łapy

Kotka przechadzała się po obozie gdy nagle wszystkie koty zaczęły z niego wybiegać. "Co się dzieje?" Pomyślała i wybiegła za resztą. Dookoła dostrzegła wiele obcych, którzy... Walczyli? Czy Miedź o czymś nie wiedziała? "Pomogę!" Powiedziała w myślach a jej oczy zabłysły. Nagle nie stąd ni zowąd jakaś rozpędzona kocica podbiegła do niej i ja przewróciła. Młoda potrząsnęła głową, powoli się podnosząc.
- Zostaw moją uczennicę! - zakrzyknęła jakaś kotka, a gdy Miedź na nią spojrzała, okazała się być Cętką.
Dwie kocice zczepiły się w walce. "Nie!" Krzyknęła w duchu płowa. Jednak stwierdziła, że chyba najbezpieczniej będzie się stąd oddalić. Ruszyła więc spowrotem w stronę obozu. Niestety po drodze napotkała jakiegoś wrogiego kota. Stanęła i oboje wpatrywali się w siebie chwilę. Młoda położyła uszy po sobie. W końcu obcy kot zaatakował, skacząc na kotkę z pazurami. Starała się zrobić unik, ale nie do końca jej to wyszło i klifowicz zadrapał ją w pysk, przewracając. Ta szybko otrząsnęła się i wstała. "To chyba nie był dobry pomysł". Teraz w jej oczach widać było nić przerażenia. Nie wiedząc co robić, zaczęła powoli się cofać. Po kilku krokach napotkała drzewo. Wróg coraz bardziej się zbliżał. "Nie, nie, nie, nie! Czy taki właśnie będzie mój koniec? Pomyślała. Całkowicie zdesperowana ruszyła przed siebie i prześlizgnęła się pod jego brzuchem. Wskoczyła na drzewo i odbijając się od niego, skoczyła przeciwnikowi na grzbiet. Z całej siły wbiła w niego swoje pazurki. Ten zaczął się wierzgać, a niebieskooka zatopiła w nim również swoje kły. Przy każdej nadarzającej się okazji, a przy tym również, żeby nie spaść, drapała nimi grzbiet wroga. Szarpała też główką jak mogła, co chwila wyrywając odrobinę kłaków. Nie dawała za wygraną i kurczowo trzymała się obcego. Nagle wpadła na pomysł. Powoli zaczęła przesuwać się w stronę głowy napastnika, drapiąc go przy tym jak najmocniej. Gdy była już dość blisko, zamachnęła łapą i wbiła pazury w jego oko. Ten krzyknął przeraźliwie, zrzucając w końcu boleśnie kotkę. Cała ta szamotanina trwała dosłownie kilka uderzeń serca. Dostrzegając okazję, Miedziana Łapa uciekła najszybciej jak mogła. Ale czy w obozie jest bezpiecznie? Tego nie mogła wiedzieć. Pobiegła prosto do leża medyków, zmęczona rzucając się na ziemię. "Nigdy więcej" postanowiła i przymknęła lekko oczy. Nagle przypomniało jej się o ranie na pysku, którą zdobyła podczas walki. Poza tym i licznymi obiciami chyba nic jej nie było. Jej pyszczek i łapy były nieznacznie ubrudzone krwią. Na szczęście w większości nie jej. Otworzyła szerzej oczy, rozglądając się. Dopiero teraz zobaczyła, że nie ma tu Turkawki! Już chciała pobiec jej szukać, ale gdy wstawała odezwał się ból w prawej przedniej łapie. Będzie porządny siniak. Po chwili do jej uszu doszło z oddali, że Klan Klifu zarządza odwrót. Co za szczęście! Jednak w jej głowie pozostawała tylko jedna myśl: "Gdzie jest Turkawka".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz