BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

31 października 2020

Sikorkowy Śpiew urodziła!

Sikorkowy Śpiew urodziła trzy urocze szkraby!

Dziki
Słonecznik 
Szept



DZIKI
Poprzednie imiona: 
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Burzy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Imię z pewnością nie było wybrane przypadkowo. Co prawda, potrzeba było trochę czasu na solidną obserwację, aby wyciągnąć pewne fakty, ale stało się i Orzechowe Futro wyszło z pomysłem Dzikiego. Dlaczego tak? No cóż. Energii w nim nie brakuje, choć skąd to się wzięło to obojga rodziców nie mają pojęcia w ogóle. Tak samo, jak jego aspołeczność. Dzik odizolowuje się od innych kotów, a do matki podchodzi już z niechęcią, jakby miał wszystkim za złe, że się urodził. Chłopaczyna nie raz syczy bez powodu i miewa swoje humorki, które odbija na tych, którzy próbują się z nim skontaktować. Czemuż tak? Nie wiadomo, a żeby było śmieszniej, czasami pokazuje pazurki. Niektórzy śmieją się, że kocurek jeszcze nie ogarnia, że się urodził, acz Sikorka nie przestaje się zamartwiać, co siedzi w jego głowie i co z niego wyrośnie. 
Wygląd:
  • Ogólny opis - Tymczasowo Dziki jest niczym każdy, niewyróżniający się kociak, czyli pulchniutkim dziecięciem o mięciutkim, półdługim futerku i karzełkowatych ucholach. Pełne złości oczątka są jak dwa zielone kamyki, zaś na futerku jest zalany wieloma odcieniami rudości.
  • Kolor sierści - rudy pręgowany dziko ze srebrnymi akcentami
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - zielony

Rodzina:
  • Ojciec - W teorii Bąbel, w praktyce Orzechowe Futro
  • Matka - Sikorkowy Śpiew
  • Rodzeństwo - Słonecznik i Szept
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Urodzony w klanie.
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok -///
Właściciel: Cynamonek
* * *
SŁONECZNIK
Poprzednie imiona: 
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Burzy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -
Charakter: Słonecznik jest wycofanym kocurem. Nie przepada za dużym tłokiem i zdecydowanie preferuje przebywanie w wąskim gronie lub, najlepiej, w samotności. Nie lubi większości zabaw, jakie zazwyczaj interesujące są dla kocich kluseczek - uwielbia za to spędzać czas, słuchając opowieści starszych kotów, zwłaszcza ojca. Niezwykle ekscytują go ich historie i marzy, aby w przyszłości przeżywać równie pasjonujące przygody. Cechuje go także nadwrażliwość i wybuchowość - wszystko bierze do siebie i bardzo przejmuje się krytyką oraz opinią innych. Jednocześnie ciężko mu panować nad emocjami, zwłaszcza te negatywne. Zarówno gniew, jak i smutek przejmują nad nim kontrolę, przez co Słonek uzewnętrznia swoje żale na innych - często płacząc, krzycząc lub wpadając w coś w rodzaju histerii. Jednocześnie jest poważnym kotem, a przynajmniej stara się na takiego kreować. Uważa, że dziecięce marzenia nie są do końca dla niego, całkowicie ignorując fakt, że sam jest jeszcze małym smrodem, którego często ponoszą fantazje. Bardzo dba o to, aby dorosłe koty uważały go za ułożonego i odpowiedzialnego, dlatego irytuje go jego porywczość i nieumiejętność utrzymania emocji na wodzy. Ale być może kiedyś się tego nauczy?
Wygląd:
  • Ogólny opis - Słonecznik jest niewielkim kocurkiem o półdługim futerku. Ma nieproporcjonalnie duże uszy i dość małe oczka, co prezentuje się raczej komicznie. Zdecydowanie z łatwością można stwierdzić, dlaczego dostał takie imię - kremowa sierść doskonale komponuje się z zielonymi tęczówkami. Patrząc z boku na kociaka można określić go tylko jednym słowem - słodki. Jasnoróżowy nosek, wnętrza uszu i poduszki zdecydowanie tylko dodają mu uroku.
  • Kolor sierści - kremowy  pręgowany dziko z akcentami 
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - zielone

Rodzina:
  • Ojciec - {biologiczny} Bąbel - Słonecznik nigdy go nie poznał
    {przybrany} Orzechowe Futro
  • Matka - Sikorkowy Śpiew
  • Rodzeństwo - Dziki i Szept
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Urodzony w klanie.
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok -///
Właściciel:  jadewolfgroszek@gmail.com | Atrax (Howrse) 
* * *
SZEPT
Poprzednie imiona: 
Wiek: 0 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Burzy
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: -(chce się nauczyć przynajmniej podstawowych ziół)
Charakter:  Kotka, jest ciekawska bardzo inteligentna chytra i sprytna. Większość wojowników (poza Sikorkowym Śpiewem) myśli ,że młoda jest najsłabsza z miotu, lecz nie jest to nieprawdą. Tak naprawdę jest ona ponadprzeciętnie zwinna i szybka. Siłą też nie ustępuje innym kociakom w żłobku. Bynajmniej nie jest naiwna, nie oszukasz jej tak łatwo jak inne kocięta. Interesują ją zioła i chciała by się dowiedzieć o nich jak najwięcej, zarówno o tych leczniczych jak i trujących. Mało mówi przez co pozostałe koty w klanie myślą, że ma ona problemy z mówieniem tak jak Konwaliowe Serce. Praktycznie jeżeli już coś powie to szeptem. Mimo to potrafiła by na pewno innym kotom wygarnąć jeśli by zechciała, ale zazwyczaj tego nie robi. Nie mogę także nie wspomnieć ,że ma świetną pamięć i jest pamiętliwa. Do tego jeszcze mściwa, więc lepiej nie zaleźć jej za skórę. A jak się staniesz jej wrogiem to masz przechlapane. .I możesz o dziwo nawet się nie zorientować ,że ona ma wobec ciebie jakieś złe zamiary (chyba ,że da ci ona to jasno i wyraźnie znać). Dobrze zna twoje uczucia bo ma wysoko rozwiniętą inteligencję emocjonalną oraz empatię. W efekcie potrafi perfekcyjnie odczytać nawet najbardziej skryte uczucia innych kotów i nie tylko. Jest wolnym duchem i buntowniczką. Ale jest rozsądna i rzadko pokazuje innym swą prawdziwą naturę. Jeśli przestanie siedzieć w żłobku i wyjdzie na zewnątrz to drżyjcie narody! Pomimo młodego wieku mała już nauczyła się mówić i co ciekawe, choć mało rozmawia z innymi kotami to raczej nie sepleni gdy już się odezwie. Lubi się bawić z rodzeństwem poza żłobkiem. Kocha swoją matkę i rodzeństwo, oraz ogółem całą rodzinę. Jedną z jej ulubionych gier jest berek.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Kotka ma umaszczenie niebieskie pręgowane dziko z akcentami srebrne, co oznacza, że jest wyjątkowo jasna. Jej końcówka ogona jest prawie czarna, tuż za nią jest niewielka przerwa w bazowym kolorze a potem pasek nieco jaśniejszy od końcówki ogona choć nadal bardzo ciemny. Kotka ma na sobie znikomą ilość bieli, dlatego zdecydowanie jest ona „kotką z białym”. Biel znajduje się tylko na jej łapkach przednich jak i tylnych ( czyli ma skarpeteczki, ). Ma nieco jaśniejszy brzuszek i pyszczek. Jej piękne zielone oczy patrzą na świat z ciekawością, ale także z czujnością. Jej nosek jest ,że tak powiem „w kolorze lodowato niebieskim”.
  • Kolor sierści -  niebieska pręgowana dziko z akcentami srebrna z białym
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - zielone 

Rodzina:
  • Ojciec - Biologiczny: Bąbel, Przybrany: Orzechowe Futro
  • Matka - Sikorkowy Śpiew
  • Rodzeństwo - Dziki i Słonecznik
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Urodzona w Klanie Burzy ze związku Sikorkowego Śpiewu i Bąbla ,który jest pieszczochem dwunogów. Nie wie ,że to Bąbel jest jej ojcem, myśli iż jest nim Orzechowe Futro.
Punkty umiejętności:
siła - ///
szybkość - ///
zwinność - ///
skok -///

1 komentarz: