BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

14 lutego 2014

WIEWIÓRCZY SUS

 WIEWIÓRCZY SUS
Poprzednie imiona: Wiewiór, Wiewiórcza Łapa
Płeć: Kocur
Klan: Klan Klifu
Ranga: Wojownik
Poziom medyczny: -
Poziom wojownika: V
Charakter: Wiewiór to kochana, ruda kulka pozytywnej energii, którą zawsze stara się na innych przelać. Uczeń wiecznie potrzebuje jakiegoś towarzystwa, nienawidzi samotności, przylepia się najczęściej do rodzeństwa, bądź rodziców, lub mentora, a jeśli nie uda mu się przylepić do żadnego z nich, leci na inne koty w Klanie. Wiewiór kogo nie spotka, to próbuje się z nim zaprzyjaźnić, ponieważ w końcu, czym więcej przyjaciół tym lepiej, więcej osób do spędzania wolnych chwil. Rudy to optymista, przez co zyskuje również swoją determinację i chętnie pracuje na swoich treningach. 
Jego serducho nie potrafi znieść bólu jego bliskich, zawsze jako pierwszy stawia się, żeby pomóc swojej rodzinie, bądź swoim przyjaciołom. Wiewiór nawet jeśli stara się jak może, często to, co robi, może być chaotyczne przez jego nadmiar energii, np. na polowaniu nagle zacznie korzystać z techniki, którą wymyślił przed chwilą, zamiast wykorzystać tego, czego uczył go mentor. Uczeń często nie potrafi zamknąć swojej jadaczki, nawet jeśli tego wymaga sytuacja.

Wygląd: 
  • Ogólny opis - Wiewiór znacznie wyrósł od pierwszych dni żłobka, rośnie na tyle, że można go już nazwać wysokim na swój wiek. Jak wskazuję imię kocura, przypomina wiewiórkę, nie tylko swoją rudą sierścią, ale również dużym, puchatym i miękkim ogonem. Kolejną wspólną cechą wyglądu jego i wiewiórki, są pędzelki na uszach. Tylne łapy Wiewiórczej Łapy są silnie umięśnione, co pomaga mu lepiej skakać. Pręgowana sierść uczniaka jest wiecznie roztrzepana. Cała żuchwa kocurka jest jasna, ale jedynie górna lewa połowa pysku Wiewiórczej Łapy jest jaśniejsza, ponieważ prawa wciąż posiada taki sam kolor rudego jak reszta jego ciała.
  • Kolor sierści - Rudy pręgowany cętkowanie z białym
  • Długość sierści - Półdługa
  • Kolor oczu - Żółte
Rodzina: 
  • Ojciec - Brzask | Bury, dość niski kocur, z półdługą sierścią i jasnoniebieskimi oczami. Uczeń szanuje go.
  • Matka - Iskrzący Krok | Szylkretowa kotka, o długiej sierści i żółtych oczach. Wiewiórka kocha ją i wątpi, że ta miłość kiedykolwiek się zakończy.
  • Rodzeństwo - Słodka [Wiewiórcza Łapa lubi spędzać czas z siostrą i wierzy, że ona również lubi spędzać czas z nim, ze względu na to, że obydwaj dzielą wspólną cechę - bycie przylepą], Fiolet [Wiewiór, jeśli oczywiście nie jest zajęty, a dostrzeże swoją siostrę, która leży sobie sama, od razu pojawia się u jej boku, bo w końcu nikt nie może spędzać czasu samotnie. Czasami jednak irytuję go zachowanie siostry, jednak zachowuję to dla siebie], Kalinka [Wiewiór i Kalinka dorastali jako nie tylko rodzeństwo, a również najlepsi przyjaciele - kocur strasznie ją kocha i to z właśnie z nią najchętniej spędza czas], Truskawka [Jedyny "brat" Wiewiórczej Łapy. Uczniak szanuję to, że kocur wybrał ścieżkę medyka i podziwia go, nie tylko za ten wybór, ale również za jego charakter]
  • Partner - Wiewióra jest wciąż znacznie za młody na partnerstwo
  • Potomstwo -  Wiewiór sam jest kociakiem
Uczniowie: 
  • dawni - ;
  • obecny - ;
Historia: Wiewióra urodził się w klanie jako jeden z pięciu kociąt Iskrzącego Kroku i Pierwszego Brzasku. Spędził sześć księżyców w żłobku, aby w końcu otrzymać swoją wymarzoną rangę ucznia i zacząć trenować, aby zostać jednym z najlepszych wojowników. Jego historia dalej się rozwija.

Upomnienia: 1/3
Właściciel: husky.cannot@gmail.com, Husky na dsc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz