BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Klanie Wilka!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

13 maja 2019

Grzmot (Samotnik>Klan Wilka)!

Grzmot | Klan Wilka



GRZMIĄCY POTOK
Poprzednie imiona: Grzmotek > Grzmot > Grzmiąca Łapa
Wiek: 26 skiężyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Wilka
Ranga: Wojownik
Poziom medyczny: -
Charakter: Jest zimnym i bezwzględnym kocurem. Takim w końcu wychowała go ulica. Kłamstwo przychodzi mu z łatwością i nie czuje po nim żadnych wyrzutów sumienia. Kocur jest świetnym manipulatorem. Dobrze czuje się w towarzystwie innych, szczególnie jeśli chodzi o kotki, które przyciąga z dużą łatwością. Jednak kotki w klanie, które posiadają już partnerów omija dużym łukiem. Nie szuka sobie wrogów w klanie, ale na zewnątrz owszem. Jest bardzo arogancki i samolubny. Jednak, jeśli chodzi o koty w klanie, przyzwyczaił się do polowań, przecież nie każdy ma predyspozycje i trzeba wykorzystywać taki potencjał. Broni klan całym sobą, dość przywiązał się do niego i mimo że na klanowiczów patrzy z pogardą, to trzeba przyznać, że nie pozwolił by im ot tak umrzeć. Jest to dość złośliwy kocur, który rzuca bluzgami, gdzie po padnie. Jeśli mu podpadniesz obrzuci i ciebie, lecz takimi, które prawdopodobnie po raz pierwszy usłyszysz. Przy przyjaciołach strata zmniejszyć swoją arogancje do minimum, tylko szkoda, że prawie ich nie ma. Mimo woli w głębi serca czuje, że potrzebuje stałej partnerki, lecz ten nie lubi się zobowiązywać i ciągle skacze z partnerki na partnerkę.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Jest to wysoki kocur o krępej budowie ciała. Jego sierść jest koloru czerni, przebijają się przez nią lekko ciemniejsze pręgi, znajdujące się na łapach, pysku i ogonie. Grzbiet kota również jest lekko ciemniejszy. Okolice pod pyskiem do oraz palce u przednuch łap są białe. Posiada długie umięśnione łapy o ciemnych i twardych poduszkach. Jego lodowato niebieskie, kształtu migdałów oczy prześmiewczo patrzą na inne koty z klanu. Sierść kocura jest lekko dłuższa na pysku, ogonie, piersi oraz łapach. Jego nost jest atramentowo-czarny, znajduje się na nim kilka maleńkich białych kropeczek. Jest jednym z największych kotów w klanie. Nie można nazwać go brzydkim, gdyż ma on urok osobisty i przyciąga do siebie płeć przeciwną niczym magnes. Na piersi ma kilka drobnych blizn po walkach z innymi kotami, oczywiście wygranych.
  • Kolor sierści - czarny przebijający pręgowany dziko z akcentami z białym
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - niebieskie
Rodzina:
  • Ojciec -  Złamas - zabrał go od matki i porzucił na ulicy.
  • Matka - Iskierka - matka, ojciec zabrał ją od niej, nie pamięta jej za bardzo.
  • Rodzeństwo - Trzask - brat, pewnego razu pokłócił się z nim, tego dnia ich drogi się rozdzieliły.
  • Partner - Było ich wiele, lecz aktualnie nie ma żadnej. Nie szuka żadnej na stałe, bardziej krótkich przygód, lecz gdzieś w jego twardym serduszku, potrzebuje jakiejś partnerki do wsparcia, lecz nikomu tego nie pokazuje.
  • Potomstwo - O dziwo nie ma.
Mentor:
Uczniowie:
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodził się u pieszczochów wraz z bratem Trzaskiem. Jego mama - Iskierka, bała się, że dwunożni zauważą kocięta i je oddadzą, a bardzo chciała, by miały dobry dom. Złamas, dla którego synowie byli tylko piątym kołem u wozu, obiecał partnerce, że zabierze ich w dobre dla nich miejsce. Wyszedł z pięcioksiężycowymi kociakami i zostawił je w drugiej części miasta, by Iskierka nigdy ich nie znalazła. Dwójka braci szwendając się natrafiła na grupę kotów (można nazwać to takim gangiem), te widząc w nich potencjał wychowały je i wyszkoliły. Pewnego dnia Trzask i Grzmot pokłócili się o pewną kotkę imieniem Cyprys, z tej bitwy niebieskookiemu została jedna z blizn na piersi. Po pewnym czasie i tak rozstał się z kotką. Pewnego dnia natrafili na niego Spopielona Paproć, Iglasty Krzew, Błotnisty Pysk i Wróblowy Śpiew. Z powodu, że od pewnego czasu nudziło mu się życie, postanowił spróbować czegoś nowego. Poza tym dwójka kocurów zaimponowała mu temperamentem. Nie spodobało mi się za bardzo współpracowanie, lecz po pewnym czasie do tego przywykł i przestał sprawiać problemy
Punkty umiejętności:
  • siła - 37
  • szybkość - 30
  • zwinność - 18
  • skok - 15
Właściciel: Postać NPC
Przywilej cechy bonusowej: sierść czekoladowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz