BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

18 lutego 2014

ŻONKILOWA ZATOKA

 
Autor Grafiki: cheetach#9154
OGÓLNE
ŻONKILOWA ZATOKA
*Poprzednie imiona: Żonkil>Żonkilowa Łapa>Żonkilowy Płatek
Płeć: Kotka
Orientacja: Panaseksualna
Przynależność: Samotniczka>Klan Wilka> Klan Nocy
Ranga: Wojowniczka

- - - -

Właściciel: Postać NPC
Upomnienia: Postać NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Żonkil to mała czarna koteczka o soczyście zielonych oczkach. Na łapkach ma białe skarpetki, a na uszach pędzelki, które śmiesznie odstają na boki.
Cechy szczególne - pędzelki na uszach
Kolor sierści - czarna z białym
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - zielone

CHARAKTER

Żonkil żyje we własnym świecie. Snuje się to tu, to tam, nie wadząc nikomu. Często rozmawia z martwą naturą. Doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że rośliny i kamienie są martwe, ale lubi słyszeć swój głos. Dzięki temu ma pewność, że jeszcze żyje. Bardzo lubi wyzwania. Nowa umiejętność? Z chęcią się jej nauczy. Będzie jednak do nauki podchodzić powoli, badając każdą napotkaną przeszkodę, przez co można uznać ją za ślamazarną. Jednak w jej główce czas płynie zupełnie inaczej, stąd jest w stanie wiele się nauczyć, zadziwiając koty, które nie wierzyły w jej normalność. Do kotów podchodzi z życzliwością i uśmiechem. Rozkazy? Czemu nie? Wykona je, co jej szkodzi? Pragnie jedynie bycia. Istnienia. I uświadamiania jej, że wciąż żyje. 



MORALNOŚĆ

Swój rozum ma i wie, co złe a co dobre, a mimo to gdyby ktoś zmusił ją do dokonania zbrodni i odpowiednio zagroził, byłaby zdolna nawet zabić.

CIEKAWOSTKI

brak

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: Gorzej słyszy na lewe ucho, łatwo daje sobą rządzić, nie umie się stawiać
Mocne strony: Doskonała pamięć

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Męka - szalony samotnik, który wymordował jej rodzinę
Matka - Krokus - kochana mamusia
Rodzeństwo - Owieczka (siostra), Koza (siostra)
Partner - brak
Potomstwo - brak

INNE

Bliscy - ///
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - Leśne Futro(*)
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Frezjowy Płatek ,
HISTORIA
Urodziła się w norze jako córka samotniczki. Na świat przyszła wraz ze swoimi dwiema siostrzyczkami, które imiona miały od dziwnych stworzeń, które mieszkały nieopodal. Żyło im się miło i przyjemnie. Mała zdobywała nowe doświadczenia i rozwijała się prawidłowo, gdy pewnego dnia, pojawił się ich ojciec. Tata był dziwny, pierwszy raz widziała go na własne oczy. Miauczał coś do mamy, a z pyska kapała mu dziwna piana. Zaatakował mamę, wgryzając się w jej gardło. Krew ochlapała Żonkil, która wystraszona pobiegła do sióstr. Te pisnęły wystraszone na jej widok, wrzeszcząc, że nie żyje. Głosiki zwabiły samotnika, który wpadł do norki i wymordował resztę swoich dzieci. Mała Żonkil z traumą, jako jedyna uskoczyła w bok i biegiem pognała do lasu, cały czas słysząc w głowie te słowa: „Nie żyje”. Nie żyła? Gdy spojrzała na swoje łapy we krwi, uznała że to prawda. W takim stanie znalazł ją patrol Klanu Wilka, który uświadomił ją w jednym. Że śmierć jeszcze nie nadeszła. Mimo to nadal nie potrafi przyjąć tego do wiadomości. 
W klanie do władzy doszły feministki. Gdy te zostały obalone, przerażona rządami nowego lidera, uciekła dalej. Wraz z dwójką innych wojowników trafiła do Klanu Nocy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz