BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

18 lutego 2014

Felix

FELIX VARIAN BAZOOKA ŁOPATA PSIŻUJEK JABŁOWSKI LáPIEROG KACZTŃSKI AKA FELEK WAFELEK EKLEREK KOPEREK KARTOFELEK SIMBA TRAKTOREK ASLAN PPACYPIŚ KASTRAX
Poprzednie imiona: - (brak, na początku był po prostu synem lub bratem) 
Wiek: 44 księżyce
Płeć: Kocur
Klan: Pieszczoch
Ranga: Pieszczoch
Poziom medyczny: II (ziółka to takie kwiatki, prawda? Dowiedział się trochę o nich od Marii oraz Wandy) 
Charakter: Felix, bo taki jest skrót jego długiego imienia, to jednym słowem, mega pokręcony kot. Z wysoką samooceną, zadufany w sobie, trochę przemądrzały, a tak naprawdę cykor, będący wciąż zagubiony w swoim miejscu zamieszkania. Mimo swojej natury kota domowego, ciągłej chęci spania na posłaniach Domowników, lubi przemierzać wszerz i wzdłuż okoliczne uliczki oraz ogrody. Musi w końcu powąchać każdy kwiatek, każdy listek, każde źdźbło trawy. Bardzo łatwo jest mu rozmawiać z innymi, kontakty nawiązuje zdecydowanie za szybko. Podczas rozmowy potrafi zająć kogoś doszczętnie, paplając oraz plotkując. Ma on dość odnośny głos i zawsze dba o to, by go było słychać. W końcu był świetny! Lubi pokazywać swoje atuty. Przyjmuje każde wyzwanie, a odrzucenie jego jest dla niego czymś strasznym! Niesamowicie złym! 

Wygląd:
  • Ogólny opis - Jest chudym, drobnym kotkiem, mimo faktu, że jest pieszczochem i je dość dużo karmy. Patykowate nogi są dla niego dumą, bo dzięki nimi potrafi skakać na wysokie półki oraz wspinać się na drzewa. Duże uszy, oczy też, mały nos, pysk bez dobrze zaznaczonego stopu. Ogon z białą końcówką. Cały jest rudy w ciemniejsze cętki, tylko w kilku miejscach ma śnieżny kolor. Na szyi ma niebieską obrożę, kiedyś z dzwonkiem teraz bez. 
  • Kolor sierści - rudy pręgowany cętkowanie z białym
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - pomarańczowe
Rodzina:
  • Ojciec - Kleks ((bury cętkowany) to był ten kot, którego nigdy nie widział na oczy. Podobno tylko doczepił się jak rzep, a potem zwiał) 
  • Matka - Ferdynała ((czarna szylkretka calico bicolor) była bardzo mądra oraz stara w porównaniu z innymi ciężarnymi kotkami które widział) 
  • Rodzeństwo - Miki ((czarna szylkretka calico bicolor) lubił jej towarzystwo, jednak nigdy nie wiedział jak ją nazywać, bo nie mieli imion. Wymyślali jakieś podobne do siebie, jedno dla niego jedno dla niej, np. Masło i Margaryna, Olej i Oliwa, Makaron i Ryż, Fiołek i Tulipan… ) 
  • Partner - Hagrid  (w końcu jednak musi znaleźć kogoś, by pokazać jaki jest zjawiskowy) 
  • Potomstwo - Felicjana Hagrid Junior przydomek Mała, Klusek Gąbkowski Felix junior przydomek Mały, Sandy
Mentor: Ferdynała, Bogumiła, Maria, Wanda (te trzy ostatnie to koleżanki z tego "Kręgu Wiejskich Kocic", uczyły wielu rzeczy…  ale niepotrzebnych, w końcu po ci mu wiedza, jak dobrze wychowywać dzieci? Albo dlaczego ma wiedzieć jak zająć się kociakiem po porodzie? No a tak to były spoko rzeczy) 
Uczniowie:
  • dawni - Miki (bo to on mówił jej wszystko! Sama się nie fatygowała by posłuchać starych kotek) 
  • obecni - ///
Historia: Urodził się na wsi, za miastem. W stodole przylegającej do domu starej Dwunożnej, z siostrą oraz matką. On był tą głową rodziny, matce pomagał a siostrę uczył tego, co dowiedział się od psiapsiółek Ferdynały. Cieszył się tym stanem rzeczy, czuł się dobrze łapiąc myszy a czasem jedząc jedzenie od Wyprostowanej, sycząc na dużego psa w budzie. Nagle to wszystko pękło, przyjechała dorosła córka zestarzałej Bezfutrzastej. Zabrała go do siebie, odcinając od rodziny. Następnie przyleźli inni Dwunożni, z pudłem i kocem. Mieli go wziąć, ale uciekł. Odnaleźli go i tak, a potem wczepiony pazurami w ramię jednej z samic, przeżył podróż autem. Od jakiegoś czasu mieszka w małym domku z całą czwórką tych dziwnych istot. Dwoma młodymi a dwoma starszymi. 

Punkty umiejętności:
  • siła - 11
  • szybkość - 14
  • zwinność - 9
  • skok - 26
Upomnienia: 0/3
Właściciel: olusia.jablonska@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz