BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

13 września 2019

Znajdki w Klanie Lisa!

Muszelka

Iskra

Nostalgia


MUSZELKA
Poprzednie imiona: Jej rodzina kierowała się tradycją, że na imię trzeba sobie zasłużyć, przez co kotka przez 4 księżyce nie posiadała żadnego. Mianem “Muszelki” obdarzył ją Klan Lisa, do którego ma negatywne odczucia, jednak powoli zaczyna się nim przedstawiać.
Wiek: 4 Księżyce
Płeć: Kotka
Klan: Samotniczka -> Klan Lisa
Ranga: Kocię
Poziom medyczny: - {Jako kocię praktycznie nic nie wie o kociej medycynie, ale nierzadko trafia do medyczek przez swoje ataki paniki. Poznała więc, mniej więcej, jak to wygląda i musi przyznać, że jest to interesujące, zwłaszcza trucicielstwo}
Charakter: Muszelka, ona zawsze była tą myślącą i cichą, ale całkiem sympatyczną kotką. Lecz odkąd przyjęła nowe miano i “dom” zmieniła się dosyć mocno. 
Zacznijmy od tego, że nasza kotka ciężko zniosła tę nagłą zmianę i chociaż próbowała, trudno było jej to ukryć. Jej dziecięca energia w oczach klanowiczów przygasła, a ona sama całkiem odcięła się od innych kotów, teraz przesiadując sama bądź z rodzeństwem. A na próby zagadania, często się wzdryga i próbuje rozmówcę spławić, bądź jakoś zniechęcić do siebie, przy czym prawie zawsze zastyga w bezruchu, myśląc nad słowami. Tak, dobieranie poprawnych słów czy myśli zajmuje jej trochę czasu, jednak, jak na swój wiek, Muszelka jest bardzo inteligenta. Często, kiedy siedzi sama, rozmyśla nad wieloma sprawami, wyciągając różnie, niekiedy błędne wnioski. Poza tym, stała się kotką, która MUSI mieć pod kontrolą wszystkie sprawy, które jej dotyczą. Ona musi wiedzieć, dokąd udaje się jej rodzeństwo, co myślą o niej inne koty, a nawet o niektórych decyzjach liderki musi wiedzieć. I nie wynika to z nadmiernej ciekawości, tylko strachu, że znowu coś się spieprzy. Muszelka dosyć szybko się denerwuje. A jej wrodzona drażliwość i brak cierpliwości nie pomagają w tym aspekcie, więc nierzadko wpada w ataki paniki i ląduje u medyków. A wracając do rodzeństwa… Muszelka stała się wobec nich troskliwa, nawet zbyt troskliwa. Mogłoby się wydawać, że chciałaby kontrolować każdy aspekt ich życia. Ale to nagłe wydarzenie bardzo przybliżyło ją do nich. Często z nimi przesiaduje i nawet się uśmiecha i śmieje w ich towarzystwie! Przy nich czuje się dobrze i spokojnie. Jednak do innych kotów podchodzi z nieufnością, zwłaszcza do niektórych kotów Klanu Lisa, do których żywi pewien rodzaj żalu. W ogóle, do całego Klanu Lisa ma mieszane uczucia, które ciągle się rozwijają.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Mimo, że to jeszcze kociak, w Muszelce jest coś, co przyciąga uwagę obserwatora. Nieco mniejsza od jej rodzeństwa, posiadająca dosyć chude łapki i wyraźnią większą masą tułowia kotka sprawia wrażenie: “Jak ona się się na łapach utrzymuje?” Łebek ma przeciętny, z małymi uszkami i wyraźnymi, żółto-złotymi ślepiami. Całe jej ciało pokryte jest rzadką, delikatną, półdługą sierścią, lekko zakręcającą się na piersi. Ponadto, Muszelka posiada ciekawe umaszczenie. Kombinacja białych, złotych i czekoladowych łat robi wrażenie, głównie na mordce, gdzie wydaje się być nierównie podzielona na dwie części. A dopełnienia dodają pręgi, które pojawiają się tylko na pyszczku, łapach i ogonie.
  • Kolor sierści - Czekoladowy szylkret bicolor pręgowany dziko z akcentami 
  • Długość sierści - Półdługa
  • Kolor oczu - Żółte 
Rodzina: 
  • Ojciec - Wódz - ojciec, bardzo ceniony przez Muszelkę. Wyruszył w poszukiwaniu jedzenia z resztą rodziny, zostawiając najmłodszych potomków całkiem samych w lisiej norze, przez co znajdujący ich patrol Klanu Lisa zabiera ich do siebie. Kotka nie ma mu za złe, często go wspomina i bardzo za nim tęskni.
  • Matka - Tipi - ukochana mamusia, która razem z ojcem poszła szukać jedzenia. Tak samo, Muszelka bardzo ją kochała i bardzo tęskni. 
  • Rodzeństwo - [Starsze rodzeństwo] Łuk i Strzała - bliźniacy, posiadający ok. 15 księżyców. Wyruszyli razem z rodzicami po jedzenie. Muszelka nie była z nimi jakoś blisko, ale ciepło ich wspomina. [Z jej miotu] *imiona* - rodzeństwo, które razem z nią zostało zabrane do Klanu Lisa, a które jest teraz jej oczkiem w głowie. Bardzo się do nich przywiązała, a sama myśl, że mogłoby im się coś stać, wywołuje u niej niepokój
  • Partner - Muszelka nigdy o tym nie myślała, a poza tym, jest zdecydowanie za młoda
  • Potomstwo - Nie w głowie jej teraz takie rzeczy
Mentor: Jest jeszcze za młoda
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Zwykła, prosta historia bez żadnych udziwnień. Ot była sobie dwójka straaaaasznie kochających się kotów. Mieszkali oni... no cóż, wszędzie. Byli wesołą, wędrowną familią, która to czerpała radość i przyjemność z wędrówek. Było ich siedmioro - Tipi - matka, Wódz - ojciec, Łuk i Strzała - bracia bliźniacy mający 15 księżyców oraz trójka kociąt w wieku 4 księżyców. Najmłodsze potomstwo Tipi i Wodza nie posiadało jeszcze imion. Ich rodzice kierowali się tradycją, iż ich potomstwo musi na nie zapracować. I tak żyli sobie spokojnie, wręcz sielsko. Ale jednak pewnego, deszczowego dnia, gdy rodzinka zatrzymała się na bagnach, kotka z kocurem oraz najstarszymi synami poszli poszukać jedzenia. Młodym kazali czekać w starej lisiej norze. Pech chciał, że kocięta Wodza i Tipi znalazł patrol klanu lisa z Płomykówką na czele, po czym zabrali z lekka przemoknięte maluchy do ich obozu. Tak właśnie cała trójka trafiła do klanu lisa.
Punkty umiejętności: 
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: Lawenda [lawendowypsychiatryk@gmail.com]

* * *
ISKRA
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 4 księżyce
Płeć: Kotka
Klan: Klan Lisa
Ranga: Kocię
Poziom medyczny: -
Charakter: Iskra wrodziła się w rodziców - lubi wędrować po obozie i okolicy, odkrywając nieznane sobie wcześniej miejsca. Nie potrafi długo usiedzieć w jednym miejscu, łapki aż świerzbią ją żeby coś zbroić. Szybko nauczyła się wspinać na drzewa i bardzo chętnie ogląda świat z nowej perspektywy. To kotka ciekawa świata, zainteresowana przyrodą i lubiąca poznawać nowe koty. Zna swoją wartość, nie boi się nikogo i niczego (jest dumną puchatą kulką). Zasady tłuczone do jej lekkomyślnego łba traktuje jako luźne wskazówki, nie święte zasady. Zawsze stawia na swoim, jednak unika kłótni - woli przytaknąć rozmówcy i i tak zrobić po swojemu. Rzadko zastanawia się nad konsekwencjami swoich czynów, najważniejsze dla niej jest to co tu i teraz (motylek! uwu). Nie snuje planów, nie wspominania przeszłości, nie jest też pamiętliwa, równie chętnie spędzi czas z kotem, który ją skrzywdził jak i z dobrym znajomym. Kocha swoją rodzinę, ale potrzebuje swobody i przestrzeni, może ranić bliskich poświęcaniem im czasu tylko wtedy, gdy ma na to ochotę. Krótko mówiąc: mała Iskra jest lekkoduchem szukającym nowych przygód, a skupić się potrafi tylko podczas kolejnych (nie zawsze legalnych) wędrówek.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Iskra swoje imię zawdzięcza figlarnemu błyskowi pojawiającemu się w jej żółtych migdałowych oczach za każdym razem, gdy wpadnie na kolejny genialny pomysł (najczęściej związany ze wszystkim, czego kociaki robić nie powinny). Nieco za długie, wąskie uszy unoszą się wtedy, a na jasnym pyszczku z białą brodą pojawia się zawadiacki uśmieszek. Nawet szeroki, różowy nos zdaje się ożywiać, dokładnie jak drgające w podnieceniu jasne długie wąsy. Iskra unosi wyżej kształtny łebek, przykryty paroma prążkami i przystępuje do realizacji zamiaru (wśród licznych protestów siostry). Nie przeszkadzają jej w tym za krótkie jeszcze prążkowane łapki, ani nie do końca posłuszny, prążkowany na końcu i puchaty ogon - nic nie powstrzyma jej smukłego, czekoladowego pręgowanego dziko ciałka od wciśnięcia się tam, gdzie nie powinna. Chodzi z wysoko uniesioną głową i ogonem, pozwalając by wiatr rozwiewał dłuższe futro na szyi. Łapki stawia pewnie, zabawnie unosząc do góry i prezentując białą skarpetkę na lewej przedniej przy każdym kroku. Często błądzi rozmarzonym wzrokiem gdzieś po niebie, zupełnie ignorując to, co ma pod różowymi poduszkami. Jej jasny brzuszek rzadko bywa czysty, koteczka nie przywiązuje dużej wagi do wyglądu swojego puchatego półdługiego futra. Głos ma przyjemny, jeszcze po kocięcemu piskliwy, a gdy coś ją zachwyci wyrzuca z siebie ogromne ilości słów przyciszonym tonem. Z daleka koteczkę można wziąć za puchatą kulkę futra, ale kto wie, co z niej wyrośnie...
  • Kolor sierści - czekoladowy z białym pręgowany dziko
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - żółte z lekko pomarańczową obwódką
Rodzina: 
  • Ojciec - Wódz - najfajniejszy ojciec, postać barwna i tajemnicza. Kocur potrafiąca umilić deszczowe dni legendami, zabawnymi historyjkami i magicznymi sztuczkami. Wzbudzający respekt i szacunek, ale bardzo ciepły. Koteczka była z nim bardzo zżyta.
  • Matka - Tipi - duchowa przewodniczka rodziny, potrafiąca odczytywać wolę Klanu Gwiazdy z nurtu rzeki, lotu ptaków, rozrzuconych patyków. Dobrze znała się na ziołach i dziwnych stworach wypełzających po zmroku. Iskra bardzo ją kochała, ale więcej czasu spędzała z tatą.
  • Rodzeństwo - starsze: Łuk i Strzała - starsi bracia wprowadzający w tajniki polowania i broniący w razie potrzeby; młodsze: Muszelka - jej prywatny zdrowy rozsądek, opiekuńcza siostra w razie potrzeby ściągająca Iskrę na ziemię, Nostalgia
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor: brak
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Iskra urodziła się w rodzinie samotników, jako jedna z trójki młodszego rodzeństwa. Od razu przyzwyczaiła się do wędrownego trybu życia rodziców, chętnie poznając nowe miejsca. Pewnego deszczowego dnia, podczas jednej z wypraw, Wódz i Tipi zostawili najmłodsze dzieci w lisiej norze, prosząc by zaczekały, starsze zaś biorąc ze sobą na polowanie. Pech chciał, że lekko zmoknięte kociaki znalazł patrol z Klanu Lisa i biorąc je za porzucone, zabrał ze sobą. Koteczka dość szybko przyzwyczaiła się do nowej sytuacji, stając się klanowiczką - Iskrą - biorąc jednak obecny stan rzeczy za tymczasowy.
Punkty umiejętności: 
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3
Właściciel: Hellga (Discord)


* * *
NOSTALGIA
Poprzednie imiona: ///
Wiek: 4 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Lisa
Ranga: Kociak
Poziom medyczny: 
Charakter:
Ten kociak to chodzący przykład złego wychowania rodziców. Rozkapryszona do granic możliwości ciągle pragnie jak największej ilości atencji nieważne za jaką cenę. Co rusz pakuje się w kłopoty, byle zwrócić na siebie uwagę, choć też spragniona przygód i pamiątek z nich. Trzeba też napomknąć, że kotce marzy się największą ilość blizn i ran, byle tylko wszyscy wiedzieli jak zajebistym jest kociakiem, przez co można u niej zauważyć masochistyczne zapędy. Pomimo bycia wkurwiającym atensjuszem bicolorka bywa czasem też melancholijna. Lubi pogrążać się we własnych myślach i szukać odpowiedzi na meczące ją pytania. Trzeba też wspomnieć opisując charakter kotki, że maluch ten, pomimo braku wiary w Klan Gwiazd, widzi duchy zmarłych kotów, głównie pieszczochów i samotników, które błąkają się po tych terenach. Sam kociak nie ma pojęcia, że koty, które widzi są martwe, przez co wszyscy myślą, że wymyśla je by zwrócić na siebie dodatkową uwagę. 
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Jest to wysoka jak na swój wiek kotka o śliczny łaciatym futrze. Wśród przeróżnych wielkości plamek głównie dominuje kolor rudy, przez co Nostalgia wygląda praktycznie jak biało-rudy kot. Jedynie lewą stronę pyska, prawie ucho, ogon i tylnią łapę pokrywają czekoladowe łaty. Kotka ma wyjątkowo długie futerko na pysku, w szczególności na czole i polikach, przez co nieznośne kosmyki sierści nie raz wpadają kotce w oczy lub do pyska. Ma długie dobrze zbudowane łapy dzięki licznym wedrówkom rodziców. Ciało kotki pokrywają liczbę małe blizny powstałe na skutek turlania się kotki w jeżynach, by zwrócić uwagę rodziców. 
  • Kolor sierści - czekoladowy szylkret pręgowany klasycznie bicolor 
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - żółte
Rodzina: 
  • Ojciec - Wódz - uwielbia jak ten praktycznie na wszystko jej pozwala
  • Matka - Tipi - kochana mama przymykajaca oko na jej liczne rozbryki
  • Rodzeństwo - Strzała i Łuk - energiczni bracia bliźniacy, którym Nostalgia uwielbia dokuczać, Iskra i Muszelka - największe rywalki w bitwie o atencje rodziców, jednak nadal je kocha
  • Partner - pomimo licznych podróży nie spotkała nikogo ciekawego
  • Potomstwo - sama jeszcze jest kociakiem
Mentor:
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: 
Punkty umiejętności: 
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz