BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

18 lutego 2014

Ozzy

 

OGÓLNE
OZZY
*Poprzednie imiona:  Książę Ciemności, Kardynał Mroku, Pan Zniszczenia, Belzebub nazywa go też czubkiem albo świrem
Płeć:  on po prostu jest sobą; używa zaimków on/jego albo my/nasze
Orientacja: ciężko stwierdzić
Przynależność: pieszczoch
Ranga: pieszczoch

- - - -

Autor: Hellga
Upomnienia: 0/3
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - wysoki, kościsty kocur powleczony dużą ilością skóry i długiej czarno–białej sierści. Ma długi ogon, który nosi jakby ktoś w dzieciństwie mu go złamał, a którym często zahacza o okoliczne krzewy albo sprzęty domowe, nierzadko je tłukąc. Niewykluczone, że kocur ma zeza – zdarza mu się wpadać na innych, a podczas rozmowy nigdy nie patrzy na jeden punkt. Ozzy ma ciekawy kolor oczu: jego prawe oko jest ciemnobrązowe, lewe zaś jasnoniebieskie. Ma czarny nos, a przez środek jego pyska biegnie biała łata zaczynająca się między oczami i obejmująca pyszczek (poza brodą, ją ma czarną). Czarny jest też jego ogon, ma również parę czarnych łat na grzbiecie. Kocur prawie zawsze się uśmiecha; porusza się dosyć chaotycznie i nigdy nie wiadomo, co zaraz zrobi.
Cechy szczególne - heterochromia, prawdopodobny zez, biała łata na pysku przypominająca corpse-painting, ogon wyglądający jak złamany, długa sierść
Kolor sierści - czarny arlekin
Długość sierści - długa
Kolor oczu - prawe oko brązowe, lewe jasnoniebieskie

CHARAKTER

Ozzy jest dosyć… specyficzny. Żyje w swoim świecie, dosyć odległym od tego naszego. Co nie oznacza, że nie lubi towarzystwa, wręcz przeciwnie. Uwielbia być w centrum uwagi, szczególnie swojej właścicielki i brata. W większych grupach czuje się nieswojo. Czasem ciężko nadążyć za jego tokiem rozumowania, szczególnie, że bardzo szybko zmienia temat. Ozzy uwielbia kreować się na mrocznego pana ciemności, przypominającego Drakulę, choć w jego przypadku wygląda raczej jak postać stworzona przez Mela Brooksa, nie Brama Stockera. Kocur mówi teatralnym szeptem, chichocze w losowych momentach i nigdy nie mówi niczego wprost, często urywając zdania. W połączeniu z jego wyglądem daje to często komiczny efekt. Uwielbia ploteczki. Ciężko zobaczyć go smutnego albo przestraszonego, wydaje się, że kocura nic nie rusza (może po prostu niczego nie bierze na poważnie). Kiedy tylko jego brat albo dwunożna mają zły humor, momentalnie przychodzi żeby ich pocieszyć. 

MORALNOŚĆ

Mimo pozowania na mrocznego i bezwzględnego, nigdy niczego nie zabił, nawet muchy i tak właśnie zostanie – kocur jest skrajnym pacyfistą. Unika przemocy a przemoc unika jego. Ciężko przewidzieć jak się zachowa, ale pewne jest, że za brata potrafiłby oddać życie.

CIEKAWOSTKI

Tak naprawdę ma na imię Ozzwald, ale jego dwunożna mówi tak na niego tylko w chwilach złości
Uwielbia obserwować ptaki i czasem wydaje się, że zaraz sam spróbuje poderwać się do lotu.
Ciężko powiedzieć, kim naprawdę się czuje bo kocha wchodzić w różne role, często zmieniając zaimki i obiekty zainteresowań. Może właśnie to go definiuje, a może to tylko zabawa, kto wie?

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony:  nie potrafi skupić się na jednej rzeczy dłużej niż parę sekund, chyba że naprawdę go zainteresuje
Mocne strony: jest świetny w podsłuchiwaniu po kryjomu i zbieraniu ploteczek, przez co zawsze wie gdzie się pojawić i co zrobić

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Sandał {masywny bury pręgowany tygrysio van}
Matka - Behemot (Bethi) {ładna czarna srebrna z białym bengalka}
Rodzeństwo -  Belial {kocur czarny z białym}, Murmur {bury pręgowany tygrysio kocur}, Belzebub {ulubieniec Ozziego, melanistyczny bengal z białym}, Daisy {złośliwa węglowa srebrna bengalka}
Partner - brak i chyba tak zostanie
Potomstwo - ostatnia osoba, która nadaje się na rodzica

INNE

Bliscy - Belzebub {brat jest jego najlepszym i jedynym przyjacielem}, jego dwunożna {samotna staruszka w typie dewotki, tylko że jej religią jest black metal; kocha ją całym sercem}
Wrogowie - Ozzy kocha cały świat a cały świat kocha Ozziego (nie przyjmuje by było inaczej)

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

 Ozzy, podobnie jak Belzebub, jest owocem szalonej namiętności rodziców i nieodpowiedzialności dwunogów. Oddany mieszkającej w sąsiedztwie staruszce, żyje spokojnie w ładnym domku z ogródkiem, od czasu do czasu marząc o lataniu, polując na nietoperze i doprowadzając mieszkającego obok brata do szewskiej pasji. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz